Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
zaterdag 24 juli 2010 om 10:06
zaterdag 24 juli 2010 om 10:31
quote:fashionvictim schreef op 24 juli 2010 @ 10:09:
Onder die zwembad jurk had ze trouwens een bikinibroekje met Mrs Sneijder Cabau in Swarovski kristallen op haar kont aan.
Je zal toch maar niet weten wat je met je geld moet doen...
En de kans dat ik met een broekje/shirt/BH/zweetsokken met daarop 'mrs X-Y' betrapt wordt, is 0,0%. Daar wil je toch nog niet dóód mee gevonden worden...
Onder die zwembad jurk had ze trouwens een bikinibroekje met Mrs Sneijder Cabau in Swarovski kristallen op haar kont aan.
Je zal toch maar niet weten wat je met je geld moet doen...
En de kans dat ik met een broekje/shirt/BH/zweetsokken met daarop 'mrs X-Y' betrapt wordt, is 0,0%. Daar wil je toch nog niet dóód mee gevonden worden...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 24 juli 2010 om 12:00
quote:fashionvictim schreef op 24 juli 2010 @ 10:06:
Oh Mal, die Moulin Rouge outfit vind ik juist het leukst! Die enorme plateauzolen vind ik te gek, zeker omdat Wesley zo'n kabouter is. Vind het wel cool van hem dat ie totaal geen moeite heeft met het feit dat ze boven hem uittorent.Het gaat me alleen om die foto en hoe ze erbij kijkt. Vind ik meer iets wat je samen in de slaapkamer doet zeg maar.
Oh Mal, die Moulin Rouge outfit vind ik juist het leukst! Die enorme plateauzolen vind ik te gek, zeker omdat Wesley zo'n kabouter is. Vind het wel cool van hem dat ie totaal geen moeite heeft met het feit dat ze boven hem uittorent.Het gaat me alleen om die foto en hoe ze erbij kijkt. Vind ik meer iets wat je samen in de slaapkamer doet zeg maar.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 24 juli 2010 om 13:04
quote:Ligeia schreef op 24 juli 2010 @ 12:05:
Zijn jullie al Yolante moe-moe of kunnen jullie nog wel effe door op de kiftboot?...
Dit topic is best vermakelijk hoor. Gelukkig zie ik al een aantal pagina´s lang geen zure Rugbykuipen en Rikjes die het allemaal te zwaar opvatten als er iets over Yo wordt gezegd.
Ik vind veel van de foto´s leuk, en Wesley mag zijn masker voortaan wel ophouden, ziet er veel stoerder uit zo.
Zijn jullie al Yolante moe-moe of kunnen jullie nog wel effe door op de kiftboot?...
Dit topic is best vermakelijk hoor. Gelukkig zie ik al een aantal pagina´s lang geen zure Rugbykuipen en Rikjes die het allemaal te zwaar opvatten als er iets over Yo wordt gezegd.
Ik vind veel van de foto´s leuk, en Wesley mag zijn masker voortaan wel ophouden, ziet er veel stoerder uit zo.
Viva naar de knoppen.
zaterdag 24 juli 2010 om 13:07
quote:Maleficent schreef op 24 juli 2010 @ 08:35:
Ik vind dit wel wat te ordinair voor een bruiloft:
[afbeelding]
Mal, waar is je welbekende duiveltje gebleven?
Dit Moulin Rouge thema vind ik lekker uitbundig. De afwerking van de jurk aan de onderkant vind ik een beetje onderjurk-achtig.
Maar het valt allemaal best mee. Ik ben nog steeds geen Yolanthe-fan heur
Ik vind dit wel wat te ordinair voor een bruiloft:
[afbeelding]
Mal, waar is je welbekende duiveltje gebleven?
Dit Moulin Rouge thema vind ik lekker uitbundig. De afwerking van de jurk aan de onderkant vind ik een beetje onderjurk-achtig.
Maar het valt allemaal best mee. Ik ben nog steeds geen Yolanthe-fan heur
Viva naar de knoppen.
zaterdag 24 juli 2010 om 13:09
zaterdag 24 juli 2010 om 13:10
zaterdag 24 juli 2010 om 13:13
quote:Arthemis schreef op 24 juli 2010 @ 13:12:
Mal, je zei dat ze Fleur Mignon snel vergeven had. Misschien was ze blij om van Jan af te zijn?
Ja, of dat ze het Jan meer kwalijk neemt?
Ik vind het nogal een naai-actie van die Fleur om het te doen met het vriendje van je vriendin.
Mal, je zei dat ze Fleur Mignon snel vergeven had. Misschien was ze blij om van Jan af te zijn?
Ik vind het nogal een naai-actie van die Fleur om het te doen met het vriendje van je vriendin.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 24 juli 2010 om 13:16
quote:Maleficent schreef op 24 juli 2010 @ 13:13:
[...]
Dat vind ik ook. Ik zou het eigenlijk nog erger vinden als een vriendin zoiets doet.
Of ze moet Wesley al back-up gehad hebben.
[...]
Dat vind ik ook. Ik zou het eigenlijk nog erger vinden als een vriendin zoiets doet.
Of ze moet Wesley al back-up gehad hebben.
Viva naar de knoppen.
zaterdag 24 juli 2010 om 18:45
Haha, die foto´s van al die feesten met al die verschillende jurken zijn echt het toppunt van decadent! Ze laten het ongegeneerd breed hangen en gelijk hebben ze.
Het is me wel duidelijk dat je met veel geld geen smaak kunt kopen, maar ze genieten wel volop van het leven en hun geld en dat vind ik echt leuk om te zien.
Het is me wel duidelijk dat je met veel geld geen smaak kunt kopen, maar ze genieten wel volop van het leven en hun geld en dat vind ik echt leuk om te zien.