Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Het klinkt/leest allemaal gezond Luni en dat is het ook gezond zal je zeggen :-))))) maar ik sla het lijnen wel even over, want we krijgen nog 2 verjaardagen dus het wordt niks. Die gemarineerde kip lijkt me jammie.

Of er weleens iets uit onze keuken kwam die niet smaakte??? JA DUS de appeltaart was niet lekkerrrrrrrr te zacht, de kinderen zeiden gelijk smaakt niet als die van Oma :-((((.

Voor EZ en mij was Giethoorn echt heel leuk, vooral de rondvaart, ik kan zo van de omgeving genieten zo mooi! Maar de kinderen.......daar wil ik niet over praten(oudbollig zeiden ze)...maar ondanks dat bleven ze gezellig hoor, als pleister op de wonde hebben we de dag afgesloten met, doe even je handen voor je ogen Luni, BURGER KING.
Ik ben vandaag ook in de Mc geweest hoor maar heb het netjes bij een cola light gehouden(voor we naar het festival gingen) Mijn partner in crime moest nog lunchen

Heb later wel gezondigd Een raketje en een witte wijn(jaaaaaaaaaaa en lekker dat ie was!!) Maar valt nog mee vind ik.

Het was erg leuk,we hebben lekker gekletst en gedanst maar vooral mensen gekeken Er lopen behoorlijk wat 'exemplaren' rond haha!

Wat raar van die appeltaart Eef,jammer! Maar wel een leuk dagje uit gehad dus? Jammer dat de kinderen het niets vonden,ach,ze komen ook heus op een leeftijd dat ze zoiets wel waarderen
Goeiemiddag! Even geen tijd/puf tot schrijven gehad. JD heeft nu een vriendinnetje te spelen, maar het loopt niet echt van een leien dakje. Komt door JD moet ik helaas zeggen... JZ ligt lekker te slapen.

Ik kreeg zaterdag nog een smsje van Compu voor mijn verjaardag, verhuizing is klaar, maar nog geen internet. Iedereen verder ook bedankt voor de felicitaties!

Leuke verjaardag gehad, erg gezellig met iedereen weer hier.
Hier ook,best druk! Tot ieders grote verbazing(schrik) is mn collega gisteren weer begonnen,voorzichtig een paar uurtjes in de week.

Maar er is niets veranderd kunnen we concluderen na de 2e dag,het prive mailen,smsen en bellen houdt niet op.Verder doet ze niets,er komt geen werk uit haar handen

Ze maakt dus weer dezelfde fout als waar ze ziek door is geworden,ik weet niet of ze het zelf door heeft

Als het doorgaat ga ik het wel zeggen!
Hmmm, die heeft er niets van geleerd dus. Ga je er zelf wat van zeggen tegen haar of tegen je leidinggevende, zodat die met haar kan praten?

JZ vertikt het om te slapen, die ligt nu op de grond te spelen op een kleed. We gaan zo JD ophalen. Hopelijk wil ze niet weer een vriendinnetje mee naar huis, maar dat zal wel ijdele hoop zijn...
Dat viel mee, JD is met een klasgenootje mee naar huis, plus nog 2 klasgenootjes, dus die vader heeft 4 meiden van 4-5 jaar meegenomen. Pfff, hij liever dan ik!
Vervelend Luni van die collega, ik denk dat je het best wel kan zeggen, dat er niets is veranderd. Zowieso aan je leidinggevende, dit kan toch niet.

hahaha arme vader met 4 meiden van 4/5. Hij ook liever dan ik hoor heb er wel eens 8 te spelen gehad van die leeftijd. Wat een `heksen" kunnen meisjes zijn.

Komt het door het weer Juultje dat JZ niet wil slapen?

Vandaag zijn we naar het veluwe meer geweest, lekker verkleurd en heerlijk gezwommen om af te koelen en de kids ach...help waar kun je bijna 16 jarigen en een 20 jarige nog mee vermaken?
Ik heb JZ net een flesje sap gegeven, dat ging er achter elkaar in en nu slaapt hij. Terwijl hij ook al een flinke fles melk op had, dat helpt dan toch minder goed tegen de dorst denk ik. Voortaan maar eerder een flesje sap erin dus!

Lekker, Eef! Hoe gaat het eigenlijk met je hand?
ZO,ik zit eindelijk! Van 8-17.45 gewerkt en daarna gesport,gegeten en eten gemaakt voor morgen(J eet tussen de middag warm,ik 's avonds),daarna alles afgewassen en de keuken schoongemaakt

J zei laatst dat ie meer energie had,ik vind het bij mij wel meevallen

Ik heb het tegen mn leidinggevende gezegd,hij kwam even kletsen,gaat morgen met vakantie dus even bijpraten(hij was heeeel druk) enzo.Ik heb gezegd dat het voor veel collega's incl mezelf wennen is dat ze er weer is.En dat het de meesten nogal tegen de borst stuit dat ze gelijk weer dezelfde fout maakt door,in de 2 uur dat ze werkt,erg veel met thuis bezig is.Haar man en kinderen bellen ook gewoon,ik zag dat ze weer veel prive(verzekering etc) aan het mailen is vanuit haar werk-email(daar kan ik in ) Hij zei dat ze dan zelf niet door heeft waar het fout gaat en ze nog een hele lange weg te gaan heeft.

Hij weet het nu in elk geval,wat ie ermee doet moet ie zelf weten.Zij komt nu volgende week nog en dan 3 weken niet,als ze allebei terug zijn zal ie heus met haar gaan praten.

Hoe is het nu met JZ en JD Juultje?

Lekker Eef,ik ben jaloers!!

Zondag komt ws een collega met haar man en kinderen langs,een bakkie doen.Leuk! Zij stopt een maand met werken en komt dan 1 dag per week terug,jammer maar wel lekker voor haar
Dit beest vloog vanmorgen met een noodvaart door de kamer en landde recht voor mijn neus op mijn monitor. Ik schrok me dood!

Je ziet het niet goed op de foto, maar hij was 10 cm lang..
Ieuw!!! Ben je weer een beetje bijgekomen???
Nou Juultje voor mij is hij groot zat gatvrrrr. hou er niet van....

Ben benieuwd Luni, of je leidinggevende ook na zijn vakantie met haar gaat praten. Is wel zo makkelijk gezegd he dat ze het niet door heeft maar ja zo denkt iedereen er anders over ik in iedergeval. Enne waarom ben je jaloers op mij????? hahahahaha

Vandaag lekker relax, lekkerrrrr bankhangen en tv kijken, en de nagels van de jongste doen dus ook een beetje tutten.... komt me bekend voor wie ook alweer :-))))
Ja, stond wel te trillen hoor. Ik heb met een stok het zolderraam open gemaakt en 'm toen een zetje gegeven (hij was inmiddels op het dakraam gaan zitten). Bah!

Lekker, Eef, beetje tutten. Ben je er al uit wat je gaat doen, of denk je nog na?
Had je er handschoenen bij aan gedaan Juultje?

Je mag wel uitkijken dat ie niet nog ergens hangt en dan precies naar beneden valt als je naar buiten loopt

Ik hoorde J gisteren nog thuiskomen,hij was vroeg en ik lag laat dus toen hebben we nog even zitten kletsen.We lachen ons rot omdat we echt lekker eten,geen trek hebben en toch afvallen.

Hij ziet het bij mij(in mn gezicht) en ik bij hem(buik).We zijn vandaag met dag 10 bezig,de laatste dag van het alcoholvrije en strenge gedeelte.Ik denk dat we allebei 3-5 kilo kwijt zijn.

Hij vindt het wel fijner om tussen de middag te eten en vindt het ook helemaal niet veel werk

Ik zet dus alles 's avonds klaar he...grr mannen,die denken dat alles maar vanzelf gaat

Ik wil wel alco-vrij blijven doordeweeks en alleen in het weekend wat drinken.

Ik ga ff douchen,ik plak en wil op tijd klaarzitten voor de film (NET 5 EEF,niet RTL5 ) Ik heb tot zover alleen nog maar in de keuken staan tutten haha,wel erg ontspannend hoor!

De stok was lang genoeg, Luni. Ik was even bang dat als ik het raam dicht zou doen, dat hij weer naar binnen zou springen, maar ik zag 'm wegvliegen.

Lekker zeg, dat jullie zo goed afvallen!
Ohja,dat is een geruststellend gevoel
Heeft er iemand nog boekentips voor de vakantie?
Goed zeg 3,5 kg!!!! helaas ik ben weer aangekomen bah, moet wel zeggen ben ook al een paar weken niet meer naar de sportschool geweest shame shame. Volgende week maar weer beginnen....

Volgens mij keek ik net naar RTL5 echt leuk leuk haha, moest wel alleen boven kijken, de rest wilde wat anders zien.

Ik weet wat ik wil Juultje, heb wat gegoogled en nail art is toch en mijn hobby en ik vind het ook nog hartstikke leuk om te doen. Deze week bel ik haar en dan zullen we er over praten.
quote:Juultje schreef op 21 juli 2010 @ 22:15:

Heeft er iemand nog boekentips voor de vakantie?Ik heb wel een stapel liggen die je mag lenen,lekker leesvoer allemaal.Maar ik weet niet of je nog naar je ouders gaat oid voor de vakantie? Ik kom de 30e wel bij jou voorbij,wanneer gaan jullie?

Eef,ik vond het een prachtfilm gisteren!!! T is trouwens ergens rond de 3 tot 5 kilo,ik weet het niet precies,heb geen weegschaal
Wij gaan de 4e, ik kom niet meer bij mijn ouders voor die tijd (die zitten volgende week juist bij ons in de buurt). 30e ben ik thuis, dus als je dan hier in de buurt bent. Krijg je ze bij de volgende meeting wel weer terug, leuk!

Welke film hebben jullie gezien?
Ja,doe ik! Ik blijf niet lang dan hoor.Zal even wat gezelligs uitzoeken.

De film was Under the tuscan Sun(of Sky??) Verfilming van " Een huis in Toscane"
Vandaag boodschappen gedaan, morgen is EM jarig maar we vieren het zondag en hopelijk mooi weer want we houden een amerikaanse bbq. Morgen gaan we lekker hotwings en spareribs eten met de kids.

Mijn oma ligt in t ziekenhuis met een gebroken arm....en dat alleen doordat ze een pot met orchidee wilde verzetten. Gelukkig is de operatie goed gegaan, maar toen ik bij haar was moest ik me toch inhouden. Wat ziet ze er broos uit zeg in dat grote ziekenhuis bed.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Alvast van harte Eef! Wordt vast weer gezellig Rot van oma,het zal zeker niet fijn zijn haar zo te zien...maar ze wordt weer beter toch?

Ik wilde om half 8 naar Bodypump maar was nog een beetje aan het rommelen na het eten,toen keek ik op het rooster en zag dat het al om 19uur begon Het was toen 7 voor! Dus snel met de auto heen gegaan,tas stond al gepakt en ik was nog net op tijd.Lekker gesport dus

Juultje,zou het evt ook 's avonds uitkomen de 30e? Ik word voor het eten verwacht daar en dan hoef ik wat minder te haasten. Ik heb even gekeken en het is precies op de route,ik moet in het dichtstbijzijnde plaatsje zijn (W) Ik zal zo vast wat boeken opzij leggen.

Nu naar bed naar bed zei duimelot!! Truste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven