Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Noor ook leuker en Noortje heel lief. Noraly?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
We weten sinds donderdag dat we een meisje krijgen, nu de naam nog!

Wat vinden jullie van Fiene?
quote:Jannemaan schreef op 07 augustus 2010 @ 13:04:

We weten sinds donderdag dat we een meisje krijgen, nu de naam nog!

Wat vinden jullie van Fiene?Leuk, maar wel erg populair volgens mij
Hmm... Dat is dan wel weer jammer... Volgens de databank valt t juist mee!
Oh, dan valt het mss wel mee en heb ik er toevallig veel in mijn omgeving
Jannemaan, Fiene hoor ik niet veel hoor, en werk op de couveuseafdeling. Ik hoor Fien meer, en vind Fiene veel leuker, net wat liever, en toch stoer, dus zou zeggen doen!
Fiene vind ik heel mooi!
wat voor jou dan ook Loeske?
Als je kinde Fiene heet en het is een niet zo fijn gebouwd kind kan ze trouwens beter niet in Drenthe gaan wonen
Liene vind ik ook leuk by the way
Hahah ik ben zelf niet zo fijn in ieder geval... Is dat echt raar? We wonen overigens niet in Drenthe;-)

Liene is ook leuk, alleen er heet een kindje redelijk dichtbij ook al zo... (en manlief zegt net datie t niets vind )
ik vind Fiene niet raar hoor Jannemaan, er zijn ook hele forse grote Maartjes....dus gewoon lekker Fiene doen....
Bedankt voor jullie reacties. De meesten van jullie vinden Noor wel iets mooier dan Linde, ikzelf dus ook. Rosie Rose, je kwam met de naam Nore. Die vind ik ook heel mooi! Net voorgelegd aan manlief en hij vindt Nore ook mooi. Dus misschien wordt het wel Nore en dan zijn we eruit. Het voordeel van Nore vind ik dat je de naam vrijwel nooit hoort, dat je dan minder snel Noortje zegt en dat, wanneer je wil afkorten, je uitkomt op Noor! Wat vind de rest van Nore i.p.v. Noor?

Voor Jannemaan: ik vind Fiene heel erg mooi. Het is dat mijn man die naam niet zo leuk vindt, anders was het ook een optie voor ons geweest. Ik vind Fiene veel mooier dan Fien!

Nou ga ik maar eens 'oefenen' met Nore...!
Nore, geweldig! komt niet vaak voor, en toch goed uit te spreken! Mooi hoor...dat ik daar zelf niet op ben gekomen...
hmm, ik vind nore geloof ik niets, sorry
ach ja, smaken verschillen ...

wat vind jij mooi dan german wings...
andere optie ook nog Mare
Ik ken een Fiene die echt net geboren is! Ik had hem zelf ook op mijn lijstje staan, en bij mijn zoontje in de groep zit er ook één. Volgens mij is het wel een upcoming naam (althans hier in de randstad dan? Rasp welk deel van het land zit jij dan?)

Dit zijn de afvallers van mijn lijstje (kreeg een jochie);

Yfke,

Lovis

Cató

Fébe

Feio

Kaat

Noor

Fiene

Emily

Mia
ik zit in het zuiden

hier hoor je nu veel Tess, en inderdaad Cato en Noor en Saar, veel eenlettergreperig
@Rasp, nee helaas heeft vriendlief een vervelende associatie bij Fiene, anders was het zeker een optie...

Nore vind ik mooier dan Mare.
Ik vind Nine trouwens ook heel leuk...of Niene of Nyne, net zoals je wil...
Nina ook leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja, maar hoor je weer net iets vaker
quote:runninggirl schreef op 07 augustus 2010 @ 18:10:

Rosie Rose, je kwam met de naam Nore. Die vind ik ook heel mooi! Net voorgelegd aan manlief en hij vindt Nore ook mooi. Dus misschien wordt het wel Nore en dan zijn we eruit. Het voordeel van Nore vind ik dat je de naam vrijwel nooit hoort, dat je dan minder snel Noortje zegt en dat, wanneer je wil afkorten, je uitkomt op Noor! Wat vind de rest van Nore i.p.v. Noor?

Nore vind ik een hele mooi naam. Stoer, krachtig, maar ook lief. Al denk ik dat je afkorten niet kan voorkomen. Er zullen genoeg mensen nog steeds Noor of Noortje zeggen. Maar da's toch niet erg? Zou ik geen probleem vinden!

@Jannemaan: ik vind Fiene erg mooi. Ik ken ook een Fien, dat vind ik de stoerdere variant. Maar Fiene vind ik wat liever klinker. Ik zeg: doen!
Hoe meer ik 'oefen' met de naam Nore, hoe leuker ik de naam vind. Ik denk dat dat 'm gewoon wordt! Mensen zullen inderdaad wel gaan afkorten naar Noor, maar dat vind ik helemaal niet erg.

Mare en Nine of Nina zijn ook mooi, maar ik vind Nore nog veel mooier. En ook wel bijzonder, wat wij allebei leuk vinden. We hebben namelijk ook een jongensnaam uitgekozen die ik nog nooit heb gehoord. We weten nog niet of het een jongen of meisje is. Bijzondere namen zijn wel wat smaakgevoeliger, maar ach...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven