Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Wij zijn terug trouwens, film was leuk (Inception) en Mmetje en de oppas hebben elkaar overleefd
Alle reacties Link kopieren
't Otootje rijdt super Marels.

En al die leuke reacties maken het helemaal leuk.



Iedereen kijkt en lacht en steekt duimen omhoog. Ook een stel jongens met petje in een dikke BMW. Lachen en zelfs uit het raam nog de duim omhoog doen. Zoooo leuk.



En ik kwam terug uit de winkel en toen stond er een man royaal 't otootje te bekijken. Van binnen en van buiten.
Alle reacties Link kopieren
En ik wil ook wel in Zeeland wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 31 juli 2010 @ 15:39:

Als ik zo'n mooi rokje krijg dan kom ik wel Nikki



Zo,huisje ziet er alweer netjes uit.Eters hebben (gelukkig) afgezegd,nu gaan we vanavond zelf pizza maken.



Ja hoor, daar zorg ik voor! En dan krijgt je lover zo'n mooi gebloemd shirt, daar lopen de mannen daar écht in hè, zo leuk!



Wij eten ook zelf gemaakte pizza!

Oh Sportman komt er al aan, heeft lekker doorgelopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Leuk joh van je auto!



Ik woon net iets onder Amsterdam. En ja, daar betaal je echt te veel
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 31 juli 2010 @ 19:28:

Te zien aan de huizenprijzen bij Choco woont ze niet in de buurt van mij

Nee hier ook niet in de buurt, je zou bijna denken Zeeland!



Mooi dat de middag geslaagd was MissM, en dat de oppas en Mmetje het netjes hebben gehouden.



Leuk Zoeb, die auot van heeft sjans!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 31 juli 2010 @ 19:54:

Leuk joh van je auto!



Ik woon net iets onder Amsterdam. En ja, daar betaal je echt te veel



Oh, ik vond het nog wel meevallen.

MissM volgens mij ook.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ja, voor de prijzen die jij noemt koop je hier helemaal niks hoor
Alle reacties Link kopieren
Dus ze liegt gewoon, die Choco, omdat ze gewoon mijn huis niet wil kopen....

Stiekem woont ze hier om de hoek....



De score van vandaag;

- vakantieboodschappen gedaan

- gasfles voor op reserve gescoord

- tegels voor de nieuwe keuken besteld (en dus heeeeele veel geld armer, maar ze zijn mooi!)

- de camper gesopt, gestofzuigd en gedweild, alles blinkt!

- de camper helemaal ingepakt (dat wil zeggen, grotendeels; eten, kleding, andere dingen die je nodig hebt. Nog te doen; toiletspullen, boeken, vers brood, handdoeken & theedoeken)

- koelkastje in de camper gevuld, en da's altijd een hoop gepuzzel



En nu mag ik film kijken



Zoebie, wat ontzettend leuk dat je zo blij bent met je autootje zeg! Echt leuk! Kan het me ook levendig voorstellen, ik ben zelf wel van de oldtimers.



Nik, moet jij niet weer op andere topics rondzwerven en mij negeren hier?

Ik at geen zelfgemaakte pizza trouwens, maar gewoon ordinair patat. Mét mexicano. En veel mayonaise.



Grappig MissM, die film leek mij dus echt he-le-maal niks. Fijn dat jullie genoten hebben!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Haai Marels, waar wil je me hebben?!

Goeie lijst had je. Ik ben trots op je!

Ik heb alleen maar met puberende pubers gewerkt.

En boodschappen gedaan en pizaa's gemaakt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Waar is het leuk? Ik zit momenteel op topic "Hollandsche zuunigheid", "mijn kind voorbereiden op de dood van zijn opa" en nog eentje die ik even kwijt ben.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk wel ff onder jouw loepje.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
De zuunigheid staat gewoon in de lijst van nieuwe topics hoor!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Had ik al gevonden!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
zo ik hang op de bank, lekker stomme vrouwenseries kijken nu het kan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 31 juli 2010 @ 21:13:

zo ik hang op de bank, lekker stomme vrouwenseries kijken nu het kan Welke dan Its?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
MissM, hadden jullie je eigen eten en drinken mee in de bioscoop? En was er pauze?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Was het lekkere pizza Nik?

Ik vond de bodem niet zo lekker hier.Rest was wel lekker,kinderen hadden er 1 voor mij gemaakt,champignons,paprika,uien,knoflook,ham,salami,tomaat en brie.Pfff was een zware maaltijd.

Daarna een rondje door het bos gefietst en vriend achtergelaten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond mijn pizza lekker, Sportman zat te zeiken dat zijn bodem te hard was. Oud wijf, jammer dat wij niet in de buurt van een bos wonen, dan zou ik 'm ook achterlaten.

Waarom moest die van jouw achterblijven in het bos?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 31 juli 2010 @ 21:17:

MissM, hadden jullie je eigen eten en drinken mee in de bioscoop? En was er pauze?







Ik ga! Sociaal doen! Tot morgen!
668, the neighbour of the Beast
Daar zit een leuk terras waar een leuke vriend wat zat te drinken
Alle reacties Link kopieren
Ok, klinkt leuker dan wat ik inpetto had voor Sportman.

Hij zit echt te zeiken, bah. En ik heb zin om ruzie te maken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Oh en als ik/wij naar de bioscoop gaan neem ik niks mee behalve een dikke portemonnee.

Als we naar het strand,pretpark oid gaan dan neem ik wel een koelbox mee met broodjes en drinken voor de eerste paar uur.Aan het einde van de dag eten we dan ergens iets wat we niet hebben meegebracht
Oja dat had ik vanmiddag ook even..terwijl ik eigenlijk geen reden had Dus heb het maar niet gedaan.
Euh...ik zie ineens een bekende van ons op tv.

Waarom in godsnaam weet ik dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven