Volendam

28-07-2010 09:44 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een vraag over Volendam.

Ik ga met drie vrienden voor een dagje naar Volendam maar wat kan je daar nog meer doen?

Ik heb op het lijstje staan dat we een foto in klederdracht gaan maken (ja ja héél verrassend) en misschien een puzzeltocht .

Hebben jullie leuke tips en ideeen voor een dagje uit?
Nee echt?
Lekker mensen kijken op een terras.

Boot van Volendam naar Marken.

En dat was het geloof ik wel..
O ja, de boot naar Marken. Die had ik ook op het lijstje staan.
Nee echt?
Dan ben je al een dag zoet hoor als je ook met de boot naar Marken gaat en daar nog wat rond hobbelt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dan is een foto'tje en rondsjokken in Marken voldoende?

Ik heb er ook absoluut geen beeld bij.
Nee echt?
Broodje paling eten bij het terras op de hoek , beste broodjes paling EVER. Verder is Volendam overrated. Het is 1 straatje met tien fotografen, en helemaal aan het eind zit een winkeltje met spul van Riviéra Maison en een juwelier. That's it for downtown Volendam.
Ik ben pas in Volendam geweest met een vrijgezellenfeest en vond het echt ontzettend gezellig (het viel mij dus reuze mee ) Als je gewoon over de dijk loopt en af en toe eens ergens wat gaat drinken, een winkeltje in, lekker lunchen dan vliegt je dag zo voorbij hoor!
Mmm, dan is downtown Volendam snel bekeke'.

Paling eten (staat nu op het lijstje en dan richting Marken!
Nee echt?
Precies suus0105.

Eerst starten met een kopje koffie en appelgebak. Dan die 10 fotografen bekijken en een keuze maken. Na de foto is het bijna tijd voor de lunch. Na de lunch boot naar Marken. In Marken een beetje rondscharrelen (weinig te doen, wel even leuk te zien) Boot terug naar Volendam en dan aan de zuip!
Ja, ik zat daar laatst ook, bij dat terras op de hoek, waar de bussen naar beneden gaan voor Spaander en waar de boot naar Marken vertrekt. Heerlijk! Volgens mij heet dat Brasserie Cathrien

En verder dit: http://www.eventswaterlan ... ekijk-alle-producten.html
Zal wel retedruk zijn in Marken nu denk ik maar op zich heel leuk. Beetje terras hangen en rondlopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yep Vlinder, dat is hem

.
Binnenkort is er Volendammerkermis trouwens, hou daar even rekening mee.
Ik woon een km of 10 van Volendam af en als man en ik beide thuiswerken gaan we wel eens lunchen aan De Dijk. Dan hebben we echt een uurtje vakantie!
@vl34inder, kan ik me helemaal voorstellen. Ik vond het ook zo ontzettend pittorestk/megatoerischtischauthentiek dat ik me ook meteen op vakantie voelde
quote:Vl43inder schreef op 28 juli 2010 @ 09:58:

Binnenkort is er Volendammerkermis trouwens, hou daar even rekening mee.Ga je er naar toe Vl43inder?
Wanneer staat de kermis in Volendam?
Nee echt?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 28 juli 2010 @ 10:09:

[...]

Ga je er naar toe Vl43inder?Denk het niet, misschien mijn man wel. Dan fungeer ik wel als taxi.
Kermis volendam is 3 tot en met 6 september.
quote:suus0105 schreef op 28 juli 2010 @ 10:12:

Wanneer staat de kermis in Volendam?

In 2009 was het op het Europaplein

Ow, sorry, ik dacht dat je vroeg Waar?
Een hele dag volendam/marken lijkt mij best lang. Stel je er niet al te veel van voor. De dijk en that's it. Maar als je het prima vind om gewoon een beetje rond te lopen, terrasje te pakken dan kan dat natuurlijk prima!
Op welke dag wil je eigenlijk richting Volendam gaan?
Effe bij Jantje langs gaan, of Gerda?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Gerda! Misschien zegt ze dan nog wel dat ik Jan zijn kanten kleedje heb gestolen.

Op de planning staat dinsdag dat we gaan dus niet als er kermis is!
Nee echt?
Maak er een mooie dag van!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven