Eindelijk uit elkaar
zaterdag 31 juli 2010 om 21:37
Wat zijn jullie toch een lieverds
Ik geloof dat mijn verdriet is omgeslagen in woede.Oh wat haat ik op dit moment die man.
We hebben ruzie over fotolijstjes, ik mag de foto's meenemen maar de lijstjes niet. Die rijke stinkerd is bang dat hij ze zelf zal moeten kopen. Heb er eerst ruzie om gemaakt, maar later gezegd dat hij ze mag houden. Daar voel ik me net te goed voor.
En weer allerlei bedreigingen uiten, dat ik uit moest kijken, en dat het zo met me gedaan kan zijn zonder dat er een haai naar kraait.
Nu heb ik gelukkig al het pistool hier in huis op laten halen door de politie en ben ik voor de duvel niet bang, maar toch. Ziekelijk.
Kreeg vanmiddag van mijn jongste op mijn donder, dat ik mijn mond moest houden en dat hij wel voor lijstjes zorgde. Voelt alsof hij me afvalt, maar ik weet ook dat hij het goed bedoelt dus laat ik het maar rusten.
En na al die jaren snapt hij nog niet dat "in the end" ik het win van hem.
Ooit
We hebben ruzie over fotolijstjes, ik mag de foto's meenemen maar de lijstjes niet. Die rijke stinkerd is bang dat hij ze zelf zal moeten kopen. Heb er eerst ruzie om gemaakt, maar later gezegd dat hij ze mag houden. Daar voel ik me net te goed voor.
En weer allerlei bedreigingen uiten, dat ik uit moest kijken, en dat het zo met me gedaan kan zijn zonder dat er een haai naar kraait.
Nu heb ik gelukkig al het pistool hier in huis op laten halen door de politie en ben ik voor de duvel niet bang, maar toch. Ziekelijk.
Kreeg vanmiddag van mijn jongste op mijn donder, dat ik mijn mond moest houden en dat hij wel voor lijstjes zorgde. Voelt alsof hij me afvalt, maar ik weet ook dat hij het goed bedoelt dus laat ik het maar rusten.
En na al die jaren snapt hij nog niet dat "in the end" ik het win van hem.
Ooit
zondag 1 augustus 2010 om 12:39
Hai lief Pra,
Aha, het kinderachtige 'treiteren en zuigen", is begonnen.
Niks van aantrekken meis, hoe meer je hapt, hoe meer lol aan de andere kant.
Overal Ja en Amen op zeggen.
Heb je ze het meeste mee.
Geen vat hè.
Alhoewel, dat portret van mij, begon dan te zieken over mijn kinderen.
Dan ging het inenen niet meer over lampen/fotolijstjes/etc.
Weet je wat ik toen gedaan heb Pra?
Ik heb de schuifpui opengegooid, en mijn vriend opgehaald.
Deze:
Nou dan valt er niets meer te verdelen hoor, kan ik je vertellen.
*Hoop niet dat je het als tip opvat*. !
Denk aan de laatste loodjes, meid.
Het komt goed.!!
Wederom een dikke , wat, ik maak er 2 van.
Ook 1, voor dat lieve jong van je .
Aha, het kinderachtige 'treiteren en zuigen", is begonnen.
Niks van aantrekken meis, hoe meer je hapt, hoe meer lol aan de andere kant.
Overal Ja en Amen op zeggen.
Heb je ze het meeste mee.
Geen vat hè.
Alhoewel, dat portret van mij, begon dan te zieken over mijn kinderen.
Dan ging het inenen niet meer over lampen/fotolijstjes/etc.
Weet je wat ik toen gedaan heb Pra?
Ik heb de schuifpui opengegooid, en mijn vriend opgehaald.
Deze:
Nou dan valt er niets meer te verdelen hoor, kan ik je vertellen.
*Hoop niet dat je het als tip opvat*. !
Denk aan de laatste loodjes, meid.
Het komt goed.!!
Wederom een dikke , wat, ik maak er 2 van.
Ook 1, voor dat lieve jong van je .
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zondag 1 augustus 2010 om 15:57
DAT MEEN JE NIET. Heb je dat echt gedaan . GEWELDIG.....
Wat ontzettend stoer van je, zit hier gewoon helemaal trots op je te zijn. Wat een superwijf ben je toch ook.
Ik heb ook nog wel een verrassing voor hem maar die vertel ik wel als ik hier weg ben. (ivm bekende meelezers).
Zo eentje waar hij pas over een paar maanden achterkomt.
Mag ik vragen hoe oud je bent Binkie?
Wat ontzettend stoer van je, zit hier gewoon helemaal trots op je te zijn. Wat een superwijf ben je toch ook.
Ik heb ook nog wel een verrassing voor hem maar die vertel ik wel als ik hier weg ben. (ivm bekende meelezers).
Zo eentje waar hij pas over een paar maanden achterkomt.
Mag ik vragen hoe oud je bent Binkie?
maandag 2 augustus 2010 om 23:39
Hai meis,
Ben net thuis, heb een kameraad van mij naar de boot in Puttgarden gebracht, 900 km heb ik er op zitten vandaag.
Binkie is 59
Tevens (geloof ik), de oudste forummer .
Maar voelt zich 40.
Nu een lekker wijntje opentrekken, en even in de cool-down.
Kom morgen even weer kijken hier.
Hou je haaks hè, kanjer.
.
Ben net thuis, heb een kameraad van mij naar de boot in Puttgarden gebracht, 900 km heb ik er op zitten vandaag.
Binkie is 59
Tevens (geloof ik), de oudste forummer .
Maar voelt zich 40.
Nu een lekker wijntje opentrekken, en even in de cool-down.
Kom morgen even weer kijken hier.
Hou je haaks hè, kanjer.
.
dinsdag 3 augustus 2010 om 20:35
Hé, ik had echt een bericht getypt vanochtend. Zeker niet op versturen gedrukt.
Ik ben dus 41, maar voel me op het moment 59 haha.
Vandaag zijn de meubels gekomen en mooooooi dat ze zijn. Ben er helemaal happy mee. Nu alleen nog wachte op de bank maar dat gaat ong. 10 weken duren. Tot die tijd een rotansetje gekocht.
Voor de rest, moe,moe en nog eens moe. Zere rug en zere voeten.
Ik ben dus 41, maar voel me op het moment 59 haha.
Vandaag zijn de meubels gekomen en mooooooi dat ze zijn. Ben er helemaal happy mee. Nu alleen nog wachte op de bank maar dat gaat ong. 10 weken duren. Tot die tijd een rotansetje gekocht.
Voor de rest, moe,moe en nog eens moe. Zere rug en zere voeten.
dinsdag 3 augustus 2010 om 20:42
donderdag 5 augustus 2010 om 19:50
Ohhhh wat lijkt me dat op dit moment heerlijk, een massage en nergens meer aan denken.
Maar oh men, wat zit ik er op dit moment doorheen. Kan alleen maar janken en dan vraagt man/ex, wat is er nu? De lul, wat denk je. Heb maar een six pac bier gekocht, maar moet morgen weer werken.
Ik heb zo het gevoel dat ik hem alles af ga pakken. Ik ben zo boos, verdrietig, eenzaam.
Nog twee nachten.........
Maar oh men, wat zit ik er op dit moment doorheen. Kan alleen maar janken en dan vraagt man/ex, wat is er nu? De lul, wat denk je. Heb maar een six pac bier gekocht, maar moet morgen weer werken.
Ik heb zo het gevoel dat ik hem alles af ga pakken. Ik ben zo boos, verdrietig, eenzaam.
Nog twee nachten.........
donderdag 5 augustus 2010 om 21:12
Tuurlijk zit je er doorheen, lieve Pra
Dat begrijpt een ieder..............., en laat je tranen maar de vrije loop........
Letterlijk en figuurlijk, uithuilen en opnieuw beginnen.
Nou, je laatste loodjes wegen wel zwaar.
Maar verwijt jezelf niets alsjeblieft, deze situatie is niet uit niets voortgekomen.
Ik hoop dat je een goede nachtrust pakt, en geloof me, morgen ziet alles er weer anders uit.
Wedden??
Dikke
Dat begrijpt een ieder..............., en laat je tranen maar de vrije loop........
Letterlijk en figuurlijk, uithuilen en opnieuw beginnen.
Nou, je laatste loodjes wegen wel zwaar.
Maar verwijt jezelf niets alsjeblieft, deze situatie is niet uit niets voortgekomen.
Ik hoop dat je een goede nachtrust pakt, en geloof me, morgen ziet alles er weer anders uit.
Wedden??
Dikke
zaterdag 7 augustus 2010 om 00:34
Hallo Prada, ben ook een tijdje niet geweest.
Heb wel veel aan je gedacht, geloof echt in je, jij komt er wel!
Wees niet bang om nieuwe vrienden te maken, mensen die voor deze lul kiezen kun je geen vrienden noemen.
Fijn dat je werk leuk is, dat is ook erg belangrijk.
En wat erg van die lijstjes zeg, maar dat zegt veel over hem, hij kan het gewoon niet hebben. Sta er boven, uiteindelijk is het maar een miezerig ventje bah.
Heb wel veel aan je gedacht, geloof echt in je, jij komt er wel!
Wees niet bang om nieuwe vrienden te maken, mensen die voor deze lul kiezen kun je geen vrienden noemen.
Fijn dat je werk leuk is, dat is ook erg belangrijk.
En wat erg van die lijstjes zeg, maar dat zegt veel over hem, hij kan het gewoon niet hebben. Sta er boven, uiteindelijk is het maar een miezerig ventje bah.
dinsdag 10 augustus 2010 om 08:19
Hai Binkie en alle anderen.
Het is allemaal een beetje dubbel. Ik voel me eenzaam en mis mijn man. Aan de andere kant geniet ik zo van mijn eigen appartementje en mijn baan geeft me zoveel energie. Het is zo een leuk team.
Ben nog geen dag moe geweest. Maar toch,ik mis hem en ik snap het zelf niet, waarom. Herinneringen aan oude tijden misschien.,..
Het is allemaal een beetje dubbel. Ik voel me eenzaam en mis mijn man. Aan de andere kant geniet ik zo van mijn eigen appartementje en mijn baan geeft me zoveel energie. Het is zo een leuk team.
Ben nog geen dag moe geweest. Maar toch,ik mis hem en ik snap het zelf niet, waarom. Herinneringen aan oude tijden misschien.,..
dinsdag 10 augustus 2010 om 11:28
Oh Prada, hoe herkenbaar,
Maar het is niet hèm, die je mist, maar je oude leven.
Je oude huis, met zijn geschiedenis, het geluid van de bomen, de geur van het versgemaaide gras, de banden van de auto over het grintpad. Hij komt thuis!
Ik heb het zelf ook, (nog steeds),(soms), (wordt minder).
Snap er dan ook helemaal niets meer van.
Dit gemis van mijn kant, heeft mij dus 8 x doen terugkeren , naar de lul.
Om de man te zoeken, waar ik zo intens van hield,
maar,..... die bestaat niet meer.
Wat zijn machtspositie, alleen deed versterken, dat zul je begrijpen.
Maar, Pra het gaat over, heus, en als het te erg wordt, dan pak je een papiertje, en schrijf je voor jezelf de redenen op, waarom je bent weggegaan.
En dat was niet voor niks.
Ik hoop, dat ik je een beetje een handvat kan bieden, omdat ik weet wat je doormaakt.
Maar je gaat het 100% redden.
Zeker te weten.!
Even een bloemetje, voor in je nieuwe huis,
geniet ervan meissie.
Maar het is niet hèm, die je mist, maar je oude leven.
Je oude huis, met zijn geschiedenis, het geluid van de bomen, de geur van het versgemaaide gras, de banden van de auto over het grintpad. Hij komt thuis!
Ik heb het zelf ook, (nog steeds),(soms), (wordt minder).
Snap er dan ook helemaal niets meer van.
Dit gemis van mijn kant, heeft mij dus 8 x doen terugkeren , naar de lul.
Om de man te zoeken, waar ik zo intens van hield,
maar,..... die bestaat niet meer.
Wat zijn machtspositie, alleen deed versterken, dat zul je begrijpen.
Maar, Pra het gaat over, heus, en als het te erg wordt, dan pak je een papiertje, en schrijf je voor jezelf de redenen op, waarom je bent weggegaan.
En dat was niet voor niks.
Ik hoop, dat ik je een beetje een handvat kan bieden, omdat ik weet wat je doormaakt.
Maar je gaat het 100% redden.
Zeker te weten.!
Even een bloemetje, voor in je nieuwe huis,
geniet ervan meissie.
dinsdag 10 augustus 2010 om 17:53
Nounounounounou,
Weet je lieve Pra,
Ik heb vanmiddag eens na lopen denken,
en ben daarbij tot het besef gekomen, dat door, op jouw post mee te mogen lezen en schrijven, mij soms een spiegel in de hand wordt gedrukt.
Ik ben je daar dankbaar voor.
Alleen al het "weten", dat je niet de enige vrouw bent, die ongewild, in zo'n kutverhouding , akelige relatie, verzeild is geraakt.
We hebben ook aardig wat raakvlakken.
Ben vanmiddag ook eens eerlijk te rade gegaan bij mezelf, wat ik nu mis, en waarom ik het mis.
Was het de rijkdom?, zijn familie?, het gevoel eindelijk eens deel uit te maken van een groep 'normale' mensen?.
Neen, het gemis is een gevoel.
En dat gevoel vertelt je, dat je terugverlangt naar de tijd, dat je niet kon beseffen, dat degene die je liefhebt, je pijn kan doen.
Weet je lieve Pra,
Ik heb vanmiddag eens na lopen denken,
en ben daarbij tot het besef gekomen, dat door, op jouw post mee te mogen lezen en schrijven, mij soms een spiegel in de hand wordt gedrukt.
Ik ben je daar dankbaar voor.
Alleen al het "weten", dat je niet de enige vrouw bent, die ongewild, in zo'n kutverhouding , akelige relatie, verzeild is geraakt.
We hebben ook aardig wat raakvlakken.
Ben vanmiddag ook eens eerlijk te rade gegaan bij mezelf, wat ik nu mis, en waarom ik het mis.
Was het de rijkdom?, zijn familie?, het gevoel eindelijk eens deel uit te maken van een groep 'normale' mensen?.
Neen, het gemis is een gevoel.
En dat gevoel vertelt je, dat je terugverlangt naar de tijd, dat je niet kon beseffen, dat degene die je liefhebt, je pijn kan doen.
woensdag 11 augustus 2010 om 21:44
herkenbaar, het gemis.. maar na een tijdje weetje, dat het niet HEM is die je mist, maar iemand. Alleen zijn, eenzaam voelen koppel je aan hem. En natuurlijk zul je ook bepaalde dingen missen die wel leuk aan hem waren, maar toen ik het op papier zette, was de lijst met negatieve dingen groter dan die paar positieve.
En nog, na een jaar vol ellende, is het raar om hem te zien, zeker als ie dan weer eens aardig is en het lijkt alsof er niks aan de hand is met m. Totdat er vanzelf weer een mail of sms volgt, of post van de advocaat.. Dan word ik weer wakker geschud en weet weer dat deze narcist nooooit zal veranderen en het nooit goed met me zal voorhebben... het stelt af en toe nog teleur, maar ik ben onderhand al zo verdoofd, dat het me steeds minder doet, zeker als ik kijk naar wat ik heb bereikt en hoeveel geluk ik nu heb in mn eigen leven, eigen huisje, eigen plekje... Meid, het komt goed... ECHT!!!
En nog, na een jaar vol ellende, is het raar om hem te zien, zeker als ie dan weer eens aardig is en het lijkt alsof er niks aan de hand is met m. Totdat er vanzelf weer een mail of sms volgt, of post van de advocaat.. Dan word ik weer wakker geschud en weet weer dat deze narcist nooooit zal veranderen en het nooit goed met me zal voorhebben... het stelt af en toe nog teleur, maar ik ben onderhand al zo verdoofd, dat het me steeds minder doet, zeker als ik kijk naar wat ik heb bereikt en hoeveel geluk ik nu heb in mn eigen leven, eigen huisje, eigen plekje... Meid, het komt goed... ECHT!!!