***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
En nu maar hopen X en C, dat lieve Robbie niet opnieuw medicatie moet via EEN INFUUS!!!!!
Bah toch !! Ik hoop dat Robbie echt echt echt toch eens helemaal beter wordt!
He bah, wilde net super blij berichtje posten dat het weer beter gaat met Robbie en dat hij weer terug is in E' de, lees ik dat hij weer koorst heeft.... Arm kereltje, hij heeft het al ZO zwaar gehad de laatste tijd.... :(
Damn! Ik wou jullie hier net even feliciteren met de opwaartse lijn, maar nu begrijp ik dat de koorts toch weer toegeslagen heeft. Ik ga er gewoon vanuit dat het hier weer "twee stapjes vooruit, eentje achteruit betreft" hoor, en dat Robbie morgen gewoon weer twee stapjes vooruit zet.

Biotexgirl, ik geloof niet dat jij het allemaal zo vriendelijk bedoelt? Daar kunnen Xaloy en Compli zonder hoor.
Och heden, nee he?

Fuckzooi.

Wederom en nogmaals heel erg veel kracht en liefde toegewenst!

X
Helaas, hij had vanmorgen 38,5 na een hele nacht huilerig zijn. Toen hij zijn paracetamol had gekregen ging het wel snel weer beter. Vandaag dus weer een bloed- en urineonzerzoek en maar hopen dat het allemaal mee blijkt te vallen.

Ik geloof niet zo dat de meningitis weer de kop opsteekt, maar wat durf je na al die tijd eigenlijk nog te geloven? Hij heeft in ieder geval wel weer eens een lekker badje gehad en met grote belangstelling naar de Teletubbies gekeken. Ook papa's kriebeltruuk werkt nog steeds, gelukkig.

We gaan maar gewoon weer doen wat we al veel te lang doen: lijdzaam afwachten en er het beste van hopen.
(ben ik weer...)

Aaaah Robbie! Kom op mannetje! Je hebt het al zo goed gedaan en je bent zo'n voorbeeld voor andere baby's, dat dit je ook gaat lukken!

Compli, wat een lieve woorden! Enne, maar internet? Ik beschouw mijn lieve aprilmeisjes (en -man) toch echt als mijn vriendinnetjes! Alle gekheid op een stokkie, ik ben ontzettend blij en opgelucht dat Robbie weer in Enschede is.

Buitenmeisje, hoe is het gegaan vanochtend?

Swissie, bah! Een ontsteking bij je oog! Jek! Jaren geleden heb ik een keer een ontstoken oog gehad en ik zag er niet uit! (was toen ook nog een pubertje, dus mijn wereld was ingestort)

Aaah Framboos, die Tommy! Kan me indenken dat je erg geschrokken bent! Komt die pleister er via de natuurlijke weg uit? Voel je alsjeblieft niet te schuldig over in vingertjes en teentjes knippen. Het overkomt mij ook wel eens en ik voel me dan echt de slechtste moeder ter wereld, maar ik doe het niet expres. Jij ook niet! (toch? hihi) Steijn was laatst ook het haasje; 's ochtends had ik hem al in zijn duimpje geknipt en 's avonds was het helemaal erg toen ik in zijn grote teentje knipte.

Eten was erg gezellig en ik had gister dan ook een gezellige kater. Niet heel erg, maar ik kan echt niet meer tegen drank!

Steijn deed gister iets heel grappigs en het is meteen een prachtig voorbeeld van leren door imitatie. Hugo lag bij me en ik zat op zijn billetjes te trommelen. (doe ik wel vaker. Hij heeft een schattig babykontje!) Steijn zat bij Muisman op schoot, vlak naast me. Hij zat te kijken naar wat ik aan het doen was, helde voorover en begon Hugo op zijn billetjes te slaan! Steijn lachen, Hugo lachen, ik lachen en Muisman was stomverbaasd!

Hoe doen jullie het trouwens met de fruithapjes van Opperdepop? Ik maak altijd een hele buts in een keer en vries het in. Nu is dat bij de groenten niet zo'n probleem, maar de fruitjes willen niet echt lekker ontdooien als ik ze uit de vriezer haal. Vanochtend heb ik uit ellende maar een peertje en een appeltje (erg snel) klaargemaakt, maar het is een beetje mijl op zeven om dit elke dag te doen.
En we hopen allemaal weer mee.
Heel veel sterkte weer Xaloy en Compli.... Arme Robbie
He verdorie, houdt het nou nooit op? Kom op Robbie, doe je best nog even.

Idd hopen dat hij niet weer iets via een infuus moet. Ik ga maar weer duimen voor Robbie.
Hè verdorie, nee toch.....arme Robbie...

Ik steek mijn kaarjes maar weer aan....
Hè wat naar dat Robbie weer koorts had vanmorgen, ik duim dat het een kleine terugslag is en dat hij weer snel opknapt.

Spitsmuisje, wat grappig van Steijntje!

Over die fruithapjes, ik haal ze meestal 1 avond van tevoren uit de vriezer, maar als ze nog niet helemaal ontdooid zijn laat ik ze in de magnetron op ontdooistand ontdooien. Soms wordt het bakje dan een beetje warm aan de randen maar dat is toch niet erg? ff roeren en dan is het gewoon op kamertemperatuur.
Ooh verdorie... Ik ga ook hier snel een kaarsje opsteken voor Robbie!!!
Er zijn vandaag een boel testen gedaan, longfoto, urineonderzoek, bloedonderzoek, KNO onderzoek, er komt zoals gebruikelijk niets uit. Ja, dat de onstekingswaarden in zijn bloed weer licht verhoogd zijn.

Robbie moet nu van de paracetamol afblijven, kijken of de koorts weer omhoog gaat, en dan wordt er via een infuus weer bloed afgenomen om op de duizendste kweek te zetten.

Hij huilt veel, is onrustig en is nog lang niet de oude rustige lachebek van 3 weken geleden.

Ik ben er echt ZO klaar mee! Ik wil het niet meer horen, niet meer weten en niet meer merken. Ik wil naar huis, aan de slag met de verhuizing en een vrolijk kirrende Robbie in de box zien. Maar dat zit er dus nog niet in. Ik was gister erg blij en opgelucht, en vandaag weer zo diep in de put, de klappen blíjven maar komen en ik heb weinig veerkracht meer over om ze op te vangen (komt ook door de slapeloze nacht..).

Ik kan even niets vrolijks vertellen, misschien de volgende keer weer. Nu snel koken en douchen en dan weer terug naar dat kutziekenhuis.
Ach lieve Xaloy, wat een domper nou Wèèr. Het ziektebeeld is natuurlijk niet zo erg meer als een week terug, maar het moet ook die kant niet meer op gaan!

Hopelijk is het een fase van zijn herstel...pfff weet niets zinnigs te zeggen, alleen dat ik het klote voor je vind! Dikke knuffel!sterkte!
met tranen in mijn ogen las ik Compli's woorden. Wat ontzettend lief. Ik denk altijd maar zo...wie goed doet goed ontmoet.
Och arme Xaloy en arme Compli. Ik kan me zo goed voorstellen dat jullie het wel zo ontzettend zat zijn. Leek het erop dat het eindelijk weer de goede kant op ging en dan dit weer! Jullie moeten zo ontzettend moe zijn van dat heen en weer geslinger tussen emoties. Ik vind het zo verschrikkelijk k*t voor jullie!!!

Een dikke knuffel maar weer en het kaarsje brandt hier ook al weer!
Lieve Xaloy, wat vreselijk die up's en down's! Kan me voorstellen dat je er op dit soort momenten helemaal doorheen zit.... Maar het gaat nu al een heel stuk beter met Robbie dan een aantal dagen terug, probeer 2 stapjes voor waarts 1 stap terug voor ogen te houden!!!
wat een tegenvaller zeg!

....maar gauw weer duimen dan voor de kleine man
Stom idee, maar het kúnnen ook nog steeds doorkomende tandjes zijn..

Naja. Vanavond maar weer afwachten hoe hij het doet zonder paracetamol. Ben erg benieuwd. De pil die er nu in zit zal waarschijnlijk tot 21 uur werken. Daarna wordt het dus spannend...
Oh wat een nachtmerrie...

Lieve Robbie, lieve C en X, ik heb zo vreselijk met jullie alle drie te doen...

Zo lag Robbelepopje er afgelopen vrijdag nog bij. Met IC lollie (wattenstaafje met water voor droge mond) en deze foto is genomen tijdens de bloedtransfusie (of net daarna, weet ik niet meer).
Oh ja, dat dikke hoofdje is voornamelijk vocht, dat is nu zo goed als weg.
Kreeg net bericht van papa uit ziekenhuis dat Robbie lekker lag te spelen. Robbietje lacht, Robbietje huilt ... Ga nu er weer heen.
Ach gossie toch....!!

Wat is het weer een domper, zeker dat niet duidelijk is wat er aan de hand is! Jullie krijgen het te verduren zeg..., ik kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit. Weeeeer een klap...

Ik vind het zo erg! Heel veel sterkte!! Ik denk aan jullie!

Is het prikken van het infuus wel wat beter gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven