Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:13:

[...]

Dat is allemaal gebeurd. En nu, hoe verder

Nu ontdek je wat het gevolg van leugens is: ik geloof er niks van. Je vertelt niets, je doet vooral geheimzinnig, als je zo eerlijk zou zijn, had je kunnen vertellen wat je gedaan hebt, hoe je dat opgelost hebt, etc.

Goede kans dat zij het evenmin gelooft, schat ik zo in.

Maar zelfs al zou je nu niet liegen, dan hou je het probleem dat je liegt over je motivatie om haar grenzen niet te respecteren. Het gaat je niet om haar geluk, het gaat je om jezelf, nergens anders om.

Dus wat nu? Nu je voortaan gedragen zoals het hoort, haar met rust laten, en eens zien of er nog een andere vrouw te vinden is.
Verwacht je echt dat iemand je hier een tip gaat geven over hoe je haar terug kan winnen ?

(misschien moet je je dan even inlezen....zo hulpvaardig zijn we hier ook weer niet!)

De enige tip die je waarschijnlijk zal krijgen en al 20 x gehad hebt is haar met rust laten!
wees een vent en toon wat respect naar haar toe. haar met rust laten en ruimte geven bijvoorbeeld. dat vraagt ze nu van jou. denk je echt dat ze op een dikke bos rozen en loze praatjes zit te wachten? denk het niet.

[...]

Dat is allemaal gebeurd. En nu, hoe verderWachten .......
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

[...]

Dat is allemaal gebeurd. En nu, hoe verderHoe nu verder? Gewoon een NORMAAL leven gaan leiden zonder strafbare zaken. En vooral je ex met rust laten. Ze is beter af zonder jou.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:15:

[...]

Heb je gelijk in.

Maar wat zegt het dat we nog de hele dag door contact hebben?Dat je haar niet respecteert.

[...]

Dat is allemaal gebeurd. En nu, hoe verder

Nu is jouw kant van het verhaal even afgelopen en moet je afwachten. Hoelang het ook duurt. Ga ajb geen ultimatums stellen, daar maak je het alleen maar erger mee. Zoals al gezegd is: ZIJ bepaalt de spelregels nu en dan kan je nog 100 keer zeggen 'jamaar, ik WIL zo graag...', er valt niks meer te willen van jouw kant. Wie zijn gat brandt, etc.. Het is haar beslissing nu hoe (en of!) ze met je verder wilt en je zult op haar moeten wachten voor een teken van leven. Alles wat je nu doet (sms-en, bloemen, bellen, voor haar deur/werk gaan staan opwachten) werkt averechts.

Veel succes, voor jou en je vriendin...

[...]

Heb je gelijk in.

Maar wat zegt het dat we nog de hele dag door contact hebben?

Ik vergeet geloof ik van alles te vertellen, het is chaos af en toe.Dat wat je wel vertelt, is wel genoeg. O.a. dat je stalkneigingen hebt. Brrrr.
Goh, eerst jokken en dan nog gaan drammen dat je van alles wil. Wordt volwassen en zie in dat akties ook consequenties hebben.
quote:Nachttrein schreef op 29 juli 2010 @ 15:45:

Ja, dan ben je echt een klootzak, als jij haar voorliegt, zij daarna tijd voor haarzelf nodig heeft en je niet eens het fatsoen hebt om dat te respecteren.

Is ook wel typisch voor iemand die liegt: als jij liegt heb je controle over wat zij weet. Nu weet ze alles, ben je de controle kwijt en die wil je nu terug door haar te zien, op je knieën te gaan en zielig te doen.

Niet langsgaan.

7 pagina's verder is dit nog steeds hoe ik erover denk.

En ik denk inderdaad dat Rider gelijk heeft mbt naar de politie gaan. Was dat zo geweest, had je alles net zo goed meteen kunnen vertellen.

[...]

Heb je gelijk in.

Ik vergeet geloof ik van alles te vertellen, het is chaos af en toe.Dat je de hele dag door schijt hebt aan haar grenzen, alweer.
Wat Minny zegt: laat het een harde levensles zijn.

Wat betreft dat hele dag contact: komt dat van jou uit of van haar?

[...]

Heb je gelijk in.

Ik vergeet geloof ik van alles te vertellen, het is chaos af en toe.Waarom? En in persoon of sms, MSN, Facebook?
Ik verwacht niets.

Ja, het is mijn eigen schuld.

Die rozen waren een impulsieve actie die nergens op slaat, ik breng haar alleen maar in verlegenheid. Dat gaat dus ook niet door.

Misschien moet ik afwachten.

Aan de andere kant kriebelt het om naar d'r toe te gaan.
Je doet weer hetzelfde: doen alsof je toegeeft, en dan komt er een maar, en dan is er toch niets veranderd, want je wil nog steeds haar grenzen niet respecteren.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:20:

Ik verwacht niets.

Aan de andere kant kriebelt het om naar d'r toe te gaan.Jezus, je leert ook niks, he? 8 pagina's vol 'laat haar nu met ru-ust!' en nog geen besef?
quote:Emma1979 schreef op 29 juli 2010 @ 16:19:

[...]

Waarom? En in persoon of sms, MSN, Facebook?

Waarom, we willen contact houden.

Per sms, telefoon en msn. In persoon wilt ze me niet zien omdat haar dat teveel pijn zou doen.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:20:

Ik verwacht niets.

Ja, het is mijn eigen schuld.

Die rozen waren een impulsieve actie die nergens op slaat, ik breng haar alleen maar in verlegenheid. Dat gaat dus ook niet door.

Misschien moet ik afwachten.

Aan de andere kant kriebelt het om naar d'r toe te gaan.Kriebelen? Voel je je wel helemaal lekker! Verzet je daar maar tegen of kriebel zelf ff terug.
Vind je jezelf nou niet een tikkie egoistisch? Jij wil dit, jij kan dat niet, jij voelt dit, jij verwacht dat...jij jij jij jij jij. Dat is geen liefde, dat is een kleuter die niet kan hebben dat ie voor straf ff niet met zijn favoriete speeltje mag spelen.
quote:Emma1979 schreef op 29 juli 2010 @ 16:21:

[...]

Jezus, je leert ook niks, he? 8 pagina's vol 'laat haar nu met ru-ust!' en nog geen besef?Ik besef het maar ik vind het erg moeilijk. Heel erg moeilijk.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:04:

[...]

Maar ik wil haar duidelijk maken dat ik eerlijk kan zijn en haar gelukkig kan maken. Niet voor mezelf, voor haar.

Posel, ben je een eerlijk mens?
Nogmaals, jouw ex heeft tijd nodig. Geef haar die tijd, laat haar met rust. De tijd zal het leren of zij nog toekomst zit met jou of niet.

En dat contact willen met haar, dat doe je vooral voor jezelf. Als je echt van haar houdt, haar echt respecteert laat je haar met rust.
quote:Chatterly schreef op 29 juli 2010 @ 16:22:

[...]

Kriebelen? Voel je je wel helemaal lekker! Verzet je daar maar tegen of kriebel zelf ff terug.

Heel eerlijk: ik moest lachen om je reactie.

Puur omdat je gelijk hebt.
Duurt niet lang voor ze een ander heeft, gok ik zo.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:22:

[...]

Ik besef het maar ik vind het erg moeilijk. Heel erg moeilijk.Probeer nou eerst eens voor je je zinnen neerplemt hier te beginnen met Zij/haar in plaats van IK!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven