Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Mogguhhhh...

gisteren dus niet meer tot bij zoeb geraakt.

Eerst hd ik alles tegen op de ring van Eindhoven, reed steeds verkeerd (eigen schuld dikke bult, jaja. Maar het is daar echt allemaal veranderd dus wist mijn Tom-Tommetje het ook niet meer.

Kerk dus maar overgeslagen, want ik was al een half uur te laat vertrokken en meteen naar het crematorium gereden. Ik dacht dat het daar dan maar even zou duren, maar daar werd nóg eens een hele dienst gehouden met toespraken enzo.

Daarna koffietafel en condoleren en toen was het dus al een uur of 5 toen ik terug buiten stond.

Afijn, ik vind het nu wel even genoeg met crematies en begrafenissen.

Nikki, is het nog goed gekomen met je haar?

Hopelijk wordt ie goedgekeurd Zoeb! *duim duim*

Niet prutsen Coe *Zegt zij: De Prutskoningin herself *

Wauw! Lekker een weekje Kreta Y en HM!

Zo'n eiland daar staat ook nog op mijn lijstje.

Veel plezier, ook met jullie e-readers

Plan de campagne:

*Met Troela in de stad kijken voor nieuwe schoenen (In B niet gekocht omdat ze haar steunzolen niet bij had)

*Troela naar vriendin brengen

*Was draaien

Hangen

Vouwen

Opruimen

*Het huis Grondig stofzuigen

*Troela ophalen.

*Oudste ophalen bij Puppy.

*Koken

*Vakantie vieren!
Lekker dan Gold. Dat had ik je wel kunnen vertellen dat het in Eindhoven erg veranderd is en dat je daar geen Tomtom moet gebruiken. Die raakt helemaal van de kaart. Het is er wel stukken beter op geworden daar.

We hebben een vleermuis op zolder. En die is beschermd dus we kunnen niets. We vinden steeds keutels op de trap. Verder nergens. Dus daar heeft het beestje ergens een vliegopening.

Waarschijnlijk is het eens door het open raam naar binnen gevlogen. en nu moet het via dezelfde weg weer naar buiten dus het raam staat al open. Vanavond gaan we op de uitkijk zitten als het gaat schemeren. Of ze ook naar buiten komt.

En wij maar denken dat we een muis op de trap hadden. Die we niet gevangen kregen. Een vleermuis is veel leuker.
Leuk, een vleermuis!

Dan heb je in ieder geval minder muggen en zo
Ja ze eten muggen en hooiwagens.

ik vind een vleermuis niet erg, maar van een muis ben ik niet zo gecharmeerd. Die vreet en knaagt aan alles. Een vleermuis doet dat niet, valt geen mensen aan, gaat niet aan je haren hangen.

't Is gewoon een leuk (maar wel eng) beestje. Je mag ze alleen niet vangen i.v.m. het risico op hondsdolheid.
Zoeb, ik duim mee dat autootje goedgekeurd wordt! Leuk trouwens zo'n vleermuis, ik vind het wel grappige beestjes hoewel ik er geloof ik liever niet een in huis zou hebben...

Gold, het is inderdaad wel weer even genoeg voor jou met alle begrafenissen en crematies, mag nu voor heeeeel lange tijd weer afgelopen zijn!

Vrijdag is hier gebombardeerd tot huishouddag maar heb tot nu toe minder gedaan dan ik had gepland (wat een verrassing) , dit is het lijstje voor vandaag (niet zo heel erg hoor):

- Wassen (eentje bijna klaar nu)

- Was vouwen

- Bed verschonen

- Boodschappen doen

- Planten water

- Dekbed naar wasserette (past niet in de machine)

- Kleding naar kledingcontainer brengen

- Koken (vriends ouders komen eten)

Dat was het geloof ik wel zo'n beetje, vriend is nu boodschappen aan het doen en ik ga me NU op het was vouwen storten.....

Had ik trouwens al gezegd dat ik het idee heb dat de ijzerpillen toch wel 'iets' aan het doen zijn?? Heb het idee dat ik wel wat meer energie heb maar durf het nog niet helemaal te geloven
Zo'n e-reader lijkt mij trouwens ook wel wat. Wij zijn allebei heel erge lees-fanaten dus op vakantie sjouwen we ons altijd een breuk aan alle boeken die mee moeten... dan is zo'n e-reader wel een uitkomst...
Fijn Gelf meer energie. Dat is al lekker meegenomen. Je kunt zo slap zijn van ijzertekort.

Nog niets gehoord van de Renault. Blijft dus spannend.
Zo is dat Gelf.

Nu is het wel even genoeg.

Zeg, heb jij trouwens geen last van verstopping door die ijzertabletten? Ik moest ze slikken tijdens mijn eerste zwangerschap en ik zat er echt helemaal verstopt van.

Zoeb, al nieuws over het autootje?

Toen ik las over je muis op de trap dacht ik meteen aan dat liedje van vroeger:

Ik zie een muis.

Waar?

Daar op de trap.

Waar op de trap?

Nou daar, een kleine muis op klompen. Nee 'r is geen grap , niet van klipkliperdieklap op de trap. Ojaaa!

Ik heb nog weinig gedaan van mijn lijstje.

Knip en plak:

*Met Troela in de stad kijken voor nieuwe schoenen (In B niet gekocht omdat ze haar steunzolen niet bij had)

*Troela naar vriendin brengen

*Was draaien

Hangen

Vouwen

Opruimen

*Het huis Grondig stofzuigen

*Troela ophalen.

*Oudste ophalen bij Puppy.

*Koken

*Vakantie vieren!

En ik heb bij uitzending gemist naar 'In Therapie' gekeken.

Vraag me niet wat daar nou zo bijzonder aan is, maar ik ben verslaafd.
Geen nieuws nog van mijn otootje.
Nog even spannend dus Zoebie.

Vriend is met kinderen en visite gaan fietsen en ik ben lekker thuis gebleven.Heel gezellig hoor,visite,maar heb toch af en toe wel even tijd voor mezelf nodig.Vanavond gaan ze weer naar huis.En ik heb vanmiddag schandalig liggen slapen in de tuin

Gelf,even doorzetten met bezemen,ben je er weer voor een week vanaf Hier verslonst alles door de vakantie dus ik ga er morgen echt even tegenaan.

Gold,wat naar dat gister alles tegenzat!

Fussie,hoe gaat het met je mannen?En met jezelf,je moest vandaag terug naar huidarts toch?
Ik ben er nu maar tegenaan gegaan. ik moet gewoon iets omhanden hebben.

Ramen buiten gewassen.

Buurmans ramen buiten gewassen.

Ramen binnen wassen.

Optrekgordijnen zitten al in de machine.
Het gaat lekker, alles gaat best snel eigenlijk!

- Wassen (1e hangt, 2e bijna klaar)

- Was vouwen-

-Bed verschonen

- Boodschappen doen

- Planten water

- Dekbed naar wasserette (past niet in de machine)

- Kleding naar kledingcontainer brengen

- Koken (1e deel van voorbereiding klaar, zo beginnen aan deel 2)

Gold, ik raakte vroeger ook altijd verstopt van de ijzertabletten en slik nu in overleg met de doktersassistente Floradix. Koop je gewoon bij de drogist, zitten ook nog extra B-vitaminen in en schijnt eigenlijk net zo goed te werken. Eerst raakte ik darm-techisch nog wel een beetje in de war maar nu gaat het prima.

Coe, ik ken dat wel de behoefte om even op jezelf te zijn. Wij hebben soms ook net ff iets te vaak mensen over de vloer. Is mijn eigen schuld hoor, de zin 'anders eet je toch mee?' ligt standaard op het puntje van mn tong
Jeetje 5 uur geweest en nog niets gehoord van mijn tomaatje.

Hij zal toch wel gekeurd zijn. Anders wordt het maandag pas.
Pfff, beetje gaar van het werken vandaag. Wel veel gedaan.

Verder niets op mijn programma staan, lekker de pootejs hoog.

Zoeb, misschien zelf even bellen naar het bedrijf?
Jippie goedgekeurd.

Fijn Zoeb!

Ik heb net boodschappen gedaan, we eten risotto.

Ik heb nu al trek!

Mooi Gelf, dat je het idee hebt dat je meer energie hebt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mooi Zoeb!

En Gelf meer energie, ook fijn!

Heb hier vandaag ook floradix gekocht want ik ben het spuugbeu om me zo slap te voelen. Dus én staalpillen én floradix. Ik wil gewoon weer mezelf zijn (vandaag is niet zo mijn dag geloof ik hoor, niets is leuk en alles teveel)

Huidarts was tevreden. Omdat ik door de borstvoeding niet alles mag qua medicatie duurt het gewoon langer voor mijn lichaam weer hersteld is. Dus voorlopig gewoon nog even jeuk.

Lief is voor mij naar de bibliotheek. Ik kan niet borduren momenteel wegens slapende vingers dus dan maar lezen. Pfff, heb beetje veel na-ellende van de zwangerschap en ik ben er vndaag niet blij mee. Morgen is het vast weer anders.

En morgen komt Zoonlief weer thuis van kamp! Jeuj! We gaan hem morgenochtend halen
Yoooooooooo.

Ik heb vakantie. En geen tijd on te forummen, vandaar even een snel berichtje mobiel. Nu aan het werk!

Zoeb, fijn van autootje!
668, the neighbour of the Beast
Helleu,

Lekker Marels, weet je al waar jullie heen gaan?

Haai Fuss! Balen hoor zo'n dag, utkomtgoed utkomtgoed.

Lekker dat Zoon weer thuis komt, scheelt ook een hoop hè.

Ik heb de risotto klaar en het lijkt écht op het plaatje!

Hoe het smaakt gaan we nú proeven/testen/proberen/zien.
Het was lekker!

Die Sportman vreet zich helemaal vol.
Goedenavond meiden!

Weer thuis van een heerlijke vakantie. We hebben lekker weer gehad en rustig aan de gedaan. De meiden hebben genoten. Ook het mannetje deed het erg goed.

De meeste rommel is opgeruimd, nu alleen die eeuwige was nog.

Ik ben nu aan het bankhangen met Holland got talent op de achtergrond. Even kort dus...

fuss, nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van Skippy. Wat een mooierd is hij... heb even op hyves gekeken. Mindere dagen komen helaas voor... vooral in het begin. Lastig dat je nu last heb van je zwangerschap!
Fussie een mindere dag kan ook wel een keer.

Morgen komt zoon weer thuis, dan gaat het vast beter.
Mogge.

Vandaag weer een teringhoop werk, dus zoefzoef!
668, the neighbour of the Beast
Moggûh!

Ik heb het warm. En ben alweer veel te vroeg wakker geworden.

Gisteren een leuke dag! Stralend stel! En mooi weer!

Vandaag gaan we:

* mijn nieuwe bril ophalen

* Ixsje ophalen want die logeert een nachtje bij ons,

* boodschappen doen

Geniet!
Ha Druif weer terug van de camping. Vond je het er leuk?

De kinderen wel in ieder geval hoewel het weer de laatste week minder was.

Fijn Yonna een stralend stel. Lijkt me best wel belangrijk op zo'n dag.

En ons extra huisdiertje Muisje Vleer is niet weggevlogen vannacht. Hoewel het raam de hele nacht open heeft gestaan.

Ik hoop wel dat ie niet blijvend is. Leuk, ik ga er een verhaal over schrijven. Muisje Vleer. Dan kunnen jullie dat straks voorlezen aan de (klein) kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven