Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:34:

[...]

Ik verwacht van een volwassen vrouw dat ze verder kijkt dan leeftijd.

Zoals zij en meerdere exen deden.Dat heeft ze dus gedaan en het is haar zeer slecht gevallen met jou............

[...]

Ja, en waar kom je dan bij jou uit?

Bij een egocentrische (lees: op zichzelf gerichte), leugenaar en kleine crimineel met stalkneigingen.

Ja, jij bent echt the catch of the day.
anoniem_37416 wijzigde dit bericht op 29-07-2010 16:37
Reden: Belangrijke toevoeging
% gewijzigd
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 16:32:

[...]

Daar heb je gelijk in, ondanks kalenderleeftijd worden veel mannen alsnog mentaal niet ouder dan 12. Sommigen halen nog net de 4....

Dit is zoooooow waar...

quote:Christiane04 schreef op 29 juli 2010 @ 16:33:

[...]

Geen indicator voor wat?Volwassen gedrag.
quote:Emma1979 schreef op 29 juli 2010 @ 16:34:

[...]

Probeer nu gewoon es wat afleiding te zoeken. DE tip zal je hier op dit forum toch niet krijgen. Hup, pc afzetten, en ga iets doen.

Het is te verleidelijk om met haar te praten nu.

Ik wil steeds iets anders doen maar het gaat niet.
Je bent 21 jaar en hebt al genoeg fouten gemaakt in je leven. Je moet er toch wel heel goddelijk uitzien wil er nog een vrouw intrappen in jouw escapades. Ben jij trouwens van Italiaanse nationaliteit?

[...]

Zoals zij en meerdere exen deden.Ik verwacht van een man/jongetje dat ie eerlijk is, geen geld verduistert en me met rust laat als ik dat vraag. Maar ja, smaken verschillen.
quote:evalientje2 schreef op 29 juli 2010 @ 16:32:

[...]

Herstel: volwassen vrouwen weten dat leeftijd wèl een indicator is. En jij bent het levende bewijs dat jongetjes van 21 niet geschikt zijn voor vrouwen van 27.

Mwah, beetje kort door de bocht.

(ik zou zelf niet aan zo'n broekie moeten denken, maar dan nog)
quote:Jillzzzz schreef op 29 juli 2010 @ 16:37:

Je bent 21 jaar en hebt al genoeg fouten gemaakt in je leven. Je moet er toch wel heel goddelijk uitzien wil er nog een vrouw intrappen in jouw escapades. Ben jij trouwens van Italiaanse nationaliteit?Hoe oud is Joran ook al weer??
quote:evalientje2 schreef op 29 juli 2010 @ 16:37:

[...]

Ik verwacht van een man/jongetje dat ie eerlijk is, geen geld verduistert en me met rust laat als ik dat vraag. Maar ja, smaken verschillen.
quote:Jillzzzz schreef op 29 juli 2010 @ 16:37:

Je bent 21 jaar en hebt al genoeg fouten gemaakt in je leven. Je moet er toch wel heel goddelijk uitzien wil er nog een vrouw intrappen in jouw escapades. Ben jij trouwens van Italiaanse nationaliteit?

Wat bedoel je ermee? Ik wil geen ander.

Nee, waarom denk je dat?
quote:Thila schreef op 29 juli 2010 @ 16:39:

[...]

Mwah, beetje kort door de bocht.

(ik zou zelf niet aan zo'n broekie moeten denken, maar dan nog)Dát.
Ik vraag me eigenlijk af hoe je op zo'n jonge leeftijd al zo in de shit kunt raken met geld. Hoe lang heeft dat hele 'handeltje' geduurd? En hoe is je ex daarbij betrokken geraakt? Hoelang hadden jullie een relatie? Hoe is het uitgegaan met je ex?

Kerel, voordat we begrip voor jou overwégen te hebben, vertel dan eerst eens wat meer, zodat je niet alleen maar als het aanstellerige drammerige stalkertje overkomt zoals nu. Want nu praat je wel maar er komt geen verhaal uit!
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:39:

[...]

Wat bedoel je ermee? Ik wil geen ander.Klinkt ook al zo stalkerig. Wat ga je doen als zij wel een ander krijgt?

[...]

Zoals zij en meerdere exen deden.21 en al meerdere exen? Die hadden je dan sneller door dan je laatste ex. Ik hoop dat ze dit topic leest en ziet dat ze een goede beslissing heeft gemaakt door niet met je door te willen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:elastiekje schreef op 29 juli 2010 @ 16:39:

Ik vraag me eigenlijk af hoe je op zo'n jonge leeftijd al zo in de shit kunt raken met geld. Hoe lang heeft dat hele 'handeltje' geduurd? En hoe is je ex daarbij betrokken geraakt? Hoelang hadden jullie een relatie? Hoe is het uitgegaan met je ex?

Kerel, voordat we begrip voor jou overwégen te hebben, vertel dan eerst eens wat meer, zodat je niet alleen maar als het aanstellerige drammerige stalkertje overkomt zoals nu. Want nu praat je wel maar er komt geen verhaal uit!

Het heeft kort geduurt, relatief. Het was niet eens de bedoeling, het is volledig uit de hand gelopen.

Zij is opgezocht, niet fysiek, en bedreigd. Dat doet haar natuurlijk nog meer pijn. We hadden 7 maanden. Ze kwam hierachter en het was afgelopen.

Als je mijn ex daarvoor bedoelt: ze is krankzinnig en het is niet uit te houden met zo iemand.
quote:Christiane04 schreef op 29 juli 2010 @ 16:40:

[...]

Klinkt ook al zo stalkerig. Wat ga je doen als zij wel een ander krijgt?

Dat zou vreselijk pijn doen.

Het contact vebreken en rouwen. Hopen dat ze dan wel gelukkig is.
Posel, ik heb 2 jaar lang gevochten om een man zoals jij te begrijpen. Teksten als, de vrouw van mijn leven etc etc komen me heel bekend voor.

In mijn geval: ik was het helemaal voor hem en toch bleef hij maar zoete lieve gerritje spelen, dus superlief zijn en aandacht geven en achter mijn rug om liegen en bedriegen om de meest simpele dingen.

Waarom doe jij zoiets?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:39:

[...]

Wat bedoel je ermee? Ik wil geen ander.

Nee, waarom denk je dat?

Als je nou nog niet weet wat we hier bedoelen dan zou ik maar gewoon ff mijn driewieler uit de garage halen en een blokje om gaan. je lijkt wel een kleuter! Ik dacht dat je een andere nationaliteit had omdat je in ieder geval niet weet hoe je moet luisteren naar Nederlandse (forum) vrouwen.

Ga lekker buiten spelen, kleuter
Ik hoor alleen maar: IK IK IK. IK wil dit, IK wil dat. Je zou dat woord eens moeten schrappen uit al je posts. Boeiend wat JIJ wil of vindt het gaat om háár.. Maar dat snap je nog steeds niet.

(en met die rozen is natuurlijk gewoon manipulatie als je het zogenaamd-behulpzaam-maar-zo-doorzichtig aankondigt)
Ben ik nou de enige die denkt van nu ex van Posel veel gelukkiger was VOORDAT ze deze geweldige jongeman lapswans leerde kennen?

Posel: ga in een hoek staan en kom er pas uit wanneer zij je roept!!

is voor je eigen veiligheid...
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:42:

Als je mijn ex daarvoor bedoelt: ze is krankzinnig en het is niet uit te houden met zo iemand.Precies de gedachte die jouw laatste ex waarschijnlijk ook heeft. En terecht. Ik zal je niet krankzinnig noemen, maar jouw stalkingsneigingen zijn behoorlijk eng. Zie je dat nou echt niet zelf in?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:31:

Als volwassen vrouwen weten jullie dat leeftijd geen indicator is.Genoeg nu Posel, laat haar met rust, beter je leven. Het leven van een leugenaar is een leven van chaos. Daar moet je nu aan gaan werken, aan jezelf. Ga eerst jezelf gelukkig maken, dan pas kan je weer aan anderen denken. Deze dame heb je ernstig gekwetst. Je zoekt vergeving en herovering waar je straf en schaamte verdient. Zo werkt dat niet vriend. Ga door het stof. Wees een man. Eat dirt. Begin opnieuw. Bouw een eerlijk bestaan op. En misschien, heel misschien maak je dan wel een keertje iemand gelukkig.

[...]

Het heeft kort geduurt, relatief. Het was niet eens de bedoeling, het is volledig uit de hand gelopen.

Zij is opgezocht, niet fysiek, en bedreigd. Dat doet haar natuurlijk nog meer pijn. We hadden 7 maanden. Ze kwam hierachter en het was afgelopen.

Als je mijn ex daarvoor bedoelt: ze is krankzinnig en het is niet uit te houden met zo iemand.Tuuuuuurlijk, je ex is krankzinnig. Net zoals deze natuurlijk, zodra je erachter komt dat ze je echt niet meer wil. Die geintjes ken ik jochie...en meerderen met mij hier... Vrouwen zijn lief, leuk en aardig, totdat je je zin niet krijgt en dan is het ineens een gestoord kutwijf. Uhu..

En wat betreft dat in gevaar brengen van je vriendin, ben jij volslagen van de pot gerukt kereltje? Hoe haal je het in je hoofd?!

[...]

Dus je neemt geen verantwoordelijkheid voor wat je hebt gedaan? Je bent het slachtoffer van jezelf of van anderen?

Dat lijkt me dan niet zo raar... bedreigd worden omdat je vriendje de boel belazert... gek hè dat ze je niet meer vertrouwt? En voor een vrouw van 27 stellen die 7 maanden misschien iets minder voor dan voor een jochie van 21?

Als je mijn ex daarvoor bedoelt: ze is krankzinnig en het is niet uit te houden met zo iemand.

Hm, soort zoekt soort? Maar je legt dus weer alle verantwoordelijkheid/schuld bij een ander? Doe je zelf ook nog wel eens iets verkeerd, of ben je eigenlijk een goedzak die steeds pech heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven