Meisjesnamentopic!
maandag 19 juli 2010 om 10:07
quote:rijstkorreltje schreef op 16 juli 2010 @ 16:32:
Hoi meiden,
Ik heb al een dochter; Fenna. Nu we weer zwanger zijn, zijn we op zoek naar een meisjesnaam die daar bij past. Gezien onze eigen namen, lijkt het ons leuk iets met 2 lettergrepen en een open einde, maar we komen er maar niet uit. Wie helpt ons?@ rijstkorreltje, wat vind van deze namen:
Fenna en
Milla (met dubbel l) (staat bij mij ook in mn top 3!)
Evie
Nine
Mirre
Lina
Nahla
Suzie
Nova
Livia / Liva
Lucie
Lotta
Luna
Stella
Nolah
Indy
Hoi meiden,
Ik heb al een dochter; Fenna. Nu we weer zwanger zijn, zijn we op zoek naar een meisjesnaam die daar bij past. Gezien onze eigen namen, lijkt het ons leuk iets met 2 lettergrepen en een open einde, maar we komen er maar niet uit. Wie helpt ons?@ rijstkorreltje, wat vind van deze namen:
Fenna en
Milla (met dubbel l) (staat bij mij ook in mn top 3!)
Evie
Nine
Mirre
Lina
Nahla
Suzie
Nova
Livia / Liva
Lucie
Lotta
Luna
Stella
Nolah
Indy
maandag 19 juli 2010 om 10:11
quote:jannetje76 schreef op 16 juli 2010 @ 23:01:
Wat vinden jullie?
Nout en Emma
Nout en Milou,
Nout en Puck
Nout en Jette
Nout en Guusje
Nout en ............................. suugesties zijn welkomNout & Milou vind ik leuk! Verder nog:
Nout en
Saar / Sarah
Lotte
Floor
Nora
Evie
Fiene
Feline
Olivia
Isa(bel)
Jet
Wat vinden jullie?
Nout en Emma
Nout en Milou,
Nout en Puck
Nout en Jette
Nout en Guusje
Nout en ............................. suugesties zijn welkomNout & Milou vind ik leuk! Verder nog:
Nout en
Saar / Sarah
Lotte
Floor
Nora
Evie
Fiene
Feline
Olivia
Isa(bel)
Jet
maandag 26 juli 2010 om 12:01
maandag 26 juli 2010 om 14:30
Bedankt voor de reacties! Wij vinden ook dat Fem lief klinkt, lekker kort en niet te populair.
Babs vind ik ook erg leuk, maar mijn vriend niet. Hij vindt Liz erg leuk, ik ook, maar denk dat die naam door Wendy van Dijk (Lizzy) behoorlijk populair wordt. Daarom wil ik hem liever niet. Liv vind ik trouwens ook erg gaaf en lief klinken, maar blijf denken aan hiv, stom he?!
Babs vind ik ook erg leuk, maar mijn vriend niet. Hij vindt Liz erg leuk, ik ook, maar denk dat die naam door Wendy van Dijk (Lizzy) behoorlijk populair wordt. Daarom wil ik hem liever niet. Liv vind ik trouwens ook erg gaaf en lief klinken, maar blijf denken aan hiv, stom he?!
woensdag 28 juli 2010 om 18:37