ballenbak

30-07-2010 23:02 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er door de Viva engelkes al eens in de ballenbak (ban)gezet? Vond je dat onterecht en zo ja waarom dan?
Patricia bij Ikea hebben ze ook een ballenbak. Leuk uitje voor op de koopzondag.
En MacDonalds ook....
quote:amalia schreef op 30 juli 2010 @ 23:32:

Minny is nog verbitterd Maar Minny weet na jaren wroeten, speuren en ondervragen wel voor 98% zeker met wie Minny toen van doen had. Nu nog ff die 2% zekerheid...
quote:minny schreef op 31 juli 2010 @ 00:25:

[...]

Maar Minny weet na jaren wroeten, speuren en ondervragen wel voor 98% zeker met wie Minny toen van doen had. Nu nog ff die 2% zekerheid...

Ben je daar echt al jaren druk mee?

quote:Bloesie schreef op 31 juli 2010 @ 00:13:

Ben zelf ooit effies bij L. actief geweest, nou had het wel snel gezien daar! wat een stelletje dwaze, sorry, suffe en duffe mutsen!

Ga liever zelf nog breien.....Of een openbaarvervoerkaartenverzameling aanleggen
quote:bloemenkind schreef op 31 juli 2010 @ 00:28:

[...]

Of een openbaarvervoerkaartenverzameling aanleggen

Neh, da's toch echt voor bejaarden, Bloemenkind!

Laat mij hier maar lekker mezelf zijn, bevalt me echt reuzeheerlijk goed!
quote:floor72 schreef op 31 juli 2010 @ 00:26:

[...]

Ben je daar echt al jaren druk mee?

Niet 24/7 nee

Maar zo nu en dan weer eens het onderwerp ter sprake brengen doet wonderen... Hey, ik word geen pitbull genoemd omdat ik zo graag mijn ballen lik midden in de woonkamer.

Eh...ik heb alleen nog niet bedacht wat ik met die info ga doen zodra ik 100% zekerheid heb, de zoektocht was veels te leuk
quote:minny schreef op 31 juli 2010 @ 00:32:

[...]

Niet 24/7 nee

Maar zo nu en dan weer eens het onderwerp ter sprake brengen doet wonderen... Hey, ik word geen pitbull genoemd omdat ik zo graag mijn ballen lik midden in de woonkamer.

Eh...ik heb alleen nog niet bedacht wat ik met die info ga doen zodra ik 100% zekerheid heb, de zoektocht was veels te leuk Nu ben ik ook nieuwsgierig. Is het iemand die nu nog forumt?
Yups, als het die persoon is wel ja. En dan weet ik ook waarom ze mij moest hebben. En áls het die persoon is en dus die reden...dan is het zielig, heeeeel sielug. Zo sielug dat ik dat al hilarisch genoeg vind zonder er ook ooit nog maar een woord over vuil te maken

Maar ik moet nog die 2% zekerheid, en dat kan nog maaaaanden duren
quote:Bloesie schreef op 31 juli 2010 @ 00:22:

Ik wel Mamasaar, het zit 'm in de echte en de virtuele ballenbak.....Idd, ik dacht dat dit wel duidelijk was Haha
Wel een super lieve reactie Mamasaar!
quote:floor72 schreef op 31 juli 2010 @ 00:23:

Patricia bij Ikea hebben ze ook een ballenbak. Leuk uitje voor op de koopzondag.
Ik ben zéér benieuwd naar je ondervragingsmethodes, Minny: iets met natte lappen en tangen op teennagels?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zeg, waar zie je me voor aan? Eh...geef daar maar liever geen antwoord op trouwens

Maar ik weet nu wel 98% zeker dat jij het niet was
quote:minny schreef op 31 juli 2010 @ 00:59:

Maar ik weet nu wel 98% zeker dat jij het niet was Dat had ik ook pas 98 keer tegen je verteld, hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 juli 2010 @ 01:07:

[...]

Dat had ik ook pas 98 keer tegen je verteld, hoor.Nah.... nog 2 keer dan en dan is dat gerucht ook weer voor 100% uit de wereld.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 juli 2010 @ 01:07:

[...]

Dat had ik ook pas 98 keer tegen je verteld, hoor.Ja, maar dat zou je ook gezegd hebben als je het wel was geweest.
quote:minny schreef op 31 juli 2010 @ 01:09:

[...]

Ja, maar dat zou je ook gezegd hebben als je het wel was geweest. Geen idee, ik ben nooit angel geweest en ik zou het ook niet willen zijn. Kan ik - of jij - wel gaan zitten verzinnen over wat ik dan misschien wel of niet gezegd zou hebben, maar dat kan toch niet bewezen worden.
Zeg, als je over niet bewezen gaat spreken dan is dat wel een tikkie verdacht....

*zit nu ineens weer op 96%*
Neaug neauit!...
Echt niet Ligeia?
quote:minny wrote on 31 July 2010 @ 01:24:

Echt niet Ligeia?

Ik heb drie keer een waarschuwing gehad:

01. Ik heb jaren geleden per ongeluk een Angel 'geraden' door haar uit te schelden voor iets wat ook haar forumnaam was. Dat wist ik niet, totdat Sanne we ervoor waarschuwde; zij heeft dat dus eigenlijk verraden, haha! Ik vind het nog steeds grappig..

02. Ik heb een keer een downloadsite genoemd. Ik wist niet dat dat niet mocht..

03. Ik heb Angel3 uitgescholden, omdat ze zich van haar beste kant liet zien, not. Ik wist wel dat dat niet mocht. Ik wist alleen niet dat Angels dat wél mochten.

Dus twee van de drie waarschuwingen, waren ook nog eens voor zaken die het label 'per ongeluk' behoren te krijgen.

Dat woar het. Geen ban. Verbaast je dat, Minny?...
Ja ligeia, eigenlijk verbaast me dat wel een beetje
quote:Ligeia schreef op 31 juli 2010 @ 01:33:

[...]

01. Ik heb jaren geleden per ongeluk een Angel 'geraden' door haar uit te schelden voor iets wat ook haar forumnaam was.Hier kan ik dus zó een nacht van wakker liggen, he.....
Gewoon de angelnamen die je kent afgaan in je hoofd en dan bedenken welke als scheldwoord gebruikt kan worden. Ik denk dat ik het weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven