Wat een gekomkommer

24-07-2010 00:59 91 berichten
In het kader van het-is-weer-komkommertijd

moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-05-2013 11:29
Reden: Afbeelding verwijderd ivm malware melding
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 24 juli 2010 @ 01:31:

Wat doet een komkommer in komkommertijd?

•Wat moet je zaaien om pitloze druiven te krijgen?

•Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?

•Als vlinders naar het licht vliegen, waarom vliegt een nachtvlinder dan niet overdag?

•Als vegetariers zo van dieren houden, waarom eten ze dan al hun eten op?

•Waarom heet zonnebrand zonnebrand, als het de brandende zon juist tegengaat?

•Waarom al die regels bij sport, negen van de tien keer hoef je niet te schrijven.

•Waarom heet een antiloop antiloop, terwijl het een van de snelste dieren ter wereld is?

•Wat doet een komkommer in komkommertijd?

•Als er in een winkel staat "Klaar terwijl u wacht" waar wacht ik dan op?

•Waarom staat er 'Paneel buiten bedrijf' op het paneel boven de weg?

•Waarom zit er een slot op een deur van een benzinestation dat 24 uur open is?

•Als superlijm werkelijk alles vastlijmt, waarom dan niet de binnenkant van de tube?

•Waarom heeft Noach destijds die 2 muggen niet doodgemept?

•Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

•Waarom staat er een uiterste houdbaarheidsdatum op een beker zure room?

•De zwarte doos in een vliegtuig is onverwoestbaar, waarom wordt het hele vliegtuig dan niet van het zelfde materiaal gemaakt ?

•Waarom droegen kamikazepiloten een helm?

•Waarom loopt je neus, terwijl je voeten ruiken?
Komkommerse ze nog lekker, ik ga naar mijn komkommer bed. Truste dames
Het is groen en staat op de hoek en het is geen komkommer.

Antwoord : het is stiekum toch wel een komkommer
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2010 @ 01:43:

Het is groen en staat op de hoek en het is geen komkommer.

Antwoord : het is stiekum toch wel een komkommer
Trustuh Jessy.
Wat is de verleden tijd van een komkommer?
Té flauw dit
quote:jessy schreef op 24 juli 2010 @ 01:45:

Wat is de verleden tijd van een komkommer?Kwamkwammer.
Waarom zit er plastic om een komkommer?

Dan kun je hem daarna nog opeten
Ok, ik ga nu echt. Latuuur
een hoopje snot Jessy )

kwamkammer'
Een vrouw loopt door een supermarkt met een hele grote komkommer in haar hand. De ckef ziet haar lopen en spreekt haar aan: "Zoekt U iets mevrouw?" Waarop de vrouw antwoordt: "De paskamer!"
Truste Jessy.
twee mannen staan voor een rood stoplicht. plots wordt het groen.

zegt de ene man 'het is groen', en de andere zegt 'eh......een komkommer ?'.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2010 @ 01:49:

twee mannen staan voor een rood stoplicht. plots wordt het groen.

zegt de ene man 'het is groen', en de andere zegt 'eh......een komkommer ?'.Ohw.... wij zeggen altijd; een kikker!
Ik ga even over op de familie van de komkommer± de augurk±

Waarom eten domme blondjes geen augurken?

Omdat ze hun hoofd niet in het potje krijgen.
Een man en een vrouw waren 10 jaar getrouwt en hadden 2 kinderen..

maar telkens als ze het deden deed de man het licht uit..

op een nacht terwijl ze het deden deed de vrouw het licht aan..

ze schrok toen ze zag dat hij haar bevredigde met een komkommer..

ze was woedend en vroeg om uitleg.

toen zei haar man: wil je me eerst uitleggen hoe wij aan 2 kinderen komen
quote:floor72 schreef op 24 juli 2010 @ 01:50:

[...]

Ohw.... wij zeggen altijd; een kikker!

Ook leuk!

quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2010 @ 01:51:

Een man en een vrouw waren 10 jaar getrouwt en hadden 2 kinderen..

maar telkens als ze het deden deed de man het licht uit..

op een nacht terwijl ze het deden deed de vrouw het licht aan..

ze schrok toen ze zag dat hij haar bevredigde met een komkommer..

ze was woedend en vroeg om uitleg.

toen zei haar man: wil je me eerst uitleggen hoe wij aan 2 kinderen komen
Off topic maar geweldig :

Ooienvaar

Jantje heeft een broertje gekregen en vraagt aan zijn vader:

"Pap, waar komen baby's vandaan?"

Nou zegt zijn vader , die komen van de ooievaar.

"jah lekker is dat!!" zegt jantje "de wereld vol mooie wijfen .. en jij moet net weer neuken met een ooievaar?"
Woordenschat

Op een zonnige morgen komt Klaartje de badkamer uitgerend, "Mama, mama,

Ik krijg haar op mijn pruim !!!"

Moeder kijkt iets wat verbaasd op en zegt : " Foei Klaartje , wat een

woordenschat . Je moet zeggen : Ik krijg haar op mijn aapje."

Klaartje loopt de hele dag toch wel met een fier gevoel rond en kan

bijna niet wachten tot haar oudere zus 's avonds thuiskomt

" Zus , ik krijg haar op mijn aapje"

"Nou" antwoord de zus van Klaartje " dat is nog niets die van mij eet al

bananen komkommers "
BGB.
Komkommerrace
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juli 2010 @ 01:54:

Off topic maar geweldig :

Ooienvaar

Jantje heeft een broertje komkommer gekregen en vraagt aan zijn vader:

"Pap, waar komen baby's komkommers vandaan?"

Nou zegt zijn vader , die komen van de ooievaar.

"jah lekker is dat!!" zegt jantje "de wereld vol mooie wijfen .. en jij moet net weer neuken met een ooievaar?"Zoiets? Naaah, zoooo niet grappig ben ik
Whatever, I do what I want
Geslachtsziekte

Jantje komt met een dooie kikker in zijn hand bij een hoerenmadam.

hij zegt tegen de hoerenmadam dat hij seks wilt met een meisje met een geslachtsziekte.

de hoerenmadam zegt verbaasd: "nou, ik heb simone wel voor je."

nadat jantje sex heeft gehad met simone vraagt de Hoerenmadam hem: "waarom wou je eigelijk seks met een meisje met een s.o.a?"

waarom jantje andwoord: "nou, als ik straks thuis komt, zit daar de oppas op me te wachten, en die wilt seks met mij, als mijn vader vanavond de oppas weer naar huis brengt zullen hun sex heben op de acherbank, als mijn vader dan weer thuis komt zal hij sex hebben met mij moeder, en morgenochtend als mij vader nar he werk is zal mijn moeder sex hebben met de melkboer en kijk, die hufter moet ik hebben want die heeft mijn kikker doodgereden!

Ramen

Er komt een man bij de hoeren en tikt op het raam en vraagt "hoe duur?"

Zegt de vrouw "30 euro"

Zegt de man "niet duur voor dubbelglas!"

Zwarte Ridder

Komt een man een kroeg binnenstappen. Loopt naar de bar toe en vraagt: mag ik een biertje?. Zegt de barman: ja is goed maar wel snel doordrinken. Op zijn beurt vraagt de man waarom dan? Nou, de zwarte ridder komt er aan.

Dus die man loopt naar een tafel en gaat zitten en snel staan alle andere mensen op en lopen weg. Waarom lopen jullie weg vraagt de man. Ja logisch de zwarte ridder komt eraan. O, denkt de man en ja hoor de deuren van de kroeg zwaaien open en daar komt een reusachtige neger in een pikzwarte outfit aanlopen.

De neger loopt op de man af en trekt zijn broek naar beneden: Pijp me, zegt hij. Dus de man begint hem te pijpen. Sneller zegt de neger, dus de man begint hem sneller te pijpen. Sneller, sneller! zegt de neger weer. Waarom moet ik u steeds sneller pijpen?

zegt de neger: De zwarte ridder komt eraan!

Opwarmen

Een pas getrouwd koppeltje, besluit om enkel van de liefde te leven. Elke avond om 16u00 stipt vertrekt de man op zijn werk en rijdt rechtstreeks naar huis. Als hij thuis is kruipt hij met zijn vrouw in bed en leeft van de liefde. Enkele maanden later bleef de man al eens wat langer werken, maar om 18u00 was hij thuis, en dan leefden ze van de liefde. Een jaar later, kon het wel al eens gebeuren dat de man met zijn collega's bleef plakken in een of andere kroeg. Na zo'n avond boemelen komt de man thuis en ziet zijn vrouw de trap op lopen en zich van de leuning naar beneden glijden. Zo zeven, acht keer na elkaar. Man : Awel, wat doet gij nu ??? Vrouw : Ik warm uw eten op !

Nijlpaard

Waarom heeft een nijlpaard altijd seks onder water?

Probeer maar eens 7 kilo kut nat te maken boven water

Boos

Zitten twee homo's aan de bar ruzie te maken, zegt de ene homo tegen de ander, "Ach, lik toch mijn reet" waarop de ander antwoord, "Nee, boos is boos"

Omdraaien

Er is een boer, die een zoon heeft. De jongen is vandaag 19 jaar geworden, maar omdat hij nog nooit van zijn leven een meisje heeft gehad, zegt zijn vader: "Nou jongen, omdat jij vandaag 19 jaar bent geworden, ga ik een meisje voor je regelen." Zo gezegd, zo gedaan, de jongen gaat 's avonds naar zijn bed toe, trekt zn schoenen uit, zet ze netjes onder de kast, vervolgens draait hij zich om en schrikt zich helemaal dood, staat daar een naakte vrouw voor zn neus...!

De jongen doet van schrik een stap achteruit. De vrouw komt dichterbij en hij doet nog een stap achteruit.. als de vrouw heel dichtbij is, doet hij nog een grote stap achteruit, waarbij hij uit het raam valt, precies in de giertank die onder zijn raam staat. Hij begint heel hard te roepen: "Pa! Ik zit in de shit!" Zijn vader hoort dat en roept terug: "Dan moet je haar omdraaien!"

Waterbed

Zegt een man tegen een andere: "Ik heb een waterbed gekocht." "Ah, leuk!" antwoordt de andere man. "Ja", fluistert de eerste man, "met zeewater..." "Met zeewater? Hoezo dat dan?" vraagt de andere. "Dan gaat de mossel beter open..."

Gordijnen dicht

Een zoon komt bij zijn ouders de slaapkamer in lope en ziet daar zijn moeder boven op zijn vader liggen en vraagt: "Mama, wat doe je nou?" Waarop moeder antwoordt: "Je vader denkt dat hij naar de hemel gaat vliegen en daarom blijf ik bovenop hem zitten zodat hij niet weg kan." Waarop zoonlief zegt: "Nou, dan kan je maar beter de gordijnen dicht doen, want de buren denken dat je ligt te neuken!"

Poesje aaien

Er staat een vrouw bij een bushalte, met een kat op haar arm. Er komt een man voorbij en die vraagt: "Mag ik je poesje aaien?" Die vrouw zegt: "Ja hoor, moet je wel even mijn kat vast houden."

Voorspel

Een man komt bij de huisarts binnen met een heel triest gezicht. De huisarts vraagt: "Awel jong, zo triestig dat jij er uit ziet?" De man zegt: "Ja dokter, de sex wil niet lukken hee." De dokter denkt even na en zegt: "Doe jij wel eens voorspel?" "Voorspel, dokter, wat is dat?" "Wel", zegt de dokter, "dat is dat je 't vrouwtje eerst wat opwindt. Met spelletjes en zo. Dat is leuk hoor!" "Wat voor spelletjes, dokter?" zegt de man.

"Bijvoorbeeld... je doet allebei je kleren uit en dan ga je allebei op handen en voeten zitten, de vrouw voorop, en dan kruip je heel rap achter haar aan gelijk een hondje terwijl je met je piemel op haar billen kletst. En je zal zien, ze zal dat heel plezant en opwindend vinden." De man is bereid het eens te proberen en gaat naar huis.Een paar dagen later zit hij echter weer in de wachtkamer van de huisarts. De dokter roept hem binnen en ziet direct dat de man nog steeds zo een donker gezicht heeft. "Oei", denkt hij.

"Hewel jong, hoe ging het nu met de sex?", vraagt hij.

"Niet goed hee, dokter niet goed."

"Hoezo, heb je dat spelletje dan niet gedaan?"

"Ja hoor dokter, maar mijn vrouw vond er niks aan. Maar onze kinderen hee, dié hebben gelachen!"

Tuinman

Een rijke man en een rijke vrouw wonen in een dure villa met werkelijk alles erop en eraan. Na een paar jaar gelukkig gewoond te hebben, komen ze in geldnood. De man komt met een idee. "Als jij nou eens leert koken", zegt hij tegen zijn vrouw, "dan kunnen we de kok ontslaan." De vrouw kijkt haar man verontwaardigd aan en antwoordt: "Weet je wat, als jij eens leert neuken, dan kunnen we de tuinman ontslaan!"

Bisschop

Komt een man bij de dokter met een heel groot verband om zijn voet. Zegt die dokter: "Ik heb het al gezien, er is iets met je voet." "Nee", zegt de patient, "het is mijn hoofd, maar mijn verband is afgezakt." "Maar wat is er dan met je hoofd?" "Ik weet het niet, ik ben altijd maar vermoeid." "Teveel sex?" vraagt de dokter. "Nee, da's maar tweemaal in de week." antwoordt de patient. "Ooh, dat is niet inderdaad niet zoveel." "Mwoah, voor een bisschop vind ik dat nog heel erg redelijk!"

Bankstel

Komt er een vrouw bij de dokter met de klacht dat ze allemaal rode striemen tussen haar benen heeft zitten. De dokter kijkt erna en zegt vervolgens: "Ik kan de oorzaak niet ontdekken!" "Nou weet u dokter, mijn man is brildragend en iedere keer wanneer hij me beft, dan schuurt zijn brilletje langs mijn benen!" "Oh", zegt de dokter, "simpel, dan zet u toch gewoon zijn bril af." "Ja", zegt de vrouw, "dat heb ik ook al geprobeerd, maar toen vrat ie me een stuk uit het bankstel!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven