Good Luck!
dinsdag 3 augustus 2010 om 21:25
Ik was heel trots op het even hoor. Ik moet zeggen, na de vakantie zijn er langzaam steeds meer even momentjes. Erg fijn! Helpt goed om de andere momenten te kunnen handelen.
Gisteren bij zwemdinges gingen ze hand in hand naar glijbaantje en was T. heel lief om naast elkaar te gaan glijden. (hilarisch, lukte niet, dus hij eraf en zij beteuterd nog zitten, maar idee was erg lief)
Even momentjes zijn allemaal fijn dus!
Gisteren bij zwemdinges gingen ze hand in hand naar glijbaantje en was T. heel lief om naast elkaar te gaan glijden. (hilarisch, lukte niet, dus hij eraf en zij beteuterd nog zitten, maar idee was erg lief)
Even momentjes zijn allemaal fijn dus!
dinsdag 3 augustus 2010 om 21:32
Nee jochie heeft meer afleiding denk ik. Meisje heeft nog steeds flinke drift erin, maar wordt nu minder in de weg gezeten door broer. Dat scheelt.
En het komt goed, dat weet ik ook. Ik ben ervan overtuigd dat meisje ook rustiger wordt als ze beter praat en alles motorisch aankan. Nu vaak boos over wat ze niet kan of niet kan duidelijk maken. Dus als dat wegvalt, en zij straks ook meer haar eigen leventje heeft, gaat het beter.
Maar goed. Ze zijn lief! Dat is het belangrijjkste!
En het komt goed, dat weet ik ook. Ik ben ervan overtuigd dat meisje ook rustiger wordt als ze beter praat en alles motorisch aankan. Nu vaak boos over wat ze niet kan of niet kan duidelijk maken. Dus als dat wegvalt, en zij straks ook meer haar eigen leventje heeft, gaat het beter.
Maar goed. Ze zijn lief! Dat is het belangrijjkste!