NB'ers deel 6!
zaterdag 24 juli 2010 om 15:15
Zwup meldt zich vanaf een zonovergoten terras
Love, wat een hilarische update
Men keek me een beetje raar aan toen ik heel hard moest lachen.
Naomi, klinkt goed een jonge god. Gewoon van genieten!
Moon, fijn dat je goed geslapen hebt vannacht! Wij willen je best steunen door je bijtijds van het forum te sturen hoor!
Love,noa, succes met boodschappen en schoonmaken!
Wat betreft mijn zwembad: B&B meneer vond het nodig om tegen mij en mijn moeder te gaan liegen. Dus toen is mijn moeder boos geworden. Eerst kon hij 6 euro korting geven op een rekening van 400. Te belachelijk gewoon Uiteindelijk is het 30 geworden. Best stom dus!
Zo....nu ga ik weer verder met in de zon zitten
EM
zaterdag 24 juli 2010 om 15:24
zaterdag 24 juli 2010 om 15:42
quote:Moonlight82 schreef op 24 juli 2010 @ 13:35:
Dan Karaty, okay
Die tijd, haha, dat was per ongeluk. Ik schrijf ook in topic 'hoe laat is het'.
Als je boodschappen gaat doen, wil je dan meteen die van mijn oma even meenemen?
Eindelijk weer terug van boodschappen doen
Wat had je oma nodig??
Ja, dat van die tijd....Daar had ik al zo'n vermoeden. Fijn dat je het Nb-topic en je andere topic door elkaar heen haalt
Dan Karaty, okay
Die tijd, haha, dat was per ongeluk. Ik schrijf ook in topic 'hoe laat is het'.
Als je boodschappen gaat doen, wil je dan meteen die van mijn oma even meenemen?
Eindelijk weer terug van boodschappen doen
Wat had je oma nodig??
Ja, dat van die tijd....Daar had ik al zo'n vermoeden. Fijn dat je het Nb-topic en je andere topic door elkaar heen haalt
zaterdag 24 juli 2010 om 15:47
@Zwup
Update>>
Ben blij dat je andere mensen ook nog een leuke dag bezorgd heb met je hysterische lachkick
Lieverd, 30 euro is nog steeds te min vind ik op een rekening van 300 euro....Zeker als je kijkt hoeveel last je er wel niet van heb. Zeg hallo!!! Je heb een ongevraagde zwembad onder je bed
Je had meer moeten eisen, maar ben je er zelf tevreden mee??
(ikzelf had hem echt door stof laten gaan, zeker als hij begint te liegen tegen je. Tssss, het lef!! )
Update>>
Ben blij dat je andere mensen ook nog een leuke dag bezorgd heb met je hysterische lachkick
Lieverd, 30 euro is nog steeds te min vind ik op een rekening van 300 euro....Zeker als je kijkt hoeveel last je er wel niet van heb. Zeg hallo!!! Je heb een ongevraagde zwembad onder je bed
Je had meer moeten eisen, maar ben je er zelf tevreden mee??
(ikzelf had hem echt door stof laten gaan, zeker als hij begint te liegen tegen je. Tssss, het lef!! )
zaterdag 24 juli 2010 om 17:01
zaterdag 24 juli 2010 om 17:11
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 17:01:
Klopt Moon, dat zijn twee verschillende mannen. De jonge god ken ik pas een maand ofzo. Ik heb hem nu 3 keer gezien in de kroeg en de eerste keer had ik mijn vorige relatie nog, toen is er dus niets gebeurt behalve telefoonnummers uitwisselen
Nou das netjes op zich
Ging je relatie uit vanwege hem of liep dat toch al op zijn einde?
Klopt Moon, dat zijn twee verschillende mannen. De jonge god ken ik pas een maand ofzo. Ik heb hem nu 3 keer gezien in de kroeg en de eerste keer had ik mijn vorige relatie nog, toen is er dus niets gebeurt behalve telefoonnummers uitwisselen
Nou das netjes op zich
Ging je relatie uit vanwege hem of liep dat toch al op zijn einde?
zaterdag 24 juli 2010 om 17:18
quote:Moonlight82 schreef op 24 juli 2010 @ 17:11:
[...]
Nou das netjes op zich
Ging je relatie uit vanwege hem of liep dat toch al op zijn einde?Dat liep al heel duidelijk op zijn einde maar dat had ik jonge god niet verteld. Die kreeg ik later nog terug van hem, dat hij zo zijn best deed maar ik compleet onmogelijk te versieren was terwijl ik een paar dagen later wél vrijgezel was. Tot ik hem vroeg wat hij had gewild dat ik had gedaan als het andersom was geweest en hij het bewuste soon-te-be exvriendje was geweest. Toen vond hij het eigenlijk toch wel erg netjes
[...]
Nou das netjes op zich
Ging je relatie uit vanwege hem of liep dat toch al op zijn einde?Dat liep al heel duidelijk op zijn einde maar dat had ik jonge god niet verteld. Die kreeg ik later nog terug van hem, dat hij zo zijn best deed maar ik compleet onmogelijk te versieren was terwijl ik een paar dagen later wél vrijgezel was. Tot ik hem vroeg wat hij had gewild dat ik had gedaan als het andersom was geweest en hij het bewuste soon-te-be exvriendje was geweest. Toen vond hij het eigenlijk toch wel erg netjes