ga kapot...

30-07-2010 11:50 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
..........
Waarschijnlijk (even aanname) omdat ze is vreemd gegaan met het stappen.

Als ik het mis heb vooral zeggen hoor.

En humpel: zoals je er aankomt zo kom je er meestal ook weer af. Over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) is vreemd gaan met iemand en daar een relatie mee beginnen niet zo'n beste start.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:feeks schreef op 30 juli 2010 @ 13:14:

[...]

Maar hij is wel de wareArgh...nou haal je mijn hele betoog onderuit
letgo:dankjewel voor de moeite die je neemt.je heb gelijk verstandelijk weet ik dat moet eerst echt aan mezelf werken maar ja hoe te beginnen ..:(

wuiles: toen we pas wat kregen hebben wij besproken wat we wel en niet leuk vonden .maar op een gegeven moment zou ik een keer gaan stappen ben toen ook geweest geloof ik zelfs en hij gaf daarna te kennen dat hij dat kut had gevonden omdat het hem gewoon niet lekker zat ik dacht toen mooi want het zou mij ook niet lekker zitten als hij zou gaan dus toen hebben we die afspraak zo gemaakt.
nee kende deze jongen via mijn vorige werk...mijn vorige relatie was tja ..hij was een narcist ...hij had me meermale geslagen waardoor er ook politie aan de deur was gekomen enzo.en ik mocht helemaal niks van hem.hij speelde machtspelletjes en toen vond ik steun bij deze jongen..heel verkeerd maar ook toen kon ik dus niet alleen zijn nu ik erover nadenk
Humpje, ik kwam hier omdat ik zelf mijn verhaal wilde plaatsen en advies wilde vragen m.b.t. bepaalde zaken, maar zag jouw topic en ben toen toch even gaan lezen..

Ikzelf ben sinds 2 weken weer 'vrij(on)gezel(lig)' ... Heb het hier erg moeilijk mee gehad, heb wel dagen gehad dat ik deur niet uitkwam en alleen maar depressief op de bank zat..

Kreeg regelmatig het advies de situatie te accepteren zoals hij is en zelf een nieuw leven op te bouwen. Dat ik mij moest bedenken of ik überhaupt nog wel iets met hem wilde etc. In het begin luisterde ik wel, maar deed er niks mee. Bleef mijzelf pijnigen door te blijven denken aan hoe mooi het had kunnen zijn..

En dat was dus mijn fout, en zo te lezen maak jij diezelfde fout..

Was het huilen en ellendige gevoel op bepaald moment zo zat, dat ik mijzelf voornam niet steeds terug te blikken op alle fijne, mooie momenten, maar mijzelf te richten op MIJN leven..

Tuurlijk heb ik nog verdriet en doet het pijn, maar ik weiger het mijn leven te laten overheersen..

Ik zou hem aan zijn kop kunnen zeuren of hij mij terug zou willen, maar stel dat hij dat doet; word ik er dan gelukkiger van? Neuh...denk het niet...

Denk zelfs dat hij nu de verliezer is en ik de winnaar... Hij is iemand kwijt die voor hem door het vuur ging en hem regelmatig hand boven het hoofd hield, en ik ben iemand kwijt die mij duidelijk niet waard is. Anders behandel je mij niet zo. ( zal als ik mijn topic geplaatst heb later vandaag de link wel plaatsen hier, dan snap je het hele verhaal.)

Dus ga aan jezelf werken, zoek een baan. daarmee verdien je geld, heb je afleiding en je legt er nieuwe contacten. Woonruimte is ook te vinden. Is mij binnen 6 dagen ook gelukt binnen Den haag voor minder dan 350 euro per maand inclusief, gewoon doorzetten en internet afspeuren.

Wees happy met jezelf, dan pas kun je ander ook gelukkig maken...

Een partner hoort een mooie aanvulling te zijn op jouw leven, en jouw leven behoort er niet afhankelijk van te zijn..

En tot slot een opmerking van vriendin van mij waar ikzelf veel aan gehad heb;

"geen enkele man is jouw tranen waard, en als hij ze wel waard is, dan zijn er geen tranen..."

Kop op! het zonnetje schijnt, je bent nog jong. Gaat allemaal goed komen, zolang je jezelf maar op nr 1 zet en zelf jouw geluk maakt en het niet van anderen af laat hangen, dan gaat het heus wel goed komen!!
quote:humpje schreef op 30 juli 2010 @ 13:18:

letgo:dankjewel voor de moeite die je neemt.je heb gelijk verstandelijk weet ik dat moet eerst echt aan mezelf werken maar ja hoe te beginnen ..:(

wuiles: toen we pas wat kregen hebben wij besproken wat we wel en niet leuk vonden .maar op een gegeven moment zou ik een keer gaan stappen ben toen ook geweest geloof ik zelfs en hij gaf daarna te kennen dat hij dat kut had gevonden omdat het hem gewoon niet lekker zat ik dacht toen mooi want het zou mij ook niet lekker zitten als hij zou gaan dus toen hebben we die afspraak zo gemaakt.Jullie kunnen je niet een avondje alleen vermaken? Waarom dan niet? Ander vraagje, heb je principiële bezwaren tegen het gebruik van hoofdletters of is het teveel moeite?
Nee niet aan gedacht die hoofdletters haha sorry.

Nee we waren bang dat de ander vreemd zou gaan :s

Lekker begin ..iknow
quote:Doornroosje80 schreef op 30 juli 2010 @ 13:21:

Humpje, ik kwam hier omdat ik zelf mijn verhaal wilde plaatsen en advies wilde vragen m.b.t. bepaalde zaken, maar zag jouw topic en ben toen toch even gaan lezen..

Ikzelf ben sinds 2 weken weer 'vrij(on)gezel(lig)' ... Heb het hier erg moeilijk mee gehad, heb wel dagen gehad dat ik deur niet uitkwam en alleen maar depressief op de bank zat..

Kreeg regelmatig het advies de situatie te accepteren zoals hij is en zelf een nieuw leven op te bouwen. Dat ik mij moest bedenken of ik überhaupt nog wel iets met hem wilde etc. In het begin luisterde ik wel, maar deed er niks mee. Bleef mijzelf pijnigen door te blijven denken aan hoe mooi het had kunnen zijn..

En dat was dus mijn fout, en zo te lezen maak jij diezelfde fout..

Was het huilen en ellendige gevoel op bepaald moment zo zat, dat ik mijzelf voornam niet steeds terug te blikken op alle fijne, mooie momenten, maar mijzelf te richten op MIJN leven..

Tuurlijk heb ik nog verdriet en doet het pijn, maar ik weiger het mijn leven te laten overheersen..

Ik zou hem aan zijn kop kunnen zeuren of hij mij terug zou willen, maar stel dat hij dat doet; word ik er dan gelukkiger van? Neuh...denk het niet...

Denk zelfs dat hij nu de verliezer is en ik de winnaar... Hij is iemand kwijt die voor hem door het vuur ging en hem regelmatig hand boven het hoofd hield, en ik ben iemand kwijt die mij duidelijk niet waard is. Anders behandel je mij niet zo. ( zal als ik mijn topic geplaatst heb later vandaag de link wel plaatsen hier, dan snap je het hele verhaal.)

Dus ga aan jezelf werken, zoek een baan. daarmee verdien je geld, heb je afleiding en je legt er nieuwe contacten. Woonruimte is ook te vinden. Is mij binnen 6 dagen ook gelukt binnen Den haag voor minder dan 350 euro per maand inclusief, gewoon doorzetten en internet afspeuren.

Wees happy met jezelf, dan pas kun je ander ook gelukkig maken...

Een partner hoort een mooie aanvulling te zijn op jouw leven, en jouw leven behoort er niet afhankelijk van te zijn..

En tot slot een opmerking van vriendin van mij waar ikzelf veel aan gehad heb;

"geen enkele man is jouw tranen waard, en als hij ze wel waard is, dan zijn er geen tranen..."

Kop op! het zonnetje schijnt, je bent nog jong. Gaat allemaal goed komen, zolang je jezelf maar op nr 1 zet en zelf jouw geluk maakt en het niet van anderen af laat hangen, dan gaat het heus wel goed komen!!

Dankjewel!! dit doet me wel goed te lezen dat je al na 2 weken zo een inzicht kan krijgen.

Als je de link wil plaatsen heel graag dankje.

Jij ook veel sterkte gewenst iniedergeval.
Dus je bent de relatie ingestapt met een groot portie wantrouwen. En daar is het denk ik mis gegaan. Had hij een relatie toen jij met hem vreemd ging?
quote:wuiles schreef op 30 juli 2010 @ 12:37:

Je kent de theorie van de drie W's?

De drie W's staan voor wonen, werken en wederhelft. Als mensen een probleem hebben met een zo'n W dan kunnen zij dat doorgaans zelf prima oplossen. Als ik het goed begrijp heb je momenteel geen werk, geen wederhelft en geen woning terwijl je dat wel wilt. Het lijkt me, mede gebaseerd op je eerdere topics, verstandig om professionele hulp in te schakelen.

Om even in te haken op de reactie van Wuiles.

Ik ben vorig jaar ook binnen 2 weken alle 3 mijn W's kwijt geraakt. Geheel uit het niets verbrak mijn Wederhelft onze (in mijn ogen goede) relatie, daardoor was ik ook mijn Woning kwijt en minder daan een week later werd ik ontslagen op mijn Werk, i.v.m. de credietcrisis.

Ik heb de ogen uit mijn kop gejankt, maar nooit de moed opgegeven! Ik geloof dat alles gebeurd met een reden, bij mij, maar dus ook bij andere. De moed opgeven is het makkelijkste wat je kan doen!

Je hebt nu de kans om jouw leven precies zo in te vullen zoals jij graag wil! Die kans krijgt niet iedereen zomaar.

Ik moest ook weer bij mijn ouders gaan wonen en een nieuwe baan zoeken. Bij mijn ouders woon ik nog steeds omdat ik nog geen woning heb gevonden die aan mij eisen voldoet, mijn nieuwe baan is vele malen leuker dan mijn vorige en ben er zelfs flink op vooruit gegaan in salaris. En die nieuwe vriend, die komt wel weer een keer, ik weet nu dat ik met mijn ex ook settelde voor iets wat ik eigenlijk niet goed genoeg vond.

Gooi je leven om en ga doen wat jij graag wil doen, die kans krijg je niet zomaar!
quote:humpje schreef op 30 juli 2010 @ 13:27:

Nee niet aan gedacht die hoofdletters haha sorry.

Nee we waren bang dat de ander vreemd zou gaan :s

Lekker begin ..iknowDat kun je niet menen? En dat vreemdgaan kon je alleen voorkomen door direct toezicht te houden?
quote:humpje schreef op 30 juli 2010 @ 13:27:

Nee we waren bang dat de ander vreemd zou gaan :s Waarom wil je in vredesnaam een relatie en meteen al gaan samenwonen met iemand die je zó slecht vertrouwt dat hij nog niet eens een avondje alleen de hort op mag? Vind je dat zelf ook niet een beetje krom eigenlijk? En andersom geldt voor hem natuurlijk precies hetzelfde. Als er geen vertrouwen is, was er toch helemaal geen basis voor een relatie??
quote:Nici007 schreef op 30 juli 2010 @ 13:30:

[...]

Om even in te haken op de reactie van Wuiles.

Ik ben vorig jaar ook binnen 2 weken alle 3 mijn W's kwijt geraakt. Geheel uit het niets verbrak mijn Wederhelft onze (in mijn ogen goede) relatie, daardoor was ik ook mijn Woning kwijt en minder daan een week later werd ik ontslagen op mijn Werk, i.v.m. de credietcrisis.

Ik heb de ogen uit mijn kop gejankt, maar nooit de moed opgegeven! Ik geloof dat alles gebeurd met een reden, bij mij, maar dus ook bij andere. De moed opgeven is het makkelijkste wat je kan doen!

Je hebt nu de kans om jouw leven precies zo in te vullen zoals jij graag wil! Die kans krijgt niet iedereen zomaar.

Ik moest ook weer bij mijn ouders gaan wonen en een nieuwe baan zoeken. Bij mijn ouders woon ik nog steeds omdat ik nog geen woning heb gevonden die aan mij eisen voldoet, mijn nieuwe baan is vele malen leuker dan mijn vorige en ben er zelfs flink op vooruit gegaan in salaris. En die nieuwe vriend, die komt wel weer een keer, ik weet nu dat ik met mijn ex ook settelde voor iets wat ik eigenlijk niet goed genoeg vond.

Gooi je leven om en ga doen wat jij graag wil doen, die kans krijg je niet zomaar!

Wat een mooie reactie Nici!!!

Hier idem dito; binnen een week alles kwijt. Als iemand mij week geleden verteld zou hebben dat ik mij nu zo zou voelen zoals ik mij nu voel, dan zou ik hem midden in zijn gezicht uitgelachen hebben. Ik zat mijzelf zo te pijnigen door mooie herinneringen op te halen.

Maar dankzij lieve vriendinnen ben ik in gaan zien dat dat geen doen is, en ben het anders aan gaan pakken en moet zeggen; voelt goed! XD

Ben nu 30, en mooie kans om mijn hele leven om te gooien als ik dat wil. Ander huis, andere baan, andere kijk op het leven.

En die mooie herinneringen? Die blijven voor altijd.. Alleen is het beter er nu niet teveel bij stil te staan. Doet nu nog teveel pijn en verdriet..

Als ik mijzelf straks sterker voel, dan zijn die mooie herinneringen een mooi stukje bagage wat je met je meedraagd en waar je dan op kunt terugkijken.
Ik denk dat humpje nog heel veel te leren heeft in haar leven. Van de ene naar de andere relatie hoppen gaat zelden goed en daarbij....is het nou zó moeilijk om een normale man te vinden? Een man die je niet slaat of jaloers is. Roep je dit niet allemaal een beetje zelf op je af?
Nou Jillzzz, dat soort dingen roep je niet over je zelf af. Iets kan ook zo maar gebeuren. Geen enkele vrouw vraagt erom om mishandeld te worden.
quote:Doornroosje80 schreef op 30 juli 2010 @ 13:35:

[...]

Hier idem dito; binnen een week alles kwijt. Als iemand mij week geleden verteld zou hebben dat ik mij nu zo zou voelen zoals ik mij nu voel, dan zou ik hem midden in zijn gezicht uitgelachen hebben. Ik zat mijzelf zo te pijnigen door mooie herinneringen op te halen.

Maar dankzij lieve vriendinnen ben ik in gaan zien dat dat geen doen is, en ben het anders aan gaan pakken en moet zeggen; voelt goed! XD

Ben nu 30, en mooie kans om mijn hele leven om te gooien als ik dat wil. Ander huis, andere baan, andere kijk op het leven.

En die mooie herinneringen? Die blijven voor altijd.. Alleen is het beter er nu niet teveel bij stil te staan. Doet nu nog teveel pijn en verdriet..

Als ik mijzelf straks sterker voel, dan zijn die mooie herinneringen een mooi stukje bagage wat je met je meedraagd en waar je dan op kunt terugkijken.Succes, met zo'n instelling zal het je vast gaan lukken!
quote:Doornroosje80 schreef op 30 juli 2010 @ 13:35:

[...]

Als ik mijzelf straks sterker voel, dan zijn die mooie herinneringen een mooi stukje bagage wat je met je meedraagd en waar je dan op kunt terugkijken.
quote:dertigmin schreef op 30 juli 2010 @ 13:39:

Nou Jillzzz, dat soort dingen roep je niet over je zelf af. Iets kan ook zo maar gebeuren. Geen enkele vrouw vraagt erom om mishandeld te worden.Dat zeg ik ook niet, ik vind alleen wel dat er in relatief korte tijd veel dingen gebeuren in haar leven waar ze zelf toch ook wel een invloed op heeft. Tenminste dat denk ik als ik haar vorige topics lees. Beetje veel drama deze dame.
hij had geen relatie...

hoe langer ik erover nadenk ik weet het echt niet wat hier gebeurd is....

in het begin leuk en aardig allemaal we deden veel leuke dingen ..maar toen gingen we samen wonen en vanaf toen hebben wel elkaar dingen verboden..waarom?? geen idee zomaar uit het niets...voor mij was het niet nieuw ..was in mijn vorige relatie ook zo...maar hij was helemaal niet zow..ja wel jaloers maar toch niet zo erg...nou dat was 1 we gingen dus niet los van elkaar stappen...dus mijn ''stap'' vriendin was ik ook kwijt...omdat ik heel veel werkte ging hij dan nog wel eens weg..maar hij hield er altijd rekening mee hoelaat ik thuis was want dan kwam hij meestal ook thuis om nog even gezellig te zitten heel lief.

maar ja na het geen stappen werden we beiden alleen maar jaloerser om de kleinste dingen..als hij me sprak vroeg hij of ik op me werk met een jongen stond te roken...en andersom werd ik boos op hem omdat ik dacht dat hij naar een meisje keek het werd steeds erger allemaal..ik heb straks nachtdienst maar voel me echt kut zeg..en hoe meer ik erover nadenk besef ik dat ik er vooral mee zit dat ik nu het hele weekend alleen ben,en dat ik dit had kunnen voorkomen als ik hem gister niet tot een antwoord had gedwongen,en dat ik straks alleen moet slapen als het licht uit is wordt ik helemaal gek!!
Mooie reacties Nici en Doornroosje.

Hier ook in 1 week tijd alledrie de W's kwijt. Dat is nu een klein jaar geleden. Je bent dus niet de enige Humpie. Ik herken het gevoel compleet in een zwart gat te vallen dan ook goed. Maar zo zwart als het nu ook lijkt, je krabbelt wel weer uit dat gat.

Wat me wel opvalt is dat je wel erg slechte relatiekeuzes maakt. Eerst samen blijven met iemand die je mishandeld. En vervolgens jezelf veel te snel in een relatie storten met iemand die jou niet accepteert zoals je bent. Met een fundament van groot wantrouwen richting elkaar. Weet je eigenlijk wel dat relaties ook gewoon leuk kunnen zijn?
nici: heel knap gedaan!! dankjewel voor je steunende woorden
quote:Jillzzzz schreef op 30 juli 2010 @ 13:42:

[...]

Dat zeg ik ook niet, ik vind alleen wel dat er in relatief korte tijd veel dingen gebeuren in haar leven waar ze zelf toch ook wel een invloed op heeft. Tenminste dat denk ik als ik haar vorige topics lees. Beetje veel drama deze dame.

Eensch, het gaat zover als je eigen grenzen liggen.

Mijn grenzen zijn allang gepasseerd bij deze meneer. TO heeft er zelf voor gekozen door te blijven gaan en dus nog meer 'gezeik' van deze meneer te tolleren.

Maar aangezien TO nog zo jong is (ik overigens ook) kan ze er nog heel veel uit leren, ik denk niet dat zij zichzelf door een toekomstig vriendje ooit nog zo zal laten behandelen!

En als je uit je zlechte ervaringen een goede les weet te leren, zijn die ervaringen ook weer ergens goed voor geweest.
quote:humpje schreef op 30 juli 2010 @ 13:44:

besef ik dat ik er vooral mee zit dat ik nu het hele weekend alleen ben,en dat ik dit had kunnen voorkomen als ik hem gister niet tot een antwoord had gedwongen,en dat ik straks alleen moet slapen als het licht uit is wordt ik helemaal gek!!Dat denk je maar. Maar je komt erachter dat de wereld gewoon blijft doordraaien. Dat jij gewoon blijft ademen. Dat de tijd verstrijkt en dat jij hier weer bovenop gaat komen.
quote:dertigmin schreef op 30 juli 2010 @ 13:39:

Nou Jillzzz, dat soort dingen roep je niet over je zelf af. Iets kan ook zo maar gebeuren. Geen enkele vrouw vraagt erom om mishandeld te worden.Ik denk dat het de consequentie is van slechte keuzes maken. En dat doe je toch zelf.
ja dat weet ik wel (denk ik) maar ik moet eerst naar die psycholoog want met mijn gedrag gaat het nooit werken.

mijn werk en woonruimte kunnen me gestolen worden...die andere w is zoveel erger naar mijn gevoel.verstandelijk weet ik van niet .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven