HELP!!!
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:54
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand maar 't probleem licht bij m'n vriend frank hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Groetjes,
Ann_69
Groetjes,
Ann_69
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:34
Goh ik kwam een fuitmand tegen..... leuk toch dat googelen.
Maar goed ANN ik denk dat je even met Frank een goed gesprek moet hebben over hoe belangrijk het is voor jou om met hem naar de sauna en het naaktstrand te gaan,ook al wonen jullie in de omgeving van Antwerpen , want ik snap dat dát de zaken echt totaal doen veranderen.
Dan is het echt een stoere Frank als hij dan zijn piemel durft te laten zien. Ik begrijp dat mensen in de omgeving van Antwerpen kijken naar piemels en hier opmerkingen over maken. Dat is niet leuk voor Frank.
Maar goed ANN ik denk dat je even met Frank een goed gesprek moet hebben over hoe belangrijk het is voor jou om met hem naar de sauna en het naaktstrand te gaan,ook al wonen jullie in de omgeving van Antwerpen , want ik snap dat dát de zaken echt totaal doen veranderen.
Dan is het echt een stoere Frank als hij dan zijn piemel durft te laten zien. Ik begrijp dat mensen in de omgeving van Antwerpen kijken naar piemels en hier opmerkingen over maken. Dat is niet leuk voor Frank.
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:35
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:36
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:36
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:37
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:42