mijn dochter wordt 3 help!

04-08-2010 15:12 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wordt 2 september 3 jaar en ik wil weer een thema bedenken voor het feestje. Zelf maak ik een marsepeinen taart dus die kan ik aanpassen op elk thema maar ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Budget is niet al te groot.

Heeft iemand tips en misschien handige websites?

Oja verjaardag 1 was hello kitty en verjaardag 2 was prinses.

Heb zelf een hekel aan Dora, en K3 dus dat wordt m niet.
anoniem_108189 wijzigde dit bericht op 04-08-2010 15:36
Reden: Lezers zijn nogal geneigd de humor van eerste te missen dus heb het aangepast, maar hierover zal ik ook wel weer gezeik krijgen
% gewijzigd
En we zijn weer terug bij een hormonen-feestje!!!
Ik vind die hema thema best wel leuk.
quote:Emaiden schreef op 04 augustus 2010 @ 21:40:

Ik vind die hema thema best wel leuk.Dan zijn mijn dochters bevoorrecht.. zij krijgen ieder jaar een hemafeest.... wat ben ik toch een goede moeder
Leef je uit:

http://www.lobbes.nl/categorie/Feest
Volgens mij hoeft een kinderverjaardag helemaal niet duur te zijn, maar dan zal je zelf je creativiteit aan het werk moeten zetten (en dat kost natuurlijk ook tijd). Maar in principe kan je praktisch alles zelf maken.
Ik loop dit jaar te glimbulderen (dat was het woord toch?). Oudste zoon wordt in november 4 en ik ben een paar weken geleden tegen allerlei leuk spul (bekertjes, slingers, bordjes, servetjes ect.) met circusdecoraties aangelopen, slagroomtaart met een paar plastic clowntjes erin geprikt leuk toch. Blijft het spul over dan heeft broer die in januari 2 wordt ook een circusfeest.

Hier "moet" een themafeest dus niet maar als ik tegen iets leuks aanloop vind ik het erg leuk om iets met een thema te doen. Mijn zoontjes maakt het helemaal niks uit, slingers ballonnen, taart en cadeautjes zijn altijd goed ongeacht welk thema daar aan hangt.
zou ook gewoon een kleurtje kiezen en daar vanalles in kopen en versieren. roze/paars/geel. Vind roze echt bij de leeftijd passen.

En dan het bezoek ook in roze! hahaha.
wij beginnen pas verjaardagen te vieren als ze op de basisschool zitten. Een thema voor een 1, 2 of 3 jarige? wat een drama
quote:Schabolleke schreef op 04 augustus 2010 @ 15:18:

Hahaha, serieus?

Wat dacht je van het thema 'verjaardag'?ahhhhhhhhhh je bent me voor...
Ik heb niet alles gelezen, maar is de kabinetsformatie al als thema al genoemd?
neem de naam van je dochter als thema..
quote:nieuweauto schreef op 05 augustus 2010 @ 13:28:

neem de naam van je dochter als thema..

Dat is leuk, want om haar draait het toch allemaal?

Vind het een rare topictitel trouwens. mijn dochter wordt 3 help!

Maak je niet zo druk en geniet van je kind!
" Help!" is een nieuwe mode hier geloof ik.

Ik ben een minuut over tijd *Help*

Mn nagel is ingescheurd"Help"

Hij heeft al 10 seconden niet gesmst !!Help!!

*zucht*
ik word niet goed van helptopics *help*
quote:rider schreef op 05 augustus 2010 @ 14:29:

(stief)zoon werd en zes en koos zelf voor Monchou- en chocoladetaart. Zelfgemaakt ook nog eens.

We hadden vlaggetjes met piraten erop en verder wat slingers en ballonnen (en tuurlijk chips en zo). Kind blij. Wij blij.

Maar moeten we nu het AMK op de stoep verwachten? Zelfgemaakte taart....da's toch best traumatisch of niet?

Mijn God, een thema voor een 3-jarige. Wist niet eens dat het bestond.
quote:rider schreef op 05 augustus 2010 @ 14:29:

Misschien iets voor jou om te openen: 'HELPPPP ik word niet goed van helpppp-topics'

Peas on earth!
quote:luni schreef op 05 augustus 2010 @ 14:27:

" Help!" is een nieuwe mode hier geloof ik.

Ik ben een minuut over tijd *Help*

*zucht*
quote:rider schreef op 05 augustus 2010 @ 13:14:

wij beginnen pas verjaardagen te vieren als ze op de basisschool zitten. Een thema voor een 1, 2 of 3 jarige? wat een drama

Alles in hetzelfde thema voor een 1-2-of 3 jarige vind ik ook wel wat too much.

Maar pas je verjaardag vieren vanaf de basisschool? !

Ik mag toch hopen dat je bedoelt een verjaardagspartijtje voor vriendjes en niet de verjaardag an sich. Wat dát niet vieren, dna vind ik dat je je kind wel iets belangrijks onthoudt.
misschien is het al gezegd, ik heb niet alles gelezen maar ik ga er voor het gemak vanuit dat je weet wat je dochter leuk vind. Is het heel dom om als thema te kiezen wat ze zelf het allerleukste vind? of dat nu prinses spelen, auto's of een tvding is. Desnoods vraag je je kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven