Liefe meiduh!!
maandag 5 juli 2010 om 23:31
Haaaaai liefe meisjes!!!
Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!
Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!
De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!
En wat zullen onze beebs smullen van de !!
We blijven wel voor nog meer !!!
Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!
Succes meisjes!!!
naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--
Vorig deel
Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!
Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!
De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!
En wat zullen onze beebs smullen van de !!
We blijven wel voor nog meer !!!
Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!
Succes meisjes!!!
naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--
Vorig deel
dinsdag 10 augustus 2010 om 16:34
Nut, de laatste weken al wel hoor. Nadat ik de 12 weken voorbij was begon ik echt te genieten. Buikje begint al wel te groeien dus het genieten is al zeker begonnen.
Vanmorgen ook bij de osteopaat geweest voor mijn rugklachten maar of dat nou echt geholpen heeft.....geloof het niet, mijn portemonee is alleen een stuk lichter.
Vanmorgen ook bij de osteopaat geweest voor mijn rugklachten maar of dat nou echt geholpen heeft.....geloof het niet, mijn portemonee is alleen een stuk lichter.
dinsdag 10 augustus 2010 om 17:04
Jazeker, er begint zowaar een beetje regelmaat te komen. Heb alleen wel moeite om m'n tijd tussen m'n 2 aapjes te verdelen, J begint het al iets minder leuk te vinden geloof ik
Arie is nog steeds om op te vreten, wat een knapperd en lieverd heb ik toch gebaard, vanavond samen met hem douchen voor t eerst
Arie is nog steeds om op te vreten, wat een knapperd en lieverd heb ik toch gebaard, vanavond samen met hem douchen voor t eerst
dinsdag 10 augustus 2010 om 17:14
Je moet weer even een fotootje op haaifs plaatsen hoor! Ben benieuwd naar je kleine man.
Ach gos dus J begint het wat minder leuk te vinden. Lijkt me ook wel lastig hoor. Ineens moet hij toch de aandacht delen.
Vriend en ik hebben het hier al over de kat die aandacht moet gaan delen maar kan me voorstellen dat het voor een kind nog moeilijker is.
Hoe gaat het verder met je darmen?
Ach gos dus J begint het wat minder leuk te vinden. Lijkt me ook wel lastig hoor. Ineens moet hij toch de aandacht delen.
Vriend en ik hebben het hier al over de kat die aandacht moet gaan delen maar kan me voorstellen dat het voor een kind nog moeilijker is.
Hoe gaat het verder met je darmen?
dinsdag 10 augustus 2010 om 19:36
Kut Steef! Ook van de sollicitaties.
Wederom applaus voor Maksie de eerste!
Hoe was het exorbitante shoppen? Lijkt me heerllijk..
Maliboo, wennen he, die stijgende lijn van de weegschaal? Ik ben nog steeds blij als er niet zoveel bij aan is gekomen (nu ong 6,5e kilo)
De bal hebben wij hier ook al liggen, M heeft die besteld.
Misschien alle collega's nog even mailen dat ze die ook bestellen, hebben we tenminste een voorraadje ballen op de bso.. (blijf wel nederlander he)
Wederom applaus voor Maksie de eerste!
Hoe was het exorbitante shoppen? Lijkt me heerllijk..
Maliboo, wennen he, die stijgende lijn van de weegschaal? Ik ben nog steeds blij als er niet zoveel bij aan is gekomen (nu ong 6,5e kilo)
De bal hebben wij hier ook al liggen, M heeft die besteld.
Misschien alle collega's nog even mailen dat ze die ook bestellen, hebben we tenminste een voorraadje ballen op de bso.. (blijf wel nederlander he)
dinsdag 10 augustus 2010 om 20:34
Stefanie dikke knuf! Kom je wel af en toe een update geven hoe het met je gaat?
Marielle super dat alles goed gaat! Lekker shoppen!
Nut, hoe gaat het met je buik? FIjn dat A zo makkelijk is.
De blauwe bal hebben we hier ook. Werd met pakketpost bezorgd.
Wij zijn al de hele dag bezig met de grote garderobekast van de bijkeuken. Wat een rotklus. Nu moeten de deuren nog recht hangen, maar wordt lastig met een scheve vloer. We hebben straks wel veel meer kastruimte. Moet ook wel, want de kamer waar we nu kledingkasten hebben staan moet leeg ivm komst beeb nr 2.
Manlief en ik hebben al ruzie om die K-kast, hahaha
Marielle super dat alles goed gaat! Lekker shoppen!
Nut, hoe gaat het met je buik? FIjn dat A zo makkelijk is.
De blauwe bal hebben we hier ook. Werd met pakketpost bezorgd.
Wij zijn al de hele dag bezig met de grote garderobekast van de bijkeuken. Wat een rotklus. Nu moeten de deuren nog recht hangen, maar wordt lastig met een scheve vloer. We hebben straks wel veel meer kastruimte. Moet ook wel, want de kamer waar we nu kledingkasten hebben staan moet leeg ivm komst beeb nr 2.
Manlief en ik hebben al ruzie om die K-kast, hahaha
dinsdag 10 augustus 2010 om 20:42
Goedenavond!
Steef...
Wat een stomme teleurstelling is het elke keer weer...
Momo en Nut, ik snap het zo goed, dat gekolf is zo 3x niks... Heb diep ontzag voor mijn schoonzusje die het 2x 6 maanden heeft volgehouden, omdat de oudste twee niet goed dronken. 6 maanden fulltime kolven... Ik zou ramgek worden!
Mar en Maliboo een mooi kloppend hartje en Mar zelfs een echo, goed zeg! Heerlijk om te zien!
En Cake, hahahaah!!!
Barende vrouwen, nageboortes, stolsels... jammie!
Zal eens kijken wat ik daar tegenover kan zetten.
En wat doen we nou met het nieuwe topic?
Heb geen inspiratie, dus als iemand een goede titel + OP weet...
Hier vandaag 27 weken, gaat lekker!
Op mijn werk een moeder die me nog heel voorzichtig vroeg met een blik op mijn buik of ik zwanger was... Mijn antwoord was "Ik hoop het wel, zeg!" Hahaha, deze pokkel is toch echt geen vet meer!
Even aan het schema!
Steef...
Wat een stomme teleurstelling is het elke keer weer...
Momo en Nut, ik snap het zo goed, dat gekolf is zo 3x niks... Heb diep ontzag voor mijn schoonzusje die het 2x 6 maanden heeft volgehouden, omdat de oudste twee niet goed dronken. 6 maanden fulltime kolven... Ik zou ramgek worden!
Mar en Maliboo een mooi kloppend hartje en Mar zelfs een echo, goed zeg! Heerlijk om te zien!
En Cake, hahahaah!!!
Barende vrouwen, nageboortes, stolsels... jammie!
Zal eens kijken wat ik daar tegenover kan zetten.
En wat doen we nou met het nieuwe topic?
Heb geen inspiratie, dus als iemand een goede titel + OP weet...
Hier vandaag 27 weken, gaat lekker!
Op mijn werk een moeder die me nog heel voorzichtig vroeg met een blik op mijn buik of ik zwanger was... Mijn antwoord was "Ik hoop het wel, zeg!" Hahaha, deze pokkel is toch echt geen vet meer!
Even aan het schema!