Eliza en...??
zondag 8 augustus 2010 om 22:18
Hoi allemaal!
Ik weet dat er al aardig wat topics zijn geopend met deze vraag, maar wij komen er echt niet uit!!
Wij kunnen echt geen leuke jongensnaam bedenken!!
We hebben nog wel even, ben pas 15 weken zwanger, maar heb al zoveel websites bezocht, maar niks spreekt me aan..
Bij de 12 weken echo hoorden we dat het waarschijnlijk een jongetje word, dus ik ben benieuwd waar we mee aankomen!
We houden van korte stoere namen. We denken nu aan Thijs..
Willen jullie me alsjeblieft een beetje helpen?? Oh ja onze dochter heet Eliza!
Ik weet dat er al aardig wat topics zijn geopend met deze vraag, maar wij komen er echt niet uit!!
Wij kunnen echt geen leuke jongensnaam bedenken!!
We hebben nog wel even, ben pas 15 weken zwanger, maar heb al zoveel websites bezocht, maar niks spreekt me aan..
Bij de 12 weken echo hoorden we dat het waarschijnlijk een jongetje word, dus ik ben benieuwd waar we mee aankomen!
We houden van korte stoere namen. We denken nu aan Thijs..
Willen jullie me alsjeblieft een beetje helpen?? Oh ja onze dochter heet Eliza!
zondag 8 augustus 2010 om 23:24
zondag 8 augustus 2010 om 23:24
zondag 8 augustus 2010 om 23:29
quote:Melodie74 schreef op 08 augustus 2010 @ 23:24:
Bij 12 weken kun je zelf schaamlipjes aanzien voor een piemel omdat dat allemaal nog een beetje uitsteekt allemaal dus beetje gek dat er al een uitspraak over het geslacht is gedaan.
Volgens mij zien embryoos van 12 weken er allemaal ongeveer hetzelfde uit tussen de beentjes.Met 12 weken zijn er zelfs nog niet eens schaamlipjes.
Bij 12 weken kun je zelf schaamlipjes aanzien voor een piemel omdat dat allemaal nog een beetje uitsteekt allemaal dus beetje gek dat er al een uitspraak over het geslacht is gedaan.
Volgens mij zien embryoos van 12 weken er allemaal ongeveer hetzelfde uit tussen de beentjes.Met 12 weken zijn er zelfs nog niet eens schaamlipjes.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 9 augustus 2010 om 09:45
Bedankt voor alle reacties!
De geslachtsbepaling met 12 weken was voor ons ook nieuw, tot we om ons heen hoorden dat deze arts het wel deed/ kon zien.
Hij was ook niet overtuigd, dus we horen het over 4 weken definitief!
Raakte gewoon een beetje in paniek aangezien ik niks leuks kon bedenken als we een jongetje zouden krijgen!
Maar er staan een aantal hele leuke suggesties bij!
De geslachtsbepaling met 12 weken was voor ons ook nieuw, tot we om ons heen hoorden dat deze arts het wel deed/ kon zien.
Hij was ook niet overtuigd, dus we horen het over 4 weken definitief!
Raakte gewoon een beetje in paniek aangezien ik niks leuks kon bedenken als we een jongetje zouden krijgen!
Maar er staan een aantal hele leuke suggesties bij!