Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
dinsdag 20 juli 2010 om 22:31
Wesley Sneijder heeft zijn overgrootmoeder beloofd dat hij en zijn vrouw Yolanthe Cabau van Kasbergen snel papa en mama zullen worden. Dat meldt de Telegraaf.
Op de trouwdag meldde de overgrootmoeder dat ze graag ziet dat Wesley en Yolanthe zo snel mogelijk een baby krijgen. Zo zou zij de kans krijgen nog wat tijd door te kunnen brengen met een eventueel achterachterkleinkind. Sneijder is al vader van een driejarig zoontje uit een eerder huwelijk. Ook Yolanthe zei dat ze graag kinderen wil.
Op de trouwdag meldde de overgrootmoeder dat ze graag ziet dat Wesley en Yolanthe zo snel mogelijk een baby krijgen. Zo zou zij de kans krijgen nog wat tijd door te kunnen brengen met een eventueel achterachterkleinkind. Sneijder is al vader van een driejarig zoontje uit een eerder huwelijk. Ook Yolanthe zei dat ze graag kinderen wil.
woensdag 21 juli 2010 om 00:11
woensdag 21 juli 2010 om 00:30
In ieder geval zitten ze voorlopig ver weg(gisstan): (bron.nu.nl)
'Yo en Wes op de Seychellen'
AMSTERDAM - Yolanthe en Wesley zijn voor hun huwelijksreis naar de Seychellen afgereisd. Dat weet Shownieuws te melden. De Afrikaanse eilandengroep staat bekend om haar witte stranden, bijzondere fauna en aangename klimaat.
Het kersverse echtpaar verblijft maximaal twee weken in het land, zo meldt het nieuwsprogramma.
Dan moet Wesley Sneijder namelijk weer aan de slag bij zijn voetbalclub Inter Milan. Wesley en Yolanthe hebben een spectaculair huwelijksfeest achter de rug, dat maar liefst drie dagen duurde.
Zaterdag gaven de twee elkaar het jawoord in Toscane.
'Yo en Wes op de Seychellen'
AMSTERDAM - Yolanthe en Wesley zijn voor hun huwelijksreis naar de Seychellen afgereisd. Dat weet Shownieuws te melden. De Afrikaanse eilandengroep staat bekend om haar witte stranden, bijzondere fauna en aangename klimaat.
Het kersverse echtpaar verblijft maximaal twee weken in het land, zo meldt het nieuwsprogramma.
Dan moet Wesley Sneijder namelijk weer aan de slag bij zijn voetbalclub Inter Milan. Wesley en Yolanthe hebben een spectaculair huwelijksfeest achter de rug, dat maar liefst drie dagen duurde.
Zaterdag gaven de twee elkaar het jawoord in Toscane.
woensdag 21 juli 2010 om 00:31
woensdag 21 juli 2010 om 00:35
quote:_69_ schreef op 20 juli 2010 @ 21:56:
Ik zit nu boulevard te kijken:
http://tvblik.nl/rtl-boulevard/19-juli-2010
Maar wie is in hemelsnaam mark van eeuwen??Een leeghoofd uit GTST die het op Lieke van Lexmond deed.
Ivo niehe lijkt op jack nicholson
Mocht-ie willen. Ivo, that is.
En dat rose pak van froger!!!!!!!!! My God
natas ziet eruit alsof ze al 2 weken dood is.
Een van de twee had de outfit verkloot en dus moest er geshopt worden en de ander zich aanpassen.
.
Ik zit nu boulevard te kijken:
http://tvblik.nl/rtl-boulevard/19-juli-2010
Maar wie is in hemelsnaam mark van eeuwen??Een leeghoofd uit GTST die het op Lieke van Lexmond deed.
Ivo niehe lijkt op jack nicholson
Mocht-ie willen. Ivo, that is.
En dat rose pak van froger!!!!!!!!! My God
natas ziet eruit alsof ze al 2 weken dood is.
Een van de twee had de outfit verkloot en dus moest er geshopt worden en de ander zich aanpassen.
.
woensdag 21 juli 2010 om 00:38
quote:_69_ schreef op 20 juli 2010 @ 21:58:
Oja, dat logo van 'WY' .Ik word er echt niet goed van; zelfs in de schoenzolen van van Bommelzolen. Dat Yolanthe wat minder had uitgegeven en wat meer geld had geschonken aan de Indiase meisjes die in de prostitutie worden gedwongen!
Mee eens. Ik las ergens dat ze van de baas van Wesley oorknopjes (knopjes, he, geen langbengelige pegels) kreeg ter waarde van een ton. Kom op zeg, onder die plens haar zie je er geen flikker van. Het had haar gesierd (om in stijl te blijven) als ze die oordoppen had ingeruild en het geld aan haar eigen stichting had geschonken).
Een TON voor oorknoppies....
Oja, dat logo van 'WY' .Ik word er echt niet goed van; zelfs in de schoenzolen van van Bommelzolen. Dat Yolanthe wat minder had uitgegeven en wat meer geld had geschonken aan de Indiase meisjes die in de prostitutie worden gedwongen!
Mee eens. Ik las ergens dat ze van de baas van Wesley oorknopjes (knopjes, he, geen langbengelige pegels) kreeg ter waarde van een ton. Kom op zeg, onder die plens haar zie je er geen flikker van. Het had haar gesierd (om in stijl te blijven) als ze die oordoppen had ingeruild en het geld aan haar eigen stichting had geschonken).
woensdag 21 juli 2010 om 00:45
Zes paar oorknoppies is 1 hele over-the-top-bruiloft (van drie dagen). Gaat toch allemaal nergens meer over..als Wesley weer trouwt (of Yo) dan ben ik benieuwd wat we dan krijgen. Bruiloft van een week? Alhoewel..tegen die tijd kan Wes dat natuurlijk niet meer betalen, zijn halve kapitaal zit dan in Yo. En voor de rest bij andere ex.
woensdag 21 juli 2010 om 01:10
quote:Muis66 schreef op 21 juli 2010 @ 00:38:
[...]
en wie weet geven ze die toch wel en geven daar nou net geen ruchtbaarheid aan.
Schets,
# o wat een mooie oorknopjes Wes, ik ga ze meteen verkopen en het geld schenken aan de Indiase prosties#
# ja Schat , doe dat maar, wat ben je toch lief en zo romantisch ook#
[...]
en wie weet geven ze die toch wel en geven daar nou net geen ruchtbaarheid aan.
Schets,
# o wat een mooie oorknopjes Wes, ik ga ze meteen verkopen en het geld schenken aan de Indiase prosties#
# ja Schat , doe dat maar, wat ben je toch lief en zo romantisch ook#
woensdag 21 juli 2010 om 08:17
Nee, maar shownieuws had toen een interview met de beveiliger van Beyonce en Jay-z, en sindsdien is dat hele Beyonce verhaal er
Die gast vertelde alleen hoe de beveiliging was enzo, hij heeft het zelf niet gedaan iig.
En ik moest ook al denken aan de stichting van Yo, maar wellicht geeft ze daar gewoon geld aan zonder ermee in het nieuws te komen..
Die gast vertelde alleen hoe de beveiliging was enzo, hij heeft het zelf niet gedaan iig.
En ik moest ook al denken aan de stichting van Yo, maar wellicht geeft ze daar gewoon geld aan zonder ermee in het nieuws te komen..