Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
posel....je bent zooooooooooo ontzettend kansloos!!!
Evalientje, het zijn toch altijd goedzakken met pech? En de vrouwen die hun niet meer willen zijn gestoord. Sielug
Tsja, als iemand je leven in gevaar brengt, dan zou ik er ook klaar mee zijn. En er dan zo achter moeten komen waar je over gelogen hebt. Ze verdient beter.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kan posel niet van het forum gegooid worden? Hij roept een hoop irritatie op bij iedereen,...
quote:evalientje2 schreef op 29 juli 2010 @ 16:46:

Het heeft kort geduurt, relatief. Het was niet eens de bedoeling, het is volledig uit de hand gelopen.

Dus je neemt geen verantwoordelijkheid voor wat je hebt gedaan? Je bent het slachtoffer van jezelf of van anderen?

Zij is opgezocht, niet fysiek, en bedreigd. Dat doet haar natuurlijk nog meer pijn. We hadden 7 maanden. Ze kwam hierachter en het was afgelopen.

Dat lijkt me dan niet zo raar... bedreigd worden omdat je vriendje de boel belazert... gek hè dat ze je niet meer vertrouwt? En voor een vrouw van 27 stellen die 7 maanden misschien iets minder voor dan voor een jochie van 21?

Als je mijn ex daarvoor bedoelt: ze is krankzinnig en het is niet uit te houden met zo iemand.

Hm, soort zoekt soort? Maar je legt dus weer alle verantwoordelijkheid/schuld bij een ander? Doe je zelf ook nog wel eens iets verkeerd, of ben je eigenlijk een goedzak die steeds pech heeft?

Ik neem alle verantwoordelijkheid. Het is mijn schuld.

Het stelt voor haar ook genoeg voor, dat weet ik.

Nee, zij was echt niet goed. De vrouw om wie het gaat is zeker niet dom of gek.
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 16:49:

Evalientje, het zijn toch altijd goedzakken met pech? En de vrouwen die hun niet meer willen zijn gestoord. Sielug

Ben je toevallig vrijgezel en val je op goedzakjes van 21?

quote:Vivamies schreef op 29 juli 2010 @ 16:50:

Kan posel niet van het forum gegooid worden? Hij roept een hoop irritatie op bij iedereen,...Nope, verder doet hij niets verkeerd.

Tenminste, niet op dit forum.
quote:evalientje2 schreef op 29 juli 2010 @ 16:51:

[...]

Ben je toevallig vrijgezel en val je op goedzakjes van 21?

Ik ben bang dat ik krankzinnig ben in dit geval
Oh ineens gaat er een lichtje branden..... Heeft jouw vriendin hier pas een topic gehad en stond je niet op opgelichtopinternet.nl?
Vrouwen zijn leuk lief en aardig, althans, sommigen. Anders zou ik voor elke vrouw vallen.

Ik ben gek op vrouwen die weerstand bieden, maar wel terechte weerstand en kritiek.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:51:

[...]

Ik neem alle verantwoordelijkheid. Het is mijn schuld.

Het stelt voor haar ook genoeg voor, dat weet ik.

Nee, zij was echt niet goed. De vrouw om wie het gaat is zeker niet dom of gek.Ze was niet goed....oftewel, ze werd gillend gek van je?
En jij hebt dan mensen via marktplaats opgelicht. Klopt dat?
En jij gaat wel ff voor die vrouwen bepalen of hun weerstand en kritiek terecht is? Brrr....eng...
tsssssss,....je hebt echt niet door wat voor een sukkel je bent he? Volgens mij ben je nog trots op jezelf ook.

nou, ik houd het voor gezien,...zonde van mijn tijd,...
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:52:

Vrouwen zijn leuk lief en aardig, althans, sommigen. Anders zou ik voor elke vrouw vallen.

Ik ben gek op vrouwen die weerstand bieden, maar wel terechte weerstand en kritiek.

Ah, vandaar je stalkneigingen... Je valt op vrouwen die nee zeggen!

En de kritiek omdat je een liegend crimineeltje bent is niet terecht begrijp i?
Bah, wat een irritant, egoïstisch, drammerig jochie ben jij Posel... Ik word er gewoon misselijk van. Je 'grote-liefde-van-je-leven-en-moeder-van-je-toekomstige-kinderen' word bedreigd door mensen vanwege jóuw stomme, criminele acties en zij mag er dan geen punt achter zetten omdat jíj dan zo zielig bent? Gátverdamme. Ga je diep, diep schamen en zorg ervoor dat je zoiets nóóit meer doet. Misschien, heel misschien is er in de toekomst wel iemand die zo stom is om in je verhaaltjes te trappen goed is je een nieuwe kans te geven. Laat deze dame gaan, je bereikt niets met dat gestalk behalve een hoop onrust en angst bij je ex-vriendin. Geloof me, ze is beter af zónder jou.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Posel, als je haar echt gelukkig wil maken dan zorg je dat je je criminele verleden achter je laat, het goed maakt met iedereen die je daardoor ongelukkig hebt gemaakt. Pas als je zeker weet dat zij nooit meer last van jouw criminele verleden zal hebben en er ook niets meer is waarover je zou willen liegen tegen haar, zoek pas dan weer toenadering.

Ik denk niet alleen dat zij tijd nodig heeft, jij ook. Je bent nu namelijk niet in staat om haar gelukkig te maken. Zorg daar dan voor.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 16:27:

[...]

Constructief, bedankt.

Ik ben 21, zij is 27.Misschien heeft ze nu ingezien dat dit leeftijdsverschil in dit geval verkeerd is. Juist door al die shit die je op haar bordje hebt gelegd. Jij bent duidelijk nog láng niet volwassen en zij is het stadium waar jij in zit al ver gepasseerd.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Jaaaa ik heb gelijk he?
Maar even alle krankzinnige exen van drammerige kleuters op een kaneelstokje....eigenlijk vind ik het serieus heel erg eng dat jij meent te kunnen bepalen voor die vrouwen wanneer hun weerstand en kritiek terecht is. En wat als jij die niet terecht vindt? Wat doe je dan? Doordwingen?
quote:Primabella schreef op 29 juli 2010 @ 16:57:

Jaaaa ik heb gelijk he?Denk dat ie haar topic aan het zoeken is.
Ik beter m'n leven ook.

Maar het heeft niets met leeftijd te maken.

Nee, ik val voor sterke, onafhankelijke vrouwen. Zoals zij.

Ok, het is m'n eigen schuld, dat weet ik. Ik wacht af.
Denk er maar eens over na of je ergens, omdat je nu bent zoals je bent, met alles wat je hebt gedaan, DE VROUW VAN JOU LEVEN, gewoon een betere man verdient dan jij. Dan ben je tenminste eerlijk!!!! Genezing van jou liegziekte begint met eerlijk en zuiver zijn.
quote:minny schreef op 29 juli 2010 @ 16:57:

Maar even alle krankzinnige exen van drammerige kleuters op een kaneelstokje....eigenlijk vind ik het serieus heel erg eng dat jij meent te kunnen bepalen voor die vrouwen wanneer hun weerstand en kritiek terecht is. En wat als jij die niet terecht vindt? Wat doe je dan? Doordwingen?

Nee, ik bedoel te zeggen dat geen enkel persoon altijd gelijk heeft. Zij nu wel.

Als ik het niet terecht vindt laat ik dat weten, meer niet.
quote:Amari74 schreef op 29 juli 2010 @ 16:59:

Denk er maar eens over na of je ergens, omdat je nu bent zoals je bent, met alles wat je hebt gedaan, DE VROUW VAN JOU LEVEN, gewoon een betere man verdient dan jij. Dan ben je tenminste eerlijk!!!! Genezing van jou liegziekte begint met eerlijk en zuiver zijn.

Ik kan die betere man zelf zijn, dat weet ik.

Daar ben ik druk mee bezig. Ik ben nu volledig eerlijk, dat is wel eht minste wat ik kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven