Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
he jakkes, Citro, wat afschuwelijk! hopenlijk herstelt oudste snel. heeft-ie nog wel een beetje meegekregen dat-ie in een helikopter ging? Want ondanks alle ellende is dat tóch spannend.

heel veel sterkte!
Nitro, wat een drama! Heel veel sterkte meis, je zult je wel kapotgeschrokken zijn! Beterschap voor Oudste en veel sterkte
Och Nitro, wat erg.

Kwam alleen even hallo zeggen, en de vakantiegangers alvast een fijne vakantie wensen en dan lees ik Nitro's bericht. Heel veel sterkte Nitro, voor jullie allemaal, oudste die in het ziekenhuis ligt maar voor de rest is het ook naar.
Och jee Nitro, wat een toestand. Beterschap voor oudste.
Mannie is vanmiddag thuisgebleven want hij viel boven zijn boterham zowat in slaap. Mini was om half 4 helemaal klaar, wilde afspreken, dat lukte niet, kind in tranen. Nou ja, dat werk. We zijn naar de videotheek gereden en nu hangen we met lekkers op de bank. We kijken 'Het regent gehaktballen'.
Brrr, wat akelig, sterkte! Zou als traktatie ook weer terug moeten reizen met helicopter, om de ellende te compenseren.

Begrijp alleen niet waarom moeder over zou moeten komen naar eiland? Op waddeneiland fiets je toch eigenlijk alleen maar?
Ja, dat vroeg ik me ook af Lien. Maar volgens mij is Nitrovent van de "moelluk"
Zat later te denken dat ze wellicht op ziekenbezoek zijn geweest, maar OV is heel geduldig, dus ik vind het nogal een belasting voor oma. Zeker omdat iemand zonder rijbewijs toch ook wel gewend is zich te redden zou ik zo denken.
Maar goed, tot zover ongevraagde bemoeienis. Heb schoonzus die wel rijbewijs heeft, maar niet durft te rijden en ik vind dat zo idioot. Mijn broer is altijd de Sjaak en ik vind dat zo'n getut. Ze zeurt verder niet over met de trein gaan, maar als er iets met de kinderen moet dan wil ze toch altijd dat mijn broer ze ergens naartoe rijdt.
Lien, ik durfde ook heel lang niet te rijden en heb toen een 'herintrederscursus' gedaan. Kostte me alsnog heel veel lessen, maar het was het alleszins waard. Maar ik heb er dan ook een meer dan pesthekel aan om van anderen afhankelijk te zijn en blijkbaar zijn er mensen die daar veel minder moeite mee hebben.
Ik zou het vreselijk ongemakkelijk vinden als iedereen zich in duizend bochten moet wringen om mijn zaakjes te regelen. Daarnaast zou ik het heel vervelend vinden als ik in geval van nood niet snel kan handelen. Ik ben toch al een paar keer zo in de auto gesprongen met een gehavend kind richting huisartsenpost. Je zou toch maar eerst de buren moeten vragen ofzo. Pff.

Waarom durfde jij eigenlijk niet meer Sok?

Mini stort om de 10 minuten huilend in mijn armen dat ze zo'n hoofdpijn heeft. Och arm meske toch.
Zie nu dat het er wel heel gemeen staat: dat het idioot is dat iemand niet durft te rijden. Dat vind ik op zich niet zo gek, want ik kan me best voorstellen dat je het ineens eng vindt, niet meer veel rijdt en dat het dan nog enger wordt. Mijn schoonzus heeft echter ook weer lessen genomen, maar het heeft niet geholpen . 't Is meer dat ik dan vind dat je ook echt niet mag piepen, als 't regent gewoon op de fiets, of je probleem oplossen zeg maar, sprak ik terwijl ik ook altijd naast Linoleum kruip als hij er is. Rijden is niet mijn hobby . Maar goed, ik kom echt overal en vind het inderdaad erg fijn dat ik met kinderen overal naartoe kan, zeker in geval van nood.
voelde het niet als een aanval, hoor Lien. Ik durfde niet, omdat ik na mijn rijexamen erg weinig gereden had en die keren dat ik reed, voelde ik (en mijn naasten) me een gevaar op de weg. dat ik nog zoveel lessen nodig had, bewees wat dat betreft mijn gelijk. En eigenlijk vind ik rijden nu bijna leuk; zie er ook absoluut niet tegenop om morgen veel kilometers te maken in Frankrijk. en het is ook fijn voor Sokman; we kunnen nu allebei rijden en zeker op lange afstanden is dat prettig. en ik kan nu ook BOB zijn
Ja, vakantie rijden vind ik juist wel leuk, alleen maar ernaast zitten dan verveel ik me de pieten. Lang leve de tomtom dat we ook geen stress-momenten meer hebben . 't ZIjn meer de avond-ritjes die ik heel vermoeiend vind, ben dan moe want echt geen avondmens en zie ook minder goed.

Wel heel goed Sok, dat je je er overheen hebt gezet, want het geeft veel vrijheid.
Nitro, tsjee, wat een verhaal! Beterschap, en hopelijk hebben jullie nog wel een beetje vakantie.

De kraamhulp is weg. Jammer, want ik vond het wel lekker dat het huis vanzelf schoon werd en de was zomaar weer in de kast lag. We hadden echt een heel fijne kraamhulp: ze deed heel veel, maar alles in overleg, en zonder dat ik me onvrij voelde in mijn eigen huis.

Pluis tracteerde vandaag op het kdv, en daar ben ik met man en Nino naartoe gelopen: zijn eerste ehte uitstapje buitenshuis, en voor mij ook weer even oefenen

Arme Nino heeft nog wel veel last van krampjes (Anky, had jij daar niet iets tegen?) en hij komt wat traag aan. Maandag maar even naar het weeguurtje, om te zien of er wat meer vooruitgang in komt.

Goede reis en fijne vakantie, Sok en Anky!
Jammer Miffy, kraamhulp weg, is inderdaad wel lekker dat het huis gepoetst wordt en de was weggewerkt.

Drinkt en slaapt ie verder wel goed Miffy?

Mandarijn heeft er geen zin in, die was vanmiddag al moe, maar Limoen had vriendinnetje te spelen en dan vertikt ie het te gaan slapen. Vriendinnetje ging redelijk vroeg weer weg dus heb hem alsnog even laten slapen. Maar nu wil ie natuurlijk niet meer, ook al is ie al best weer moe. Moest hem voor het eten ook al wakker maken en dan is ie me toch chagrijnig, als je hem smiddags wakker maakt, niet normaal. Eten was dus heel gezellig, not

Ik heb ook heel lang niet gereden ik denk ook wel een jaar of 10. Toen leerde ik man kennen en werd ik het zat, alsmaar met die trein, dus heb ik een auto gekocht, zijn we meteen mee naar Zuid Frankrijk gereden en toen was ik er wel doorheen, mijn rijangst (nou ja, meteen, niet op de eerste dag hoor, wel eerst weer wat proefritjes gemaakt).

Ik hoop dat oudste snel het ziekenhuis uit mag Nitro.

Morgen afscheidsfeestje van gastouder. Ze gaat nog niet meteen weg hoor, ze past in de vakantie ook nog op, maar feestje is morgen dus, in speeltuin.
quote:citronella schreef op 16 juli 2010 @ 20:50:

Ik heb ook heel lang niet gereden, ook al had ik geen rijbewijs, ik denk ook wel een jaar of 10. .

dat lijkt me logisch moet, denk ik, iets anders staan? Ik ga zo maar eens slapen, voor als de wekker morgenvroeg gaat: oef.

Alles is ingepakt (nog niet in de auto, durven we toch niet, zeker niet nadat van de week bij 2 buren autoruiten waren ingetikt); planning voor morgenochtend ligt klaar, nu hopen dat het tuig meewerkt.

Jammer dat de kraamhulp weg is, maar wel fijn dat ze zo prettig was. Als een kraamhulp geen spanning oplevert, scheelt dat toch een slok op een borrel. en dapper hoor, zo'n eerste loopje na een week.

Anky en remma, jullie ook hele fijne vakantie en de rest die tussendoor weggaat uiteraard ook. Kom morgen vanuit de auot vast nog wel even buurten.

Nitro: ontzettend veel sterkte, hou je taai, ut komt allemaal goed en ik hoop van harte dat je nog een beetje vakantie er aan vast kan knopen.
He bah, wat een verhaal Nitrogen. Ziekenhuisopname en operatie is niet leuk en al helemaal niet in de vakantie. Ik hoop dat jullie toch nog een paar dagen vakantie kunnen vieren, anders is het inderdaad wel erg sneu voor oudste (en voor jullie natuurlijk ook).

Sokje, jullie een hele fijne vakantie gewenst.

Hier de laatste inpakloodjes. Ik ben ontzettend moe, dus het schiet voor geen meter op. Ik heb er ook helemaal geen zin in, maar als we eenmaal weg zijn is dat wel beter, want ik ben enorm aan vakantie toe.

Miffy, Sab simplex werkt heel goed tegen krampjes. Of althans, het was het enige middel dat bij Sien (die extreem veel last van krampjes had) iets deed. Volgens mij is het nu in NL ook verkrijgbaar onder de naam Aeropax als ik me niet vergis (zoiets) heb ik weleens gelezen volgens mij.

Oja, inpakken!

Tot over 3 weken (maar misschien kom ik nog wel even langs, want camping zal wel WiFi hebben denk ik).
Hier alles ingepakt, al sinds vanmiddag

Zijn nu huis aan het schoonmaken. Vind ik fijn als we terugkomen en het is schoon en fris.

Fijne vakantie Sok en Anky. Maar op onze camping ook wifi dus ik zal ook wel lezen en af en toe posten.
Remma, Sok en Ank, hele fijne vakantie, goede reis en geniet ervan! Ik ga weer verder slapen, ik had arme overspannen Mini gemasseerd en ben met haar in slaap gevallen. Trusten
Hele fijne vakantie dames, en ondanks wifi zal het hier toch wel stil worden, sok, ank en remma weg, of vergeet ik nog iemand die ook gaat..

en anky, succes met de laatste inpakloodjes
He, Remma, ik dacht dat jullie later pas gingen! Jij ook goede reis en fijne vakantie, natuurlijk.

Anky, SabSimplex heb ik inmiddels gevonden - alleen zeggen alle onderzoeken die ernaar gedaan zijn dat het niet beter werkt dan een placebo. Maar even afwachten hoe het zich ontwikkelt.
Dank dank

Heb er wel zin in. Hoop dat de camping een beetje bevalt, maar de reviews zijn vrijwel allemaal positief.
Ik hou het ultrakort want het is laat.

voor Nitro, hoop dat je nog een paar daagjes 'echt' vakantie kunt hebben straks. Heel veel beterschap voor oudste.

Remma, Sok, Anky: een heel fijne vakantie gewenst!

Mif, ze verkopen tegenwoordig nog iets anders tegen krampjes, Infacol. Gewoon bij de drogist. Weet niet of dat wel beter werkt dan placebo, ik ga nu niet meer googelen.

Zo. Slapen. Hoop dat dat lukt met die bromvlieg hier.
morning! Wij zijn onderweg. Half vier is geen tijd om op te staan. Infacol bevat overigens ook dimeticon. Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven