het kleding doorgeef topic
dinsdag 27 juli 2010 om 22:03
donderdag 29 juli 2010 om 19:38
[quote]Marels schreef op 29 juli 2010 @ 19:33:
Allemaal dunne mensen hier, niemand met een grotere maat?
Flauw! quote]
Hoi,
misschien kan ik wat vinden voor je.
Ik heb laatst een zak gekregen met grote maten.. Ik pas er te ruim in, mijn 11 jarige had al een zeer tactische opmerking..
Ik kan het alleen niet opsturen..
Allemaal dunne mensen hier, niemand met een grotere maat?
Flauw! quote]
Hoi,
misschien kan ik wat vinden voor je.
Ik heb laatst een zak gekregen met grote maten.. Ik pas er te ruim in, mijn 11 jarige had al een zeer tactische opmerking..
Ik kan het alleen niet opsturen..
donderdag 29 juli 2010 om 20:54
Oh, leuk topic. Ik heb nog wel prima spijkerbroeken in verschillede maten liggen (had opeens maat 34 bij 1.73 en veel was te wijd. Nu mt 36, maar het grootste deel van mijn kast is nog steeds net iets te wijd. Ik probeer mijn weg in mijn broeken te eten, maar ga zeker niet alles halen )
Dat zeg ik....
donderdag 29 juli 2010 om 20:56
quote:websje schreef op 29 juli 2010 @ 20:54:
Oh, leuk topic. Ik heb nog wel prima spijkerbroeken in verschillede maten liggen (had opeens maat 34 bij 1.73 en veel was te wijd. Nu mt 36, maar het grootste deel van mijn kast is nog steeds net iets te wijd. Ik probeer mijn weg in mijn broeken te eten, maar ga zeker niet alles halen )
Hoi,
niet voor mijzelf maar voor een goede vriendin, zij zoekt broeken voor zichzelf met maat 34 en lange benen.
Groetjes GuMKoP
Oh, leuk topic. Ik heb nog wel prima spijkerbroeken in verschillede maten liggen (had opeens maat 34 bij 1.73 en veel was te wijd. Nu mt 36, maar het grootste deel van mijn kast is nog steeds net iets te wijd. Ik probeer mijn weg in mijn broeken te eten, maar ga zeker niet alles halen )
Hoi,
niet voor mijzelf maar voor een goede vriendin, zij zoekt broeken voor zichzelf met maat 34 en lange benen.
Groetjes GuMKoP
donderdag 29 juli 2010 om 21:04
quote:Marels schreef op 29 juli 2010 @ 21:01:
En als ik je verzendkostengeld cash opstuur? Dan hoeft niemand het te weten
Of kom je daar niet mee weg?
Wil je me mailen? gumkopviva@gmail.com
Dan kan ik gelijk de goede maten aan je vragen en evt foto`s mailen
En als ik je verzendkostengeld cash opstuur? Dan hoeft niemand het te weten
Of kom je daar niet mee weg?
Wil je me mailen? gumkopviva@gmail.com
Dan kan ik gelijk de goede maten aan je vragen en evt foto`s mailen
donderdag 29 juli 2010 om 21:08
quote:nazife schreef op 28 juli 2010 @ 21:32:
bedoel je voor begeleiders?
In eerste instantie de kids, maar als die jong zijn kunnen de begeleiders vast ook wel wat gebruiken.
Oudere (water)scouts kunnen bij klussen of bootonderhoud vast ook wel kleding gebruiken.
*werk/vrijwillig er zelf niet mee, maar kan me voorstellen dat de behoefte er wel is*
Had de maat ff over het hoofd gezien trouwens... maar ik had als kleuter wel overhemden achterstevoren aan met kliederwerkjes, dus het kan best als ze zouden willen
[Of (desnnods) (door bijv. scouts) (laten) verknippen tot poetslappen kan ook]
bedoel je voor begeleiders?
In eerste instantie de kids, maar als die jong zijn kunnen de begeleiders vast ook wel wat gebruiken.
Oudere (water)scouts kunnen bij klussen of bootonderhoud vast ook wel kleding gebruiken.
*werk/vrijwillig er zelf niet mee, maar kan me voorstellen dat de behoefte er wel is*
Had de maat ff over het hoofd gezien trouwens... maar ik had als kleuter wel overhemden achterstevoren aan met kliederwerkjes, dus het kan best als ze zouden willen
[Of (desnnods) (door bijv. scouts) (laten) verknippen tot poetslappen kan ook]
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 29-07-2010 21:21
Reden: aanvulsels
Reden: aanvulsels
% gewijzigd
donderdag 29 juli 2010 om 21:31
quote:_Sungirl_ schreef op 29 juli 2010 @ 19:22:
Gizz ik heb gekeken en als ik het goed heb gezien zijn het longsleeves dus warm zat.Ik wil niet hebberig zijn maar ik wil het wel hebben.Ik zal je een mailadres doen.Kunnen we verder uitzoeken hoe en wat. Harrietjuh@hotmail.comallemaal longsleeves ja. Op de foto's ernaast staan ook nog broekjes en rompers, weet niet of je dat wat vindt? ik stuur je morgen even een mail.
Gizz ik heb gekeken en als ik het goed heb gezien zijn het longsleeves dus warm zat.Ik wil niet hebberig zijn maar ik wil het wel hebben.Ik zal je een mailadres doen.Kunnen we verder uitzoeken hoe en wat. Harrietjuh@hotmail.comallemaal longsleeves ja. Op de foto's ernaast staan ook nog broekjes en rompers, weet niet of je dat wat vindt? ik stuur je morgen even een mail.
donderdag 29 juli 2010 om 21:49
quote:gmkp schreef op 29 juli 2010 @ 20:56:
[...]
Hoi,
niet voor mijzelf maar voor een goede vriendin, zij zoekt broeken voor zichzelf met maat 34 en lange benen.
Groetjes GuMKoPOh, misschien was ik niet duidelijk. Ik heb vooral de te grote broeken op dit moment over. Heb niet heel veel kleding gekocht/gevonden met mt 34 en lange benen
[...]
Hoi,
niet voor mijzelf maar voor een goede vriendin, zij zoekt broeken voor zichzelf met maat 34 en lange benen.
Groetjes GuMKoPOh, misschien was ik niet duidelijk. Ik heb vooral de te grote broeken op dit moment over. Heb niet heel veel kleding gekocht/gevonden met mt 34 en lange benen
Dat zeg ik....
donderdag 29 juli 2010 om 22:08
Voor de grote maten fans:
Lichtblauwe tussenjas maat 52
Gele trui met werkje en lovertjes maat 54
Lichtblauw tuniek met een streepje maat 54
Beige blouse met streepje maat 54.
Ik pas het niet, kan ik er nog iemand gelukkig mee maken?
Net tijdens het mailen ontdekt dat ik wel pakketpost kan verzenden. Als je ergens interesse in hebt laat ik weten hoe
Groetjes GuMKoP
Lichtblauwe tussenjas maat 52
Gele trui met werkje en lovertjes maat 54
Lichtblauw tuniek met een streepje maat 54
Beige blouse met streepje maat 54.
Ik pas het niet, kan ik er nog iemand gelukkig mee maken?
Net tijdens het mailen ontdekt dat ik wel pakketpost kan verzenden. Als je ergens interesse in hebt laat ik weten hoe
Groetjes GuMKoP
vrijdag 30 juli 2010 om 10:53
vrijdag 30 juli 2010 om 20:23
zaterdag 31 juli 2010 om 00:21
quote:gmkp schreef op 29 juli 2010 @ 19:27:
[...]
Hoi,
de spulletjes zijn er hoor
Ze is er heeeel blij mee, vooral dat zwarte shirtje vind ze heel gaaf.
De broeken zijn nog net iets te ruim, die heb ik even weggelegd, die past ze wel snel, ze groeit zo ontzettend hard...
Hartstikke bedankt!
Groetjes GuMKoPSuper! Ik ben echt blij dat ik ze niet op marktplaats heb gezet, dit is veel leuker! XXX Patricia
[...]
Hoi,
de spulletjes zijn er hoor
Ze is er heeeel blij mee, vooral dat zwarte shirtje vind ze heel gaaf.
De broeken zijn nog net iets te ruim, die heb ik even weggelegd, die past ze wel snel, ze groeit zo ontzettend hard...
Hartstikke bedankt!
Groetjes GuMKoPSuper! Ik ben echt blij dat ik ze niet op marktplaats heb gezet, dit is veel leuker! XXX Patricia
dinsdag 3 augustus 2010 om 18:14