Mode & Beauty alle pijlers

Wat is er mis met wit.

20-07-2010 13:26 187 berichten
Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden.

M'n reactie was deze:

"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.

Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?

Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.

Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.

Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.

Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."

Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.

Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.

Witte sokken heb ik net al genoemd.

Witte muren, kunnen echt niet meer.

En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?

Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:flatscreen schreef op 20 juli 2010 @ 17:21:

[...]

Met een donkere huid wordt het wel zo snel vuil. Bruine randjes...getsie...Wat bedoel je? Ik snap het niet.
Wit is mooi, maar zo besmettelijk. Jarenlang veel wit in mijn kast gehad. Tegenwoordig is dat meer kleur, omdat het net even meer kleurt. Wit maakt bleek en roze maakt rozig (zo'n gezonde baby-kleur.)

EDIT: als ik iets mooi vind staan en het praktisch is (o.a. weinig strijken ) dan wordt dat al snel favoriet als het ook goed past en kleurt.
quote:Merelin schreef op 20 juli 2010 @ 17:23:

[...]

Wat bedoel je? Ik snap het niet.Misschien heeft ze haar eigen witte onderbroeken in gedachten?????
quote:flatscreen schreef op 20 juli 2010 @ 17:21:

[...]

Met een donkere huid wordt het wel zo snel vuil. Bruine randjes...getsie...huh? Tenzij je bruiningscreme opsmeert wordt er toch niets vuil?
Dat zeg ik....
quote:kiki_twee schreef op 20 juli 2010 @ 17:29:

[...]

Misschien heeft ze haar eigen witte onderbroeken in gedachten?????
Dat zeg ik....
Waarschijnlijk erg mosterd, maar bij witte leggings zie je alle bobbeltjes en putjes erdoor heen schijnen. Is niet erg flatteus.

Hier wel een witleren bankstel, een mooie strakke hoekbank.
quote:Merelin schreef op 20 juli 2010 @ 17:14:

[...]

Ja! Weet zeker dat we het dan eens worden

WItte sokken ..... lelijk!In sneakers zie ik toch echt liever korte witte sokjes dan welke andere kleur dan ook. Niet mee eens dus.
quote:Cateautje schreef op 20 juli 2010 @ 14:24:

Ik heb heb huishouden in 80 verschillende teinten wit en het is altijd heerlijk zonnig in huis. Voor mij nooit geen donkere kleuren meer.

.Vind ik ook! Lekker fresh & clean .
quote:Julus schreef op 20 juli 2010 @ 14:19:

Witte leren laarzen van Fred de la Bretonniere zijn niet ordi, maar stijlvol. Witte plastic uitziende (lees, goedkope) laarzen wel. Ligt ook aan het model.Alle plastic laarzen vind ik ordi, behalve regenlaarzen.
quote:ninon schreef op 20 juli 2010 @ 18:21:

[...]

Hier wel een witleren bankstel, een mooie strakke hoekbank.

Zoiets?

Ook de witte laarzen van Fred de la Bretonniere zijn ordinair. Het zit em echt in de kleur. Witte laarzen zijn voor tokkies.
quote:hanZie schreef op 20 juli 2010 @ 18:53:

[...]

In sneakers zie ik toch echt liever korte witte sokjes dan welke andere kleur dan ook. Niet mee eens dus. Zelfs in sneakers niet. In mijn snakers draag ik van die zwarte kleine sokjes. Je ziet altijd wel een klein randje, dus dan beter zwart dan wit. Maar ik heb dan ook geen witte sneakers. Ik hou niet van witte schoenen.
Ik vind niks mis met witte leggings.
quote:Merelin schreef op 20 juli 2010 @ 19:09:

[...]

Zelfs in sneakers niet. In mijn snakers draag ik van die zwarte kleine sokjes. Je ziet altijd wel een klein randje, dus dan beter zwart dan wit. Maar ik heb dan ook geen witte sneakers. Ik hou niet van witte schoenen.Tenzij je dus witte gympen hebt. Ik heb witte All Stars en Superga's en daar staat alleen wit goed bij vind ik.
Meestal ordinair en goedkoop.

Op zich een broek voor de zomer kan wel, maar dan houdt het snel op. Beige is mooier.
En als je al iets wits aandoet, dan alleen 1 kledingstuk. Dan kan het er nog wel leuk uitzien.
En als je al iets wits aandoet, dan alleen 1 kledingstuk. Dan kan het er nog wel leuk uitzien.
Aaf stapt zelfs over op (o.a.) een witte legging!

Lees en huiver
Ik vind in de zomer een witte jeans wel heel leuk hoor. Mooie riem erin, en een gekleurde top. Vind ik niet ordinair of lelijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Ksenija schreef op 20 juli 2010 @ 20:03:

Meestal ordinair en goedkoop.

Op zich een broek voor de zomer kan wel, maar dan houdt het snel op. Beige is mooier.

Niet mee eens.

Beige vind ik zó lelijk.Oude mensen dragen vaak beige en dat maakt zo bleek en in Amerikaanse films en series worden ook vaak van die beige broeken gedragen.
Ik heb een witte legging, een witte tregging (jaja) én een witte spijkerbroek. Oei...

Ook een witte zomerjas die ik uiteraard niet combineer met een van bovenstaande.

ik zou ook wel een witte werkster willen trouwens.
Als ik mijn witte legging aan heb, heb ik er wel iets bij aan wat op/over mijn knie valt hoor.

Knieën zijn zo lelijk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik bedenk me opeens, ik heb ook een witte bril.

Ga even mijn lenzen uitdoen en mij bril opzetten!

Ik vind beige echt een oude mensen kleur, vreselijk.

Lekker veilig ook.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:hanZie schreef op 20 juli 2010 @ 19:07:

Ook de witte laarzen van Fred de la Bretonniere zijn ordinair. Het zit em echt in de kleur. Witte laarzen zijn voor tokkies. De Tokkies hebben niet zoveel geld én zijn te groot om er in te passen. Ze zijn anders te gewichtig om zulke laarzen te dragen...of omgekeerd.
Tokkie met Fred..het klinkt wel bij elkaar, het oogt alleen niet helemaal zoals we gewend zijn van een tokkie.

En wat vinden we dan van de witte Shabbies, ook ordi?

(ook van Fred trouwens).

Nadeel van witte shirtjes is dat ze snel geel worden bij de oksel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven