Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Wat een prachtige openingspost, Robo.

Ik wens met je mee dat je nog heel, heel lang gaat schrijven in het allermooiste topic van het forum.

Voor jou!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Prachtig Bo. Ook ik wens dat we nog heel lang met je mee mogen schrijven. Jij geweldige mooi mens dat je bent.

Wat een mooie openingspost weer.

Ik wens ons allen een gezond nieuw topic!
Mooie OP Robo, ik hoop ook dat er nog veel mooie, grappige en ontroerende topics volgen.

En het spijt me oprecht dat ik niet in staat ben om je te bezoeken deze zomer. Ik had je graag verliefd laten worden op Tara.

Hier ligt ze lekker op 'haar' plekje in de tuin.

Ik hoop dat je been snel weer normaal wordt!
ik heb net de foto's gekeken van Joe en Sam... Wat ontzettend lief...
Lieve Bo, geweldige openingspost. De liefde straalt er vanaf. En dat is hier elke dag weer zo. Een verrijking; dat is het!
Lieve Bo,

Gefeliciteerd met alweer het 5e deel! Ik hoop dat er nog heel veel delen mogen komen. liefs

Mooie openingspost
*breekt in*

Lieve Bo, het is niet het mooiste topic van het forum, maar het allermooiste, allerliefste, een om-van-te-houden topic. De liefde die ervan afspat is nergens anders te vinden, elke dag weer.

*weer in de meelees-modus*

Gewoon, omdat ik verder niks te zeggen heb
Ja, dat vind ik echt.
Mooie openingspost, ik schrijf graag mee in nummer 5! (en 6, en 7 en... en...)

!
Lieve Bo. Voor jou.

As long as forever

I will stay by your side

I’ll be your companion.

Your friend and your guide

As long as I live

And as long as you care

I’ll do anything for you

I’ll go anywhere

I’ll bring you the sunshine

I’ll comfort your fears

I’ll gather up rainbows

To chase all your tears

As long as forever

My heart will be true

For as long as I live

I’ll always love you.
Mooie openingspost van BO en prachtig gedicht van Zoebie.

Ik vind dit een heerlijk, positief topic, lees af en toe eens mee. Soms gaan jullie me wat te snel, maar het blijft me boeien.
Lieve Zoebie...

Alleen jij kan zoiets posten en alleen jij kan het dan ook nog menen.

Ik hou ook van jou.

Lieverd.

Succes met je tuinmeubels.

Ik ga even met de hondjes het bos in. Voor het eerst met Saar. ben benieuwd.
Mooi gedicht Zoebie.

Ik heb aan je gedacht vandaag, ik was in de buurt, in Limburg.
Eerst even hier reageren

Bo wat een mooie openingspost en Zoeb wat een lief gedicht. Wat een mooie diepe vriendschappen zijn hier ontstaan

En dan even copy pasta van het andere topic:

Zal ik er dan vier van maken

Bo, wat een heerlijke foto's. Heb je veel last van je been? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Poehee, nog steeds niets. Ben net als je vriend ondertussen ook zenuwachtig. Stom he, want ik ken je helemaal niet in het echt. Ik heb geen hoofdpijn meer maar ik denk dat het de stress was. Na een goede jankpartij gisteren was het weer weg.

Leo, ik ben benieuwd naar je haar. Love ya to

Zoeb, ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je nieuwtje

En angel 6 ik vind je ook een lieverd en een goede angel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik zet mijn posts ook dubbel neer want ik weet niet wanneer de Angel deel 4 gaat sluiten :-)

We zijn er weer, de auto is niet gedaan want ze hadden achterstand in de garage, dus anders hadden we tot 18u moeten wachten. In dit warme weer geen pretje, dus nu gaan we volgende week terug.

Its, mijn been is hetzelfde: dik en zeurderig pijnlijk. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen!

En soms kan huilen zo lekker zijn, ik doe het te weinig maar ik ken dat, dat je stress en hoofdpijn ervan opknappen!

Gelukkeling, ja hè, wat een brainpower heb ik Ik vind Roadie ook leuk!!
Heuj Robo, mooie OP en ik hoop dat we tot deel nogveelmeer gaan.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
De boswandeling (ik ben niet hier in het bos geweest) was erg leuk. Sedi heeft gezwommen, Saar natuurlijk nog niet. Maar Saar loopt al zo goed aan de riem.

Ik heb haar zelfs eventjes los gelaten op een rustig pad. Ze liep vol aanbidding de hele tijd achter Sedi aan en ze vond het geweldig. En als ik Sedi riep, volgde Saar gedwee.

Voor herhaling vatbaar. Je kunt zo lekker je hoofd even leeggooien.

Bo nog even en dan kunnen Sam en Joe ook zwemmen.

En met de Vier is het rijden al een vrolijk avontuur.

Op de terugweg reden er vier stoere knullen met petjes in een dikke BMW en die lachten en staken hun duim op. En diegene die reed stak zijn arm door het raam en stak nog even extra zijn duim omhoog. Ik krijg zulke leuke reacties.

Ik vind Roadie ook leuk, alleen het klinkt een beetje cowboy-achtig. Misschien dat ik er dan Roodie van maak, of Rodie. Hoewel dan de betekenis weg is natuurlijk. Mmmmmm ik denk er nog even verder over na.
Bo, wat een mooie OP....echt iets voor jou om iedereen er bij te betrekken.

Ratteke, wat een lieve foto van Taartje, ik wil ook wel verliefd op haar worden hoor. Heb je vakantie? Ik ben thuis tot 23 augustus!

Bo, wanneer kwam je ook alweer naar Nederland? Dan wil ik je ook graag zien. Hoe dan ook, ik wil je graag zien en dan neem ik mijn kleine auto, die doet het altijd

Zoeb, je bent lief......

Ik schreef in het vorige topic dat mijn haar mooi is geworden. Ik schrik me alleen elke keer kapot als ik mezelf in een spiegel of ruit tegenkom. Heel andere kop!
Zoeb, wat cool van je auto en wat een heerlijke zwemfoto's!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven