Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zaterdag 31 juli 2010 om 19:50
't Otootje rijdt super Marels.
En al die leuke reacties maken het helemaal leuk.
Iedereen kijkt en lacht en steekt duimen omhoog. Ook een stel jongens met petje in een dikke BMW. Lachen en zelfs uit het raam nog de duim omhoog doen. Zoooo leuk.
En ik kwam terug uit de winkel en toen stond er een man royaal 't otootje te bekijken. Van binnen en van buiten.
En al die leuke reacties maken het helemaal leuk.
Iedereen kijkt en lacht en steekt duimen omhoog. Ook een stel jongens met petje in een dikke BMW. Lachen en zelfs uit het raam nog de duim omhoog doen. Zoooo leuk.
En ik kwam terug uit de winkel en toen stond er een man royaal 't otootje te bekijken. Van binnen en van buiten.
zaterdag 31 juli 2010 om 19:52
quote:coeberghmetijs schreef op 31 juli 2010 @ 15:39:
Als ik zo'n mooi rokje krijg dan kom ik wel Nikki
Zo,huisje ziet er alweer netjes uit.Eters hebben (gelukkig) afgezegd,nu gaan we vanavond zelf pizza maken.
Ja hoor, daar zorg ik voor! En dan krijgt je lover zo'n mooi gebloemd shirt, daar lopen de mannen daar écht in hè, zo leuk!
Wij eten ook zelf gemaakte pizza!
Oh Sportman komt er al aan, heeft lekker doorgelopen.
Als ik zo'n mooi rokje krijg dan kom ik wel Nikki
Zo,huisje ziet er alweer netjes uit.Eters hebben (gelukkig) afgezegd,nu gaan we vanavond zelf pizza maken.
Ja hoor, daar zorg ik voor! En dan krijgt je lover zo'n mooi gebloemd shirt, daar lopen de mannen daar écht in hè, zo leuk!
Wij eten ook zelf gemaakte pizza!
Oh Sportman komt er al aan, heeft lekker doorgelopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 31 juli 2010 om 19:55
quote:Miss Moneypenny schreef op 31 juli 2010 @ 19:28:
Te zien aan de huizenprijzen bij Choco woont ze niet in de buurt van mij
Nee hier ook niet in de buurt, je zou bijna denken Zeeland!
Mooi dat de middag geslaagd was MissM, en dat de oppas en Mmetje het netjes hebben gehouden.
Leuk Zoeb, die auot van heeft sjans!
Te zien aan de huizenprijzen bij Choco woont ze niet in de buurt van mij
Nee hier ook niet in de buurt, je zou bijna denken Zeeland!
Mooi dat de middag geslaagd was MissM, en dat de oppas en Mmetje het netjes hebben gehouden.
Leuk Zoeb, die auot van heeft sjans!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zaterdag 31 juli 2010 om 20:31
Dus ze liegt gewoon, die Choco, omdat ze gewoon mijn huis niet wil kopen....
Stiekem woont ze hier om de hoek....
De score van vandaag;
- vakantieboodschappen gedaan
- gasfles voor op reserve gescoord
- tegels voor de nieuwe keuken besteld (en dus heeeeele veel geld armer, maar ze zijn mooi!)
- de camper gesopt, gestofzuigd en gedweild, alles blinkt!
- de camper helemaal ingepakt (dat wil zeggen, grotendeels; eten, kleding, andere dingen die je nodig hebt. Nog te doen; toiletspullen, boeken, vers brood, handdoeken & theedoeken)
- koelkastje in de camper gevuld, en da's altijd een hoop gepuzzel
En nu mag ik film kijken
Zoebie, wat ontzettend leuk dat je zo blij bent met je autootje zeg! Echt leuk! Kan het me ook levendig voorstellen, ik ben zelf wel van de oldtimers.
Nik, moet jij niet weer op andere topics rondzwerven en mij negeren hier?
Ik at geen zelfgemaakte pizza trouwens, maar gewoon ordinair patat. Mét mexicano. En veel mayonaise.
Grappig MissM, die film leek mij dus echt he-le-maal niks. Fijn dat jullie genoten hebben!
Stiekem woont ze hier om de hoek....
De score van vandaag;
- vakantieboodschappen gedaan
- gasfles voor op reserve gescoord
- tegels voor de nieuwe keuken besteld (en dus heeeeele veel geld armer, maar ze zijn mooi!)
- de camper gesopt, gestofzuigd en gedweild, alles blinkt!
- de camper helemaal ingepakt (dat wil zeggen, grotendeels; eten, kleding, andere dingen die je nodig hebt. Nog te doen; toiletspullen, boeken, vers brood, handdoeken & theedoeken)
- koelkastje in de camper gevuld, en da's altijd een hoop gepuzzel
En nu mag ik film kijken
Zoebie, wat ontzettend leuk dat je zo blij bent met je autootje zeg! Echt leuk! Kan het me ook levendig voorstellen, ik ben zelf wel van de oldtimers.
Nik, moet jij niet weer op andere topics rondzwerven en mij negeren hier?
Ik at geen zelfgemaakte pizza trouwens, maar gewoon ordinair patat. Mét mexicano. En veel mayonaise.
Grappig MissM, die film leek mij dus echt he-le-maal niks. Fijn dat jullie genoten hebben!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 31 juli 2010 om 21:19
zaterdag 31 juli 2010 om 21:22
zaterdag 31 juli 2010 om 21:42