Jongensnamentopic!
donderdag 5 augustus 2010 om 20:34
vrijdag 6 augustus 2010 om 12:59
quote:jelu schreef op 05 augustus 2010 @ 20:46:
Danel vind ik persoonlijk niks, maar dat kan ook zo zijn omdat mijn schoonvader Daniël heet, en ik nu het gevoel heb dat de ië vergeten is.
Wat vind je eventueel nog van:
Daan
Dann
Dani
Danne
Danis
Danno
Danio
Daniek staat trouwens op bijna alle jongensnamen sites onder de D hoor! Dus echt een jongensnaam
Danel vind ik persoonlijk niks, maar dat kan ook zo zijn omdat mijn schoonvader Daniël heet, en ik nu het gevoel heb dat de ië vergeten is.
Daan
Dann
Dani
Danne
Danis
Danno
Danio
Daniek staat trouwens op bijna alle jongensnamen sites onder de D hoor! Dus echt een jongensnaam
vrijdag 6 augustus 2010 om 23:27
quote:Catooo schreef op 06 augustus 2010 @ 09:08:
Danel vind ik niet zo mooi. Soort Chanel, en beetje te ver gezocht voor mijn gevoel. Wat vind je nog van Wessel, Vince, Boaz, Levi, Leander, Kamiel, Rocco, Fender, Tobias, Ward, Yoeri, Chris? Ik noem zomaar even wat namen hoor.
iig bedankt voor het meedenken....
ik vind vince wel leuk, staat ook op mijn eigen lijstje..
levi heet mijn vader
wessel.. denk ik aan een hondje
leander: hmmm
kamiel: niet mijn smaak
Rocco: neeej! denk ik aan een beetje aso type
Fender: apart
Tobias: staat ook op mijn lijst, maar wordt em niet.
Ward en yoerie: neej niet mijn smaak
chris: te standaard
Danel vind ik niet zo mooi. Soort Chanel, en beetje te ver gezocht voor mijn gevoel. Wat vind je nog van Wessel, Vince, Boaz, Levi, Leander, Kamiel, Rocco, Fender, Tobias, Ward, Yoeri, Chris? Ik noem zomaar even wat namen hoor.
iig bedankt voor het meedenken....
ik vind vince wel leuk, staat ook op mijn eigen lijstje..
levi heet mijn vader
wessel.. denk ik aan een hondje
leander: hmmm
kamiel: niet mijn smaak
Rocco: neeej! denk ik aan een beetje aso type
Fender: apart
Tobias: staat ook op mijn lijst, maar wordt em niet.
Ward en yoerie: neej niet mijn smaak
chris: te standaard
vrijdag 6 augustus 2010 om 23:28
quote:MissShopping schreef op 06 augustus 2010 @ 12:59:
[...]
Daan
Dann
Dani
Danne
Danis
Danno
Danio
daan vind ik te standaard, deze naam wilde mijn vriend wel.
dani was mijn topnaam.. maar wilde mijn vriend net niet, dus daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam ik bij danick uit.
De rest van de namen vind ik mwah... danis is nog wel grappig.
[...]
Daan
Dann
Dani
Danne
Danis
Danno
Danio
dani was mijn topnaam.. maar wilde mijn vriend net niet, dus daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam ik bij danick uit.
De rest van de namen vind ik mwah... danis is nog wel grappig.
vrijdag 6 augustus 2010 om 23:36
quote:zonnetje82 schreef op 06 augustus 2010 @ 23:28:
[...]
De rest van de namen vind ik mwah... danis is nog wel grappig.Je schreef eerder dat je Yaniek niets vond. Maar wat vind je dan van Jannick. Klinkt wel vrolijk vind ik en toch jongensachtiger dan Danick. Ik sta voor de klas en heb geregeld meisjes die Danique heten, maar nog nooit een jongen gehad die zo heet. Ik vind het toch echt een meisjesnaam
[...]
De rest van de namen vind ik mwah... danis is nog wel grappig.Je schreef eerder dat je Yaniek niets vond. Maar wat vind je dan van Jannick. Klinkt wel vrolijk vind ik en toch jongensachtiger dan Danick. Ik sta voor de klas en heb geregeld meisjes die Danique heten, maar nog nooit een jongen gehad die zo heet. Ik vind het toch echt een meisjesnaam
zaterdag 7 augustus 2010 om 16:50
quote:blogbabe schreef op 30 juli 2010 @ 22:27:
[...]
Tja, het hoeft ook niet persé origineel te zijn natuurlijk. Als jij het maar mooi/bijzonder vindt.
Ruben: ik ken een niet zo leuke Ruben. Dus die zou voor mij afvallen. En bij Ben denk ik aan een oud mannetje.
Lars: leuk, kort maar krachtig, stoer, vlot! (ik vind dit de leukste!)
Roan: leuk. Maar komt best veel voor in 'asowijken'. Ik werk in het onderwijs en ik werk op een 'kakschool' en ben die naam nog nooit tegen gekomen. Mijn vriendin heeft nu 3 Roan's in de klas en zij werkt op een school met een ander publiek (jan modaal en ook een beetje aso's).Haha, oké Roan valt af
[...]
Tja, het hoeft ook niet persé origineel te zijn natuurlijk. Als jij het maar mooi/bijzonder vindt.
Ruben: ik ken een niet zo leuke Ruben. Dus die zou voor mij afvallen. En bij Ben denk ik aan een oud mannetje.
Lars: leuk, kort maar krachtig, stoer, vlot! (ik vind dit de leukste!)
Roan: leuk. Maar komt best veel voor in 'asowijken'. Ik werk in het onderwijs en ik werk op een 'kakschool' en ben die naam nog nooit tegen gekomen. Mijn vriendin heeft nu 3 Roan's in de klas en zij werkt op een school met een ander publiek (jan modaal en ook een beetje aso's).Haha, oké Roan valt af
zaterdag 7 augustus 2010 om 18:16
quote:lavendelbloem schreef op 06 augustus 2010 @ 23:36:
[...]
Je schreef eerder dat je Yaniek niets vond. Maar wat vind je dan van Jannick. Klinkt wel vrolijk vind ik en toch jongensachtiger dan Danick. Ik sta voor de klas en heb geregeld meisjes die Danique heten, maar nog nooit een jongen gehad die zo heet. Ik vind het toch echt een meisjesnaamtjah jannick... moet er nog ff aan wennen...
[...]
Je schreef eerder dat je Yaniek niets vond. Maar wat vind je dan van Jannick. Klinkt wel vrolijk vind ik en toch jongensachtiger dan Danick. Ik sta voor de klas en heb geregeld meisjes die Danique heten, maar nog nooit een jongen gehad die zo heet. Ik vind het toch echt een meisjesnaamtjah jannick... moet er nog ff aan wennen...
zaterdag 7 augustus 2010 om 19:54
Verder word hier getwijfeld tussen de Jay varianten.
Tot nu toe gaan vriend en ik voor Jay.
Maar ergens vind ik de naam toch te kort.. Een leuke orginele variant kunnen we niet bedanken helaas.
Dan kom je al snel op Jayden.. Maar zo heet iedereen dus dat gaat hem niet worden.
Verder hebben we dan
# Jaylan
# Jayno
en dus Dévi of Dévin...
Dit lijstje hebben we dus al 10 weken... maar de echte naam.. ik weet het niet hoor.. al moeten we nu toch wel een beetje opschieten.
Dus iemand nog ideen of meningen over de namen?
Maar ergens vind ik de naam toch te kort.. Een leuke orginele variant kunnen we niet bedanken helaas.
Dan kom je al snel op Jayden.. Maar zo heet iedereen dus dat gaat hem niet worden.
Verder hebben we dan
# Jaylan
# Jayno
en dus Dévi of Dévin...
Dit lijstje hebben we dus al 10 weken... maar de echte naam.. ik weet het niet hoor.. al moeten we nu toch wel een beetje opschieten.
zaterdag 7 augustus 2010 om 20:29
quote:raspberry71 schreef op 07 augustus 2010 @ 18:26:
ik wil je nog wel meer suggesties doen zonnetje, maar moet ff wat meer stof te hebben om op voort te borduren, hoeft toch niet persee met een D te zijn, wel?
nee hoor, hoeft helemaal niet met de D te beginnen !
ik houd van namen met bv de A O of Y erin
ik vind 2 lettergrepen leuk, niet langer, korter mag wel
Dani, Danick, Luca en Liam vind ik tot nu toe het leukste, maar het is het dus net niet.
het moet dus een jongensnaam zijn, niet te meisjesachtig
Goed uit te spreken, maar niet te standaard ! Vooral dat laatste !
tjah verder ben ik een zeur... ik heb gewoon DE naam nog niet gevonden.
een meisjesnaam hadden we wel, Loïs .. maar ja, het wordt een jongen
ik wil je nog wel meer suggesties doen zonnetje, maar moet ff wat meer stof te hebben om op voort te borduren, hoeft toch niet persee met een D te zijn, wel?
nee hoor, hoeft helemaal niet met de D te beginnen !
ik houd van namen met bv de A O of Y erin
ik vind 2 lettergrepen leuk, niet langer, korter mag wel
Dani, Danick, Luca en Liam vind ik tot nu toe het leukste, maar het is het dus net niet.
het moet dus een jongensnaam zijn, niet te meisjesachtig
Goed uit te spreken, maar niet te standaard ! Vooral dat laatste !
tjah verder ben ik een zeur... ik heb gewoon DE naam nog niet gevonden.
een meisjesnaam hadden we wel, Loïs .. maar ja, het wordt een jongen
zaterdag 7 augustus 2010 om 20:30
quote:kloontje schreef op 07 augustus 2010 @ 19:54:
Verder hebben we dan
# Jaylan
# Jayno
en dus Dévi of Dévin...
Ik vind Dévin erg leuk ! Orgineel ook
Devi vind ik niks.
Verder zit ik ook met een namen-probleem.. :p dus of ik je kan helpen? zie mijn berichtjes haha
Verder hebben we dan
# Jaylan
# Jayno
en dus Dévi of Dévin...
Ik vind Dévin erg leuk ! Orgineel ook
Devi vind ik niks.
Verder zit ik ook met een namen-probleem.. :p dus of ik je kan helpen? zie mijn berichtjes haha