Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
Ja het gaat. De ochtenden zijn altijd superklote/depri maar naarmate de dag vordert gaat het beter. Alleen m'n werk is niet echt een leuke afleiding, te abstract en teveel gelegenheid om te piekeren. Vanavond wat leuks doen met vrienden!

Hoe gaat het met jou vandaag ? En de rest?

Goede tips geef je trouwens over dat om je heen kijken en bewust dingen in je opnemen etc! Ook een beetje de kern van mindfulness.
Vanochtend even een dipje, combinatie katergevoel na een heerlijke tijd,pmsje en een nare droom en natuurlijk dat gezellige weer momenteel regen onweer. Maar vanmiddag gaat de zon wel weer schijnen.
Bankje: hoop dat je snel weer beter gaat voelen! Herken het ook wel: zo'n katergevoel na een leuke tijd.

Fijn dat de zon vanmiddag weer gaat schijnen!

Ik had vannacht ook een stomme droom.

Violetje: klinkt leuk jouw dag! Geeft ook wel veel afleiding, denk ik! Fijn dat je vandaag therapie hebt!

Dit valt me op trouwens: je hebt het best moeilijk, maar over het algemeen blijf je best optimistisch! Super goed!
Bankje, knuf! Zeker dat katergevoel is zooo herkenbaar. Maar het komt weer goed inderdaad. Hier ook al nare dromen!

Hopelijk kan je structureel aan de gang met een SPV-er Green_Eyes. Zou fijn zijn, dan kan je inderdaad een band opbouwen. Fijn dat het zo goed gaat, super!! Lastig van die vriendin, hoop dat het toch goed uitpakt. En spannend van je konijn inderdaad.
*
grr, waarom post ik altijd dubbel
Ik werd net wakker met een heel goed gevoel! Erg vreemd, heb ik al jaren niet meer gehad! (alleen vroeger als je naar de Efteling ging ofzo ) Ik had een leuke droom, een heel avontuur was het. Toevallig, ik lees dat jullie net een nare droom hadden.

Maar goed, ik ga dit gevoel even koesteren, want waarschijnlijk gaat het vandaag nog weer mis.

En het regent, dat vind ik zo heerlijk, word er blij van.

Violetje Ik weet hoe klote het kan zijn, ik gun jou ook weer snel een blij moment!
Superfijn Ste_! Alleen maar fijn om zulke positieve berichten te lezen!!
Ste: ja leuk om te lezen!

Hier regent het nu ook opeens, ben er zelf alleen wat minder blij mee!

Violetje:

Het lijkt me inderdaad een goed plan dat jullie elkaar nu definitief loslaten. Wie weet kunnen jullie in de toekomst wel vrienden zijn, maar het lijkt me goed om nu echt afstand te nemen. Het brengt je steeds weer in verwarring.

Ik snap het overigens wel.

Je hebt vandaag 2 afspraken met vriendinnen toch? Hoop dat dat leuk is!
*
.
Ik heb de keuken een beetje opgeruimd, een kaart voor mijn 'schoonmoeder' op de bus gedaan (ze moet vrijdag geopereerd worden aan haar borst..) een wasje gedraaid, en mijn kamer gestofzuigd, en ik voel me daar echt heel opgewekt onder.

Erg he, voor andere mensen zijn dat soort dingen de normaalste zaak van de wereld.

Voel me nog steeds vrij goed, hopelijk hou ik het langer vol dan alleen vandaag!
Aaah balen idd G_E. Maar gelukkig gaat het verder goed.

Mooie klusjes weer gedaan Ste_ . Herkenbaar, alles kost zoveel moeite... Fijn dat je je er zo goed bij voelt!
Violetje:

Dat is volgens mij wel vaker zo, dat je vrij in het begin een terugslag kan krijgen.

Op de een of andere manier heb ik met therapie dat in het allereerste moment er opeens niks meer met me aan de hand is/lijkt te zijn en dan komt daarna opeens het realiseermoment van wat er fout gaat in mijn leven (en dus een terugslag). Heel raar hoe dat werkt...

Je hebt vanavond een eetafspraak toch? Kan je bij diegene misschien iets kwijt wat betreft de dingen waar je nu mee zit?

Ik weet niet zo goed wat te zeggen, want eenzaamheid is ook zo ongrijpbaar! Dat valt niet 1,2,3 op te lossen helaas... Ik herken me er in, al voel ik me nu wel goed.

In ieder geval een dikke
En ste: goed bezig!
Thanks, je bent echt heel lief!
Weer al dubbel, wtf is dat?!
Ja Green_Eyes, echt lief dat je zo de tijd neemt voor iedereen. Ik zou dat ook wel willen doen, maar ik vind het lastig om te onthouden wat iedereen nu precies voor problemen heeft.
Ja dat heb ik ook Ste_.

En ik voel me ook vaak schuldig om m'n ego berichten en hier mag het toch? En er hoeft niet eens persé op gereageerd te worden, het is al fijn om het kwijt te kunnen!
Oke, dat is erg kut ja, zeker icm met liefdesperikelen.

Heb zelf ook gedacht (nog steeds weleens eigenlijk) dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, niet perse BPS, maar iets in die trant. Is nog steeds nooit helemaal bevestigd danwel uitgesloten.
Ja, ego berichten mogen hier juist!

Ik voel me soms ook schuldig over egoposts hoor (en dan zijn ze vaak ook nog eens lang...), maar echt het kan hier.
En je hebt wel therapie/ een andere diagnose/ medicatie oid. Ste_? Ben het ook allemaal weer kwijt.

Ja het is küt maar ik ga er nu keihard aan werken!

Dus ik ben wel SUPERgemotiveerd.
quote:violetje schreef op 04 augustus 2010 @ 18:07:

En je hebt wel therapie/ een andere diagnose/ medicatie oid. Ste_? Ben het ook allemaal weer kwijt.

Heb op mn 17e gesprekken gehad met een maatschappelijik werker, is niet veel uitgekomen.

Daarna op m'n 19e/20e ofzo nog een keer met een psychologe. Die zei dat ik wel kenmerken heb van een persoonlijkheidsstoornis, maar is dus nooit echt bevestigd.

En ik gebruikte vanaf 2008 tot drie weken geleden AD, maar daar ben ik nu vanaf.

Zo, even voor de volledigheid.

Ohja, en ik ben dus sinds een aantal weken weer in therapie, wegens het niks willen, het depressief zijn, geen doel hebben, eigenlijk dood willen, etc. Ga vragen of ze me ook uitgebreid willen testen op dingen. Ik herken mezelf best wel erg in zoiets als Asperger, of Bordeline en zulke dingen. Dus ik hoop dat dat nu ones and for all een keer uitgesloten danwel bevestigd wordt. Want ik functioneer nu al een aantal jaar niet normaal. (niks doen, depressieve buien, agressieve gedachten, moeite met andere mensen)

Zo! Is iedereen weer op de hoogte.
Volg je een specifieke therapie? En verder misschien beetje info over leeftijd, relatie, werk/studie of niet ofzo. Vind het altijd wel leuk om een idee erbij te hebben. Maar hoeven jullie niet te antwoorden hoor, uiteraard alleen wat jullie willen. Of heb ik dit al 1000x gevraagd me =zeef.

Trusten alvast allemaal.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven