Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Haha, toevallig dat je daar aan denkt Loeske, zo heet mijn nichtje en vind ik ook een geweldige naam.
Niene zou ik kiezen omdat het logischer is, maar Nine vind ik mooier staan, qua schrijfwijze. Denk dat ik voor Nine zou gaan. Bij Niene denk ik erg veel aan Nienke, daar ken ik er al wel genoeg van.

Fem vind ik een gave naam! Wat vind je anders nog van Suus, Lin, Len, Saar, Lot, Juul, An, Fleur, Yann, Kaat, Miek?
@Catooo, ik vind Juul en Lot erg leuk. Vriendlief denkt er helaas anders over... We weten wel sinds kort dat het een meisje is dus als er nog meer ideeen zijn voor stoere, lieve, 1 lettergrepige namen? Let me know
Nine vind ik leuke geschreven van Niene. Lieve naam!!!

Hier in de buurt is net een Fem geboren.
Dat vind ik ook, dat Nine leuke is geschreven dan Niene, maar omdat Nine inderdaad gelezen kan worden als 9 in het Engels twijfel ik daarover.
Jet, Pam, Lou, Lise, Lois, Sam, Pleun, Eef, Loes, Puck, Kim, Liek/Lykk, Fien, Soof, Lien, Saar.

Wat vind je anders van Femme/Fenne? vind ik ook mooi, vooral Femme. Of Veerle, Mila, Paula, Julie, Ilse, Loekie, Reza, Dagmar, Diede? (ok, geen 1 lettergreep, wel mooi )
Hallo!

Ik kom er even bij! Wat vindn jullie van:

Norah

Mathilde

Stella

Katinka

Leah

Nena

Hinke

?????
@Catooo, thanks voor de namen. Sommigen komen al voor in de vriendenkring en sommigen vind ik niet zo leuk. Fien vind ik bijv erg mooi, helaas kan ik vriend niet overhalen. Hij blijft maar Britt noemen of Lynn, maar ik vind ze veel te populair. Hij is wel steeds wat enthousiaster over Fem, heel fijn Alhoewel Liv ook weer vaker genoemd wordt hier. Wat vinden jullie van de naam Liv?

@Punkiedunkie: van jouw lijstje vind ik Leah en Norah erg mooi. De rest niet zo... Wat vind je van Hannah, Sarah of Farah?
Ik vind Liv heel leuk!!!

Britt vind ik geen leuke naam. Sorry.
@loeske: Farah vind ik niet mooi, Sarah te gewoontjes en Hannah wel leuk, maar mijn niet.... Bedankt voor je moeite wel:-)
Mijn man bedoel ik;-)
Aha... Wat vind je van:

Nova

Leona

Isa

Dana

Meah

Vienna

Ky(a)ra

Fenna

Livia

Liva

Mira
@Sam, thanks. Vind Britt ook niet zo leuk, krijg m alleen niet uit vriend zijn hoofd.
Het hoeft niet per se op een a te eindigen

hoor;-)... Mira vind ik mooi!
Haha, ok, maar aan welke 'eisen' moet het wel voldoen?
Euhm... We vinden weinig echt mooi:-(... In ieder geval een naam die niet vaak voorkomt, niet begint met een t en past bij Teije....
Nova vind ik er mooi bij passen Punkiedunkie!

Of misschien;

Zali, Bente, Hanne, Suze, Babet, Diede, Feijo, Dagmar, Philine, Nila, Berte, Liz, Lizzy, Eva, Leonie, Ilse, Mariken, Noortje, Vivien, Sam, Minne, Joske, Noë, Nalah.
Wat een lijst, dankjewel! Ben wel wat kieskeurig ben ik bang... Maar Nila schrijf ik op... Minne vind ik ook mooi, maar ik ken het als jomgensnaam...
@loeske,

wat vind je van Wies?
punkiedunkie wat vind je van Fenne,Minte,Ise,Merle,Inte?
@cejo: dankjewel, maar die vallen af...
@Germanwings, Wies vind ik te ouderwets ook al voldoet hij wel aan de eisen, haha...
En het moet persee een eenlettergreep naam zijn?

Wat vind je van suus? of noor?
@Germanwings: Het liefst wel. We hebben een vrij lange achternaam en we vinden korte namen gewoon mooier. Suus vind ik leuk, maar niet dé naam. Namen, zoals Noor, die op een -r eindigen kan ik niet normaal uitspreken, haha. Echt, klink dan ineens als een Gooische Vrouw. Wel jammer aangezien ik Noor en Saar bijv. hele mooie namen vind.
loeske; Liv vind ik leuk! Vooral met Olivia als volledige naam, Liv als afkorting - roepnaam.

Fem is ook leuk, ken ook een Femmigje en een Femmeke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven