Goede dag, slechte dag
donderdag 24 september 2009 om 13:13
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.
Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
Reden: OP aangepast
% gewijzigd

vrijdag 6 augustus 2010 om 09:27
Ste:
Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter!
Bankje: veel plezier met je leuke afspraak!
Violetje: wat een goed inzicht! Probeer daar naar te blijven handelen!
Ik heb vandaag dus die afspraak met een vriendin waar ik wel wat zenuwachtig voor ben. Ik hoop dat het gewoon helemaal ok gaat!
Ik heb gisteren geregeld dat m'n konijn a.s. maandag onder het mes gaat. Eng! Ik breng haar dan 's ochtends vroeg en ik kan haar aan het eind van de middag weer ophalen.
Verder gaat het hier wel. Een beetje aan de labiele kant , maar het gaat!
Een fijne dag voor iedereen!
Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter!
Bankje: veel plezier met je leuke afspraak!
Violetje: wat een goed inzicht! Probeer daar naar te blijven handelen!
Ik heb vandaag dus die afspraak met een vriendin waar ik wel wat zenuwachtig voor ben. Ik hoop dat het gewoon helemaal ok gaat!
Ik heb gisteren geregeld dat m'n konijn a.s. maandag onder het mes gaat. Eng! Ik breng haar dan 's ochtends vroeg en ik kan haar aan het eind van de middag weer ophalen.
Verder gaat het hier wel. Een beetje aan de labiele kant , maar het gaat!
Een fijne dag voor iedereen!

vrijdag 6 augustus 2010 om 13:19
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 06 augustus 2010 @ 10:46:
Ik trek het niet meer hoor. HIH is vannacht weer opgenomen zie mijn topic ik ga eraan onderdoor.
Oh lieve IBI....
Heb je dit ook met je huisarts besproken? Doen hoor! Die wil je vast wel iets voorschrijven om rustiger te worden. Gelukkig heb je een lieve familie en zussen toch? Voel je niet bezwaard dingen uit handen te geven hoor!
Ik trek het niet meer hoor. HIH is vannacht weer opgenomen zie mijn topic ik ga eraan onderdoor.
Oh lieve IBI....
Heb je dit ook met je huisarts besproken? Doen hoor! Die wil je vast wel iets voorschrijven om rustiger te worden. Gelukkig heb je een lieve familie en zussen toch? Voel je niet bezwaard dingen uit handen te geven hoor!

zaterdag 7 augustus 2010 om 14:30

zaterdag 7 augustus 2010 om 16:13
IBI lieverd, wat een klotenieuws weer. Wat zul jij boos en verdrietig zijn. Ik vind het zo erg voor je
Ik mis wel een beetje dat je schrijft over hoe jij je zelf voelt. Heb je wel een plekje waar je je eigen gevoelens kwijt kunt?
Dat moet je niet opkroppen.
Klopt het dat je nu vakantie hebt?
Lieve IBI, ik denk aan je. Laat het me weten als ik wat voor je kan doen.
Ik mis wel een beetje dat je schrijft over hoe jij je zelf voelt. Heb je wel een plekje waar je je eigen gevoelens kwijt kunt?
Dat moet je niet opkroppen.
Klopt het dat je nu vakantie hebt?
Lieve IBI, ik denk aan je. Laat het me weten als ik wat voor je kan doen.

maandag 9 augustus 2010 om 14:16
Violetje: fijn dat je een goede nacht had! Dat kan zo veel invloed hebben op hoe je je voelt! Hopelijk kan je het een beetje vasthouden, dat gevoel!
Hier was het nog even behoorlijk spannend! Ik werd opeens tijdens de operatie gebeld, omdat ze me iets wilden vragen. Schrok ik dus best wel van. Maar het is allemaal helemaal goed gegaan en ik mag haar om 16.00 ophalen!
Hier was het nog even behoorlijk spannend! Ik werd opeens tijdens de operatie gebeld, omdat ze me iets wilden vragen. Schrok ik dus best wel van. Maar het is allemaal helemaal goed gegaan en ik mag haar om 16.00 ophalen!