Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Over anderhalf uur beviel ik 7 jaar geleden van een knalrood, krijsend, schrielkipperig meisje
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan ben ik alvast de eerste met mijn felicitaties Pam. Hieperdepiep hoera voor Pammini!!!

We hadden logeerbezoek, vriend van Koekerd. Vandaar zo laat, Remma. Ze staan nu nog samen op zolder zijn nieuwe roeimachine te bekijken. Ik ga denk ik maar eens slapen.

Goedemorgen!

Half 6 was ze wakker, helemaal hieperdepieper. Nu denkt ze dat de tijd sneller gaat als ze 36 keer per minuut vraagt wanneer ze nou naar school mag fietsen
Van harte gefeliciteerd met mini, Pammie :-)
Pammie, van harte gefeliciteerd met de jongedame!!

ze wilde natuurlijk lekker lang van haar verjaardag genieten dat ze half 6 wakker werd

ik moet nodig achterstallige huishoudelijke dingen doen, heb vorig weekend niet zoveel uitgevoerd, dus loop een weekje achter
Om kwart over 7 was ze buiten aan het fietsen op haar nieuwe fiets Ze is met opa naar school gefietst, getrakteerd in de klas en aangezien er toch geen programma was vanmorgen was het de extended version. Zelfs haar fiets mocht in de klas staan Daarna met mijn vader boodschappen gaan doen (de drank, niet onbelangrijk ) en toen we thuiskwamen had papa2 onze voortuin helemaal onkruidvrij gemaakt en geharkt en ook nog beneden opgeruimd gezogen. Jammer dat hij homo is anders had ik hem overgenomen Ik hááááát onkruid wieden dus hier ben ik heel erg blij mee.

Nu moeten we weer zo'n beetje naar school. En dan vanmiddag Le Moment Sûpreme: gaatjes schieten.
Ik sta bij de bushalte te wachten op vriendin. De gaatjes zitten erin. Ze was heel boelkloedig en het staat haar prachtig. Ik ben erg blij met de aanwezigheid van mijn papa's want Pamman had een hoop beloofd maar hij is pas half 6 thuis
Van harte met je grote dochter Pam! Leuk van die gaatjes! Sok, ik ben ook benieuwd naar je heftige heenreis!

En ik heb de hele dag koffers gepakt, nou ja, de hele dag, dat viel wel mee. Eerst lekker rustig opstaan en om een uur elf is Paul met de kletsen gaan zwemmen. Ik ben toen gaan pakken en om drie uur was ik helemaal klaar. Nu zijn we even aan het relaxen en vannacht rond drie uur gaan we rijden naar Italie.

Zeg dus ff dag, was voordat ik weg ging druk dus ik ben niet veel geweest maar moest natuurlijk wel ff dagzeggen!

Knuffels en tot over twee weken,

es
Fijne vakantie Es:-)
Dank Remma! Jij ook verder! :-)

Citro, heb ff teruggelezen, wat een schrik! Ik duim voor een snelle afhandeling en dat er niets aan de hand is

Niet leuk!
Gefeliciteerd, Pammie!

(Mini en Nino schelen 6 jaar en 50 weken min 1 uur, zo te zien )

Hoe was de bbq? Man bij nader inzien toch ook wel tevreden met de uitbesteding?

Es, fijne vakantie, een hele goede reis en heel veel ongestoorde nachtrust!
Es, heel veel plezier, en een goede reis vannacht.

Pammie, heb net even de foto's bekeken, ze ziet er stralend uit op haar fietske. Fijn dat je hulp had van de "opa's" trouwens. Was Pamman nog op tijd voor het eten?

Ik heb bergen werk verzet vandaag, heb een goed gevoel over mezelf. In het kader van de vakantie is begonnen vanavond ook nog pannenkoeken gebakken. Poging om met Mandarijn schoenen te kopen is mislukt, had er na 10 minuten al weer spijt van, die is werkelijk niet te temmen, en dat is vrij lastig in een winkel.

Er komen ook steeds meer campingspullen bij (help mijn man heeft een hobby, de kampeerwinkel ) we hebben nu ook een kooktafel, hoef ik niet met gasfornuis op de grond te koken, man belde ook of een inklapbare vuilnisbak handig was misschien. Man kan altijd meteen zo lekker doorslaan met bepaalde dingen, toch goed dat we een aanhangwagen hebben nu
Net een heel verhaal getypt houdt mijn telefoon er ineens mee op, shit. Morgen poging 2, nu teveel wijn maar vooral heel moe. bis morgen.

Meuning.

Mini kwam om half 8 bij me liggen maar ze slaapt nu nog steeds. Gelukkig maar want ze had wat in te halen. Mannie werd om 8 uur wakker. Toen ik Mannie beneden had gebracht had Mini mijn bed volledig geconfisqueerd dus ik ben er maar uit gegaan.

Het was erg gezellig gister. Barbecue was heel erg goed verzorgd en lekker. En het was heerlijk om het gewoon aangeleverd te krijgen.

Ik ga nog een bietje opruimen.
Pamman geeft dat toe, neem ik aan

Maar mooi dat het een geslaagd feessie was
Pamman kreeg sowieso alles aangeleverd want die was pas om half 6 thuis Ik gleuf dat mijn vader hem nog even de les heeft gelezen omdat hij over iets ging mekkeren wat volgens hem niet goed gedaan was. Verder heb ik Pamman niet meer gehoord en hij heeft hard gebarbecued en braaf opgeruimd 's avonds.
Goedzo Fijn Pammie, dat het allemaal geslaagd was.

Vandaag met Limoen naar bruiloft van haar juf geweest, was erg leuk, zal niet te veel herkenbare details neerzetten, maar Limoen was erg onder de indruk, ze vond het ook superspannend (want ik ben nog nooit bij zoiets geweest mama). Prachtige dag om te trouwen ook.

T is hier stilletjes verder.. iedereen sociaal aan het doen?
Wij hadden nog 'wat' over en hebben dat met de buren verderop soldaat gemaakt. Zij komen zo nog even een koffietje doen. Kinderen liggen net in bed, weer veel te laat. Nou ja, het is vakantie zullen we maar zeggen.

Wat leuk Citro, een bruiloft. En inderdaad een prachtige dag ervoor.
Een koffietje doen??

Goedemorgen trouwens. Wederom een zonnige ochtend hier.
Is dat raar, een koffietje doen?

Hier is het grijs en koel. Ik ben net uit bed, Pamman gaat nu naar zijn oma. Ik moet nog iets bedenken om vandaag met het grut te gaan doen.
Ik ga er een was ingooien, Mannie heeft gisteravond in zijn bed geplast. Hij had het ontzettend koud en in bad ging hij op zijn zij liggen en probeerde verder te slapen. Beetje raar allemaal. Ik had het idee dat hij koorts had maar vandaag is niets aan hem te merken.

Grut wil zwemmen, dat gaan we dan zo maar doen.
Twee uur gezwommen, was erg leuk. Mannie was he-le-maal kapot en is, toen ik ging douchen, in slaap gevallen op de bank. Mini lag te doezelen tegen hem aan, erg zoet zo met z'n tweetjes

Ik ga pastasaus maken, kan die vast pruttelen. Pamman is nog niet thuis, hij smste dat het allemaal erg langzaam ging bij oma maar dat ze hem wel herkende. Ze had ook aan de verjaardag van Mini gedacht, dat vind ik wel heel bijzonder.
Sausje pruttelt, Mini en ik hebben samen zitten tekenen, en ook samen Mannie met heel veel moeite wakker gekregen. Pamman is net terug, hij is behoorlijk emotioneel over het bezoek aan zijn oma
het hakt er in om haar zo te zien? of gaat het zoveel slechter?

Ik heb net de foto's van Nino bekeken, nou ja, de eerste babyfoto's had ik al gezien, het vervolg bedoel ik.. en mifman staat behoorlijk vaak slapend op de foto's valt me op, Miffy

Maar wat een heerlijk ventje is het zeg (de baby, uiteraard)

Heb weer hartstikke veel gedaan vandaag.. en nu doe ik niets meer. Oh ja, toch nog wel, straks nog een was ophangen.
Haha, Citro, dat was me nog helemaal niet opgevallen, dat Mifman zo vaak slapend vereeuwigd is We waren hier vandaag met z'n allen nogal moe, en Man is de enige die 's middags niet twee uur geslapen heeft. Dat haalt hij dus kennelijk in als het fototoestel in de buurt is.

Oh. Was. Er zit er nog eentje in de droger. Weer 15 hydrofielen, geloof ik. Die dingen gaan er echt weer razendsnel doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven