Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Die prikken waren voro mij het ergste, maar misschien ook wel omdat ze zo diep moest.



En, 't gaat snel beter zo'n rotplek hoor!!
668, the neighbour of the Beast
Komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Vast wel. Uiteindelijk
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik had een moedervlek op mijn buik, net onder mijn borsten. Zo goed als geen last van gehad nadat die weggehaald was. Maar die zal een stukje kleiner geweest zijn.



Its, we hebben de e-reader! We hebben die de hele avond uitgeprobeerd en het bevalt ons nu al helemaal geweldig! Het leest heel makkelijk, de letters zijn duidelijk en je kunt het lettertype groter maken als het nodig is. Je kunt aangeven waar je gebleven bent in verschillende boeken en er kunnen zo'n 400 boeken op! Ik geloof dat wij om zijn!



Choco, ik zou je huis nu alleen een beetje bijhouden en zeker geen grote schoonmaakklussen meer beginnen. Je kunt je 'krachten' beter sparen voor jullie nieuwe huis straks! Wel spannend hoor! Weet je morgen al meer?

Was ik geloof ik nog vergeten te zeggen, maar wat een prachtige bruid was je! En ik kan het weten, ik zie per jaar toch heel wat bruiden
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Ik ben net thuis, ben ook doodachtig geloof ik.

Ik heb nog nooit iets van vlekken of plekken weg laten halen.

Ik doe meer aan stukjes bot en spieren en pezen.

Maar het lijkt me allemaal pijnlijk, Coetje en Marels.



Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over die reader Yonna.

Welk merk/soort/gebeuren hebben jullie?



Ik ga iets drinken en naar bed, heb het helemaal gehad.



Lijst voor morgen.



- Uitslapen.

- Bankhangen.

- Iets te eten verzinnen.

- De was.

- Bankhangen.

- Keuken opruimen.

- Boodschappen doen.

- Bankhangen.

- Internetten en tv kijken.



Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, ik heb nog een paar gezellige foto's van ons huis op de BH gezet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Coe, nog steeds geen post voor Billy trouwens
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mijn visite is weg en Gold is niet geweest. Het was erg gezellig.

Saar heeft vanavond de prikken gehad en is er behoorlijk ziek van.



Jammer dat die reader nog zo duur is.



De Renault is weg voor de keuring morgen. Duimen maar dat hij wordt goedgekeurd.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Ik ben vandaag op pad. Deze keer in Noord-Holland. Het weer ziet er redelijk uit, in ieder geval geen plensbuien zoals gisteren.

E-reader gaat mee voor de verloren uurtjes



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 29 juli 2010 @ 22:10:



Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over die reader Yonna.

Welk merk/soort/gebeuren hebben jullie?







Wij hebben allebei een Sony PSR-300, Yonna een roze en ik een paarse. En inmiddels hebben wij ook al bijna 1500 boeken op de laptop staan.

Wij verheugen ons nu een beetje extra op de vakantie want op mijn Ereader staan nu 133 boeken en dat ding weegt nog geen 2 ons, en dat betekent dat wij straks aan 1 koffer genoeg hebben
Alle reacties Link kopieren
Môgge.



Haha aan één koffer voor jou zeker happy. Yonna zal er wel meer nodig hebben. Leuke bijpassende kleurtjes hebben jullie gekozen.

Succes met de reportage vandaag Yonna.



Coe het is ook een rotplek. Sterkte. Ik heb al zoveel knobbeltjes weg laten halen maar gelukkig op plekken waar het geen pijn deed. Lekker alles laten doen en jij toekijken.



Mijn vier staat bij de garage. Duimen jullie mee dat ie wordt goedgekeurd.
zoebie wijzigde dit bericht op 30-07-2010 09:33
Reden: te snel getypt
% gewijzigd
Mogu.



Daar snap ik niks van Marels.Ik heb er nog meer geloof ik,zal straks eens kijken.Doe ik gewoon een nieuwe poging.



Zoeb,ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Ik duim Zoeb! Wanneer hoor je meer?



Wij nemen altijd een extra koffer mee voor de boeken, 20 boeken is best zwaar.



Ik hoor een alarm hier naast me op de bouwput, even kijken wat het is hoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames en heer



Yonna en happy, klinkt als een handig ding die E-reader. Het is voor ons inderdaad voor de vakantie een uitkomst. We zeulen iedere keer een heleboel boeken mee en die zijn dan in de eerste week van de vakantie al uitgelezen. Toch maar eens kijken. Zeker als er zoveel boeken op passen.

En het is inderdaad handig, dan blijft er meer ruimte in het koffer van itsman en kan ik dus meer nieuwe dingen mee naar huis nemen



Marels, bijna vakantie lekker hoor. Ik moet nog twee volle weken



Yonna, veel plezier vandaag



Nikki, ik ga straks eens kijken op de BH



Ik heb ooit toen ik heel klein was drie moedervlekjes laten verwijderen. Ik vond het toen alleen maar grappig en interessant. Kon niets zien en ik geloof dat die dokters moe werden van mijn "wat doe u nu" en "waarom dan". Was toen al erg vervelend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, er was niet veel te zien.

Ik heb lekker uitgeslapen, wasmachine staat aan en mijn haren zitten in de verf.

Verder ben ik niet veel van plan, lekker luieren vandaag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dat heb je af en toe nodig Nikki,een luie dag



Zo´n e-dinges is niks voor mij,ik kom thuis al bijna niet aan lezen toe.



Ik ga zo ff prutsen,wond lijkt wat ontstoken te zijn.

En dan bedenken wat we gaan doen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Niet prutsen aan de wond Coetje, niet prutsen!



Nouja lui, ik ben al met was 3 bezig.

Die man van me is zo fanatiek aan het trainen dat ik gek wprd van de was. Gelukkig heeft hij gisteren de was van van de week opgeruimd.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 30 juli 2010 @ 10:13:



Ik ga zo ff prutsen,wond lijkt wat ontstoken te zijn.

En dan bedenken wat we gaan doen vandaag.Van dat prutsen wordt het meestal erger. Schoonmaken en ontsmetten klinkt beter
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 30 juli 2010 @ 09:32:

Môgge.



Haha aan één koffer voor jou zeker happy. Yonna zal er wel meer nodig hebben. Leuke bijpassende kleurtjes hebben jullie gekozen.

Succes met de reportage vandaag Yonna.



Nee hoor, één koffer met bikini's en zwembroeken met nog wat makkelijk spul voor de avond en verder helemaal niets. Wij gaan 8 dagen op Kreta op het strand liggen met een stapel boeken, en die boeken zorgden normaal gesproken voor bijna een koffer. En nu nemen wij een complete bibliotheek mee in de binnenzak.
Wond is schoongemaakt.

Onder het genot van een liefdesverklaring van Vriend
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 30 juli 2010 @ 11:23:

Wond is schoongemaakt.

Onder het genot van een liefdesverklaring van Vriend Wat romantisch!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:coeberghmetijs schreef op 30 juli 2010 @ 11:23:

Wond is schoongemaakt.

Onder het genot van een liefdesverklaring van Vriend Dat maakt het waarschijnlijk net iets beter te verdragen
Ik denk dat jullie die e-reader hard nodig zullen hebben op het vliegveld.

Hoorde dat de Grieken staken en dat dus veel toeristen gestrand zijn. Hopelijk komen jullie wel tijdig op de gewenste plek aan
Alle reacties Link kopieren
Ja H_M, wanneer gaan jullie?

Ik geloof dat je er nu niet soepel kunt komen.



Ik ga mijn haar wassen, of wat er van over is na deze lange verfsessie.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Het duurt nog even en als wij gaan dan heeft het niet meer zoveel zin voor die Grieken om te staken, want dan is het hoogseizoen al voorbij



Wij gaan op 13 september en dan zijn al die vastzittende toeristen allang weer thuis.....hoop ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven