Las Barettas Naranjas!
woensdag 21 juli 2010 om 10:19
Citro, heb je al iemand te pakken kunnen krijgen?
Ik heb vorige week mijn afscheid gehad en toen kreeg ik de helft van mijn vakantieboekenvoorraad;-)
Ik baal. Vanmorgen Mini naar groep 4 gebracht (nu mocht dat nog een keertje ), hoor ik dat het enige meisje waar ze bij zat van haar lijstje naar een andere groep is geplaatst. Ben samen met een andere moeder naar de directeur gegaan want dat is niet de afspraak. De groepen worden gemixt maar ieder kind heeft de garantie dat ze bij één kind van hun lijstje in de klas komen. En nu heeft Mini niemand Directeur roept dan dat het overmacht is en dat kinderen heus wel snel wennen aan hun nieuwe klas. Maar het gaat mij om het principe. En daarnaast zijn er kinderen voor wie het wel heel belangrijk is een vriendje in de klas te hebben. Nou goed, nu niets meer aan te doen maar ik vind het wel sneu. Vanmorgen zei ze ook nog dat ze het zo jammer vindt dat ze bij niemand van haar vrienden zit maar dat het wel fijn is dat jongetje x en y en z bijelkaar zitten want dat zijn zulke goede vrienden. Dat vind ik dan wel weer heel erg lief van haar.
Ik ga puinruimen. Mini was om 5 (!!) uur wakker en heeft niet meer geslapen. De hele woonkamer is in een school veranderd en we hebben vanmiddag feestje dus ik moet nu even gaan ombouwen.
Ik heb vorige week mijn afscheid gehad en toen kreeg ik de helft van mijn vakantieboekenvoorraad;-)
Ik baal. Vanmorgen Mini naar groep 4 gebracht (nu mocht dat nog een keertje ), hoor ik dat het enige meisje waar ze bij zat van haar lijstje naar een andere groep is geplaatst. Ben samen met een andere moeder naar de directeur gegaan want dat is niet de afspraak. De groepen worden gemixt maar ieder kind heeft de garantie dat ze bij één kind van hun lijstje in de klas komen. En nu heeft Mini niemand Directeur roept dan dat het overmacht is en dat kinderen heus wel snel wennen aan hun nieuwe klas. Maar het gaat mij om het principe. En daarnaast zijn er kinderen voor wie het wel heel belangrijk is een vriendje in de klas te hebben. Nou goed, nu niets meer aan te doen maar ik vind het wel sneu. Vanmorgen zei ze ook nog dat ze het zo jammer vindt dat ze bij niemand van haar vrienden zit maar dat het wel fijn is dat jongetje x en y en z bijelkaar zitten want dat zijn zulke goede vrienden. Dat vind ik dan wel weer heel erg lief van haar.
Ik ga puinruimen. Mini was om 5 (!!) uur wakker en heeft niet meer geslapen. De hele woonkamer is in een school veranderd en we hebben vanmiddag feestje dus ik moet nu even gaan ombouwen.
woensdag 21 juli 2010 om 13:06
Ben je 'gewoon' aan het werk Citro?
Zwembad gaat lukken Miffy. Moppie lag lekker vroeg in bed en als hij wakker is, gaan we. Esman komt na het werk ook naar buurplaats (waar zwembad is) en dan eten we daar patat hebben we bedacht.
Wat grappig dat Nino zo anders is dan Pluis. Wel lekker voor jou, dan kun je ook even van je rust genieten.
Wat sneu voor Mini. Wel knap dat ze blij kan zijn voor anderen. Hier schijnen groepen vanaf groep 3 bij elkaar te blijven, tenzij de mix van de klas niet lekker loopt.
Zwembad gaat lukken Miffy. Moppie lag lekker vroeg in bed en als hij wakker is, gaan we. Esman komt na het werk ook naar buurplaats (waar zwembad is) en dan eten we daar patat hebben we bedacht.
Wat grappig dat Nino zo anders is dan Pluis. Wel lekker voor jou, dan kun je ook even van je rust genieten.
Wat sneu voor Mini. Wel knap dat ze blij kan zijn voor anderen. Hier schijnen groepen vanaf groep 3 bij elkaar te blijven, tenzij de mix van de klas niet lekker loopt.
woensdag 21 juli 2010 om 13:15
Ja ben aan het werk, maar ik kan me totaal niet concentreren, ik probeer tussendoor de huisarts te pakken te krijgen, maar ik kan hier ook niet makkelijk teruggebeld worden, kan de telefoon niet zomaar opnemen, dus heb net haar telefoontje al gemist en nu is zij weer in gesprek
Steen in mijn maag is nog niet weg helaas.
Ach wat sneu voor mini Pammie. Flauw gedoe, overmacht.
Steen in mijn maag is nog niet weg helaas.
Ach wat sneu voor mini Pammie. Flauw gedoe, overmacht.
woensdag 21 juli 2010 om 14:45
Och bah Citro, wat naar. Ik hoop dat ze je snel kunnen onderzoeken, want anders gaat die steen natuurlijk niet weg.
Nitro, ik zou inderdaad doen wat jij denkt dat goed is voor oudste. Kan me voorstellen dat het voor hem nu fijn is om in een vertrouwde omgeving te zijn. En je moet je zeker niet schuldig voelen: het had ook heel goed een gewone buikgriep kunnen zijn.
Esmee, lekker, naar het zwembad. Hier regent het al. Ben eigenlijk wel blij dat het al een beetje afkoelt, heb vanavond workshop bonbons maken, en was anders waarschijnlijk samen met de chocola gesmolten.
Ik hou me schuil in de keuken. Dat lijkt namelijk de vrede bij het spelend kroost te bevorderen. Heb er 4 beneden en 1 in bed, dus wel belangrijk om de rust een beetje te bewaren.
Pam, sterkte/veel plezier (doorhalen wat niet van toepassing is) met feestje!
Nitro, ik zou inderdaad doen wat jij denkt dat goed is voor oudste. Kan me voorstellen dat het voor hem nu fijn is om in een vertrouwde omgeving te zijn. En je moet je zeker niet schuldig voelen: het had ook heel goed een gewone buikgriep kunnen zijn.
Esmee, lekker, naar het zwembad. Hier regent het al. Ben eigenlijk wel blij dat het al een beetje afkoelt, heb vanavond workshop bonbons maken, en was anders waarschijnlijk samen met de chocola gesmolten.
Ik hou me schuil in de keuken. Dat lijkt namelijk de vrede bij het spelend kroost te bevorderen. Heb er 4 beneden en 1 in bed, dus wel belangrijk om de rust een beetje te bewaren.
Pam, sterkte/veel plezier (doorhalen wat niet van toepassing is) met feestje!
woensdag 21 juli 2010 om 18:30
Huisarts/gyn nog gesproken Citro? Kan baas niet wat regelen dat je meer tijd hebt om te bellen?
Veel plezier vanavond Koeky. Heb het ook eens gedaan, leuk en lekker .
Wij zijn het zwembad uitgeregend. Ben ik de enige die nooit buien boven ons ziet op de radar, maar ze irl wel ervaar? Is nu al 3e keer deze zomer. Waren eerst kleine druppels, dus genoeg tijd om weg te komen. Daarna thuis patat gebakken, dus prima.
Nu speelt alles nog even buiten. Eens kijken of ik ze zo bij elkaar kan schrapen voor het badderritueel.
Veel plezier vanavond Koeky. Heb het ook eens gedaan, leuk en lekker .
Wij zijn het zwembad uitgeregend. Ben ik de enige die nooit buien boven ons ziet op de radar, maar ze irl wel ervaar? Is nu al 3e keer deze zomer. Waren eerst kleine druppels, dus genoeg tijd om weg te komen. Daarna thuis patat gebakken, dus prima.
Nu speelt alles nog even buiten. Eens kijken of ik ze zo bij elkaar kan schrapen voor het badderritueel.
woensdag 21 juli 2010 om 20:35
Ik heb sowieso morgenmiddag een afspraak voor een uitstrijkje bij de huisarts. Ik wil eigenlijk wel via de huisarts, als het nodig is kan zij dan druk uitoefenen zodat ik sneller terecht kan bij gyn. Ik wil niet meer naar de gyn in oude woonplaats waar ik onder behandeling was in het verleden. Vind hem, vergeleken met de gyn die mijn zwnagerschappen heeft begeleid in nieuwe woonplaats, een verschrikkelijke hork. De nieuwe gyn doet alleen geen oncologie, alleen zwangerschappen, anders had ik haar wel meteen gebeld.
woensdag 21 juli 2010 om 21:01
Wij hebben een geweldige middag gehad. Ik was er even bang voor toen twee gasten na 5 minuten al slaande ruzie gekregen, nog een huilende jongen door (onbedoelde) kaakslag van Pamman, een jongen die zijn schoenen aantrok, tas pakte en naar huis wilde (ook alweer huilend ) omdat hij vond dat de rest hem aan het pesten was en toen begon het ook nog zachtjes te druppelen toen we net buiten op het gras zaten om de cadeautjes uit te pakken. Maar we zijn toch naar recreatiegebied vertrokken en daar lagen ze meteen in het water, een paar gingen voetballen. Het zooitje kwam zo nu en dan samen en speelde dan leuk in het water of de speeltuin en we hebben er verder geen kind aan gehad. Druppelen hield gelukkig ook op, zelfs nog wat zon gezien. Om 5 uur had Pamman een tafel geregeld, kregen ze lekker eten met daarna een ijsje en toen ook nog een verrassing. Al met al reden we pas 10 voor half 7 daar weg terwijl ze om 6 uur thuis zouden zijn. Oeps. Mini vond het ook heel erg leuk, ze was helemaal in de gloria met haar cadeaus en op de terugweg waren ze zo gek aan het doen dat ze alle vier volledig de slappe lach kregen Ik reed verkeerd en moest daarna heel erg om rijden maar het was geen straf, was echt gezellig.
woensdag 21 juli 2010 om 21:33
Ik kwam ook even kijken of Citro al meer wist. Moet ook de hele dag aan je denken. En nu je niets meer weet, is de steen ook niet kleiner geworden ben ik bang...
Wat een huilebalk op het feestje Pammie Fijn dat het verder leuk was!
Nu snel weer verder werken.
Wat een huilebalk op het feestje Pammie Fijn dat het verder leuk was!
Nu snel weer verder werken.
anoniem_29955 wijzigde dit bericht op 21-07-2010 21:34
Reden: letters te veel
Reden: letters te veel
% gewijzigd
woensdag 21 juli 2010 om 22:08
Citro, de vraag van Pammie wilde ik ook stellen, was dat de laatste keer ook zo? Zeker met jouw verleden kan ik me helemaal voorstellen dat je ermee in je maag zit (zachtjes uitgedrukt, tsjemig). Ik hoop dat je gauw zekerheid krijgt, hoelang duurt zo'n uitstrijkje-uitslag?
Fijn Pammie van geslaagd feest en nieuw werkbegin.
Miffy, slapende Nino? Het is maar een fase Het mag duidelijk zijn dat ik qua slapende kindjes een beetje een trauma heb ...
Hier gaat het verder goed.
Fijn Pammie van geslaagd feest en nieuw werkbegin.
Miffy, slapende Nino? Het is maar een fase Het mag duidelijk zijn dat ik qua slapende kindjes een beetje een trauma heb ...
Hier gaat het verder goed.
woensdag 21 juli 2010 om 22:08
de vorige keer werd het bij toeval ontdekt, toen ik voor het eerst een uitstrijkje moest maken, ik had toen helemaal geen klachten want het werd in zo'n vroeg stadium ontdekt, gelukkig maar trouwens, dat er nog geen symptomen waren
bloedverlies kan een symptoom zijn van bmhk maar kan natuurlijk net zo goed een onschuldige oorzaak hebben, dus rationeel is mijn reactie niet, dat weet ik ook wel, mijn angst loopt erg op de feiten vooruit, maar het is mijn allergrootste angst, dat het terugkomt en dat ik mijn kinderen niet zie opgroeien
bloedverlies kan een symptoom zijn van bmhk maar kan natuurlijk net zo goed een onschuldige oorzaak hebben, dus rationeel is mijn reactie niet, dat weet ik ook wel, mijn angst loopt erg op de feiten vooruit, maar het is mijn allergrootste angst, dat het terugkomt en dat ik mijn kinderen niet zie opgroeien
woensdag 21 juli 2010 om 22:11
Och Citro, ik snap zo goed dat dat je grootste angst is. En dat als je zulke klachten hebt, je meteen aan het allerergste denkt. Ik probeerde een beetje te relativeren maar daar heb je mij helemaal niet bij nodig, je weet het zelf ook wel. Alleen is daarmee die angst nog niet weg. Meiske, ik hoop echt dat de dokter morgen al iets zinnigs kan zeggen zodat je niet nog langer in onzekerheid hoeft te zitten. Driedubbele
woensdag 21 juli 2010 om 22:15
Kun je het een beetje van je af praten bij Citroman, familie of vrienden? Ik snap je angst helemaal. Maar gelukkig weet je zelf dat je meteen het ergste dénkt en dat dat niet zo hoeft te zijn natuurlijk. Hoop dat je huisarts er een spoedje van kan maken!
Trusten dames, hoop dat jij ook beetje kan slapen Citro.
Trusten dames, hoop dat jij ook beetje kan slapen Citro.
woensdag 21 juli 2010 om 22:34
Citroman kijkt er wat nuchterder tegen aan, hij wil niet op de feiten vooruitlopen en wil het liefst dat ik dat ook niet doe, dat snap ik ook wel, maar ik kan het nu even niet opbrengen het van me af te zetten en weer gewoon en gezellig te doen, dus ik heb me even afgezonderd, wil familie trouwens ook niet meteen ongerust maken, ik hoop geowon dat er niets aan de hand blijkt te zijn en niets te vertellen is straks
bedankt voor de :hug:s en ik ga ook proberen te slapen ja.. ben toch wel erg moe, dus zal wel lukken
bedankt voor de :hug:s en ik ga ook proberen te slapen ja.. ben toch wel erg moe, dus zal wel lukken
woensdag 21 juli 2010 om 22:38
Vanmiddag heb ik twee uur geslapen, met Nino bovenop mijn arm. Zo knus, en ik ben een stuk uitgeruster.
Citro, ik hoop dat de huisarts je snel kan doorsturen, en dat je dan gerustgesteld wordt, en dat het gewoon een vaatje blijkt te zijn dat tijdelijk iets kwetsbaarder is, of dat het op een andere manier net als mijn bloedverlies de dag voor de geboorte van Nino iets zonder gevolgen is.
Slaap lekker!
Citro, ik hoop dat de huisarts je snel kan doorsturen, en dat je dan gerustgesteld wordt, en dat het gewoon een vaatje blijkt te zijn dat tijdelijk iets kwetsbaarder is, of dat het op een andere manier net als mijn bloedverlies de dag voor de geboorte van Nino iets zonder gevolgen is.
Slaap lekker!