Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Gisteren moest ik een paar keer goed kijken naar de hondenuitlaatplek die schuin tegenover ons huis ligt. Daar liepen namelijk 2 hondjes en een biggetje.

Ik helemaal opgewonden, wijzen, tegen M zeggen: "kijk, varkentje". Maar volgens mij is alles van die maat op 4 pootjes voor hem nog hetzelfde
Wat leuk een uitlaatbiggetjesplaats of een biggetjesuitlaatplaats. Al vraag ik me af wie er zo gek is een biggetje als huisdier te nemen. Die worden namelijk erg groot.

Ik heb de Renault geverfd, met een roller en het is mooi geworden. Ben er wel al de hele morgen mee bezig en ik zit onder de rooie verf.

En jullie gaan zoooo snel. 't Is niet bij te houden.
Otootje is geverfd.

Ik ben er klaar mee. De rest mag manlief doen.

Mooi Zoeb!

En wat een hoop werk!
Met een roller? Volgens mij wordt dat nooit zo mooi als spuiten, maar dat zal wel aan mij liggen. Maar ik woon dan ook samen met een schilder annex autospuiter.

Schattig autootje!!

Ik ben er weer dus, maar te moe om uit mijn ogen te kijken en ik moet nog zoveel doen...

Lijstje dan maar, bij gebrek aan sociaal gedrag;

- werken

- naar G.

- naar de Carrefour voor wat Belgische dingen voor de vakantie

- was inzetten

- was ophangen en nog één inzetten

- opruimen

- stoffen

- stofzuigen

- eventueel wc schoonmaken

- koken

- naar de Praxis om aanrechtblad te bestellen

- dood op de bank ploffen
668, the neighbour of the Beast
Ik moet nog

- werken

- wassen, drogen, opruimen

- ook de was opruimen die nu op tafel ligt

- koken

- boodschappenlijst voor morgen maken

- eerst verzinnen wat we dus de komende tijd gaan eten

en nu dringend plassen
Nee Marels, zo mooi als spuiten is het niet geworden. Maar dik 1000.- uitgeven om hem te spuiten is teveel van het goede. Het heeft al genoeg gekost. En hij is mooi geworden hoor ondanks het rollen.
Had je het Marelsman moeten laten doen, die had het vast voor hooguit de helft gedaan

Maar hij ziet er zo op de foto netjes uit hoor! Alleen zou mijn vent dat vast niet vinden omdat het nooit echt strak wordt, ofzo
Het is helemaal klaar nu. Alles zit er weer op en aan.

wat een gave auto zoeb, ik vind hem mooi, zie niet eens dat hij alleen geverfd is

Yonna alweer wat bijgeslapen

Ik ga mijn hoofd even leegmaken, dat zit iets te vol
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Rainz, hoe gaat het nu met zoon?
Wanneer kom je voorrijden Zoeb? Hij is gaahaaf!

Hoe doe je dat Its, je hoofd leegmaken?

Gelf, fijn dat je thuis niet zoveel hoeft momenteel. Knapt je Lief alweer op?

Ik heb even bij jullie huizen binnengekeken hoor, leuk Meesten van jullie zijn hier gweest dus dan mag ik zonder gene terugkijken, toch?

Morgen is de kraam voor het laatst Wie moet er dan beschuitjes smeren en de vaatwasser inruimen?

Mijn huiduitslag wordt maar niet minder, vrijdag terug naar de huidarts. Bij tijd en wijle kan ik wel iets door het raam gooien van de jeuk

Oh, ik heb nog wel iets te bezemen: schone was in de kast leggen. En een blokje wandelen. Eens kijken hoe snel we de boel weer fatsoenlijk op orde hebben in dit lijf van mij.

Afvallen gaat dan wel weer heel goed. 13,5 kg in een week is mij nog nooit eerder gelukt
Fus, volgens mijn aromatherapie-ende collega werkt tea tree olie erg goed tegen jeuk. En mag je dat zo ongeveer altijd op je huid smeren, behalve als je huid echt kapot is.
Lief dat je meedenkt Marels!

Ik durf er alleen niets op te smeren eigenlijk, ivm Skippy.

Had van de huidarts metholgel voorgeschreven gekregen mara die mocht weer niet van de apotheek.... En mentholpoeder wil ik dan zelf weer niet strooien ivm inademen door Skippy. Maar ik bikkel wel even door. Komt goed.
Fussie,jeuk is erg!En logisch dat je niet alles kan en mag gebruiken ivm Skippy.Hopelijk heeft de huidarts vrijdag iets voor je.

Zijn jullie al een beetje gewend met zijn 4tjes?

Zoeb,ziet er goed uit,daar ga je vast de blits mee maken

Ik dacht dat ik om 9.30 in het zh moest zijn,maar toen ik vanochtend even op het kaartje keek,bleek het een uur later te zijn.Plekje is weggesneden en opgestuurd,het zat wel dieper dan arts verwacht had.6 hechtingen prijken op mijn bovenbeen.

Vanmiddag met de visite de stad in geweest(ik heb je niet gespot Goldie,wel extra opgelet) en een rondvaart door de singels gemaakt.Nu zijn de mannen pannekoeken aan het bakken
Oh ik kom er nog wel een keer mee op kraamvisite hoor Fus. Kun je hem met eigen ogen bewonderen.

Wat erg van de jeuk. Lijkt me niets lekker. Hoop dat er iets voor te krijgen is.

Zo Coe dat is een behoorlijke snee geweest. Ben je niet bezorgd wat het is? Of heb je zelf al een vermoeden?

Ik ga opruimen. Morgen komt mijn broer op visite en dat is altijd een goeie reden om wat te doen.

En het is nogal nodig.

Er staan hier opeens rozen en ik weet niet waar ze vandaan komen. Ze staan tussen de zooi op tafel. Nu ben ik bang dat ze er al een paar dagen staan en dat manlief er gewoon niets van heeft gezegd. Als verrassing. Ieuw hoe pak ik dat nu aan??
Maak me niet te druk Zoeb,hoor het over 10 dagen wel.

Haha die rozen!Heb je die niet van iemand voor je verjaardag gehad?Zou een mooie grap zijn als manlief ze had weggezet en jij ze niet hebt opgemerkt

Ik ga morgen bezemen als de visite vertrekt,zo einde middag denk ik.Heb er nu al geen zin in
Ik heb helemaal geen zin in bezemen, maar ik moet wel. 't Is hier een bende.

En anders kom ik morgen voor verrassingen te staan. Ik zal de tafel eens leegmaken. Dan komen de rozen beter tot hun recht en vallen ze opeens op.
Helleu,

Wat gaaf die auto van jou Zoeb!

En wat grappig, opeens een bos rozen. Heb ik nou nooit.

Aardige jaap dan Coe, spannend hoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
De rozen waren van manlief. Hij had ze vanmiddag gekocht. Het was een schandalige bos. Drie gebroken en 8 hingen er al slap. Er zat een geel takje bij wat al uitgedroogd was. Geen idee wat er mee is gebeurt. Hoe krijg je hangende rozen weer recht? ik vind het zo zielig voor manlief. 't Was zo lief bedoeld. Hij was er niet goed van.
Helleu. Ik heb ook nooit verborgen blommen.

Wat voor plekje wast Coe? Moedervlek ofzo? Irritant is dat.

Bah, maar even de was binnen halen nu....
Kan je ze niet kort maken, Zoeb?

Vind ik wel mooi, een korte dikke bos bloemen.

Lekker werkje nog, die was Marels. Bah.
Och ja, het gaat om het gebaar he Zoeb. Maak hem dat maar goed duidelijk

Was is binnen, Marels is weg. Tabee
Adios!
Wonderlijk maar de rozen staan weer bijna allemaal. Nog een paar en daar ga ik een tip van een andere forummer op uitproberen. Ik heb hem al uitvoerig bedankt hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven