Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
(ik zat toen midden in mijn depressie dus heb me een beetje afgezonderd.. Heb echt geen idee..)
Alle reacties Link kopieren
Maar de volgende meet stel ik me voor
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit, jullie kwamen en ik ging.

En ik had IBI wel eens ontmoet, vandaar dat ik het nog weet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 22 juli 2010 @ 22:19:

Maar de volgende meet stel ik me voor



Ga jij de volgende keer weer? Wanneer is het dan?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
11 september!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat toen in een midlife crisis, Nikki dat weet ik niet meer.........of toch? Je was bruin rood blond, bruin, kort en klein!



Choco, jij zat achter de grote tafel tegen de muur. ik kan me je herinneren. En lieve schat, het geeft niks dat jij je Nikki niet kunt herinneren, ze was er geloof ik 5 seconden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een reportage op 11 september, dus ik kan (weer) niet
anoniem_106635 wijzigde dit bericht op 22-07-2010 22:23
Reden: lachie
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
1.5 maand getrouwd? Dat zijn nog wittebroodsweken!



Goldman en ik zijn volgende maand 21 jaar getrouwd.

Wie gaat hier overheen?

Zoeb?



Ik was ook op die meeting Chocolover, maar ik kan me je niet herinneren hoor.

Sorry....

Wel leuk dat Nikki toen zei: Hallo ik ben Nikki en ik moet nu gaan.

Dat hebben we later in B wel goed gemaakt he?



Leuk dat vriend een mooie klus kan krijgen Coe. Jammer dat het in jullie vakantie is.

Maar dat wordt lekker uitslapen voor jou



Meiden, ik ga mijn rugtas inpakken.

Morgen ga ik proberen of ik tegen de stroom in vriendin wat tegemoet kan lopen. Kijk maar of jullie me kunnen spotten op tv!

Dag meidels! Tot over een paar dagen!
Alle reacties Link kopieren
Jup zit nog in mn wittebroodsweken



Ik had een joggingbroek aan met een heerlijke satesausvlek (tof joh als je je al niet zo best voelt haha)



Fijne dagen goldielocks!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nooit trouwen, da's ook een kunst toch?

Woon wel al 16 jaar samen en ken Sportman al 20 jaar.

Oeiiiii, ik ben ook een oud wijf geworden en had het eigenlijk niet in de gaten!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Da's echt nog kort 1.5 maand, leuk! Was het een mooie dag?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier morgen, Gold! Feliciteer je vriendin namens ons?



Wij gaan te bedde.... slaap lekker!



Als ik niet gescheiden was, zou ik in september 31 jaar getrouwd zijn...... Maar ben nu 1000000 keer gelukkiger!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Choco.

Dat gaat wel lukken.



Ha ha, Nikki, zit je even niet op te letten en ben je opeens een oud wijf



Yonna





Nu ben ik echt weg! :zwaai:
Alle reacties Link kopieren
En daar gaat het om!!!



Truste, geef H_M een dikke zoen en neem er zelf ook 1!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Bye Goldie, ook een dikke zoen! Fijne dagen!



Ik ga ook naar bed, morgen weer fris en fruitig werken!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Het was een sprookje



Ik ga ook zo naar bed. Trusten en/of fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Slaap lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh!



Eerste ronde zit er al weer op. Vandaag (vanavond dus voor mij) en morgenochtend weer flink bezemen want zaterdag komt er weer iemand kijken



Nu was opvouwen, douchen, ontbijten en hup naar het werk...
Mogu!



En ja hoor,op deze laatste ochtend verslaap ik me.Niet ernstig,kinderen zijn nog op tijd op school,maar ik werd pas om 8u wakker.Nu dus eerst even goed wakker worden.



MissM,gaat goed bij jullie met kijkers.Mmetje weer helemaal blij?



Gold,nogmaals veel plezier!Ik ga kijken of ik je kan ontdekken.



Yonna,ik vind het oprecht fijn voor jullie dat jullie samen het geluk weer hebben gevonden



Choco,vandaag iets op de planning?



Meeten,wanneer gaan wij eigenlijk meeten?



Vandaag mag Fussie naar huis! Kan Skippy zijn mooie kamertje bewonderen



Ik ga douchen wakker worden
Ik ben wakker(der)



Lijstje vandaag:

stofzuigen

boodschapje

grieks eten voorbereiden

wassen(zoals verwacht stroomt de mand weer over)

VAKANTIE!!
Sms van vriend:vanavond 21.00u op je paasbest.

Nou ik kan wel raden wat er gaat gebeuren!Coetje time
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Ik heb ook lekker geslapen! Werd om 9 uur wakker! Wat een zaligheid!



Fussie en Skippy mogen naar huis! Yeah! Nog maar een klein erbij!



Nikki is een oud wijhijf, Nikki is een oud wijhijf

Ghe! En hoe voelt dat nou he? He? He?



Coe, ik vind je lief.

Gaan jullie eigenlijk nog weg? Of is me dat geheel en al ontschoten



Choco, wat heerlijk zo kort getrouwd! Ligt alles van d voorbereidingen en de dag nog zo vers in je geheugen! Jammer dat je avatar zo klein is, konden wij je bewonderen



Heb ik een lijstje? Ja, ik heb een lijstje:



* werken

* boodschappen doen

* Mount Everest was wegvouwen (zo geen zin in!)



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Coe!! Dubbel genieten dus!
Oudste 2 gaan een week naar zee met exschoonouders.Verder gaan we natuurlijk Nederland doorcruisen met onze olieboot

Ik zou wel weer naar Texel willen,maar "de boot" was duurder dan verwacht en als het huis doorgaat kost dat natuurlijk ook wel wat.

En vriend heeft een leuke opdracht gekregen waar voor ons heel wat aan blijft plakken
Alle reacties Link kopieren
Mochten jullie Hiertown gaan bezoeken, dan zijn jullie verplicht een bakkie te doen hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven