Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 27 juli 2010 om 22:02
woensdag 28 juli 2010 om 09:24
Moggûh lieffies!
Ik ben moe, heb reteslecht geslapen. Het is maar goed dat Happy vandaag thuiswerkt kan hij Ixsje ook in de gaten houden.
Ik ga proberen weer foto's uit te zoeken en te bestellen. En ik vrees dat het daarbij blijft vandaag.
Het shoppen was superleuk! We zijn alledrie heel goed geslaagd!
Leuek huizen hebben jullie MissM en Marels! Het is dat wij al zo'n mooi plekkie hebben.............
Geniet!
Ik ben moe, heb reteslecht geslapen. Het is maar goed dat Happy vandaag thuiswerkt kan hij Ixsje ook in de gaten houden.
Ik ga proberen weer foto's uit te zoeken en te bestellen. En ik vrees dat het daarbij blijft vandaag.
Het shoppen was superleuk! We zijn alledrie heel goed geslaagd!
Leuek huizen hebben jullie MissM en Marels! Het is dat wij al zo'n mooi plekkie hebben.............
Geniet!
woensdag 28 juli 2010 om 09:28
Morning!
Toch ff snel bij jullie buurten hoor ..
Fus, hoe gaat het? Lekker aan het genieten van nieuwe zoon? Hopelijk ook alweer een beetje hersteld zelf.
Coe, klinkt lekker en gezellig je etentje bij de Griek. Moest je vandaag naar het ziekenhuis? Succes in ieder geval alvast!
Gold, ben ook nieuwsgierig naar jouw succes-soepje. Wij zijn ook wel soepliefhebberTs dus een nieuw receptje is altijd welkom.
Later maar eens ff naar de BH om de huizen te bekijken, ben wel nieuwsgierig geworden.. zou best misschien een keer willen verhuizen maar volgens mij zijn jullie huizen wel erg uit de buurt
Its, wat tof zo’n talentpool! Dat zou ik hier ook wel willen. Wanneer hoor je of je wordt uitgekozen? En even nieuwsgierig hoor maar op basis van wat wordt die keuze dan gemaakt?
Vandaag ga ik maar weer eens werken en verder vanavond sporten. Huis is nog steeds heel opgeruimd en netjes (ik ben trots op ons) dus behalve misschien een wasje ofzo hoef ik niet veel te doen, heerlijk!!
Fijne dag vandaag
Toch ff snel bij jullie buurten hoor ..
Fus, hoe gaat het? Lekker aan het genieten van nieuwe zoon? Hopelijk ook alweer een beetje hersteld zelf.
Coe, klinkt lekker en gezellig je etentje bij de Griek. Moest je vandaag naar het ziekenhuis? Succes in ieder geval alvast!
Gold, ben ook nieuwsgierig naar jouw succes-soepje. Wij zijn ook wel soepliefhebberTs dus een nieuw receptje is altijd welkom.
Later maar eens ff naar de BH om de huizen te bekijken, ben wel nieuwsgierig geworden.. zou best misschien een keer willen verhuizen maar volgens mij zijn jullie huizen wel erg uit de buurt
Its, wat tof zo’n talentpool! Dat zou ik hier ook wel willen. Wanneer hoor je of je wordt uitgekozen? En even nieuwsgierig hoor maar op basis van wat wordt die keuze dan gemaakt?
Vandaag ga ik maar weer eens werken en verder vanavond sporten. Huis is nog steeds heel opgeruimd en netjes (ik ben trots op ons) dus behalve misschien een wasje ofzo hoef ik niet veel te doen, heerlijk!!
Fijne dag vandaag
woensdag 28 juli 2010 om 10:42
Normaal ben ik er zo rond 6.15 wel uit, Nikki.
Zo leuk, Mmetje geeft nu kusjes.
Dwz: hij trekt met beide handjes je gezicht naar zich toe om met open mond een flinke lik op je wang te geven
Verder ben ik vandaag zo suf als een konijn, wordt maar niet goed wakker. Mijn hoofd doet het ook niet goed, dadelijk maar eens wat cola naar binnen gieten, misschien helpt dat.
Zo leuk, Mmetje geeft nu kusjes.
Dwz: hij trekt met beide handjes je gezicht naar zich toe om met open mond een flinke lik op je wang te geven
Verder ben ik vandaag zo suf als een konijn, wordt maar niet goed wakker. Mijn hoofd doet het ook niet goed, dadelijk maar eens wat cola naar binnen gieten, misschien helpt dat.