Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 22 juli 2010 om 22:21
Ik zat toen in een midlife crisis, Nikki dat weet ik niet meer.........of toch? Je was bruin rood blond, bruin, kort en klein!
Choco, jij zat achter de grote tafel tegen de muur. ik kan me je herinneren. En lieve schat, het geeft niks dat jij je Nikki niet kunt herinneren, ze was er geloof ik 5 seconden
Choco, jij zat achter de grote tafel tegen de muur. ik kan me je herinneren. En lieve schat, het geeft niks dat jij je Nikki niet kunt herinneren, ze was er geloof ik 5 seconden
donderdag 22 juli 2010 om 22:23
1.5 maand getrouwd? Dat zijn nog wittebroodsweken!
Goldman en ik zijn volgende maand 21 jaar getrouwd.
Wie gaat hier overheen?
Zoeb?
Ik was ook op die meeting Chocolover, maar ik kan me je niet herinneren hoor.
Sorry....
Wel leuk dat Nikki toen zei: Hallo ik ben Nikki en ik moet nu gaan.
Dat hebben we later in B wel goed gemaakt he?
Leuk dat vriend een mooie klus kan krijgen Coe. Jammer dat het in jullie vakantie is.
Maar dat wordt lekker uitslapen voor jou
Meiden, ik ga mijn rugtas inpakken.
Morgen ga ik proberen of ik tegen de stroom in vriendin wat tegemoet kan lopen. Kijk maar of jullie me kunnen spotten op tv!
Dag meidels! Tot over een paar dagen!
Goldman en ik zijn volgende maand 21 jaar getrouwd.
Wie gaat hier overheen?
Zoeb?
Ik was ook op die meeting Chocolover, maar ik kan me je niet herinneren hoor.
Sorry....
Wel leuk dat Nikki toen zei: Hallo ik ben Nikki en ik moet nu gaan.
Dat hebben we later in B wel goed gemaakt he?
Leuk dat vriend een mooie klus kan krijgen Coe. Jammer dat het in jullie vakantie is.
Maar dat wordt lekker uitslapen voor jou
Meiden, ik ga mijn rugtas inpakken.
Morgen ga ik proberen of ik tegen de stroom in vriendin wat tegemoet kan lopen. Kijk maar of jullie me kunnen spotten op tv!
Dag meidels! Tot over een paar dagen!
vrijdag 23 juli 2010 om 08:32
Mogu!
En ja hoor,op deze laatste ochtend verslaap ik me.Niet ernstig,kinderen zijn nog op tijd op school,maar ik werd pas om 8u wakker.Nu dus eerst even goed wakker worden.
MissM,gaat goed bij jullie met kijkers.Mmetje weer helemaal blij?
Gold,nogmaals veel plezier!Ik ga kijken of ik je kan ontdekken.
Yonna,ik vind het oprecht fijn voor jullie dat jullie samen het geluk weer hebben gevonden
Choco,vandaag iets op de planning?
Meeten,wanneer gaan wij eigenlijk meeten?
Vandaag mag Fussie naar huis! Kan Skippy zijn mooie kamertje bewonderen
Ik ga douchen wakker worden
En ja hoor,op deze laatste ochtend verslaap ik me.Niet ernstig,kinderen zijn nog op tijd op school,maar ik werd pas om 8u wakker.Nu dus eerst even goed wakker worden.
MissM,gaat goed bij jullie met kijkers.Mmetje weer helemaal blij?
Gold,nogmaals veel plezier!Ik ga kijken of ik je kan ontdekken.
Yonna,ik vind het oprecht fijn voor jullie dat jullie samen het geluk weer hebben gevonden
Choco,vandaag iets op de planning?
Meeten,wanneer gaan wij eigenlijk meeten?
Vandaag mag Fussie naar huis! Kan Skippy zijn mooie kamertje bewonderen
Ik ga douchen wakker worden
vrijdag 23 juli 2010 om 09:42
Moggûh lieffies!
Ik heb ook lekker geslapen! Werd om 9 uur wakker! Wat een zaligheid!
Fussie en Skippy mogen naar huis! Yeah! Nog maar een klein erbij!
Nikki is een oud wijhijf, Nikki is een oud wijhijf
Ghe! En hoe voelt dat nou he? He? He?
Coe, ik vind je lief.
Gaan jullie eigenlijk nog weg? Of is me dat geheel en al ontschoten
Choco, wat heerlijk zo kort getrouwd! Ligt alles van d voorbereidingen en de dag nog zo vers in je geheugen! Jammer dat je avatar zo klein is, konden wij je bewonderen
Heb ik een lijstje? Ja, ik heb een lijstje:
* werken
* boodschappen doen
* Mount Everest was wegvouwen (zo geen zin in!)
Geniet!
Ik heb ook lekker geslapen! Werd om 9 uur wakker! Wat een zaligheid!
Fussie en Skippy mogen naar huis! Yeah! Nog maar een klein erbij!
Nikki is een oud wijhijf, Nikki is een oud wijhijf
Ghe! En hoe voelt dat nou he? He? He?
Coe, ik vind je lief.
Gaan jullie eigenlijk nog weg? Of is me dat geheel en al ontschoten
Choco, wat heerlijk zo kort getrouwd! Ligt alles van d voorbereidingen en de dag nog zo vers in je geheugen! Jammer dat je avatar zo klein is, konden wij je bewonderen
Heb ik een lijstje? Ja, ik heb een lijstje:
* werken
* boodschappen doen
* Mount Everest was wegvouwen (zo geen zin in!)
Geniet!
vrijdag 23 juli 2010 om 09:49
Oudste 2 gaan een week naar zee met exschoonouders.Verder gaan we natuurlijk Nederland doorcruisen met onze olieboot
Ik zou wel weer naar Texel willen,maar "de boot" was duurder dan verwacht en als het huis doorgaat kost dat natuurlijk ook wel wat.
En vriend heeft een leuke opdracht gekregen waar voor ons heel wat aan blijft plakken
Ik zou wel weer naar Texel willen,maar "de boot" was duurder dan verwacht en als het huis doorgaat kost dat natuurlijk ook wel wat.
En vriend heeft een leuke opdracht gekregen waar voor ons heel wat aan blijft plakken