M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hihihi, "Japper".... dat klinkt lief!

Wat een schaatstalenten hier. Goed man. Vond zelf gisteren het schaatsen ook weer heerlijk! 't Was niet druk, en het wou eigenlijk meteen wel weer. Ik ben geen schaatswonder, hoor, maar kom leuk de baan rond. Niet snel, maar kan lang doorgaan. Kreeg echter na 3 kwartier enorm pijnlijke voetspieren (waarschijnlijk gebruik je die dus nergens anders voor dan alleen bij schaatsen???) en bovenbenen begonnen te trillen. Dus voor de veiligheid maar gestopt, maar ik wil nu iedere week wel weer schaatsen!!!! We wonen zo ongeveer precies tussen Kardinge en Thialf in, dus veel mogelijkheden. Maar voorkeur gaat uit naar Kardinge. Manlief is een echte schaatser (tja, 100% fries bloed.....), dus eigenlijk willen we wel samen. Echter.... welke avond??? We zitten al vaak zo krap in de tijd.... Toch gaan we proberen een gaatje te maken om iedere week lekker met zijn tweeen te gaan!

Ha, Lynn die het zwembad inspringt! GOED man. Wat een lefgozertje. Onze kids mogen trouwens ook niet op tafel, hoor. Hoort gewoon niet, toch?? En ook niet aan televisies, afstandsbedieningen, planten, DVD's enz. Op zich gaat dat aardig, qua luisteren. Veel meer moeite hebben ze met verbieden van "gewone" dingen. Bijv. 's ochtends. Lopen ze nog in de pyama, buiten is het donker en nat. Komt Sophie de kamer weer in met haar laarsjes aan (doet ze zelf!!!!), en zegt: "Buituh peluh". Nou, dat kan natuurlijk niet, he? Gevolg: BRULLEN!!!!!!!!!! Zucht.

Dan wil Lieke meteen na haar ontbijt een koekje. Nou, nee dus. BRULLEN!!!!!

Dan willen ze met het serviesje spelen en thee en koffie voor mij maken. Hebben ze water bij nodig. Mag in bad en in buiten. Niet in huis. Dusssss.... BRULLEN! Zijn slimme kids, dus na afloop brulsessie komt Lieke vragen of ze dan in bad of in buiten koffie en thee mogen maken.

.......

Zucht.

Verder zijn ze super hoor! Maar ik kan daar zo moe van worden.....
Ja dat gebrul om niks is herkenbaar. Gezellig zo 2 van die dames en dan ook nog 1-tje die zo bijdehand is om dan maar voor te stellen om in bad te gaan zitten hahaha...

Niet altijd even leuk, heel herkenbaar. Tja afleiden is volgens mij dan bij iedereen het sleutelwoord. Zeker op deze leeftijd. Laura snapt dat allemaal wel wat beter en gaat nu dan ook altijd waarom vragen. pfff...

Stom he dat je dan gelijk andere spieren gaat voelen die je normaal niet voelt. Ze zijn er wel maar je gebruikt ze minder, bij schaatsen blijkbaar meer. Bovenbenen train je ook wel met hardlopen, dat doe jij ook. Je ging ook nog hardlopen misschien daardoor eerder je bovenbenen verzuurd?

Ben gelijk gaan kijken naar de schaatsbaan in Utrecht. Ga ik denk ik maar eens een keertje doen. Op donderdagochtend ben ik alleen thuis vanaf dat laura naar school gaat. Ga ik dan een keertje. Is het vast ook lekker rustig op de baan.

Mijn vader en broertje zijn erg fanatiek en van mijn man's kant zitten zijn zus en zwager ook op schaatstrainen. Die gaan allemaal naar Thialf toe.

Vandaag zit Jasper trouwens voor het eerst op de peutergroep. Hij is nu officieel over van baby naar peutergroep. Hij nu bij Laura in de groep. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Hij heeft al aantal keer geoefend en dat ging goed. Morgen nog een dagje samen en dan mag hij vanaf volgende week alleen. Ik vind het allemaal maar 'spannend/raar' al die veranderingen. Het zal allemaal wel goed gaan maar mijn 2 kindjes hebben allebei allemaal veranderingen in hun leventje. Alles liep lekker dus dan heb je echt zoiets, laat maar zo. Tja zo werkt het leven niet zucht zucht....
Ja Scooby, zo gaat dat!!! hihi
Jeetje, dan wordt Japper opeens groot, he? Best snel al, trouwens, naar een grotere groep. Bij ons iis het na hun 2e verjaardag, en dan de eerstvolgende mogelijkheid.....

Dat van die veranderingen die je eigenlijk niet wilt omdat het nu zo lekker loopt zoals het loopt; dat ken ik. Heel herkenbaar!

Leuk, joh, je oude liefde schaatsen weer oppakken! Doen, zou ik zeggen. En wat je zei over hardlopen en schaatsen waardoor eerder verzuring; ik denk dat je helemaal gelijk hebt!
[quote]scooby schreef op 06 november 2007 @ 14:07:

Vandaag zit Jasper trouwens voor het eerst op de peutergroep. Hij is nu officieel over van baby naar peutergroep. Hij nu bij Laura in de groep. quote]

Hij nu bij laura in groep moet toch een beetje opletten..ik lees het ook nooit na. Jullie snappen 'm wel.

Voor het eerst dat ik quote gebruik, ben benieuwd hoe het er nu uitziet als ik het bericht plaats.

Dat ziet er wel goed uit. Jullie zijn wel wat spelfauten van mij gewend denk ik...

Tja de Japper (zo noemen wij hem ook wel, en dat is ook het enige woord wat hijzelf wel gebruikt voor zijn naam) wordt groter.

Dus Sophie zit nog bij de 'baby's'. Jasper was er wel heel erg aan toe. Hij wil stoeien, tja dat gaat niet met een baby. Hij was daardoor wel heel erg op de juffen gefocust. Ging ie daar mee stoeien. En heel hard rondscheuren op zo'n loopauto. Allemaal baby's op de grond en hij slalomt daar tussen door. Hoe gaat dat bij jullie dan? Geen lompigheid richting de baby's?

Valt mee; Sophie zit in een groep met 4 meisjes van dezelfde leeftijd, een kereltje die een half jaartje jonger is en twee baby-jongetjes. Ze kan haar lol altijd wel op (in positieve zin, dan ) met die andere 4 bijna-tweejarigen.....
Hier hebben ze verticale groepen dus alle leeftijden doorelkaar.

Ja, ik ben er weer. Ben even aan het bedenken wat ik wel en niet kwijt wil over het weekendje weg. Laat ik alvast zeggen: het was nogal bijzonder.

Ik als aangetrouwde, heb samen met aangetrouwde zwager en (schoon)moeder de rest van de familie doorgenomen, tot drie keer toe zelfs (vader en drie kinderen). Het is nogal een op elkaar lijkend (gedrag) stel. Manlief is de "normaalste" (gelukkig anders was ik al lang weg geweest, wij hebben een mega lange crisis gehad ooit door zijn gedrag). Schoonmoeder biechte op dat ze de laatste jaren (ze zijn ruim over de 60) meerdere malen op het punt stond om de huwelijkse echt te breken om een bepaalde karakter eigenschap waar aangetrouwde zwager en ik ook "last" van hebben bij onze partners. Als je vroeger kon scheiden (deed je niet in hun kringen) dan had ze dat zeker gedaan. Aanleiding van deze gesprekken: schoonzus was een Draak met een hoofdletter afgelopen weekend. NOrmaliter is ze er een met kleine lettters maar dit brak alle records. Afijn, het was dus heeeeel bijzonder

:-).

Zwager en ik gaan na mijn zwangerschap samen weer eens op pad, dat deden we in een ver verleden ook wel en hij mist de gesprekken (lees: ondersteuning om vrouwlief haar karakter te kunnen begrijpen). Ik ben benieuwd hoe lang het nog goed gaat in dat huwelijk. Er is nog een nakomertje, die eeuwig vrijgezel is.... En (o)pa, nog dochter snappen hoe dat nu kan LOL! Hij is gewoon een copie van zijn vader :-) (die nog nooit van zijn leven een luier heeft verschoont en toch 3 kinderen heeft en een paar kleinkinderen).

Al met al, een vermoeiend maar best leuk weekend :-).
Haha Pips, nu word ik wel heel erg nieuwsgierig naar die bepaalde karaktereigenschap natuurlijk. Sjonge mijn fanatsie slaat al bijna op hol . Nou ja het goede nieuws is natuurlijk dat je het weekendje weg overleefd hebt, dat jij en papsie nog bij elkaar zijn en dat je medestanders had om bij te klagen .

Xop, ik mis het even, verzuren omdat je eerst was gaan hardlopen? 1 manoman ben jij echt zo sportief dat je eerst gaat hardlopen en dan nog schaatsen? 2 ik moest altijd eerst even inlopen voordat ik ging schaatsen ( e ik was nooit zo fanatiek dus nam dat lopen nogal letterlijk ).

Oh dat drama om niks komt me bekend voor. Pas geleden schopte Milena hier nog een relletje omdat ze liever haar rode schoentjes aanwilde dan haar witte slofjes, zucht...

Scoob, hey grappig jij woont nu natuurlijk idd in de buurt van Utrecht. Is wel leuke schaatsbaan hoor. Lang geleden dat ik er geweest ben! En wow wat heerlijk om een ochtend voor jezelf te hebben. Men daar word ik wel even groenjaloers van zeg! Kan me voorstellen dat je niet zo zit te wachten op dat alles anders wordt. maar zoals het met veranderingen altijd is, voor je het weet, is het alsof het altijd al zo was.

Bij ons zijn er ook verticale groepen trouwens, dus Milena blijft tot ze 4 is in dezelfde groep.

Japper dat klinkt lief. Milena noemt zichzelf Hena (ze heeft beetje moeite met de l)

Indian, mooi een bezichtiging! Ik ga vast duimen dat de kijker ook kopen wordt! Dat zou wel echt mooi zijn zeg. Jullie wachten al zo lang nu!! Leentje heeft van slaapzakjes 90. ze ligt nu ook nog in zakjes van 80, maar moet eerlijk toegeven dat die wellicht een beetje kort zijn

Juul, wow die Lynn die zomaar het zwembad inspringt! Wat een held zeg!! Grappig dat ze het van de glijbaan zo leuk vindt! Milena vond dat ook echt gewedlig, zelfs toen deze ontaarde mama er niet aan dacht om haar vast te houden en ze eerst met haar achterhoofd tegen de baan bonkte en vervolgens bijna verzoop toen ze beneden kwam *schaamsmiley*

Milena is nog steeds verkouden. Het lijkt iets beter te worden, maar er is nog steeds heul veul snot en ze moest veel hoesten. Vanochtend is ze bijna gestikt in een stukje appel. Ik schrok me echt helemaal wild toen ik haar zag kokken en naar lucht zag happen. Heb heel cool snoeihard op haar rug geslagen totdat er een stuk appel uitvloog. Manman wat is dat eng zeg. Voorlopig geen appel meer hier (en Milena meteen nadat ze van de schrik bekomen was (na 2 seconden dus) mama appel???).

Even opscheppen nog over briljantheid van kind hier. Milena kan puzzelen. Ik vind het echt zo vreselijk knap. Motorisch gezien kan ze de stukjes nog niet in de puzzel krijgen, maar ze wijst aan in welk gat welk stukje moet. Of ze zoekt het juiste stukje bij het gat. Knap he?
Oh ,mijn geheugen is vandaag weer eens een poffertje. heb net alles gelezen en weet het nu al niet meer.

Frans, knappe Milena!! Milena is wat kleiner toch?? Yuma is nu ruim 83cm dus past niet meer in een 80cm slaapzak. Maar toen hij iets groter was als 70cm hebben we al een 110cm gebruikt.

Scooby, jasper nu officieel naar de peutergroep. Yuma zit op een verticale groep, dus geen overplaatsingen.

Alleen 6dec, dan is hij voor het laatst op het KDV. Daarna gaat hij naar de gastouder.

Nou ga weer, kom snel weer terug.

Oh voor ik het vergeet,

ga donderdag tot en met maandag weer naar ons nieuwe huis. Dus ben dan weinig hier.

Zaterdag uitje met werk van manlief. 's Avonds feest van "vrienden" Zij is 5jr kankervrij. Dat vieren ze.

En nog feestje van oud bewoner van het nieuwe huis, hebben we een heel leuk contact mee. Hij is vandaag 60 geworden en viert ook dit weekend feest.

Dus weer een druk weekend voor de boeg.

Xop, dat is idd wel gezellig 4 van die grietjes van dezelfde leeftijd. Laura had dat ook, ze is de laatste van 5 kindjes die 4 wordt in de afgelopen maanden. Met 1 vriendinnetje hebben we nu ook contact buiten kdv om. Ze komt zondag ook op Laura haar verjaardag.

Pipsie!! Leuk dat je er weer bent. Fijn dat jullie als aangetrouwden hetzelfde herkennen. Das dan wel weer lachen. Vond jullie kleine meid het weekendje ook leuk, heeft ze zich nog wat gedragen. Hoe gaat het met lopen nu? Al begonnen aan de verhuizing van de kamers??

Frans, kan me voorstellen dat je dan wel ff schrikt. Milena maakt het dus niks uit, ze heeft er geen trauma aan over gehouden. Mag ik ook ff opscheppen, Japper kan de puzzels al zelf maken....hij heeft er nu 2 onder de knie. 1-tje met vissen hengelen en dan moet ik ze van het magneetje halen en doet hij ze weer op de juiste plaats. Als het niet lukt zegt hij 'helpen', dan roep ik standaard proberen, hij ook 'pwobewen' en als het dan niet lukt kijkt hij me smekend aan...dan help ik wel. Owww fout is dit, krijg het gevoel dat ik hier loop op te scheppen... niet zo bedoelt hoor!

Indian, alvast veel plezier in jullie nieuwe huis het weekend. Druk weekend voor de boeg zo te lezen. Leuke dingen.

Ben bijna klaar met alle knutsels, nu nog kaartjes uitknippen voor aan de toverstafjes en ik ben echt klaar. Zal een foto maken van alles. Heb er nog nooit zoveel werk van gemaakt. Vond het wel bijzonder dat ze 4 wordt en naar school gaat. Ik ga weer knippen.,...

GM, hihi de plannen weer gewijzigd. We blijven het weekend hier ivm kijkers a.s maandag. Zijn zaterdag de hele middag + avond weg. Zondag halvedag weg, en dan zoudcen we nog hier heen moeten om de tuin enzo te doen. Dus met andere woorden zijn we dan weinig in het nieuwe huis. Baal wel een beetje want had dan mooi behang kunnen plukken enzo.

Kom later weer terug.

Jammer van de gewijzigde plannen. Dat is altijd weer even schakelen. Gaat Yuma uit logeren tijdens alle uitjes?

Zit nog even terug te lezen:

Frans, luxe he zo'n dagje. Jasper gaat nl vanaf volgende week op dinsdag en donderdag naar KDV. Ik werk dan wel op de dinsdag. Donderdag is extra. Ik vind 1 dag te weinig om daar wat vertrouwd te blijven. En om nou volgend jaar als hij 2,5 is ook nog een peuterspeelzaal te doen en 1 dag kdv vond ik niet handig. Dus nu blijft hij 2 dagen naar kdv gaan.

Is ook wel handig want dan kan ik wat makkelijker donderdag tussen de middag Laura halen en brengen. Dan zit ik niet met zijn slaapje te klooien. Kan ie gewoon naar bed als hij wil. School zit nl eindje verder op moet ongv. 10 min. fietsen. Beetje te ver om hem alleen op bed te laten liggen. Heb voor de maandag een buuf ingeschakeld. Als ik hem dan toch op bed wil leggen kan dat.

Kan ik mooi grote huishoudklussen weer wat vaker doen en hoef ik op andere dagen als hij er is daar niet zoveel aandacht aan te besteden. Is wel goed voor het huis wat meer onderhoud. Zoiets als keukenkastjes schoonmaken doe ik nooit, dat lukt gewoon niet met hem erbij.

Hoe gaat het eigenlijk met het lopen van Milena? Nog steeds aan de hand?

Genoeg getypt, ga weer ff wat doen op mijn werk.

anoniem_12831 wijzigde dit bericht op 07-11-2007 12:58
Reden: proberen of ik achteraf de kleur er nog aan toe kan voegen
% gewijzigd

Grrr ik wil telkens te snel en dan vergeet ik op de roze kleur te drukken. Staat veel gezelliger dan het zwarte...

Snappen jullie het nog??? Het is gelukt iig

Haha Scoob, jij opschepper!! Ik doe ook ng ff mee hoor. Heb Milena verteld dat Jasper wel de stukjes in de puzzel kon leggen en nu kan zij het ook

Ik had een "makkelijkere" puzzel (met minder hoeken) gepakt, die kan ze wel leggen.

Ik vind dat ze nu zo'n enorm leuke leeftijd hebben. Elke dag verbaas ik me over de woorden die Milena zegt, de dingen die ze snapt, de kunstjes die ze kan en de liedjes die ze zingt. op deze leeftijd leren ze ook zo veel he. Ik heb echt het idee dat Milena iedere dag nieuwe dingen kan. En als ik hier zo lees, geldt dat voor alle kindjes hier. Zo leuk!

Met stappen gaat wel oke. Ze stapt aan de hand. Vooral buiten lopen (en dan vooral tussen mij en mijn man in) vindt ze zo leuk. Ze loopt nog niet los ofzo, maar hey met Milena's tempo duurt dat nog wel even voordat ze ontdekt dat dat ook een optie is

Milena is trouwens bezig om haar middagslaapje over te slaan. Menomen ik hoop zo dat het een fase is. Ze is om 1800 uur afgepeigerd en een uur daarvoor al bloedjechagerijnig. Vanavond was ze zo moe dat ze zonder sputteren alles opat wat ik in haar mond stopte. Nou ze heeft in tijden niet zo goed gegeten, dat was dan wel weer handig. Wel heel zielig dat ze zat te slapen aan tafel.

Ze slaapt sowieso slecht vanwege haar verkoudheid. Is ieder half uur wakker, zucht. Ik hoop zoooo dat dat vannacht beter gaat!
Pips, hoe is het met het stappen van Pipsie trouwens? Dan weet ik wat me te wachten staat
Haaaai, dames! Ik spijbel even van administratie-doen......

Heb wel bijgelezen, morgen reageer ik weer.

Trouwens.... stelletje opscheppers!
*********grinnik********** sluit me aan bij Xop, stelletje opscheppers *********grinnik************
mag hoor!
hmm, ik hoef helemaal niet te posten om terug te kunnen lezen, tsjongejonge, blonde actie weer.

Frans, ik ga heel hard met je mee hopen dat je (jullie) vannacht weer wat lekkerder mogen slapen. Marit is net weer snotvrij en slaapt sinds 2 nachten weer normaal, heerlijk! Slopend is dat zeg, kind wat steeds wakker wordt. Ok ok het is ook zielig natuurlijk maar daar dacht ik eigenlijk helemaal niet meer aan de 4e keer dat ik werd wakkergerocheld.

En oei, bijna Milena moeten heimlichen, jakkes. Marit krijg eigenlijk nooit meer stukjes appel moet ik bekennen, ben ook zo bang voor stikken.

Scooby, knuffel voor jou met alle veranderingen met de kindjes. Sluit me wel aan bij Frans, dat dat ook weer snel 'normaal' zal zijn. Dan kan je je ws niet meer indenken hoe het ervoor nou ook weer ging.

Indian, druk weekend voor de boeg, klinkt wel leuk! Wanneer moest je nu weer naar de mdl poli voor je darmen? En jippie! kijkers voor het huis. Ik ga heel hard voor jullie hopen, het moet ooit toch echt eens lukken!!!!

Xop, super dat schaatsen! Zou wel heel leuk zijn als je daar een wekelijks uitje van kan maken! Moest erg lachen om je Lieke en Sophie verhaal. Man o man, 2 koters die je 'onder de duim' moet zien te houden. Nog even en dan gaan ze samen plannetjes smeden *****grinnik*****.

Pips oei, nu ben ik ook wel heeeuuul benieuwd naar die karaktereigenschappen. Wel 'lekker' dat je mede aangetrouwde fam het ook herkent! Hoe is het met Pipsie en Pipsie 2? Kom je nog vooruit met je buik? Begint het werkvrije (niet werkloos he) leven al te wennen?

Merel ik ben jaloers! Het is hier koud, nat, guur. Gewoon beroerd met een hoofdletter.

even posten en door naar pagina 2
Andjo, maak je ook slaapzakken op bestelling?

Wat hier echt niet mag, denk denk denk, aan het gasfornuis pielen, de katten slaan (mij ook niet maar dat doet ze ook niet, meteen ff afgeklopt), kan zo eigenlijk niet zo snel meer iets bedenken. Pfoeeeeee dat wordt een compleet losgeslagen meisje als ik het zo teruglees. Owja, als we buiten lopen, buiten de tuin, dan moet ze ALTIJD een hand geven. Wil ze dat niet, dan til ik haar op (met stoppendoordraaisessie tot gevolg). Hier in huis kan ze verder ook niet zo heel veel wat echt niet mag, keukenkastjes zitten haken op, planten staan hoog genoeg zodat ze er niet bij kan, hebben geen handgrepen op de koelkast dus die krijgt ze nog niet open.

Wel kan ze sinds kort alle deuren open krijgen, das niet echt grappig! Moet er nu echt aan denken om de haken op alle buitendeuren te doen, ze stapt zo naar buiten.

Gijs is op het moment meer een opvoedprobleem, meeeeeeeeen wat was er nou ook weer zo leuk aan een jong katje . Hihi, balonnen laten knallen vind ie niet eng, komt erop af en gaat er tegenaan zitten meppen om te kijken of ze wel echt dood zijn, plantenspuit interesseert m niet, probeert eruit te drinken en likt de vloer erna droog. Enz enz enz..... Hoop dat ie over een tijdje wat rustiger wordt!

december komt zo ontzettend snel dichterbij ineens! Tis me gelukt om Marit haar wenochtendje tegelijk te plannen met mijn gesprek om de stage, maar man o man, krijg gewoon buikpijn als ik eraan denk. Eigenlijk ken ik die gastouder natuurlijk nog niet echt en ik laat Marit daar gewoon een dag nadat we verhuizen al achter. Pfffff. Ergens is het ook gewoon een luxe hoor dat ik dit 'probleem' nog niet echt ken, maar toch, zie daar gewoon meer tegenop dan het hele verhuis/stage/school/nieuwe omgeving gedoe.

Onderhuurder heb ik nog altijd niet, ook zoiets beroerds. Wel heb ik het nu aangeboden aan verschillende makelaars die ook bemiddelen bij huurwoningen. Ze waren wel positief, geloven er wel in dat het lukt te verhuren voor die tijd (maar goed, dat zou ik ook zeggen als ik hen was). Word dr wel een beetje zat van, Indian ik kan je me jouw huisverkoopstress ook wel goed voorstellen!!!! Dubbele lasten zit niemand op te wachten!

Badkamer is trouwens nog steeds niet helemaal af, bah echt belabberd. Ik vind het wel prima zo eigenlijk maar met de oplevering kwam de opzichter erachter dat sommige plaatsen niet helemaal goed gekit waren, daar komt als het goed is nog iemand voor. Meest beroerde ervan vind ik dat ze nog altijd een sleutel hebben, kunnen dus elke ochtend weer ineens mannen naast mn bed staan........

Frans heb jij nog behoefte aan kleding voor Milena? Ik kan het wel opsturen. Zeg dan eerst maar wat je nog nodig hebt, dan zeg ik wel of ik het heb (bescherming he, hihi) Heb gister Marit haar kleding uitgezocht, tsjonge, kind heeft bijzonder weinig spullen over nu. Ik zit daar altijd zo tegenaan te hikken, kleding uitzoeken. Ze wordt zo snel groot en dit bewijst het elke keer!

Volgens mij staat deze pagina al de hele avond open, ik ga nog maar even bankhangen, fijne avond iedereen!
Hoi, kom even snel, heb het druk vandaag. Kom later terug om te reageren!!

En alvast allemaal bedankt voor het duimen!!!! Duimen draaien hier overuren!! Moet nue cht verkocht worden!!

Vanmorgen gezwommen met Yuma. Ach kei zielig, valt hij, en een enorm gat in zijn lip door zijn tand. Dus meteen maar drinken gegeven en nadat we aangekleed waren, naar de kantine voor ijs. De ijszak vond Yuma geen goed idee, dus een waterijsje gevraagd. Doe ik normaal altijd als hij een tand door de lip heeft. Nu een beginnende dikke lip.

Dadelijk eten met Yuma, met kay eruit, Yuma naar het KDV en mama shoppen o.a. voor de sint.

Morgen komt de wijkverpleegkundige van het CB. Krijg dan de doorverwijzing voor de kinderarts. Ben benieuwd!!!!

Doei
Och, arme Yuma! Tja, zwembad had zeker geen appelstroop, he?

Ik duim ook hard voor je, Indian, dat jullie huis verkocht wordt. Zou fijn zijn!

Shop ze!!

Tira, lijkt me ook een heel vervelend gevoel, dat ze nog die sleutel hebben. Heel onvrij, zeg maar!!

En ook voor jou duim ik dan maar dat de boel rap onderverhuurd wordt! Dubbele lasten wil inderdaad niemand!

Geen nieuws, hier. Tja, Sophie al een paar dagen wat ontstoken oogjes, maar verder een lieve schat. Gisteren is ze weer meegeweest naar de PSZ!! Degene die hulpmoeder moest zijn had migraine gehad, 'snachts, en belde dus of ik mss voor haar in kon vallen. Nah ja, ik had toch geen belangrijke dingen op mijn lijste staan, dus ach.... doe dan maar! Was weer erg leuk; Sophie begon het in de kring zitten en luisteren naar de juf (jaaaa, die wel!) enzo al wat te snappen....
He, stelletje opscheppers!

Haha, leuk toch, dat jullie zo trots zijn? Ben ik ook op Lynn hoor, ik smelt nog steeds als ik naar haar kijk

O ja, als jullie willen zien waarom, op msn heb ik nieuwe foto's gezet, staan ook op mijn hyve trouwens, voor degenen die daar bij kunnen.

Ik duim voor jullie, Indian, dat het wat wordt maandag! Kunnen jullie wat met de opmerkingen van mensen die al gekeken hebben en het toch niet wilden kopen?

Schrikken Frans, dat Milena zich verslikte in die appel. Gelukkig wist je wat je moest doen.

Niet handig dat Milena 's middags niet wil slapen. Slaapt ze dan dus helemaal niet overdag? Dan zal ze inderdaad wel moe zijn aan het eind van de dag...

Hopelijk slaapt ze wat beter vannacht!

Scooby, voor ik het vergeet: fijne dag zondag en alvast gefeliciteerd! Wat een veranderingen he, lijkt me best wennen als je kind voor het eerst naar school gaat. Weer een fase afgesloten...

Je maakt me nieuwsgierig Pips, naar de karaktereigenschappen van je schoonfamilie! Fijn dat jullie wat medestanders hadden aan elkaar en erover konden praten.

Aaaah, Indian, wat zielig voor Yuma.

Lynn had van het weekend ook weer eens een tand door de lip, bloeden natuurlijk. Ik kom dus meteen met de appelstroop aanzetten (man troostte haar), maar ja, dat wilde ze niet hebben... ze zat me echt aan te kijken: mama wat doe je nou, ik heb pijn en bloed en moet huilen, en dan kom jij met een lepel appelstroop aan??? Het stopte gelukkig al snel vanzelf met bloeden.

Ik lag gisteren ziekjes op de bank, man had Lynn opgehaald van kdv (was voor het eerst op dit kdv, Lynn zat te stuiteren toen ze zag dat papa haar op kwam halen) en het was net of ze wel door had dat ik me niet zo lekker voelde. Ze kwam af en toe een kusje of knuffel geven, maar papa was voor het spelen en de boekjes lezen. Terwijl ze anders toch iets meer naar mij toetrekt.

Ook zo schattig, als je Lynn iets vraagt, bv: ga je zo slapen? zegt ze heel lief: neehee. Waarna ze toch naar bed moet natuurlijk , gelukkig is dat dan geen probleem, maar ik denk dat ik zulk soort vragen maar niet meer moet stellen. Anders slaapt ze straks nooit meer en loopt ze voor altijd in haar pyjama rond
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven