Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
-p
De voetbal wedstrijd is nog in volle gang, maar ik heb nog niet het idee dat ze gescoord hebben, aangezien de omgeving nog niet echt gejuicht heeft of getreurd heeft.

Zou Scooby al in Italië zijn beland? Ach, nog 2,5 week geduld hebben voor haar verhaal.

Indian: jullie blijven lekker in de buurt. Is dat een bewuste keuze?

Ik heb in ieder geval de links opgeslagen, je weet maar nooit, of Emdin en ik daar nog eens belanden.

Merel: tja, dat er bij de Delftsche Hout al blauwalg is, verbaast me niet. Meestal als het lang warm weer is, is dit de eerste plek waar dat spul verschijnt. Gelukkig dat jouw zoon ook moeite heeft met luisteren. want Emdin vindt dat ook nog steeds heel moeilijk.

Syl: fijn te horen dat het zo goed gaat met E en nu al doorslapen, das bijzonder vroeg. Fijn dat je man zorgverlof heeft gekregen, zodat hij jou de zorg voor beiden kids uit handen kan nemen. Totdat je weer mobiel bent. Ik kan er niet echt over meepraten, maar ik ik had bij de geboorte van Emdin een keizersnede en toen mocht ik ook 6 weken niets doen. Gelukkig was ik toen wel mobiel en kon gewoon mijn bed uit en zo.

Juul: oh, arme Sam. Ach, als het alleen de schrik is, dan komt hij er vast overheen. Wel balen dat jullie nog zo lang moeten voordat het vakantie is.

Onze eerste zomervakantieweek zit er al weer op. De week op de boerderij in het Sauerland was super. Echt een hele leuke boerderij met allerlei speeltractoren, bobbycars, skelters, stepjes, ballen, waterpompen en veel dieren (varkens, kippen, konijnen, kalfjes, koeien, paarden). Van de 2 eieren die Emdin uit het kippenhok had gehaald, hebben we lekker pannenkoeken gegeten. Emdin heeft niet paardgereden, aangezien je zelf de paarden moest halen, borstelen en zadelen. Ik weet wel hoe het moet, maar ik steek de moord als ik dit moet doen. Ben namelijk allergisch voor paardenhaar en stro/hooi.

Ach, we hebben de paarden en alle andere dieren elke avond gevoerd en dat was ook al leuk. 1 keer met de tractor/aanhangwagen naar de koeienwei gereden om de koeien op te halen voor het melken, maar de koeien waren zelf al naar de stal gelopen.

Deze boerderij is namelijk een bioboerderij, alwaar de koeien zelf mogen weten wat ze doen.

De ferienwohnung was goed, lekker koel en we hadden een eigen terras nabij de grote zandbak/speeltuin, alwaar Emdin meestal wel te vinden was. Het terrein van de boerderij was geheel omheind, dus je kon je kind ook vrij laten lopen.

We in de omgeving een stadje bezocht met een kasteel, naar een wildpark geweest, een rondvaart gemaakt op een meer en nog naar een indoor/outdoor speelparadijs geweest. Al met al een geslaagde vakantie.

Zowel de heen- als de terugreis was erg warm en het liefst bleven we in de auto zitten (airco), maar ja, zo af en toe moet je ook de benen strekken en plassen, eten en zo.

Komende week ben ik nog vrij en ook Emdin is gewoon thuis met mij. Vanaf 19 juli moet ik weer werken en gaat Emdin naar de BSO, op zijn normale dagen. De BSO heeft een heel leuk vakantiedagprogramma.
.
misschien dat we een dezer dagen even zonder pc zitten.

Hij zegt n.l. dat de microsoft versie niet legitiem is, en ik ben de code kwijt....staat op oude pc. Dus zwager gaat even kijken of ze die pc nog hebben met mijn code. En dan kunnen we het weer even fixen.

Verder weinig bijzonders.......tot gauw
Oh Indian, die melding had ik met mijn vorige pc ook en die heeft het nog geruime tijd gedaan. Gewoon wegklikken, zou ik zeggen!
Hey, pfff raar weer hoor. Zo is het erg heet, dan weer een sortbui en lekker afgekoeld.
.
Het is hier inderdaad super rustig. Bijna iedereen is nu al weg, denk ik?

Syl: gaan jullie ook nog op vakantie, of eerst maar eens wachten totdat je weer op de been bent?

Indian: fijn dat D oordruppels heeft gekregen en dat er vooral rotzooi uit zijn oren komt. Dat is toch wel een teken dat hij die oordruppels nodig heeft. Op welke termijn gaan de buisjes hun werk doen?

Emdin ligt eindelijk in bed en volgens mij is hij inmiddels ook in slaap. Hij was vanavond zo druk. Niet normaal meer. De onderbuurvrouw was te eten. Pas geleden had ik een ei geleend en om te bedanken, is ze nu komen eten bij ons.

Morgen gaan we naar Plaswijckpark in Rotterdam, tezamen met een vriendje en zijn moeder. Die halen wij om 10.00 uur op. Hopelijk is het ietsje warmer dan vandaag en zonniger, want dan kunnen de boys ook in de havenspeeltuin spelen, alwaar enorm veel water aanwezig is. Droge kleren, een zwembroek en een handdoek gaan zeker mee.

Ben eindelijk begonnen met mijn laatste kunstwerk in mijn slaapkamer. Van die mozaiktegelmatjes in vorm geknipt en inmiddels zitten er 2 op mijn slaapkamermuur. Nog 4 te gaan, maar de lijm is op, dus morgen eerst nieuwe halen. Ik vind het resultaat tot nu toe mooi en zodra het af is, zal ik een fotootje plaatsen in de AK.

Zo, ga maar surfen en nog een spelletje spelen en alle spullen voor morgen klaar zetten en dan slapen. Fijne avond!
Wij zijn nog niet weg, Lynn moet nog een week naar school. En dan nog anderhalve week thuis voor we gaan. Wel druk gehad en nog steeds wel eigenlijk, kom vooral aan bijlezen toe geloof ik.

Vandaag de lijst van Lynn opgestuurd naar de psych, dan kan ze die vast analyseren voor de nieuwe afspraak. We hebben de laatste dagen vrij weinig drama's te beschrijven, het gaat erg goed. Man zei al: bij Lynn duren de fases gewoon wat langer (eeh, ja, een jaar) Maar goed, een en ander kan nog steeds wat verbetering gebruiken en daar hopen we goede tips en handvatten voor te krijgen.

Van de week bij het naar bed gaan in de badkamer:

Lynn ging tanden poetsen en had haar knuffelkonijntje bij zich (die noemt ze knijpkonijntje).

Ze zei nu tegen hem: ga jij hier maar even zitten Knuffie (en zet hem op de kast). Dus ik vroeg of hij geen knijpkonijntje meer heette.

Jawel, dat was wel zo, maar in het Chinees was dat dan Knuffie.

Echt he.

Echt waar hoor.

Echt.

Dus.

Ik moest enorm lachen, heel serieus was ze eronder (die laatste 4 regels heb ik niet zelf bedacht, die kwamen er net zo uit)

Sam gaat lekker, die krijgt het tijgeren aardig door en komt nu overal waar hij komen wil. Het blijft een heerlijk vrolijk kind, lust ook alles wat we hem geven. Hij krijgt om 16 uur altijd al zijn eten (potje, vind ik wel erg makkelijk) en eet dan 's avonds nog wat hapjes van ons mee. Heerlijk vindt ie dat.

Oeps, hij wordt wakker, straks terug!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hij was op zijn buik gedraaid in zijn slaap en werd nu wakker en dacht: sh*t, ik lig op mijn buik. MAMA, ik lig op mijn buik, help!

En dat is dan bijna 9 maanden, terugdraaien bedenkt hij gewoon niet, maar hij kan het wel.
Q
Hello ladies,

Q jammer dat ik niet wist dat je ibplaswijck was, ik woon om de hoek!

Indian balen dat hij toch wat complicaties heeft.

Juul fijn dat lynn zo lekker gaat.

Wij hebben al twee weken schoolvakantie hier. Afgelopen dagen was Valentijn bij oma inde carvan in ouddorp, wij gaan daar komende week ook kamperen. Heb er erg veel zin in.

Verder alles ok, druk op mijn werk vanwege hoogseizoen.

Ben weer weg!
!
.
Juul, inderdaad nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ben je verwend?

Het is wel saai hier, nu bijna iedereen op vakantie is. Vandaag staat, denk ik weer de waterspeeltuin op het programma. Tis tenslotte lekker weer. Ik ga me zo in mijn kleding hijsen en dan Emdin zover zien te krijgen. Hij ligt nu nog naar een dvd van Thomas de Stoomlocomotief te kijken.

