Meisjesnamentopic!

01-11-2009 19:43 3507 berichten
Verder spuien!

Nog meer inspiratie in het vorige topic.

Succes!
Fayelynn of op welek manier dan ook gespeld vind ik sneu voor het kind....

Gewoon Fay(e) vind ik veeel leuker.
Olivia vind ik nou eens echt een leuke naam!
Alle reacties Link kopieren
Germanwings: Oke. En waarom vind je dat sneu? Gewoon Faye vind ik iets te kort. Maar goed we hangen nu een beetje op Aimée en Fabiënne. ZuChT

Missmoneypenny: Ja dat vinden wij ook. Alleen nog steeds niet het WOW factor. Misschien komt dat nog. Blijf maar twijfelen. :(
Olivia vind ik ook heel leuk.

maar een wat ouderwetsere naam dan als marjolein?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cro1985 schreef op 09 augustus 2010 @ 11:52:

Nouschi: Zoë is wel leuk alleen zo heet de hond van een vriendin hahaha.. :P En vind het iets te kort.

Ons favo lijstje is nu:

FayeLynn of Fayeline

Olivia

Aimée

Fabiënne

Al een boel geschrapt dus :D

Aimée of Fabiënne vind ik het leukst. Mooie namen!

Die eerste namen (FayeLynn of Fayeline) vind ik erg geknutseld. Alleen Faye vind ik ook te kort, dan lijkt het net of ze Fee heet. Of spreek je het anders uit?
@Cro1985, ik vind veel namen die je opnoemt nogal ordinair klinken, zoals Joselynn, Fayelinn, Anorahlynn e.d.

De dubbele namen die je noemt vind ik vaak teveel van het goede, dan vind ik één van de twee wel leuk, maar de combinatie niet.

Wat ik leuk vind uit je lijstje:

-Olivia

-Livia

-Isabel

-Nina

-Linde

-Sara

-Sophia

-Eloïse

-Norah

-Lauren

-Loïs

-Lisa

-Elev

Wat vind je van:

-Louise

-Juliet

-Julie

-Noëlle

-Charlot

-Babet

-Elise

-Ella
The time is now
Thanks allemaal weer voor de feedback. :D Hier kunnen we zeker wat mee. Elise vind ik ook nog leuk thanks Banba!

Dat lijstje met al die dubbele heb ik vanmorgen al uitgedund. Heb veel aparte namen die ik tegen kwam opgeschreven.

Elise vind ik erg leuk maar nog steeds Fabiënne en Aimée die wij het leukst vinden. Vriendlief vind Aimée het leukst en ik twijfel nog heel erg tussen die twee want vind Fabiënne ook nog steeds erg leuk. Ook daar waar het de eerste naam was die in mij op kwam. Ga er nog is een nachtje over slapen. Misschien wordt het wel gewoon Aimée :D.
Ik vind Fabienne en Aimee (sorry, kan hier geen puntjes en streepjes maken) allebei erg mooi!

'Fayeline' vind ik niks. Ik hoor gelijk iemand op z'n plat-Nederlands: "FAAJUHLIENE! ETEN!" Hoewel je het natuurlijk niet zo uitspreekt, heb je best kans dat anderen dat wel doen. Feline (met of zonder streepje) vind ik dan wel weer mooi. En ik vind Fayelinn best mooi klinken, maar wel een beetje cheap geschreven. En ik vind het minder mooi dan Fabienne en Aimee.

Ik vind Engelse namen in Nederland sowieso eigenlijk niet zo mooi. Ik vind Katie, Kate en Jane bijvoorbeeld prachtige Engelse namen, maar ik zou een Nederlands kind niet zo noemen.

Heel veel succes met je keuze in ieder geval!
Ik vind Aimee wat vlotter dan Fabienne, die laatste heeft voor mij een hoog hockey-gehalte, maar mss past dat ook wel bij jullie ;), maar snap je wat ik bedoel, Fabienne wat tuttiger, maar als jij/jullie hem leuk vinden, gewoon doen!
quote:Fiorah schreef op 09 augustus 2010 @ 14:47:

Ik vind Fabienne en Aimee (sorry, kan hier geen puntjes en streepjes maken) allebei erg mooi!

Je kunt hier ook puntjes en streepjes maken hoor!

é maak je door een keer de toets links naast enter in te drukken (die met de aanhalingstekens) direct gevolgd door de 'e'.

ë maak je door shift ingedrukt te houden en ook de toets links naast enter in te drukken, weer direct gevolgd door de 'e'.
En wat vind je van Viviënne? Feline vind ik trouwens ook een erg leuke optie.

Maar Aimée vind ik de leukste!
quote:Cro1985 schreef op 09 augustus 2010 @ 12:15:

Germanwings: Oke. En waarom vind je dat sneu? Gewoon Faye vind ik iets te kort. Maar goed we hangen nu een beetje op Aimée en Fabiënne. ZuChT

:( Gewoon Faye vind je te kort, maar als afkorting niet, wat vind je dan eventueel nog van:

Felicitas

Felicia

Feline

Felien

Ik vind Faye en Aimée trouwens allebei onwijs leuk!
Cro, ik vind het sneu omdat ik het te gemaakt en te gezocht vind. Als je een korte naam niet leuk vind moet je voor een lange gaan.
Felicitas haha, die van de Blije Doos!!
quote:raspberry71 schreef op 09 augustus 2010 @ 16:29:

Felicitas haha, die van de Blije Doos!!
quote:germanwings schreef op 09 augustus 2010 @ 11:54:

Ik vind gewoon Faye ook leuker. Maar sneu? Ieder z'n smaak, hè!
quote:MissShopping schreef op 09 augustus 2010 @ 16:27:

[...]

Gewoon Faye vind je te kort, maar als afkorting niet, wat vind je dan eventueel nog van:http://forum.viva.nl/forum/preferences

Felicitas

Felicia

Feline

Felien

Mijn nichtje heet Feliz (spreek uit: Félies) en dat wordt ook vaak afgekort tot Fee/Fay.
quote:germanwings schreef op 09 augustus 2010 @ 11:54:

Gewoon Fay(e) vind ik veeel leuker.haha ja, ben ik echt helemaal met je eens. Spreek je dat gewoon uit als: fee-lin? Wel heel origineel gevonden maar kan het echt niet mooi vinden. Maar ja, smaken verschillen inderdaad. Fay vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig.
cro, misschien vind je Faith dan wat, is niet mijn smaak, maar goed, is wel langer dan Faye en korter dan Fayelinn
Of Fajah...
Faye en Aimée zou ik dan weer niet doen...

@Merit - Mjah, dat krijg ik op mijn Apple dus niet voor elkaar en nu weet ik niet hoe ik daar puntjes en streepjes moet maken . Maar alsnog dank dat je de moeite neemt om het uit te leggen.
Hallo meiden, ik heb weer veel mooie namen voorbij zien komen. Een tijdje terug heb ik ook een lijstje gepost. Mijn favo's Elin, Marin en Milou zijn allemaal afgekeurd door vriend helaas. De tijd begint te dringen, ik zit te denken aan:

Nina

Loise (vind ik de mooiste van deze 3)

Suze

Wat vinden jullie? Nog andere suggesties?
quote:ebeltje schreef op 10 augustus 2010 @ 15:48:

Hallo meiden, ik heb weer veel mooie namen voorbij zien komen. Een tijdje terug heb ik ook een lijstje gepost. Mijn favo's Elin, Marin en Milou zijn allemaal afgekeurd door vriend helaas. De tijd begint te dringen, ik zit te denken aan:

Nina

Suze

Nina vind ik de leukste. Bij Loise denk ik gelijk 'hoe moet ik dit uitspreken' als Lois alleen dan met een e erachter of als Louise?

Suze heb ik eigenlijk niet echt een mening over.

Ik probeer een beetje verder te denken n.a.v. de genoemde namen. Wat vind je verder van:

Florien/ Florine

Eline

Benthe

Sofie

Lotte

Romy

Yara

Lauren

Hallo meiden, ik heb weer veel mooie namen voorbij zien komen. Een tijdje terug heb ik ook een lijstje gepost. Mijn favo's Elin, Marin en Milou zijn allemaal afgekeurd door vriend helaas. En waarom keurde hij ze af? Waar houdt hij dan wel van? Want dan kunnen we hier een beetje meedenken in zijn richting!

Nina

Suze

Ik vind Nina de leukste.

Wat vind je verder nog van:

Nine

Lina

Liene

Mila / Milla

Suzie

Louise (als je Loise zo uitspreekt, dan zou ik het zo schrijven)

Luisa (zoals je Luna uitspreekt met oe, hier ook, dus Loewiesa)

Eloise

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven