Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 28 juli 2010 om 11:01
woensdag 28 juli 2010 om 14:42
Wat leuk een uitlaatbiggetjesplaats of een biggetjesuitlaatplaats. Al vraag ik me af wie er zo gek is een biggetje als huisdier te nemen. Die worden namelijk erg groot.
Ik heb de Renault geverfd, met een roller en het is mooi geworden. Ben er wel al de hele morgen mee bezig en ik zit onder de rooie verf.
En jullie gaan zoooo snel. 't Is niet bij te houden.
Ik heb de Renault geverfd, met een roller en het is mooi geworden. Ben er wel al de hele morgen mee bezig en ik zit onder de rooie verf.
En jullie gaan zoooo snel. 't Is niet bij te houden.
woensdag 28 juli 2010 om 16:09
Met een roller? Volgens mij wordt dat nooit zo mooi als spuiten, maar dat zal wel aan mij liggen. Maar ik woon dan ook samen met een schilder annex autospuiter.
Schattig autootje!!
Ik ben er weer dus, maar te moe om uit mijn ogen te kijken en ik moet nog zoveel doen...
Lijstje dan maar, bij gebrek aan sociaal gedrag;
- werken
- naar G.
- naar de Carrefour voor wat Belgische dingen voor de vakantie
- was inzetten
- was ophangen en nog één inzetten
- opruimen
- stoffen
- stofzuigen
- eventueel wc schoonmaken
- koken
- naar de Praxis om aanrechtblad te bestellen
- dood op de bank ploffen
Schattig autootje!!
Ik ben er weer dus, maar te moe om uit mijn ogen te kijken en ik moet nog zoveel doen...
Lijstje dan maar, bij gebrek aan sociaal gedrag;
- werken
- naar G.
- naar de Carrefour voor wat Belgische dingen voor de vakantie
- was inzetten
- was ophangen en nog één inzetten
- opruimen
- stoffen
- stofzuigen
- eventueel wc schoonmaken
- koken
- naar de Praxis om aanrechtblad te bestellen
- dood op de bank ploffen
668, the neighbour of the Beast
woensdag 28 juli 2010 om 16:16
woensdag 28 juli 2010 om 18:18
Wanneer kom je voorrijden Zoeb? Hij is gaahaaf!
Hoe doe je dat Its, je hoofd leegmaken?
Gelf, fijn dat je thuis niet zoveel hoeft momenteel. Knapt je Lief alweer op?
Ik heb even bij jullie huizen binnengekeken hoor, leuk Meesten van jullie zijn hier gweest dus dan mag ik zonder gene terugkijken, toch?
Morgen is de kraam voor het laatst Wie moet er dan beschuitjes smeren en de vaatwasser inruimen?
Mijn huiduitslag wordt maar niet minder, vrijdag terug naar de huidarts. Bij tijd en wijle kan ik wel iets door het raam gooien van de jeuk
Oh, ik heb nog wel iets te bezemen: schone was in de kast leggen. En een blokje wandelen. Eens kijken hoe snel we de boel weer fatsoenlijk op orde hebben in dit lijf van mij.
Afvallen gaat dan wel weer heel goed. 13,5 kg in een week is mij nog nooit eerder gelukt
Hoe doe je dat Its, je hoofd leegmaken?
Gelf, fijn dat je thuis niet zoveel hoeft momenteel. Knapt je Lief alweer op?
Ik heb even bij jullie huizen binnengekeken hoor, leuk Meesten van jullie zijn hier gweest dus dan mag ik zonder gene terugkijken, toch?
Morgen is de kraam voor het laatst Wie moet er dan beschuitjes smeren en de vaatwasser inruimen?
Mijn huiduitslag wordt maar niet minder, vrijdag terug naar de huidarts. Bij tijd en wijle kan ik wel iets door het raam gooien van de jeuk
Oh, ik heb nog wel iets te bezemen: schone was in de kast leggen. En een blokje wandelen. Eens kijken hoe snel we de boel weer fatsoenlijk op orde hebben in dit lijf van mij.
Afvallen gaat dan wel weer heel goed. 13,5 kg in een week is mij nog nooit eerder gelukt
woensdag 28 juli 2010 om 18:42
Lief dat je meedenkt Marels!
Ik durf er alleen niets op te smeren eigenlijk, ivm Skippy.
Had van de huidarts metholgel voorgeschreven gekregen mara die mocht weer niet van de apotheek.... En mentholpoeder wil ik dan zelf weer niet strooien ivm inademen door Skippy. Maar ik bikkel wel even door. Komt goed.
Ik durf er alleen niets op te smeren eigenlijk, ivm Skippy.
Had van de huidarts metholgel voorgeschreven gekregen mara die mocht weer niet van de apotheek.... En mentholpoeder wil ik dan zelf weer niet strooien ivm inademen door Skippy. Maar ik bikkel wel even door. Komt goed.
woensdag 28 juli 2010 om 19:23
Fussie,jeuk is erg!En logisch dat je niet alles kan en mag gebruiken ivm Skippy.Hopelijk heeft de huidarts vrijdag iets voor je.
Zijn jullie al een beetje gewend met zijn 4tjes?
Zoeb,ziet er goed uit,daar ga je vast de blits mee maken
Ik dacht dat ik om 9.30 in het zh moest zijn,maar toen ik vanochtend even op het kaartje keek,bleek het een uur later te zijn.Plekje is weggesneden en opgestuurd,het zat wel dieper dan arts verwacht had.6 hechtingen prijken op mijn bovenbeen.
Vanmiddag met de visite de stad in geweest(ik heb je niet gespot Goldie,wel extra opgelet) en een rondvaart door de singels gemaakt.Nu zijn de mannen pannekoeken aan het bakken
Zijn jullie al een beetje gewend met zijn 4tjes?
Zoeb,ziet er goed uit,daar ga je vast de blits mee maken
Ik dacht dat ik om 9.30 in het zh moest zijn,maar toen ik vanochtend even op het kaartje keek,bleek het een uur later te zijn.Plekje is weggesneden en opgestuurd,het zat wel dieper dan arts verwacht had.6 hechtingen prijken op mijn bovenbeen.
Vanmiddag met de visite de stad in geweest(ik heb je niet gespot Goldie,wel extra opgelet) en een rondvaart door de singels gemaakt.Nu zijn de mannen pannekoeken aan het bakken
woensdag 28 juli 2010 om 19:40
Oh ik kom er nog wel een keer mee op kraamvisite hoor Fus. Kun je hem met eigen ogen bewonderen.
Wat erg van de jeuk. Lijkt me niets lekker. Hoop dat er iets voor te krijgen is.
Zo Coe dat is een behoorlijke snee geweest. Ben je niet bezorgd wat het is? Of heb je zelf al een vermoeden?
Ik ga opruimen. Morgen komt mijn broer op visite en dat is altijd een goeie reden om wat te doen.
En het is nogal nodig.
Er staan hier opeens rozen en ik weet niet waar ze vandaan komen. Ze staan tussen de zooi op tafel. Nu ben ik bang dat ze er al een paar dagen staan en dat manlief er gewoon niets van heeft gezegd. Als verrassing. Ieuw hoe pak ik dat nu aan??
Wat erg van de jeuk. Lijkt me niets lekker. Hoop dat er iets voor te krijgen is.
Zo Coe dat is een behoorlijke snee geweest. Ben je niet bezorgd wat het is? Of heb je zelf al een vermoeden?
Ik ga opruimen. Morgen komt mijn broer op visite en dat is altijd een goeie reden om wat te doen.
En het is nogal nodig.
Er staan hier opeens rozen en ik weet niet waar ze vandaan komen. Ze staan tussen de zooi op tafel. Nu ben ik bang dat ze er al een paar dagen staan en dat manlief er gewoon niets van heeft gezegd. Als verrassing. Ieuw hoe pak ik dat nu aan??
woensdag 28 juli 2010 om 21:01
woensdag 28 juli 2010 om 22:04
De rozen waren van manlief. Hij had ze vanmiddag gekocht. Het was een schandalige bos. Drie gebroken en 8 hingen er al slap. Er zat een geel takje bij wat al uitgedroogd was. Geen idee wat er mee is gebeurt. Hoe krijg je hangende rozen weer recht? ik vind het zo zielig voor manlief. 't Was zo lief bedoeld. Hij was er niet goed van.