Morgen moet ik weer werken. Dat zal tegen vallen. Ben tenslotte 3 weken vrij geweest. Vooral het vroege opstaan, daar zie ik tegenop.

Merel: volgens mij is de speeltuin in het Delftse Hout al weer open. Geen blauw alg meer. Wij gaan vandaag naar die in het Tanthof. Emdin geeft de voorkeur aan deze speeltuin.

Fijne zondag allemaal!
Hoi,

Ik ben er weer!

Indian, wat enorm balen dat D ondanks de buisjes nog steeds een oorontsteking heeft!

Wij hadden een hele leuke vakantie. warm warm warm dus veel gezwommen, bij een meer geweest en siesta gehouden. Heerlijk! Ik heb me nergens druk over gemaakt, mijn kinderen hebben wrs scheurbuik nu (Mileen heeft 2 weken alleen pannenkoeken op en Bojan alleen friet ), maar ik ben wel heerlijk uitgerust nu.

Syl, wooow slaapt E al door??? Knap kind!

Hoe is het nu met jou?

Juul, nog gefeliciteerd met je verjaartdag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
!
Frans, gefeliciteerd met je verjaardag!

Mijn verjaardag zaterdag was erg gezellig, man en ik vierden het samen, alle familie was er, heel leuk. Nichtje probeerde zo goed als het ging mee te doen met spelen, die heeft een week geleden haar been gebroken en zit nu in een rolstoel, heel sneu. Maar de andere kinderen hebben haar zo veel mogelijk meegenomen en erbij betrokken, dus het ging wel.

Lynn is weer drama, over een week moeten we weer naar de psych, ben benieuwd wat ze geanalyseerd heeft uit de lijst die we hebben ingevuld.

Nog 4 dagen, dan is het ook hier vakantie!

Waar waren jullie heen, Frans? Haha, kids hebben zich goed vermaakt zo te lezen en overleefd op friet en pannenkoeken

Fijn dat je medicijnen aanslaan, Indian!

Q, viel het mee om weer te werken?

Merel, hoe is het met Madelief, gaat het allemaal goed?
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, Frans!

Het feest is zeker al in volle gang?
.
GM, fijne dag allemaal vandaag!!
Hoe is het met D Indian?

Sam moet dinsdag naar de kno-arts, ben benieuwd of daar wat uitkomt, ik verwacht het eigenlijk niet.

Ik wil Lynns oren ook eens na laten kijken eigenlijk. Gewoon voor de zekerheid, ze zegt zo vaak dat ze dingen niet hoort. Dat kan oostindisch zijn, of echt, maar misschien goed om even zeker te weten.
!!
Hoi!

bedankt voor de felicitaties!

Aha bij jullie wordt ook niet altijd even goed geluisterd dus . Hier ook niet. Sinds we terugzijn van vakantie is mevrouw sowieso heel erg lichtgeraakt. Brult om alles, gezellig hoor.

Zeker in combinatie met een zeer ondernemend broertje met kort lontje en verlatingsangst. Ik zit zo'n beetje de hele dag met mijn kinderen te knuffelen

Indian, jee die D blijft maar kwakkelen zeg. Bojan eet nu bijna ook niks trouwens. OP vakantie is hij ook echt afgevallen. Het was heel warm en ik denk daardoor weinig eetlust, verder at ie dus een paar frietjes per dag. Ik ben nu maar bezig met een fruit offensiet Hopenlijk voelt D zich snel weer beter!

Wij hadden in de vakantie voor Milena een klok gekocht. Al een paar ochtende werden we om 5 uur gewekt met 3 maal 3 is 9, en Booooooojan zingt zijn lied, waarop Bojan luidkeels begon te zingen.. Met een klok wilden we Milena uitleggen wanneer ze uit bed mocht en wanneer niet. Dus als de kleine wijzer op 7 staat, dan mag je uit bed. Anders niet! Wat is e kleine wijzer? Wat is de 7? Hoe zat het ook al weer? Oh ja de kleine wijzer op de 7. Gesnapt? Ja mama. Volgende ochtend komt Milena om 5.15 onze kamer binnengerend. met de klok: kijk mama , de wijzer was nog niet goed, dus toen heb ik hem zelf maar even op de 7 gezet
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
g.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven