mijn dochter wordt 3 help!
woensdag 4 augustus 2010 om 15:12
Mijn dochter wordt 2 september 3 jaar en ik wil weer een thema bedenken voor het feestje. Zelf maak ik een marsepeinen taart dus die kan ik aanpassen op elk thema maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Budget is niet al te groot.
Heeft iemand tips en misschien handige websites?
Oja verjaardag 1 was hello kitty en verjaardag 2 was prinses.
Heb zelf een hekel aan Dora, en K3 dus dat wordt m niet.
Heeft iemand tips en misschien handige websites?
Oja verjaardag 1 was hello kitty en verjaardag 2 was prinses.
Heb zelf een hekel aan Dora, en K3 dus dat wordt m niet.
anoniem_108189 wijzigde dit bericht op 04-08-2010 15:36
Reden: Lezers zijn nogal geneigd de humor van eerste te missen dus heb het aangepast, maar hierover zal ik ook wel weer gezeik krijgen
Reden: Lezers zijn nogal geneigd de humor van eerste te missen dus heb het aangepast, maar hierover zal ik ook wel weer gezeik krijgen
% gewijzigd
donderdag 5 augustus 2010 om 08:30
donderdag 5 augustus 2010 om 12:13
Ik loop dit jaar te glimbulderen (dat was het woord toch?). Oudste zoon wordt in november 4 en ik ben een paar weken geleden tegen allerlei leuk spul (bekertjes, slingers, bordjes, servetjes ect.) met circusdecoraties aangelopen, slagroomtaart met een paar plastic clowntjes erin geprikt leuk toch. Blijft het spul over dan heeft broer die in januari 2 wordt ook een circusfeest.
Hier "moet" een themafeest dus niet maar als ik tegen iets leuks aanloop vind ik het erg leuk om iets met een thema te doen. Mijn zoontjes maakt het helemaal niks uit, slingers ballonnen, taart en cadeautjes zijn altijd goed ongeacht welk thema daar aan hangt.
Hier "moet" een themafeest dus niet maar als ik tegen iets leuks aanloop vind ik het erg leuk om iets met een thema te doen. Mijn zoontjes maakt het helemaal niks uit, slingers ballonnen, taart en cadeautjes zijn altijd goed ongeacht welk thema daar aan hangt.
donderdag 5 augustus 2010 om 17:52
(stief)zoon werd en zes en koos zelf voor Monchou- en chocoladetaart. Zelfgemaakt ook nog eens.
We hadden vlaggetjes met piraten erop en verder wat slingers en ballonnen (en tuurlijk chips en zo). Kind blij. Wij blij.
Maar moeten we nu het AMK op de stoep verwachten? Zelfgemaakte taart....da's toch best traumatisch of niet?
Mijn God, een thema voor een 3-jarige. Wist niet eens dat het bestond.
We hadden vlaggetjes met piraten erop en verder wat slingers en ballonnen (en tuurlijk chips en zo). Kind blij. Wij blij.
Maar moeten we nu het AMK op de stoep verwachten? Zelfgemaakte taart....da's toch best traumatisch of niet?
Mijn God, een thema voor een 3-jarige. Wist niet eens dat het bestond.
donderdag 5 augustus 2010 om 19:56
quote:rider schreef op 05 augustus 2010 @ 13:14:
wij beginnen pas verjaardagen te vieren als ze op de basisschool zitten. Een thema voor een 1, 2 of 3 jarige? wat een drama
Alles in hetzelfde thema voor een 1-2-of 3 jarige vind ik ook wel wat too much.
Maar pas je verjaardag vieren vanaf de basisschool? !
Ik mag toch hopen dat je bedoelt een verjaardagspartijtje voor vriendjes en niet de verjaardag an sich. Wat dát niet vieren, dna vind ik dat je je kind wel iets belangrijks onthoudt.
wij beginnen pas verjaardagen te vieren als ze op de basisschool zitten. Een thema voor een 1, 2 of 3 jarige? wat een drama
Alles in hetzelfde thema voor een 1-2-of 3 jarige vind ik ook wel wat too much.
Maar pas je verjaardag vieren vanaf de basisschool? !
Ik mag toch hopen dat je bedoelt een verjaardagspartijtje voor vriendjes en niet de verjaardag an sich. Wat dát niet vieren, dna vind ik dat je je kind wel iets belangrijks onthoudt.
donderdag 5 augustus 2010 om 20:01