Good Luck!
zaterdag 7 augustus 2010 om 14:45
zaterdag 7 augustus 2010 om 22:03
Hmmm ik ben er morgen ook niet, dus als iemand sms krijgt, sms mij dan ook even
Jin: foto van bank ergens? Staan leuke foto's van de jongens op zag ik! jammer dat oudste zo moest afreageren. Gelukkig kun je je er zowat meer op voorbereiden...
Star: ah leuk morgen! Veel plezier!
Suus: gelukkig oké nacht gehad. Hopelijk knapt moppie morgen weer lekker op!
Naatuie: jee 4.4 kg! Knap hoor! Hou vol!
Jin: foto van bank ergens? Staan leuke foto's van de jongens op zag ik! jammer dat oudste zo moest afreageren. Gelukkig kun je je er zowat meer op voorbereiden...
Star: ah leuk morgen! Veel plezier!
Suus: gelukkig oké nacht gehad. Hopelijk knapt moppie morgen weer lekker op!
Naatuie: jee 4.4 kg! Knap hoor! Hou vol!
zondag 8 augustus 2010 om 09:52
Hallo allemaal! Nou, nichtjes zijn gisteren weer weggegaan, vrijdag lekker film gekeken (hoe overleef ik mezelf), en gisteren samen de stad in geweest. Katten werden wel een beetje gek van de overdaad aan aandacht , maar het was wel heel gezellig.
Suus, hoe gaat het met Meetje? Knapt ze al wel wat op?
En gaan we de tribune opzetten? iemand die via sms de bevalling kan volgen en verslaan? Zet hem op Compu!
Suus, hoe gaat het met Meetje? Knapt ze al wel wat op?
En gaan we de tribune opzetten? iemand die via sms de bevalling kan volgen en verslaan? Zet hem op Compu!
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 8 augustus 2010 om 12:03
Haai! Sorry voor de stilte. Ben helemaal begraven in m'n gezinnetje ofzo. Alles goed wel hoor, maar de dagen zijngezellig vol zo met z'n drietjes thuis, en de computer komt nauwelijks aan. Morgen weer aan het werk, dan geef ik wel weer wat meer geluid.
He wat een narigheid met de kleine mop Suus. Gek, zo lang die koorts. Goed dat je gebeld hebt.
En Compu, spahannund.... Ik ga evel terug lezen hoe het met je is (afgezien van de dikke vingers die ik hier op de pag. lees ).
He wat een narigheid met de kleine mop Suus. Gek, zo lang die koorts. Goed dat je gebeld hebt.
En Compu, spahannund.... Ik ga evel terug lezen hoe het met je is (afgezien van de dikke vingers die ik hier op de pag. lees ).
zondag 8 augustus 2010 om 12:45
Hoi Hel, heerlijk zo met z´n drietjes! Hoe gaat het met De Rug van vent? Sterkte morgen met de arbeid.
Mal, leuke tante ben je! Klinkt helemaal gezellig. Welke film?
Suze, hoe is het met de patiente?
Bridges, ik heb de kleurenklok binnen. Helaas met een gebroken glas, maar er is al een andere onderweg. Ik denk echt een fijn hulpmiddel. Ben je wat leuks aan het doen vandaag?
Star, nogmaals veel plezier!
Mal, leuke tante ben je! Klinkt helemaal gezellig. Welke film?
Suze, hoe is het met de patiente?
Bridges, ik heb de kleurenklok binnen. Helaas met een gebroken glas, maar er is al een andere onderweg. Ik denk echt een fijn hulpmiddel. Ben je wat leuks aan het doen vandaag?
Star, nogmaals veel plezier!
zondag 8 augustus 2010 om 19:20
Lekker rustig weer Mal, zonder de nichtjes? Hoe vond Mr J. zijn grote nichten? Echt stom, gewoon voor de vierde keer naar die dierenarts! Ik wil best op huisdieren passen als mensen op vakantie zijn, maar dit gaat me wel een beetje ver. Vooral omdat ze van te voren wist dat kat naar de arts moest en ze in de ochtend op vakantie wilden en niet de volgende dag (niks geboekt, gewoon met de camper weggegaan).
zondag 8 augustus 2010 om 20:11
Internet!!! Joehoe! Kan ik nog net de tribune meemaken, wat een eer zeg, als die voor je neergezet wordt.
Verder vannacht een paar voorweetjes gehad, slijm gestopt, dus geen zondagskind. Ik ga voor 10-8-10, CG is van 6-1-6.
En verder ben ik 1 harde wandelende buik.
Jin, hoe zit dat met die kat? Van wie is die? En is ie zo ziek?
Haai Hel!
Verder vannacht een paar voorweetjes gehad, slijm gestopt, dus geen zondagskind. Ik ga voor 10-8-10, CG is van 6-1-6.
En verder ben ik 1 harde wandelende buik.
Jin, hoe zit dat met die kat? Van wie is die? En is ie zo ziek?
Haai Hel!
zondag 8 augustus 2010 om 20:13
zondag 8 augustus 2010 om 20:14
Jippie Compu, fijn dat je op tijd terug bent voor onze tribune
Jinny, Mr J vond het heel leuk dat zijn nichten er waren. Toen hij wakker was rende hij meteen naar hun kamer toe en sprong bij ze in bed. Ik vind het ook stom dat mensen zo met hun dier en potentiële vriendin omgaan. Als ik wist dat mijn kat zo ziek was, bracht ik hem naar mijn ouders of ik zou niet gaan.
Jinny, Mr J vond het heel leuk dat zijn nichten er waren. Toen hij wakker was rende hij meteen naar hun kamer toe en sprong bij ze in bed. Ik vind het ook stom dat mensen zo met hun dier en potentiële vriendin omgaan. Als ik wist dat mijn kat zo ziek was, bracht ik hem naar mijn ouders of ik zou niet gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards