Pakje aan de deur geweigerd
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:15
Ik had net een postbode van TNT aan de deur staan om een pakje voor mij af te leveren. Ik zat mijzelf een beetje achter de oren te krabben wat ik hier mee moest, want ik dien voor ontvangst te tekenen én ik heb niets besteld. Ik vroeg de postbode of ik even mocht kijken wat in de doos zat. Dit mocht dus niet. Ik moest eerst voor ontvangst tekenen. Ik heb het pakketje daarom geweigerd.
Net met man gebeld op zijn werk en uitgelegd wat ik heb gedaan. Kreeg een beetje op mijn donder Mogelijk heeft mijn zwager een cadeautje naar mij gestuurd. Ik heb namelijk nog wel even snel gekeken waar het pakketje vandaan kwam: Zeedijk 68 te Amsterdam. Eerste reactie was Zeedijk ?! Ik heb net zitten googlen en daar zit een parfumerie.
Wat gebeurd er nu eigenlijk met de bestelling ? En wat zijn je rechten wanneer je iets geleverd krijgt, er voor moet tekenen en na het tekenen het pakketje retour afzender wilt sturen ?
Toch maar eens heel stiekum mijn zwager vragen....
Net met man gebeld op zijn werk en uitgelegd wat ik heb gedaan. Kreeg een beetje op mijn donder Mogelijk heeft mijn zwager een cadeautje naar mij gestuurd. Ik heb namelijk nog wel even snel gekeken waar het pakketje vandaan kwam: Zeedijk 68 te Amsterdam. Eerste reactie was Zeedijk ?! Ik heb net zitten googlen en daar zit een parfumerie.
Wat gebeurd er nu eigenlijk met de bestelling ? En wat zijn je rechten wanneer je iets geleverd krijgt, er voor moet tekenen en na het tekenen het pakketje retour afzender wilt sturen ?
Toch maar eens heel stiekum mijn zwager vragen....

vrijdag 6 augustus 2010 om 11:22
Waarom zou je het lullig vinden? Dan moet de verzender je maar op de hoogte brengen van zijn/haar intentie. Lullig dat je een verrassing zo moet verklappen, maar ik zou ook geen pakjes aannemen als ik niets besteld had.
Voor je het weet zit je aan een ellenlang abonnement op iets onzinnigs vast, omdat 1 of andere grapjas je heeft opgegeven.
Voor je het weet zit je aan een ellenlang abonnement op iets onzinnigs vast, omdat 1 of andere grapjas je heeft opgegeven.
Nope

vrijdag 6 augustus 2010 om 11:52
Ik zou het ook raar vinden om een pakketje in ontvangst te nemen wat ik niet zelf besteld heb.
Je weet helemaal niet zeker of die man echt wel van TNT is en waar je die handtekening dan voor zet. Oplichters zijn heel erg gehaaid. Je wordt bij consumentenprogramma's vaak genoeg gewaarschuwd niet zomaar ergens je handtekening neer te zetten.
Als je zwager je wilde verrassen had ie beter het pakketje bij zichzelf kunnen laten bezorgen. En dan bij je op visite komen met het cadeautje. Ook leuker trouwens, vind ik, dan door een vreemde aan de deur te laten afgeven.
Je weet helemaal niet zeker of die man echt wel van TNT is en waar je die handtekening dan voor zet. Oplichters zijn heel erg gehaaid. Je wordt bij consumentenprogramma's vaak genoeg gewaarschuwd niet zomaar ergens je handtekening neer te zetten.
Als je zwager je wilde verrassen had ie beter het pakketje bij zichzelf kunnen laten bezorgen. En dan bij je op visite komen met het cadeautje. Ook leuker trouwens, vind ik, dan door een vreemde aan de deur te laten afgeven.
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:56
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:56
Die waarschuwingen zijn volgens mij ook meer voor het geval je gevraagd wordt te pinnen voor een niet bestelde levering.
Nu hoefde je niet te betalen, dus ik zou het wel hebben aangenomen.
Misschien kun je nog even contact opnemen met de TNT, of je het pakketje alsnog zelf ergens kunt ophalen. Is ook leuker voor je zwager.
Nu hoefde je niet te betalen, dus ik zou het wel hebben aangenomen.
Misschien kun je nog even contact opnemen met de TNT, of je het pakketje alsnog zelf ergens kunt ophalen. Is ook leuker voor je zwager.
vrijdag 6 augustus 2010 om 11:57
vrijdag 6 augustus 2010 om 12:01