Meisjesnamentopic!
maandag 9 augustus 2010 om 12:15
maandag 9 augustus 2010 om 13:28
quote:Cro1985 schreef op 09 augustus 2010 @ 11:52:
Nouschi: Zoë is wel leuk alleen zo heet de hond van een vriendin hahaha..
En vind het iets te kort.
Ons favo lijstje is nu:
FayeLynn of Fayeline
Olivia
Aimée
Fabiënne
Al een boel geschrapt dus
Aimée of Fabiënne vind ik het leukst. Mooie namen!
Die eerste namen (FayeLynn of Fayeline) vind ik erg geknutseld. Alleen Faye vind ik ook te kort, dan lijkt het net of ze Fee heet. Of spreek je het anders uit?
Nouschi: Zoë is wel leuk alleen zo heet de hond van een vriendin hahaha..
Ons favo lijstje is nu:
FayeLynn of Fayeline
Olivia
Aimée
Fabiënne
Al een boel geschrapt dus
Aimée of Fabiënne vind ik het leukst. Mooie namen!
Die eerste namen (FayeLynn of Fayeline) vind ik erg geknutseld. Alleen Faye vind ik ook te kort, dan lijkt het net of ze Fee heet. Of spreek je het anders uit?
maandag 9 augustus 2010 om 13:40
@Cro1985, ik vind veel namen die je opnoemt nogal ordinair klinken, zoals Joselynn, Fayelinn, Anorahlynn e.d.
De dubbele namen die je noemt vind ik vaak teveel van het goede, dan vind ik één van de twee wel leuk, maar de combinatie niet.
Wat ik leuk vind uit je lijstje:
-Olivia
-Livia
-Isabel
-Nina
-Linde
-Sara
-Sophia
-Eloïse
-Norah
-Lauren
-Loïs
-Lisa
-Elev
Wat vind je van:
-Louise
-Juliet
-Julie
-Noëlle
-Charlot
-Babet
-Elise
-Ella
De dubbele namen die je noemt vind ik vaak teveel van het goede, dan vind ik één van de twee wel leuk, maar de combinatie niet.
Wat ik leuk vind uit je lijstje:
-Olivia
-Livia
-Isabel
-Nina
-Linde
-Sara
-Sophia
-Eloïse
-Norah
-Lauren
-Loïs
-Lisa
-Elev
Wat vind je van:
-Louise
-Juliet
-Julie
-Noëlle
-Charlot
-Babet
-Elise
-Ella
The time is now
maandag 9 augustus 2010 om 14:35
Thanks allemaal weer voor de feedback.
Hier kunnen we zeker wat mee. Elise vind ik ook nog leuk thanks Banba!
Dat lijstje met al die dubbele heb ik vanmorgen al uitgedund. Heb veel aparte namen die ik tegen kwam opgeschreven.
Elise vind ik erg leuk maar nog steeds Fabiënne en Aimée die wij het leukst vinden. Vriendlief vind Aimée het leukst en ik twijfel nog heel erg tussen die twee want vind Fabiënne ook nog steeds erg leuk. Ook daar waar het de eerste naam was die in mij op kwam. Ga er nog is een nachtje over slapen. Misschien wordt het wel gewoon Aimée
.
Dat lijstje met al die dubbele heb ik vanmorgen al uitgedund. Heb veel aparte namen die ik tegen kwam opgeschreven.
Elise vind ik erg leuk maar nog steeds Fabiënne en Aimée die wij het leukst vinden. Vriendlief vind Aimée het leukst en ik twijfel nog heel erg tussen die twee want vind Fabiënne ook nog steeds erg leuk. Ook daar waar het de eerste naam was die in mij op kwam. Ga er nog is een nachtje over slapen. Misschien wordt het wel gewoon Aimée
maandag 9 augustus 2010 om 14:47
Ik vind Fabienne en Aimee (sorry, kan hier geen puntjes en streepjes maken) allebei erg mooi!
'Fayeline' vind ik niks. Ik hoor gelijk iemand op z'n plat-Nederlands: "FAAJUHLIENE! ETEN!" Hoewel je het natuurlijk niet zo uitspreekt, heb je best kans dat anderen dat wel doen. Feline (met of zonder streepje) vind ik dan wel weer mooi. En ik vind Fayelinn best mooi klinken, maar wel een beetje cheap geschreven. En ik vind het minder mooi dan Fabienne en Aimee.
Ik vind Engelse namen in Nederland sowieso eigenlijk niet zo mooi. Ik vind Katie, Kate en Jane bijvoorbeeld prachtige Engelse namen, maar ik zou een Nederlands kind niet zo noemen.
Heel veel succes met je keuze in ieder geval!
'Fayeline' vind ik niks. Ik hoor gelijk iemand op z'n plat-Nederlands: "FAAJUHLIENE! ETEN!" Hoewel je het natuurlijk niet zo uitspreekt, heb je best kans dat anderen dat wel doen. Feline (met of zonder streepje) vind ik dan wel weer mooi. En ik vind Fayelinn best mooi klinken, maar wel een beetje cheap geschreven. En ik vind het minder mooi dan Fabienne en Aimee.
Ik vind Engelse namen in Nederland sowieso eigenlijk niet zo mooi. Ik vind Katie, Kate en Jane bijvoorbeeld prachtige Engelse namen, maar ik zou een Nederlands kind niet zo noemen.
Heel veel succes met je keuze in ieder geval!
maandag 9 augustus 2010 om 15:40
quote:Fiorah schreef op 09 augustus 2010 @ 14:47:
Ik vind Fabienne en Aimee (sorry, kan hier geen puntjes en streepjes maken) allebei erg mooi!
Je kunt hier ook puntjes en streepjes maken hoor!
é maak je door een keer de toets links naast enter in te drukken (die met de aanhalingstekens) direct gevolgd door de 'e'.
ë maak je door shift ingedrukt te houden en ook de toets links naast enter in te drukken, weer direct gevolgd door de 'e'.
Je kunt hier ook puntjes en streepjes maken hoor!
é maak je door een keer de toets links naast enter in te drukken (die met de aanhalingstekens) direct gevolgd door de 'e'.
ë maak je door shift ingedrukt te houden en ook de toets links naast enter in te drukken, weer direct gevolgd door de 'e'.
maandag 9 augustus 2010 om 16:27
quote:Cro1985 schreef op 09 augustus 2010 @ 12:15:
Germanwings: Oke. En waarom vind je dat sneu? Gewoon Faye vind ik iets te kort. Maar goed we hangen nu een beetje op Aimée en Fabiënne. ZuChT
Gewoon Faye vind je te kort, maar als afkorting niet, wat vind je dan eventueel nog van:
Felicitas
Felicia
Feline
Felien
Ik vind Faye en Aimée trouwens allebei onwijs leuk!
Germanwings: Oke. En waarom vind je dat sneu? Gewoon Faye vind ik iets te kort. Maar goed we hangen nu een beetje op Aimée en Fabiënne. ZuChT
Felicitas
Felicia
Feline
Felien
Ik vind Faye en Aimée trouwens allebei onwijs leuk!
maandag 9 augustus 2010 om 18:32
quote:MissShopping schreef op 09 augustus 2010 @ 16:27:
[...]
Gewoon Faye vind je te kort, maar als afkorting niet, wat vind je dan eventueel nog van:http://forum.viva.nl/forum/preferences
Felicitas
Felicia
Feline
Felien
Mijn nichtje heet Feliz (spreek uit: Félies) en dat wordt ook vaak afgekort tot Fee/Fay.
[...]
Gewoon Faye vind je te kort, maar als afkorting niet, wat vind je dan eventueel nog van:http://forum.viva.nl/forum/preferences
Felicitas
Felicia
Feline
Felien
Mijn nichtje heet Feliz (spreek uit: Félies) en dat wordt ook vaak afgekort tot Fee/Fay.
maandag 9 augustus 2010 om 19:42
quote:germanwings schreef op 09 augustus 2010 @ 11:54:
Fayelynn of op welek manier dan ook gespeld vind ik sneu voor het kind....
Gewoon Fay(e) vind ik veeel leuker.haha ja, ben ik echt helemaal met je eens. Spreek je dat gewoon uit als: fee-lin? Wel heel origineel gevonden maar kan het echt niet mooi vinden. Maar ja, smaken verschillen inderdaad. Fay vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig.
Fayelynn of op welek manier dan ook gespeld vind ik sneu voor het kind....
Gewoon Fay(e) vind ik veeel leuker.haha ja, ben ik echt helemaal met je eens. Spreek je dat gewoon uit als: fee-lin? Wel heel origineel gevonden maar kan het echt niet mooi vinden. Maar ja, smaken verschillen inderdaad. Fay vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig.
dinsdag 10 augustus 2010 om 15:48
Hallo meiden, ik heb weer veel mooie namen voorbij zien komen. Een tijdje terug heb ik ook een lijstje gepost. Mijn favo's Elin, Marin en Milou zijn allemaal afgekeurd door vriend helaas. De tijd begint te dringen, ik zit te denken aan:
Nina
Loise (vind ik de mooiste van deze 3)
Suze
Wat vinden jullie? Nog andere suggesties?
Nina
Suze
dinsdag 10 augustus 2010 om 16:43
quote:ebeltje schreef op 10 augustus 2010 @ 15:48:
Hallo meiden, ik heb weer veel mooie namen voorbij zien komen. Een tijdje terug heb ik ook een lijstje gepost. Mijn favo's Elin, Marin en Milou zijn allemaal afgekeurd door vriend helaas. De tijd begint te dringen, ik zit te denken aan:
Nina
Suze
Nina vind ik de leukste. Bij Loise denk ik gelijk 'hoe moet ik dit uitspreken' als Lois alleen dan met een e erachter of als Louise?
Suze heb ik eigenlijk niet echt een mening over.
Ik probeer een beetje verder te denken n.a.v. de genoemde namen. Wat vind je verder van:
Florien/ Florine
Eline
Benthe
Sofie
Lotte
Romy
Yara
Lauren
Nina
Suze
Nina vind ik de leukste. Bij Loise denk ik gelijk 'hoe moet ik dit uitspreken' als Lois alleen dan met een e erachter of als Louise?
Suze heb ik eigenlijk niet echt een mening over.
Ik probeer een beetje verder te denken n.a.v. de genoemde namen. Wat vind je verder van:
Florien/ Florine
Eline
Benthe
Sofie
Lotte
Romy
Yara
Lauren
dinsdag 10 augustus 2010 om 17:50
Hallo meiden, ik heb weer veel mooie namen voorbij zien komen. Een tijdje terug heb ik ook een lijstje gepost. Mijn favo's Elin, Marin en Milou zijn allemaal afgekeurd door vriend helaas. En waarom keurde hij ze af? Waar houdt hij dan wel van? Want dan kunnen we hier een beetje meedenken in zijn richting!
Hallo meiden, ik heb weer veel mooie namen voorbij zien komen. Een tijdje terug heb ik ook een lijstje gepost. Mijn favo's Elin, Marin en Milou zijn allemaal afgekeurd door vriend helaas. En waarom keurde hij ze af? Waar houdt hij dan wel van? Want dan kunnen we hier een beetje meedenken in zijn richting!
woensdag 11 augustus 2010 om 10:48
Nina
Suze
Ik vind Nina de leukste.
Wat vind je verder nog van:
Nine
Lina
Liene
Mila / Milla
Suzie
Louise (als je Loise zo uitspreekt, dan zou ik het zo schrijven)
Luisa (zoals je Luna uitspreekt met oe, hier ook, dus Loewiesa)
Eloise
Nina
Suze
Ik vind Nina de leukste.
Wat vind je verder nog van:
Nine
Lina
Liene
Mila / Milla
Suzie
Louise (als je Loise zo uitspreekt, dan zou ik het zo schrijven)
Luisa (zoals je Luna uitspreekt met oe, hier ook, dus Loewiesa)
Eloise