Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Kodak, wij hebben het huis aan de buitenkant ook altijd versierd met kerst. Ik kan me haast helemaal niet voorstellen dat het nog geen acht weken meer duurd. Ik heb het gevoel dat het steeds sneller gaat..

SFO, als jij dit leest heb jij ook weekend..lekker toch..

Ik heb het stil in huis, de kids op school. Ik ga nu eerst dadelijk sushi's halen...Ik ben nog niet helemaal de oude..maar toch beter dan gisteren..
Ja bloemetje de tijd vliegt voorbij . Het is al weer bijna het einde van het jaar .

Voordat je het weet zitten we weer in 2008.

De kinders zullen wel thuis zijn nu en lekker bij je op de bank zitten . Sushi mijn man vind sushi lekker ik ben er niet zo weg van.Maar ben toch niet zo'n viseter en zeker geen rouwe vis. Maar als we naar een japans restaurant gan is er altijd wel wat anders te krijgen ook wat in mijn straatje past . Zo zijn we alle twee toch tevreden.heb de halloween al weer opgeruimt en heb de kerstdozen eens tevoorschijn gehaald zodat ik een beetje kan bekijken wat ik nog allemaal heb en wat nog werkt.

Hey vergeet ik bijna te vragen aan je bloemetje hoe was je man's concert gisteren geweest .heeft ie het leuk gehad?

SFO geniet een beetje van je weekend. Jullie hebben een niet al te leuke week achter de rug. Ik hoop dat je een beter weekend hebt.
Daar ben ik weer na een dagje buffelen. De timmerlieden waren vanmorgen zeer bezorgd en belangstellend. Zij hadden het nieuws van mijn baasje gehoord en ze hebben met zijn alle meteen een condeleance kaart gekocht en de namen er op ingevuld. Ik heb dan ook zonet de kaart afgeleverd en even bij geklets al is dat nog moeilijk. Dinsdag is de begravenis en dan hoop ik dat zij allemaal de draad weer op kunnen pakken.

Maar nu ga ik toch maar eens aan ons weekend denken, de Hot Tub opwarmen en even chillen voordat ik morgen paar uurtjes ga beunen. Ja ook hier doen we een extra boterhammetje verdienen.
Kodak, als je niet echt van vis houdt dan heb je met sushi's een beetje een probleem, maar ze smaakten me goed vanavond.

Mijn man was gisteravond naar Night Wish, een soort hardrock achtig gebeuren, in Europa zijn ze heel bekend maar hier niet zo..

SFO, ik dend dat na de begravenis de klap pas komt..

Je hebt gelijk dat je morgen nog een paar uurtjes gaat werken..

Ik denk dat mijn man zo in dromenland is..ha ha ha..hij is het uitgaan niet meer gewend.
Night wish nooit van gehoort. maar hou dan ook niet echt van hard rock.

Chill even in the hot tub je hebt gelijk.Anders beheerst het je hele leven dadelijk.Ik vind het wel erg tof van alle collega's om een kaart te kopen en allemaal mee te leven.

Ik ga nog even bij mijn man zitten we hebben elkaar van de week niet erg veel gezien. Morgen gaan we gezellig uit saampjes dan kunnen we even bij kletsen.

Fijn weekend allemaal.
Voor jouw ook een fijn weekend kodak..night wish is ook niet echt mijn smaak anders had ik wel een babysit geregeld..Veel plezier van het weekend..
Het mag weer gebeuren vandaag, het is zaterdag en het wordt hier prachtig weer. Ik ga even klussen terwijl sfo-vrouw naar de gym gaat. Wat betreft de muziek smaak, alles wat er tussen klassiek metal ligt kan ik meestal wel naar luisteren.
Nou, hier is het inmiddels ook weer zaterdag morgen geworden..volgens mij staat de hele familie in de douche..

Het zou mij niks verbazen SFO dat je deze groep wel kent. Het is een soort hardrock band en de vorige zangeres (ze hebben nu een andere) zingt met opera stem en zwaait voortdurend met haar haar. Het is ook niet echt mijn favoriet maar als mijn man er blij van wordt dan moet hij gaan..ha ha..

Het weer is hier ook geweldig, we gaan er dadelijk nog eventjes uit. Ook naar het duitse winkeltje voor de zuurkool, worst en spek..
Kom zo niet een, twee, drie op die naam van de band dus ik zou zeggen help mij Bloem. De morgen start bij mij vaak wel met 107.7 the Bone, de hardrock station van de Bay Area. Ben net thuis en zie zowel wat vrouw lief in petto heeft.

Zou met dit weer wel effe graag een hick maken in een van de Regional Parks.
Er is vandaag weinig schot gekomen in de dingen die ik wilde doen.

Volgens mij wordt dit een verdomd lui weekend
Hier ook niet..het weer was vandaag fantastisch..vergeet niet vannacht om de klok terug te zetten..
Geen probleem dat extra uurtje maffen
Daar zal hier niet veel van terecht komen ben ik bang....dan maar een uurtje rennen..
Wij boffen vanavond Bloem, mijn buren kwamen kaarten en namen kroketten mee die zij vandaag had gemaakt met mijn achterbuurvrouw. Erg vervelend moet ik zeggen en we gaan ze dan ook in een paar minuten proeven. Daarna gaan we verder met de dames inmaken met een potje Spades.
SFO, ik zal maar zeggen smulse..Het wordt binnenkort hoog tijd dat ik weer eens bitterballen ga maken. Ik ga van de week weer wat NL dingen bestellen online..Af en toe moet je je zelf verwennen..

Geloven of niet, mijn man ligt al weer te snurken op de bank..haha..ik zal waarschijnlijk wel iets verkeerds doen..

Kodak, heb je vandaag een leuke dag gehad met je man..wij hadden achteraf spijt, we hadden weer naar zee moeten gaan. Het weer was hier geweldig..
Inderdaad het was even smullen, jammie kroketten.

De buurtjes zijn net de deur na een avondje kaarten maar ga nu toch maar eens naar bed. Het is reeds half twee geweest en geniet dan ook maar even van mijn extra uurtje.
Goedenmorgen het is kwart voor vijf en vergeten de klok een uur terug te zetten . Dus dacht dat het half zes was. had ik nog maar gisterenavond hier even gekeken dan had ik het geweten .hahah

Maar goed het maakt me niet zo erg veel uit want vandaag ga ik nog even op uit endenk dat het wiskey town word. Mijn man gaat niet mee want die houd niet van een goede hike. En ik ben er wel aan toe om even lekker de natuur op te zoeken.

Ik heb gisteren een fijne dag gehad met manlief,en zijn weer helemaal bijgepraat. We zijn lekker uit shoppen geweest en daarna hebben we een hapje gegeten bij Gibbs een local restaurant dat ik geweldig vind .

Een kaartavondje is gezellig.Dat mis ik weleens want onze "kaart' vrienden wonen in Oregon en ja daar ga je niet even een avondje naar toe om te kaarten. En een andere vrienden die van spelletjes houd als settlers of catan etc die wonen allemaal in de bay area richting san Jose dus spellen en kaarten doen we niet veel .mar maakt het wel speciaal als we dan daar zijn.

Kathy een goede vriendin van me uit Oregon vroeg al twee weken geleden of we snel kwamen.Maar de tijd is kort .De passen zullen wel snel dicht zijn (zal ook aan het weer liggen) Dus dat moeten we nog even bekijken.

Jongens maak me leker met bitterballen en kroketten.ik zal toch nog eens in de keuken gaan staan en proberen ze te maken.En wat meer geduld hebben.

Bloemetje de kust in Oregon is gewoon prachtig en ja ik snap dat je spijt hebt dat je niet gegaan bent. Als ik naar kathy ga dan gaan we vaak ook naar New port en naar Florence want ik vind het daar geweldig. En dan bij florence gaan we nog het strand op. Er zijn nooit niet erg veel mensen te zien op het strand.

Zo hoor mijn biepje dat de koffie klaar is dus maar eerst even een koppie doen want dat heb ik wel even nodig.En dan mijn backpack inpakken om vroeg op pad te gaan . Een fijne zondag allemaal.

waar zijn Milous en al de andere toch?

OO and SFO kijk maar uit dat de jongens niet ingemaakt worden.. hahah vrouwen kunnen erg goed zijn om mannen op hun nummer te zetten ..hahaha
Lekker een hike, dat gaat er altijd wel in vooral in de omgeving van Trinity Lake. Tot nu toe staat dit op de planning als volgende vakantie bestemming binnen de VS. Kodak ik heb mijn buren niet zo gek gekregen om Settlers of Catan te spelen dus ik moet wachten tot dat onze vrienden uit Portland komen. Wat betreft het kaartspel van afgelopen avond, ik heb een keer kunnen winnen en een tweede keer verloren.

De klok is weer een uur terug dus we kunnen nog even paar weken genieten van redelijke vroege zonsopgang, beter dan een donkere start in de morgen.

Het goede nieuws komt vandaag uit NL, kleine Robbie is weer terug is in Enschede. Yes
Het is vanavond vrij rustig op de topic, Kodak zal wel bekaf zijn van de hike en morgen rond 5uur weer voor de pc zitten. Terwijl ik zei de gek nog even het cabaret bij Veronica ga luisteren.

Gegroet
SFO en gelijk heb je het is vijf uur haha. Erg hoor maar ik moet altijd aan het uur wennen. Gisteren een prachtige dag gehad en lekker een mooie hike gemaakt. Het was een porachtige dag en de kleuren waren enorm. Het enige jammere is dat ik mijn camera vergeten was. Maar gelukkig het belangrijkste bij me had. We waren pas om half tien thuis omdat ik gezellig met mijn vriendin ben gaan eten onderweg.Moe en voldaan ben ik thuis gekomen en heb de boel in de keuken gegooit en ben op de bank geploft en heb niks meer gedaan. Toen ik net op kwam viel ik dan ook over mijn backpack en was meteen klaar wakker.Had je het maar op moeten ruimen. Dat was de eerste gedachte die toen door mijn hoofd ging. Nu heb ik een lekker koppie koffie voordat ik een stukje ga lopen. Lekker vroeg,daar hou ik wel van .

Een goedenmorgen allemaal.

PS dus SFO je hebt lekker op je pc TV hahah
Goedenmorgen Kodak, was rond het zelfde tijdstip wakker echter heb mij nog maar even omgedraait. Helaas is de vijf minuten cabaret alleen op de radio, als je korte stukjes wil zien dan ben je genoodzaakt om op de vara te kijken en/of de up to date site www.zwartekat.nl . De laatste is pas vernieuwd en is bezig de downloads te plaatsen. Zo genoeg informatie op de vroege morgen, ik ga maar eens klaar maken voor de dag.
Ik wilde dat ik dat goed kon SFO omdraaien en nog een uurtje dutten.Ik ben van nature nogal gehaasten spring dan ook altijd meteen mijn bed uit.

Hoop dat je een fijne rustige werkdag hebt. Bloemetje hoe is het met je verkoudheid?

En waar zijn de andere Milous hoe is het bij jou ?

Moviveau ook al tijden niet gehoort..Waar zit je?

En er was er nog eentje die vroeg een tijdje geleden over een visa naar US Goh even denken Ravynna.

En Rascalles ze reisde nogal veel waar zitten jullie allemaal . Ik hoop dat ik niemand vergeten ben anders geef maar een gil.

Hoe is het met jullie allemaal.

Wat was het vandag weer grandioos weer zeg .En dat voor november.

Hoe is het weer bij jullie allemaal.

Vandaag is een boek uitgekomen van Mark Levin . Het heet Rescuing sprite,gaat over zijn honden Sprite en Pepsi. Over de tijden die ze samen gehad hebben . Vooral over Sprite hoe hij deze heeft moeten laten inslapen. Hij had deze hond van een shelter drie jaar geleden voor companion voor de andere hond en later bleek ziek te ziijn en wat voor een goede ,rare,leuke,verdrietige tijden ze samen hebben doorgemaakt. Ik heb het boek al bestelt.Ik hoop dat ik het droog kan houden als ik het lees,want op de radio was hij aan het vertellen over zijn honden en ik liep net op de treatmil en de tranen rolde over mijn wangen . Goh wat kan iets je toch aangrijpen in het leven.
Mijn dag is aardig vergaan moet ik zeggen, de dinsdag kijk ik een beetje tegen op. Heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan begrafenissen en dan helemaal van mijn werkmaatje zijn broer.

Wat het weer betreft Kodak, het is hier een en al zonneschijn dus die Indian Summer hebben we hier echt.

De TV programma's zullen vanaf vandaag wel allemaal re-runs worden nu alle writers het werk hebben neergelegd. Voor die gene die veel TV kijk wordt het dan maar ook een filmpje huren. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het de andere vergaat, laat eens wat van jullie horen. Zo ik spring maar eens onder de douche, kon het namelijk niet laten om eerst achter de pc te springen.
He-Bah ja morgen zal voor jullie een nare kille dag worden.afscheid nemen is nooit erg leuk en zeker niet van een jong iemand .Ik hoop dat er toch een lichtpuntje aan jullie dag zal zitten morgen.

Vanaaf ga ik sporten omdat er inderdaad reruns on Tv zijn.

Dus ga ik vaaaf maar een uurtje langer sporten en zwemmen.

Geniet allen een beetje van de avond.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel nieuws en zin vandaag..misschien komt het wel van het enen uurtje..

Kodak, ik had vandaag ook weer willen rennen vandaag maar helaas is het er niet van gekomen..Het zou nu dan wel kunnen, maar het is buiten nu echt pikkedonker..

SFO..inderdaad morgen geen mooie dag..sterkte ermee..

Ik ga nog even een boek lezen..

Daag...oja, morgen krijg ik salmiaklolly's, peternoten en drop..mijn NL boodschapper komt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven