Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
quote:yasmijn schreef op 19 juli 2010 @ 20:50:

[...]

Cabauter Blauw.

Wat zat het vreselijk strak he.En dan die enorme schuiten eronderuit, leek wel een clown.
En zou Yolanthe nog moe zijn?

Drie dagen lang feest, ik zou een jaar moeten bijkomen.
Male, in buitenland trouwen ok, lijkt mij ook fijn. Maar dan toch in een ietwat aangepaste jurk (a la losvallend ), en zeker geen drie dagen met alles erop en eraan.
Alle reacties Link kopieren
Wesley heet hier in huis al 'liefkozend' Wesley kabouter van bambergen:P
Als ik zoveel geld had, zou ik lekker ook iedereen die me lief is over laten vliegen naar een mooie locatie. Dan zou ik ook alles lekker luxe doen, natuurlijk!

RTL boulevard zou alleen geen reportage van mijn huwelijk willen maken, maar als ze het geld hebben is het toch geen probleem verder?
Nee maar ik bedoelde idd wat Americagirl zei, ik bedoel, ze trouwen nu meer voor de buitenwereld, dan voor zichzelf!

Ik zou met veel geld er ook een enorm feest van maken denkik, maar laat wel iedereen aantrekken waar hij/zij zich prettig in voelt, en ga niet overdreven als de koningin me door het dorp laten rijden
O, dat zou ik ook nooit doen. Zo'n koetsje (en zeker als je er in je eentje in moet) is echt mijn nachtmerrie. En iedereen maar staren naar je brrrr

Ik reageerde meer op het feit dat sommigen hier het stom vinden dat ze zo ver weg/voor zoveel geld etc getrouwd zijn. Daarvan vind ik, dat moeten ze lekker zelf weten. Ik zou (op mijn manier dan, zonder koets en handgemaakte schoenen met monogram) ook flink uitpakken!
quote:Kabouter23 schreef op 20 juli 2010 @ 08:43:

Ik vind het ook wel sneu voor de exvrouw van wesley, yolanthe loopt daar toch een beetje trots en liefdevol te doen met háár kind..Exvrouw en Yolanthe kunnen het goed met elkaar vinden... Was ook niet echt een dramascheiding geloof ik, gewoon gevalletje uit elkaar gegroeid..
quote:Kabouter23 schreef op 20 juli 2010 @ 15:16:

Nee maar ik bedoelde idd wat Americagirl zei, ik bedoel, ze trouwen nu meer voor de buitenwereld, dan voor zichzelf!

p

Dat weet je toch helemaal niet? Punt is gewoon dat hoe ze ook zouden trouwen, de pers er toch bovenop zit. Dan kun je het beter maar meteen opengooien, dan heb je nog een beetje grip op wat naar buiten komt. Daarbij zijn het beiden mensen die die camera op hun neus gewend zijn.

Ik zou mijn spaargeld ook niet op de eeuwigheid van hun huwelijk zetten, maar om te concluderen dat ze voor de buitenwereld getrouwd zijn, vind ik wat al te cru. Ze hadden gewoon zin an een feessie en ze hebben het geld, daar hebben ze beiden gewoon voor gewerkt, dus waarom niet laten rollen als het kan? Ik had het wel leuk gevonden als ik zo rijk was dat ik mijn bruiloft ongelimiteerd kon vieren.

Ik vond het een redelijk smakeloze vertoning, maar eigenlijk vind ik dat van iedere bruiloft incl. mijn eigen bruiloft. Maar voor mij persoonlijk hoort dat ook zo . Wie weet hoe ik over de top was gegaan met een zak met geld en dat zegt absoluut niets over de liefde die ik voor mijn man voel.

Wat ik wel echt smakeloos vind, is met zo'n lage jurk en pushup-bustier in de kerk trouwen. Maar goed, bij mij is er ingeramd dat je niet half gekleed in een gebedshuis mag vertonen.
Nou ik denk dat we dat wel weten hoor Bagheera :-)

Ik bedoel: geld hebben is 1 ding, een luxe bruiloft ook

Maar mijn god wat een overdaad was dit....een make-over voor álle gasten?? Beyonce op je bruiloft? Uitnodigingen die persoonlijk bij iedereen werden afgeleverd in plaats van gewoon met de post??

En dat allemaal elke keer breed uitgemeten in alle kranten?

Ik vind niet dat dat nog iets te maken heeft met waar het huwelijk om draait, maar met een enorm uiterlijk vertoon.

En natuurlijk: als jij rijk bent dan ga je niet trouwen in het plaatselijke buurthuis....en dan zal je misschien wel een designerjurk kopen. Maar dit? Nee dit vond ik echt één grote show
Ik moest echt vreselijk lachen om het tuttige pakje dat Syvie van der Vaart aan had. Ze wilde duidelijk chic doen met dat Chanelachtige pakje, maar ze sloeg de plank volledig mis door voor een winterstofje te kiezen. Wat zal zij het warm gehad hebben!

En dat dat gevaarte op haar hoofd, ze leek wel een huis in een achterstandwijk door die satelietschotel op haar hoofd .
quote:iris1969 schreef op 20 juli 2010 @ 19:49:

Ik moest echt vreselijk lachen om het tuttige pakje dat Syvie van der Vaart aan had. Ze wilde duidelijk chic doen met dat Chanelachtige pakje, maar ze sloeg de plank volledig mis door voor een winterstofje te kiezen. Wat zal zij het warm gehad hebben!

.Ik denk zomaar dat het een echt Chanel pakje was. Zou willen dat ik zo'n pakje kon betalen .
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 20 juli 2010 @ 20:21:

[afbeelding]
Dat hoedje (?) van Sylvie Meis vond ik verschrikkelijk lelijk! Net of ze Victoria Beckham na wil doen met zo´n hoedje.
Viva naar de knoppen.
Ik heb haar niet gezien. Doe eens foto plakken?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zit nu boulevard te kijken:

http://tvblik.nl/rtl-boulevard/19-juli-2010

Maar wie is in hemelsnaam mark van eeuwen??

Ivo niehe lijkt op jack nicholson

En dat rose pak van froger!!!!!!!!! My God

natas ziet eruit alsof ze al 2 weken dood is.

Die pastelkleding van iedereen! Ik weet niet wat ik zie. En Anouk Smulders is een bitch.
quote:_69_ schreef op 20 juli 2010 @ 21:56:

Ik zit nu boulevard te kijken:

http://tvblik.nl/rtl-boulevard/19-juli-2010

natas ziet eruit alsof ze al 2 weken dood is.

.
Viva naar de knoppen.
Oja, dat logo van 'WY' .Ik word er echt niet goed van; zelfs in de schoenzolen van van Bommelzolen. Dat Yolanthe wat minder had uitgegeven en wat meer geld had geschonken aan de Indiase meisjes die in de prostitutie worden gedwongen!
En haar aankomst in dat koetsje en daarvoor 6 paarden.....wat een hoogmoed!
En Anouk zit heel de tijd met haar balpen te klikken. Wat een wicht zeg
quote:_69_ schreef op 20 juli 2010 @ 22:00:

En Anouk zit heel de tijd met haar balpen te klikken. Wat een wicht zegOok met het W&Y logo natuurlijk.
Viva naar de knoppen.
Denk t wel!
Ik citeer Anouk: "wat he-le-maal ge-wel-dig en emotioneel was toen Wes zei dat ie dan wel geen goud had op de WK, maar nu wel met Yo goud in handen had...."

Ehhh waar is de zelfspot en de humor,

en ze meende het nog ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven