Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
maandag 26 juli 2010 om 19:40
Op het nachtkastje:
Een stapel boeken van iemand anders die ik terug moet geven
Een stapel bibliotheekboeken, momenteel oa Isabel Allende en "Eten, bidden, beminnen" en een soort paperback "mam, het spijt me" over een seriemoordenaar (leest zo lekker weg in het kraambed )
Plus een heleboel medicatie.... paracetamol, iets tegen krampjes voor skippy, en hormoonzalf voor mijn jeuk.
En een fototoestel
Oh, en stof natuurlijk. Bijna vergeten
Een stapel boeken van iemand anders die ik terug moet geven
Een stapel bibliotheekboeken, momenteel oa Isabel Allende en "Eten, bidden, beminnen" en een soort paperback "mam, het spijt me" over een seriemoordenaar (leest zo lekker weg in het kraambed )
Plus een heleboel medicatie.... paracetamol, iets tegen krampjes voor skippy, en hormoonzalf voor mijn jeuk.
En een fototoestel
Oh, en stof natuurlijk. Bijna vergeten
maandag 26 juli 2010 om 19:41
Ik lees één boek tegelijk.
Op mijn nachtkastje;
- wekker
- telefoon als ie aan de lader ligt
- flesje tea tree olie
- hielklovencreme
- rozenkwarts bol
- boek; de drie huurlingen van Raymond Feist
En die keuken; da's de gekregen nieuwe keuken voor in het nieuwe huis. Wel opletten mevroi
Op mijn nachtkastje;
- wekker
- telefoon als ie aan de lader ligt
- flesje tea tree olie
- hielklovencreme
- rozenkwarts bol
- boek; de drie huurlingen van Raymond Feist
En die keuken; da's de gekregen nieuwe keuken voor in het nieuwe huis. Wel opletten mevroi
668, the neighbour of the Beast
maandag 26 juli 2010 om 19:43
Waarom ik ook geen zin heb in een e-reader (behalve koppijndingen en tegen een irritant verlicht scherm aan kijken);
een boek pleur je gewoon ergens neer, die leg je op het randje van de tafel, op de vensterbank, op je stoelleuning, op je campingtafel in de brandende zon......
Bij zo'n e-ding moet je gewoon altijd opletten, kun je nooit "even" je boek wegleggen, omdat het gewoon een stervensduur electrisch apparaat is.
een boek pleur je gewoon ergens neer, die leg je op het randje van de tafel, op de vensterbank, op je stoelleuning, op je campingtafel in de brandende zon......
Bij zo'n e-ding moet je gewoon altijd opletten, kun je nooit "even" je boek wegleggen, omdat het gewoon een stervensduur electrisch apparaat is.
668, the neighbour of the Beast
maandag 26 juli 2010 om 19:50
Ik loop ff naar boven om te kijken wat er ligt.
Een wekker, kookwekker, sieraden die ik gisteren om had,
Triatlon/duatlonsport, 3 soorten handcreme, voetencreme, spul tegen zweetvoeten.
Van alles dus maar geen boeken.
Ik lees niet door elkaar, vind ik vervelend.
Ik lees wel snel, die 20 had ik binnen 3 weken uit.
Een wekker, kookwekker, sieraden die ik gisteren om had,
Triatlon/duatlonsport, 3 soorten handcreme, voetencreme, spul tegen zweetvoeten.
Van alles dus maar geen boeken.
Ik lees niet door elkaar, vind ik vervelend.
Ik lees wel snel, die 20 had ik binnen 3 weken uit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 26 juli 2010 om 19:57