Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 25 juli 2010 om 10:52
quote:Goldielocks schreef op 25 juli 2010 @ 10:47:
Nikki, over wat voor K*T-programma waar ik aan mee moest doen had jij het gisteren?
Landenspel, stedenspel? Ik weet niet meer hoe het heet.
Het was met Yolante Cabeljauw.
Wij kwamen daar langs met zappen en toen zei Sportman dat zij daar de kleding voor moesten leveren en toen hoorde ik welke plaatsen er mee deden, en dacht aan jou!
Ik zag je al helemaal meedoen.
Nikki, over wat voor K*T-programma waar ik aan mee moest doen had jij het gisteren?
Landenspel, stedenspel? Ik weet niet meer hoe het heet.
Het was met Yolante Cabeljauw.
Wij kwamen daar langs met zappen en toen zei Sportman dat zij daar de kleding voor moesten leveren en toen hoorde ik welke plaatsen er mee deden, en dacht aan jou!
Ik zag je al helemaal meedoen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 25 juli 2010 om 10:53
zondag 25 juli 2010 om 12:43
Morning!
Best moeilijk hoor om hier mee te schrijven. Wil niet alleen mn lijstje neergooien en thats it.
Dus ik doe weer een poging
Coe (mag ik je ook zo afkorten?) heeft een leuke avond gehad
Goldie, heb je nog gefeest tijdens de 4daagsefeesten? Stappen is zo leuk daar vind ik dan!
Nikki nog gefeliciteerd met je vader! Eet smakelijk vanavond!
Itsme, wat is LUSH?
MissMoney, makelaar? Ga je een huis kopen of verkopen?
Ik ben weer opgeknapt! Rustig doen is de beste remedie denk ik altijd. Vandaag het bed verschonen en met mijn neefje spelen die op visite komt. Morgen begin ik aan mijn nieuwe schoonmaakrooster dus kom ik lijstjes plakken
Fijne dag!
Best moeilijk hoor om hier mee te schrijven. Wil niet alleen mn lijstje neergooien en thats it.
Dus ik doe weer een poging
Coe (mag ik je ook zo afkorten?) heeft een leuke avond gehad
Goldie, heb je nog gefeest tijdens de 4daagsefeesten? Stappen is zo leuk daar vind ik dan!
Nikki nog gefeliciteerd met je vader! Eet smakelijk vanavond!
Itsme, wat is LUSH?
MissMoney, makelaar? Ga je een huis kopen of verkopen?
Ik ben weer opgeknapt! Rustig doen is de beste remedie denk ik altijd. Vandaag het bed verschonen en met mijn neefje spelen die op visite komt. Morgen begin ik aan mijn nieuwe schoonmaakrooster dus kom ik lijstjes plakken
Fijne dag!
zondag 25 juli 2010 om 14:22
En hier zijn twee druppels gevallen, maar het is heerlijk buiten.
De droogmolen is 'geplant'. Eindelijk.
Nu moet het eerst even uitharden en dan kan ik vanaf morgen lekker alles buiten hangen zonder bang te zijn dat het nog een keer het zwembad in dondert.
Einde van Mount Everwash is te zien.
Straks nog even alle bedden opnieuw opmaken met hetzelfde frisgewassen beddengoed. (Scheelt weer vouwen en opruimen )
Troela heeft haar klusjes gedaan en als bonus is ze nu ALLEEN (dus zonder hulp!) cakejes aan het bakken. He tzal mij benieuwen...
De droogmolen is 'geplant'. Eindelijk.
Nu moet het eerst even uitharden en dan kan ik vanaf morgen lekker alles buiten hangen zonder bang te zijn dat het nog een keer het zwembad in dondert.
Einde van Mount Everwash is te zien.
Straks nog even alle bedden opnieuw opmaken met hetzelfde frisgewassen beddengoed. (Scheelt weer vouwen en opruimen )
Troela heeft haar klusjes gedaan en als bonus is ze nu ALLEEN (dus zonder hulp!) cakejes aan het bakken. He tzal mij benieuwen...
zondag 25 juli 2010 om 15:01
zondag 25 juli 2010 om 17:04
zondag 25 juli 2010 om 19:55
Mijn was is allemaal droog en de bedden zijn weer opgemaakt.
Bij ons zat buienradar er naast Zoeb.
Want daar was niks op te zien terwijl het hier toch echt even regende.
Klinkt heul erg relaxed Coe.
Fuss! (Leuk) druk met je nieuwe gezinnetje en de kraamvisite?
Ik kom deze week dus nog even niet langs als ik in B ben.
Bij ons zat buienradar er naast Zoeb.
Want daar was niks op te zien terwijl het hier toch echt even regende.
Klinkt heul erg relaxed Coe.
Fuss! (Leuk) druk met je nieuwe gezinnetje en de kraamvisite?
Ik kom deze week dus nog even niet langs als ik in B ben.
zondag 25 juli 2010 om 20:45