Mode & Beauty alle pijlers

Crystal Renn Plus Size Model?

08-08-2010 00:47 151 berichten
Crystal Renn, het bekend plus size model. Maarreh... vinden jullie haar nou zo plus size??

Crystal Renn
Alle reacties Link kopieren
quote:delphicat schreef op 08 augustus 2010 @ 10:14:

[...]

Joh.Ja, ik dacht ik leg het voor jou even uit, gezien je reactie naar mij dat ik van planeet denial kom.
quote:Merelin schreef op 08 augustus 2010 @ 10:14:

Mij ook. Ik reageerde op de opmerking van vivamp die zei dat je met maat 34-36 slank bent.

Waarop ik zei dat je niet naar maten kunt kijken, maar naar B.M.I. Waarop ik jou weer uitlegde dat Renn met haar plus-size maten wel degelijk een BMI > 25 heeft. Omdat we dezelfde maten hebben.
Heej Whop, wat ben jij een prachtig lang end met een beeldig maatje.

X Z ( je vriendinnetje uit het hoge noorden, je weet zelluf )
Misschien ben ik vreselijk mosterd (maar na lezen van deze pagina geen zin om hele topic door te nemen): Crystal Renn was eerst een 'gewoon' model. Mager en dat vond ze gruwelijk.

Nadat ze was aangekomen en er een boek - met de briljante titel Honger - over had geschreven, haalde ze de top als plussize model. Volgens mij stond in de vorige Glamour (of die daar voor) een heel interview met haar. En laatst was er ophef, omdat in een grote campagne van Jean Paul Gaultier haar vormen waren weggefotoshopt.

Voor een model is ze plussize, maar irl: nee, niet echt.
anoniem_53649 wijzigde dit bericht op 08-08-2010 10:28
Reden: zpellllingggg
% gewijzigd
quote:Vivamp schreef op 08 augustus 2010 @ 10:25:

Heej Whop, wat ben jij een prachtig lang end met een beeldig maatje.

X Z ( je vriendinnetje uit het hoge noorden, je weet zelluf )

Hai lieverd, had je niet herkend zo in vermomming. Vroeg me al heel lang af hoe het met je gaat maar nog neit de telefoon gepakt.

Kus!
quote:Hermes schreef op 08 augustus 2010 @ 10:27:

Misschien ben ik vreselijk mosterd (maar na lezen van deze pagina geen zin om hele topic door te nemen): Crystal Renn was eerst een 'gewoon' model. Mager en dat vond ze gruwelijk.

Nadat ze was aangekomen en er een boek - met de briljante titel Honger - over had geschreven, haalde ze de top als plussize model. Volgens mij stond in de vorige Glamour (of die daar voor) een heel interview met haar. En laatst was er ophef, omdat in een grote campagne van Jean Paul Gaultier haar vormen waren weggefotoshopt.

Voor een model is ze plussize, maar irl: nee, niet echt.Mooi om te lezen. Ik zal kijken of ik die glamour nog kan krijgen.
.
Lindy ze is afgevallen de laatste tijd omdat ze weer is gaan sporten. Dat heeft ze lang niet gedurfd uit angst dat ze er weer in zou doorslaan. Het feit dat ze nu met mate kan sporten zegt juist iets over haar zelfvertrouwen.3
.
Met een eetprobleem heb je nu eenmaal vaak levenslang....Zo zonde zo jammer....zo hard en zo zwaar....
Dat weet ik niet lindy, want niemand had haar kunnen voorspellen dat ze wel opeens werk zou krijgen als ze zou aankomen.
.
Precies Lindy. Ik word liever op iets anders beoordeeld, dan enkel op mijn uiterlijk...
.
Sophie Dahl was ook behoorlijk succesol als plussize, hoewel dat haar dat nu niet meer echt aan te zien is natuurlijk
Ach ja, die is naar eigen zeggen, 'gewoon' haar puppy vet kwijt. Shure. Maar desalniettemin is zij ook zo'n type die zowel vol als slank er goed uitziet. Heel model-esk.
Ik vind haar hier echt plus size en zo te zien zeker maat 44.

Vind het ook niet mooi. Dat neemt niet weg, dat ze als geheel een mooie vrouw is met een prachtige uitstraling.
Ach ik vind haar figuur, geshopt en wel, prima hoor op bovenstaande foto. Maar zeker wel vol. Als ik zulke benen zou hebben ( ze zijn dankzij fotoshop wel goddelijk glad en putloos) zou ik er zeker wel wat aan doen. Niet voor iemand in het speciaal, maar voor mezelf welteverstaan.
Ja, ik vind haar plus size, maar vergeleken bij deze dame vind ik het minder.

Overigens vind ik het in beide gevallen niet mooi om naar te kijken. Ik begrijp dat het de bedoeling is dat er een statement gemaakt moet worden en daar sta ik ook wel achter, maar tussen modellen met maat 34 en maat 44 zit ook nog een heel groot gat. Laat ze eens komen met modellen in maatje 38. Mooier om naar te kijken en de kleding komt nu eenmaal beter tot hun recht op slankere vrouwen. Ik word in ieder geval niet getriggerd om een jurk te kopen geshowd in een maat 44.
quote:Waldorf114 schreef op 08 augustus 2010 @ 14:16:

Ja, ik vind haar plus size, maar vergeleken bij deze dame vind ik het minder.

Overigens vind ik het in beide gevallen niet mooi om naar te kijken. Ik begrijp dat het de bedoeling is dat er een statement gemaakt moet worden en daar sta ik ook wel achter, maar tussen modellen met maat 34 en maat 44 zit ook nog een heel groot gat. Laat ze eens komen met modellen in maatje 38. Mooier om naar te kijken en de kleding komt nu eenmaal beter tot hun recht op slankere vrouwen. Ik word in ieder geval niet getriggerd om een jurk te kopen geshowd in een maat 44.En als je nou gewoon maat 44 hebt? Ik vind het mooi om te zien dat vrouwen er in maat 44 heel mooi uit kunnen zien. Dat inspireert!
Wat mij stoort, is dat tegenwoordig wordt geroepen, dat een figuur als dit 'normaal' is. Deze vrouwen, zeker Tara Lynn, hebben gewoon ongezond overgewicht. Dat is niet normaal of gezond.

Of je het mooi vindt, is een kwestie van persoonlijke smaak.
quote:Vinyl schreef op 08 augustus 2010 @ 14:18:

[...]

En als je nou gewoon maat 44 hebt? Ik vind het mooi om te zien dat vrouwen er in maat 44 heel mooi uit kunnen zien. Dat inspireert!

Ik vind haar gezicht ook heel mooi. Verwonderlijk altijd dat daar geen enkel grammetje vet lijkt te zitten en die kaaklijn nog steeds loeistrak is. Als ik 5 kg zou aankomen is mijn kaaklijn al ver te zoeken.

Ik vind zowel grote maten als kleine maten (refereer ik dus nu even vanuit mijn eigen maat 38) niet heel mooi om te zien.

Ik zou dus graag zien dat er ook voor een middenweg wordt gekozen in de modewereld.
Hmmm.. bij mij gaan extra kilo's op mijn heupen zitten, mijn gezicht blijft vrijwel hetzelfde. Misschien is dat bij haar ook?

En ja, die gulden middenweg zou mooi zijn.

Net als paspoppen, waarom verkoop je kleding die op paspoppen nog eens met spelden 3 maten kleiner gemaakt moet worden om op de pop te passen? Dat is toch niet realistisch?
quote:Vinyl schreef op 08 augustus 2010 @ 14:30:

Hmmm.. bij mij gaan extra kilo's op mijn heupen zitten, mijn gezicht blijft vrijwel hetzelfde. Misschien is dat bij haar ook?

En ja, die gulden middenweg zou mooi zijn.

Net als paspoppen, waarom verkoop je kleding die op paspoppen nog eens met spelden 3 maten kleiner gemaakt moet worden om op de pop te passen? Dat is toch niet realistisch?Ook dat is altijd weer een deceptie. Op een pop ziet een jurkje er heel leuk uit, maar in de paskamer.. Maar goed, paspoppen zijn helemaaal onrealistisch!
Boycot aan de paspoppen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven