Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 29 juli 2010 om 21:59
Ik had een moedervlek op mijn buik, net onder mijn borsten. Zo goed als geen last van gehad nadat die weggehaald was. Maar die zal een stukje kleiner geweest zijn.
Its, we hebben de e-reader! We hebben die de hele avond uitgeprobeerd en het bevalt ons nu al helemaal geweldig! Het leest heel makkelijk, de letters zijn duidelijk en je kunt het lettertype groter maken als het nodig is. Je kunt aangeven waar je gebleven bent in verschillende boeken en er kunnen zo'n 400 boeken op! Ik geloof dat wij om zijn!
Choco, ik zou je huis nu alleen een beetje bijhouden en zeker geen grote schoonmaakklussen meer beginnen. Je kunt je 'krachten' beter sparen voor jullie nieuwe huis straks! Wel spannend hoor! Weet je morgen al meer?
Was ik geloof ik nog vergeten te zeggen, maar wat een prachtige bruid was je! En ik kan het weten, ik zie per jaar toch heel wat bruiden
Its, we hebben de e-reader! We hebben die de hele avond uitgeprobeerd en het bevalt ons nu al helemaal geweldig! Het leest heel makkelijk, de letters zijn duidelijk en je kunt het lettertype groter maken als het nodig is. Je kunt aangeven waar je gebleven bent in verschillende boeken en er kunnen zo'n 400 boeken op! Ik geloof dat wij om zijn!
Choco, ik zou je huis nu alleen een beetje bijhouden en zeker geen grote schoonmaakklussen meer beginnen. Je kunt je 'krachten' beter sparen voor jullie nieuwe huis straks! Wel spannend hoor! Weet je morgen al meer?
Was ik geloof ik nog vergeten te zeggen, maar wat een prachtige bruid was je! En ik kan het weten, ik zie per jaar toch heel wat bruiden
donderdag 29 juli 2010 om 22:10
Haai!
Ik ben net thuis, ben ook doodachtig geloof ik.
Ik heb nog nooit iets van vlekken of plekken weg laten halen.
Ik doe meer aan stukjes bot en spieren en pezen.
Maar het lijkt me allemaal pijnlijk, Coetje en Marels.
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over die reader Yonna.
Welk merk/soort/gebeuren hebben jullie?
Ik ga iets drinken en naar bed, heb het helemaal gehad.
Lijst voor morgen.
- Uitslapen.
- Bankhangen.
- Iets te eten verzinnen.
- De was.
- Bankhangen.
- Keuken opruimen.
- Boodschappen doen.
- Bankhangen.
- Internetten en tv kijken.
Adios!
Ik ben net thuis, ben ook doodachtig geloof ik.
Ik heb nog nooit iets van vlekken of plekken weg laten halen.
Ik doe meer aan stukjes bot en spieren en pezen.
Maar het lijkt me allemaal pijnlijk, Coetje en Marels.
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over die reader Yonna.
Welk merk/soort/gebeuren hebben jullie?
Ik ga iets drinken en naar bed, heb het helemaal gehad.
Lijst voor morgen.
- Uitslapen.
- Bankhangen.
- Iets te eten verzinnen.
- De was.
- Bankhangen.
- Keuken opruimen.
- Boodschappen doen.
- Bankhangen.
- Internetten en tv kijken.
Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 29 juli 2010 om 22:41
vrijdag 30 juli 2010 om 09:26
quote:nikkinuts schreef op 29 juli 2010 @ 22:10:
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over die reader Yonna.
Welk merk/soort/gebeuren hebben jullie?
Wij hebben allebei een Sony PSR-300, Yonna een roze en ik een paarse. En inmiddels hebben wij ook al bijna 1500 boeken op de laptop staan.
Wij verheugen ons nu een beetje extra op de vakantie want op mijn Ereader staan nu 133 boeken en dat ding weegt nog geen 2 ons, en dat betekent dat wij straks aan 1 koffer genoeg hebben
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over die reader Yonna.
Welk merk/soort/gebeuren hebben jullie?
Wij hebben allebei een Sony PSR-300, Yonna een roze en ik een paarse. En inmiddels hebben wij ook al bijna 1500 boeken op de laptop staan.
Wij verheugen ons nu een beetje extra op de vakantie want op mijn Ereader staan nu 133 boeken en dat ding weegt nog geen 2 ons, en dat betekent dat wij straks aan 1 koffer genoeg hebben
vrijdag 30 juli 2010 om 09:32
Môgge.
Haha aan één koffer voor jou zeker happy. Yonna zal er wel meer nodig hebben. Leuke bijpassende kleurtjes hebben jullie gekozen.
Succes met de reportage vandaag Yonna.
Coe het is ook een rotplek. Sterkte. Ik heb al zoveel knobbeltjes weg laten halen maar gelukkig op plekken waar het geen pijn deed. Lekker alles laten doen en jij toekijken.
Mijn vier staat bij de garage. Duimen jullie mee dat ie wordt goedgekeurd.
Haha aan één koffer voor jou zeker happy. Yonna zal er wel meer nodig hebben. Leuke bijpassende kleurtjes hebben jullie gekozen.
Succes met de reportage vandaag Yonna.
Coe het is ook een rotplek. Sterkte. Ik heb al zoveel knobbeltjes weg laten halen maar gelukkig op plekken waar het geen pijn deed. Lekker alles laten doen en jij toekijken.
Mijn vier staat bij de garage. Duimen jullie mee dat ie wordt goedgekeurd.
zoebie wijzigde dit bericht op 30-07-2010 09:33
Reden: te snel getypt
Reden: te snel getypt
% gewijzigd
vrijdag 30 juli 2010 om 09:55
goedemorgen dames en heer
Yonna en happy, klinkt als een handig ding die E-reader. Het is voor ons inderdaad voor de vakantie een uitkomst. We zeulen iedere keer een heleboel boeken mee en die zijn dan in de eerste week van de vakantie al uitgelezen. Toch maar eens kijken. Zeker als er zoveel boeken op passen.
En het is inderdaad handig, dan blijft er meer ruimte in het koffer van itsman en kan ik dus meer nieuwe dingen mee naar huis nemen
Marels, bijna vakantie lekker hoor. Ik moet nog twee volle weken
Yonna, veel plezier vandaag
Nikki, ik ga straks eens kijken op de BH
Ik heb ooit toen ik heel klein was drie moedervlekjes laten verwijderen. Ik vond het toen alleen maar grappig en interessant. Kon niets zien en ik geloof dat die dokters moe werden van mijn "wat doe u nu" en "waarom dan". Was toen al erg vervelend
Yonna en happy, klinkt als een handig ding die E-reader. Het is voor ons inderdaad voor de vakantie een uitkomst. We zeulen iedere keer een heleboel boeken mee en die zijn dan in de eerste week van de vakantie al uitgelezen. Toch maar eens kijken. Zeker als er zoveel boeken op passen.
En het is inderdaad handig, dan blijft er meer ruimte in het koffer van itsman en kan ik dus meer nieuwe dingen mee naar huis nemen
Marels, bijna vakantie lekker hoor. Ik moet nog twee volle weken
Yonna, veel plezier vandaag
Nikki, ik ga straks eens kijken op de BH
Ik heb ooit toen ik heel klein was drie moedervlekjes laten verwijderen. Ik vond het toen alleen maar grappig en interessant. Kon niets zien en ik geloof dat die dokters moe werden van mijn "wat doe u nu" en "waarom dan". Was toen al erg vervelend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 30 juli 2010 om 10:34
vrijdag 30 juli 2010 om 11:00
quote:Zoebie schreef op 30 juli 2010 @ 09:32:
Môgge.
Haha aan één koffer voor jou zeker happy. Yonna zal er wel meer nodig hebben. Leuke bijpassende kleurtjes hebben jullie gekozen.
Succes met de reportage vandaag Yonna.
Nee hoor, één koffer met bikini's en zwembroeken met nog wat makkelijk spul voor de avond en verder helemaal niets. Wij gaan 8 dagen op Kreta op het strand liggen met een stapel boeken, en die boeken zorgden normaal gesproken voor bijna een koffer. En nu nemen wij een complete bibliotheek mee in de binnenzak.
Môgge.
Haha aan één koffer voor jou zeker happy. Yonna zal er wel meer nodig hebben. Leuke bijpassende kleurtjes hebben jullie gekozen.
Succes met de reportage vandaag Yonna.
Nee hoor, één koffer met bikini's en zwembroeken met nog wat makkelijk spul voor de avond en verder helemaal niets. Wij gaan 8 dagen op Kreta op het strand liggen met een stapel boeken, en die boeken zorgden normaal gesproken voor bijna een koffer. En nu nemen wij een complete bibliotheek mee in de binnenzak.