Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Nee dat vroeg ik in zijn algemeenheid inderdaad.

Nou ik heb me weer uit bed gesleept om te gaan werken. Hopelijk gaat het een beetje vandaag. Vanaf mijn kant wens ik jullie ook een goede dag toe.
@ Green_Eyes, nee, ik voel me (zoals verwacht) weer klote vandaag.
Ste

Ik voel me rustiger dan gisteren, morgen een leuke afspraak in het vooruitzicht
Knuf voor Ste_!

Fijn bankje, en iets leuk in het vooruitzicht is altijd mooi!

Hier gaat het, ik word ook weer wat rustiger na m'n dip.
Hopelijk een goede dag voor jullie allemaal vandaag!
Ste:

Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter!

Bankje: veel plezier met je leuke afspraak!

Violetje: wat een goed inzicht! Probeer daar naar te blijven handelen!

Ik heb vandaag dus die afspraak met een vriendin waar ik wel wat zenuwachtig voor ben. Ik hoop dat het gewoon helemaal ok gaat!

Ik heb gisteren geregeld dat m'n konijn a.s. maandag onder het mes gaat. Eng! Ik breng haar dan 's ochtends vroeg en ik kan haar aan het eind van de middag weer ophalen.

Verder gaat het hier wel. Een beetje aan de labiele kant , maar het gaat!

Een fijne dag voor iedereen!
Spannend met je konijn Green_Eyes. En hopelijk valt de afspraak met je vriendin mee. En verder gewoon dikke knuf!
Ik trek het niet meer hoor. HIH is vannacht weer opgenomen zie mijn topic ik ga eraan onderdoor.
Knuf!!

Wat is jouw topic dan, dan kan ik lezen wat er speelt.
Mijn man heeft leukemie op gezondheid
Oh nee, IBI!

Wat ontzettend zwaar moet dit zijn...

(Violetje: dit is het topic.)
Och hemel arme IBI...
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 06 augustus 2010 @ 10:46:

Ik trek het niet meer hoor. HIH is vannacht weer opgenomen zie mijn topic ik ga eraan onderdoor.

Oh lieve IBI....

Heb je dit ook met je huisarts besproken? Doen hoor! Die wil je vast wel iets voorschrijven om rustiger te worden. Gelukkig heb je een lieve familie en zussen toch? Voel je niet bezwaard dingen uit handen te geven hoor!

Hoe gaat het nu met je IBI?
Jullie hebben tenminste vrienden en dingen om te doen.

Ik heb niks noppes nada. Ben erg kwaad en agressief weer vandaag.

Ik ben een vreselijk persoon met 0 goede eigenschappen. Mocht het lijken of ik een goede eigenschap heb, dan is dat nep en puur uit eigenbelang oid.
Ste: Misschien wil je het niet horen maar ik heb behoorlijk moeten vechten voor wat ik nu heb en heb vaak en zelfs nu nog af en toe hetzelfde gedacht als jij,maar heus het zal weer beter gaan ook al zie je dat nu op dit moment niet
IBI lieverd, wat een klotenieuws weer. Wat zul jij boos en verdrietig zijn. Ik vind het zo erg voor je

Ik mis wel een beetje dat je schrijft over hoe jij je zelf voelt. Heb je wel een plekje waar je je eigen gevoelens kwijt kunt?

Dat moet je niet opkroppen.

Klopt het dat je nu vakantie hebt?

Lieve IBI, ik denk aan je. Laat het me weten als ik wat voor je kan doen.
@ste: je hebt best een rotdag zo te lezen.

Voor wat het waard is, ik ken je alleen online maar vind je aardig en in het bezit van goede eigenschappen.

Weet natuurlijk niet hoe je in RL bent maar hier vind ik je leuk en attent naar anderen.

Ste_ natuurlijk ben je wel een mooi mens. Vervelend dat je je zo naar voelt! Hoe gaat het vandaag?

Hoe is het met jou LA? En IBI, hoe gaat het met jou? Idd, kan je wel je gevoelens uiten?
Ach een dikke voor jou violetje.

Hoop dat het een klein beetje helpt dat je hier van je af kunt schrijven.

En alles helemaal alleen doen lukt niemand. Denk dat je juist krachtig bent als je ook bij de moeilijke momenten hulp durft te vragen. Daar is lef voor nodig.
.
Succes vandaag GE met mij gaat het lekker voel me rustig, hoop dat het zo blijft
Wat fijn dat je je zo voelt!

En thanks!

Ik heb net een voedselpakket samengesteld met alle dingen die ze lekker vindt. Hopelijk gaat ze na de operatie weer zo snel mogelijk eten!
Succes G_E, spannend!

Ik zit zelf toch wel meer en meer te denken om katten te nemen thuis.

Hier een goede nacht gehad (wel een hele pil genomen ip een halve), dus hopelijk ook een goede dag!

Iedereen een goede dag gewenst!
Violetje: fijn dat je een goede nacht had! Dat kan zo veel invloed hebben op hoe je je voelt! Hopelijk kan je het een beetje vasthouden, dat gevoel!

Hier was het nog even behoorlijk spannend! Ik werd opeens tijdens de operatie gebeld, omdat ze me iets wilden vragen. Schrok ik dus best wel van. Maar het is allemaal helemaal goed gegaan en ik mag haar om 16.00 ophalen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven