Jongensnamentopic!
vrijdag 30 juli 2010 om 15:19
heee allemaal, leuk om hier mee te lezen.
Wij hebben wel een meisjesnaam (loïs) maar kan iemand een jongensnaam verzinnen die net zo leuk/orgineel is als Loïs ?
wij komen er niet uit hoor
en het vermoeden van onze gyn is een jongen........ 
leuke jongensnamen vind ik nu:
- dani
- luca
maar mijn vriend is er niet weg van... niet DE naam zeg maar...
ik hoop op goede tips
Wij hebben wel een meisjesnaam (loïs) maar kan iemand een jongensnaam verzinnen die net zo leuk/orgineel is als Loïs ?
wij komen er niet uit hoor
leuke jongensnamen vind ik nu:
- dani
- luca
maar mijn vriend is er niet weg van... niet DE naam zeg maar...
ik hoop op goede tips
vrijdag 30 juli 2010 om 20:57
vrijdag 30 juli 2010 om 21:24
quote:blogbabe schreef op 28 juli 2010 @ 23:17:
[...]
Als je 'm al maanden zo noemt, dan vind je het dus al wel maandenlang een leuke naam. Dat zegt wel wat! En jij schrijft de naam gelukkig als Mex en niet met dubbel x.
ja, ik blijf toch wel bij de naam denk ik..
Bedankt voor het meedenken iig.
En hij is echt niet naar het kledingmerk vernoemd
[...]
Als je 'm al maanden zo noemt, dan vind je het dus al wel maandenlang een leuke naam. Dat zegt wel wat! En jij schrijft de naam gelukkig als Mex en niet met dubbel x.
ja, ik blijf toch wel bij de naam denk ik..
Bedankt voor het meedenken iig.
En hij is echt niet naar het kledingmerk vernoemd
vrijdag 30 juli 2010 om 21:45
quote:Sterretjee schreef op 30 juli 2010 @ 21:32:
Meiden, welke naam vinden jullie mooier? (just curious)
Brent, Mauro, Jonthe of Dion?Alleen maar curious?!?! Ik vind Brent de mooiste naam! Lekker stoer en best origineel. Mauro vind ik ook mooi. Jonthe en Dion vind ik nogal meisjesachtig en zou ik daarom niet kiezen.
Meiden, welke naam vinden jullie mooier? (just curious)
Brent, Mauro, Jonthe of Dion?Alleen maar curious?!?! Ik vind Brent de mooiste naam! Lekker stoer en best origineel. Mauro vind ik ook mooi. Jonthe en Dion vind ik nogal meisjesachtig en zou ik daarom niet kiezen.
vrijdag 30 juli 2010 om 21:48
vrijdag 30 juli 2010 om 22:27
quote:xTheOne schreef op 30 juli 2010 @ 22:20:
Mijn favo's: Ruben, Lars en Roan.
Niet heel orgineel.
Comment please.
Tja, het hoeft ook niet persé origineel te zijn natuurlijk. Als jij het maar mooi/bijzonder vindt.
Ruben: ik ken een niet zo leuke Ruben. Dus die zou voor mij afvallen. En bij Ben denk ik aan een oud mannetje.
Lars: leuk, kort maar krachtig, stoer, vlot! (ik vind dit de leukste!)
Roan: leuk. Maar komt best veel voor in 'asowijken'. Ik werk in het onderwijs en ik werk op een 'kakschool' en ben die naam nog nooit tegen gekomen. Mijn vriendin heeft nu 3 Roan's in de klas en zij werkt op een school met een ander publiek (jan modaal en ook een beetje aso's).
Mijn favo's: Ruben, Lars en Roan.
Niet heel orgineel.
Comment please.
Tja, het hoeft ook niet persé origineel te zijn natuurlijk. Als jij het maar mooi/bijzonder vindt.
Ruben: ik ken een niet zo leuke Ruben. Dus die zou voor mij afvallen. En bij Ben denk ik aan een oud mannetje.
Lars: leuk, kort maar krachtig, stoer, vlot! (ik vind dit de leukste!)
Roan: leuk. Maar komt best veel voor in 'asowijken'. Ik werk in het onderwijs en ik werk op een 'kakschool' en ben die naam nog nooit tegen gekomen. Mijn vriendin heeft nu 3 Roan's in de klas en zij werkt op een school met een ander publiek (jan modaal en ook een beetje aso's).
zaterdag 31 juli 2010 om 19:03
quote:blogbabe schreef op 30 juli 2010 @ 20:57:
@Zonnetje: Levi, Ezra, Noah, Senna, Sacha, Milo, Minos, Nathan, Jari, Nero, Syl, Lenn, Quint, Aron, Chaïm, Ribas, Timon, Leander, Duuk, Fedor, Alèc, Manu, Lent, Silas, Merlijn, Joshua, Lode, Rody, Rowdy, Owen, Rowan, Micha, Jonah, Hero, Dinand, Roger, Flynn, Kick, Déjan, Kai, Collin, Cain.
Dank je wel voor het meedenken!
Ik vind milo, syl, noah, sasha wel leuke namen.
Knap dat je zo in onze richting kan meedenken overigens....
@Zonnetje: Levi, Ezra, Noah, Senna, Sacha, Milo, Minos, Nathan, Jari, Nero, Syl, Lenn, Quint, Aron, Chaïm, Ribas, Timon, Leander, Duuk, Fedor, Alèc, Manu, Lent, Silas, Merlijn, Joshua, Lode, Rody, Rowdy, Owen, Rowan, Micha, Jonah, Hero, Dinand, Roger, Flynn, Kick, Déjan, Kai, Collin, Cain.
Dank je wel voor het meedenken!
Ik vind milo, syl, noah, sasha wel leuke namen.
Knap dat je zo in onze richting kan meedenken overigens....
zaterdag 31 juli 2010 om 19:20
zaterdag 31 juli 2010 om 20:52
zondag 1 augustus 2010 om 10:43
catooo: ja het zit wel in de richting van wat ik leuke namen vind.. maar het is het gewoon net niet Ben ik nou zo kritisch haha
Ik vind silvan wel erg leuk hoor ! Mijn we moeten steeds denken aan sylvo kruiden bij deze naam :S hoe stom is dat :S
Ik kom daar nog wel overheen hahaha.. maar sinds mijn vriend dat ook heeft vind ie het niks meer (zeur)...
twan vind ik niet leuk, Quint ook matig.
Yari wel weer leuk. Ik hoor meer dat mensen milo een meisjesnaam vinden, dus dat wordt em ook niet.
Vinden jullie Dani een meisjesnaam? Ikke niet .. maar wie weet.
Ik vind silvan wel erg leuk hoor ! Mijn we moeten steeds denken aan sylvo kruiden bij deze naam :S hoe stom is dat :S
Ik kom daar nog wel overheen hahaha.. maar sinds mijn vriend dat ook heeft vind ie het niks meer (zeur)...
twan vind ik niet leuk, Quint ook matig.
Yari wel weer leuk. Ik hoor meer dat mensen milo een meisjesnaam vinden, dus dat wordt em ook niet.
Vinden jullie Dani een meisjesnaam? Ikke niet .. maar wie weet.
zondag 1 augustus 2010 om 20:21
zondag 1 augustus 2010 om 21:16
quote:blogbabe schreef op 01 augustus 2010 @ 20:21:
[...]
Nou, ik ken geen enkel meisje die Dani heet. Wel jongens! Er was toch ook een voetballer die zo heette? Daar waren 'in mijn tijd' alle meisjes gek van!Ik geen zelfs niemand die zo heet, geen jongens én geen meisjes, maar door de klank van de naam vind ik het eerder een meisjesnaam. Ken trouwens wel een Danique, misschien dat het daardoor komt.
[...]
Nou, ik ken geen enkel meisje die Dani heet. Wel jongens! Er was toch ook een voetballer die zo heette? Daar waren 'in mijn tijd' alle meisjes gek van!Ik geen zelfs niemand die zo heet, geen jongens én geen meisjes, maar door de klank van de naam vind ik het eerder een meisjesnaam. Ken trouwens wel een Danique, misschien dat het daardoor komt.